AutoQuest (Working Title)

Lucrezi la un joc și ai nevoie de ajutor? Ai făcut un joc și vrei părerea noastră?
User avatar
Pătrunjelu'
Global Belit
Posts: 2893
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: AutoQuest (Working Title)

Post by Pătrunjelu' » 16 Aug 2019, 13:02

Tare mi-a placut help-ul din vechile Stronghold, asa ca adaug si aici unul. Preview:
phpBB [video]
User avatar
Pătrunjelu'
Global Belit
Posts: 2893
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: AutoQuest (Working Title)

Post by Pătrunjelu' » 19 Aug 2019, 17:13

Am gasit intr-un final niste modele misto de vita de vie gratis, ceea ce inseamna ca facem si vin in urmatorul build :lol: Planurile pentru sateni s-au elevat de la cidru la shiraz :thumbsup:

Cu struguri mari, ca sa se vada la zoom out.
Image

Original: https://opengameart.org/content/freebie ... ommissions
My edit (sharing is caring): https://opengameart.org/content/mundo-c ... rated-vine
User avatar
Pătrunjelu'
Global Belit
Posts: 2893
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: AutoQuest (Working Title)

Post by Pătrunjelu' » 19 Aug 2019, 21:45

Adevarate industrii, ce mai.
phpBB [video]

Love how this is turning out. O sa fie tare :-D
User avatar
Pătrunjelu'
Global Belit
Posts: 2893
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: AutoQuest (Working Title)

Post by Pătrunjelu' » 20 Aug 2019, 14:48

Workin' on day/night cycle. Behind the scenes, cel putin cand vine vorba de lumina, e surprinzator de simplu de facut. Se vede in video in panel-ul din stanga, cei 2 cilindri galbeni reprezinta soarele si respectiv luna. Sunt spotlights si deci emana lumina in directia in care sunt orientate. Soarele emana lumina galbena cu intensitate ceva mai mare, luna emana lumina albastrie cu intensitate mult mai mica. Luna nu genereaza umbre.

phpBB [video]


Se simuleaza o orbita in functie de time of day (momentul rasaritului si apusului sunt definite de mine, pentru a putea simula ok economia in joc, viteza soarelui pe orbita difera deci ziua si noaptea).

In video sunset e la 20:00, sunrise la 7:00.

Pentru un moment anume se calculeaza pozitia pe orbita via eternele ecuatii ale cercului:

Code: Select all

(x, y) = pozitia pe cercul descris de orbita
x = r cos(t)
y = r sin(t)
Alternativ in functie de durata noptii si respectiv a zilei se poate calcula cate o rata de rotatie per secunda (grade/secunda), si miscarea pe orbita sa devina o simpla operatie de rotatie in jurul originii, cu viteza calculata mai devreme. Metoda asta e mai eficienta.

E alternativ si ceva black magic stuff cu termeni din astrofizica si mai stiu eu ce gen https://en.wikipedia.org/wiki/Zenith dar nu ma bag acolo.
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 2752
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: AutoQuest (Working Title)

Post by Cristan » 20 Aug 2019, 15:52

Tu ai vreun fel de plan cu jocul ăsta, vreo direcție mai clară de dezvoltare (dincolo de "auto-MMO"), sau bagi în el ce-ți vine pe moment sau ce ți se pare cool de implementat?
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
Pătrunjelu'
Global Belit
Posts: 2893
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: AutoQuest (Working Title)

Post by Pătrunjelu' » 20 Aug 2019, 16:14

Am stabilit directia cand am decis sa merg pe ideea de settlers + majesty + rct 3. Am renuntat la ideea de MMO-sim, intre timp. Cred ca asta e cel mai confuz thread ever, sorry about that :-D Titlul de AutoQuest nu se mai potriveste, dar nu stiu inca in ce sa-l schimb.

Se fac si experimente, i.e. bag in el ce idei imi vin pe moment si vad daca se potrivesc sau nu/daca le pastrez sau nu.

Ca sa exemplific, in urmatorul build va trebui sa iti dezvolti economia cat sa-ti sustii populatia de peasants si cat sa mentii taverna activa.

Cat timp taverna este activa, va atrage un numar de eroi in oras.

Scopul este sa te scapi de o gasca de goblins care-ti fac viata grea, amplasati pe undeva pe langa oras. Te poti scapa de ei postand quest-uri Search & Destroy cu tinta pe goblins, care vor fi rezolvate de eroii ce vin in oras.

Dupa urmatorul build intentionez sa "flesh out" si mai mult ideile din spatele jocului, plus un story, si sa fac o pagina pe indiedb. Ar trebui sa devina mult mai clar atunci.
User avatar
Pătrunjelu'
Global Belit
Posts: 2893
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: AutoQuest (Working Title)

Post by Pătrunjelu' » 20 Aug 2019, 18:32

Can't edit anymore, dar daca intrebi daca am un plan pentru un "dream game" gen cum aveam cu Ars Ignis, nope. E foarte experimentala treaba.
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 2752
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: AutoQuest (Working Title)

Post by Cristan » 20 Aug 2019, 19:47

Întrebam pentru că update-urile nu trădează vreun plan, ci par mai repede rezultatul unei inspirații de moment. "Hm, ar fi mișto dacă aș avea niște ferme pentru un lanț economic mai complex. Bun, și acum ce urmează? Da, ciclu zi-noapte".

Nu-i o critică, e cool either way, eram doar curios.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
Pătrunjelu'
Global Belit
Posts: 2893
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: AutoQuest (Working Title)

Post by Pătrunjelu' » 20 Aug 2019, 21:28

E confuzie legata de joc si in mintea mea in sensul ca nu am o imagine prea clara despre cum ar trebui sa arate totul la final. E ciudat sa mergi din experiment in experiment.

Dar am si ceva plan pe undeva, tin evidenta cu un issue tracker.
Spoiler for here's the current plan:
PPB2 e shorthand pentru Public Prototype Build 2, cand termin toate [PPB2]-urile si nu mai trebuie sa adaug altele, lansez build-ul.

Image
Day/night cycle se leaga de rutinele muncitorilor, care vor lucra doar intre orele... 8 si 20 cred. Sunrise till sunset. Deci are ceva legatura cu industria. Dar in realitate m-am apucat de el pentru ca-mi place atmosfera noptii si vreau sa bag lumini in oras :lol: Era planificat de ceva timp, si aseara mi-a venit cheful de el.

Un goal long-term ar fi sa fac noaptea sa fie fun pentru jucator, poate facand eroii sa aiba alte activitati care sa necesite mai multa atentie. In plus, noaptea trebuie sa aiba alta coloana sonora, si ca sa se auda jucatorul trebuie sa nu dea skip pana la urmatoarea zi, dar astea-s ganduri pentru mai tarziu :-D

Am auzit ca in noul Tropico e implementat si un day/night cycle dar e destul de confuz pentru jucatori, pentru ca nu-i clar cand si cat timp muncesc NPC-urile. Ar trebui sa arunc un ochi peste el si sa vad ce pot invata.
User avatar
Pătrunjelu'
Global Belit
Posts: 2893
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: AutoQuest (Working Title)

Post by Pătrunjelu' » 23 Aug 2019, 21:28

Am adaugat un minimap de urgenta pentru ca omg e un chin sa lucrezi cu o harta mai maricica fara un minimap :lol: Imi imaginam ca o sa fie naspa, dar nu chiar ATAT de naspa.

phpBB [video]


Un minimap on the inside este super simplu, incadrezi zona din lumea 3D intr-un dreptunghi,

Image

si cam toata munca e in transformarea unui punct din lume intr-unul de pe imaginea minimap-ului, si vice-versa. Iei coordonatele din chenarul 3D unde se intampla ceva interesant, si le transformi in coordonate pe chenarul 2D al minimap-ului.

Dificultatea vine din functionalitati extra, gen rotirea minimap-ului cand se roteste camera, extra efecte la zoom in/out, redimensionarea indicatorului negru din minimap in functie de cat din lumea jocului vezi pe ecran etc. Baza ramane aceeasi, dar approach-ul meu basic cu cele 4 corners va trebui augmentat cu orientare (coordonatele NWSE). Dar asta e pentru public build 3 sau mai tarziu :lol:
User avatar
Pătrunjelu'
Global Belit
Posts: 2893
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: AutoQuest (Working Title)

Post by Pătrunjelu' » 27 Aug 2019, 20:54

Este timpul sa scoatem la pensie setul de animatii de la Skeleton Outlaw folosite inca de la inceputuri pe absolut orice personaj uman din joc https://opengameart.org/content/skeleto ... -character

Sunt inlocuite de pack-ul asta super, cu animatii pentru cam tot ce-ti trece prin cap.
https://assetstore.unity.com/packages/3 ... ction-5988

phpBB [video]


Astfel ca personajele o sa poata dormi, in taverna vor putea manca si bea, dialoga and much more.

Poti sa faci o gramada de jocuri cu animatiile astea, great value for $$$.
User avatar
Pătrunjelu'
Global Belit
Posts: 2893
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: AutoQuest (Working Title)

Post by Pătrunjelu' » 17 Sep 2019, 20:11

In caz ca e cineva curios de ce acest radio silence...

Rollback time, cam din momentul in care am bagat proper peasants entuziasmul a scazut progresiv. I-am aratat vechiul build cuiva recent si in timp ce jucam mi-am dat seama ca mai nou am mers intr-o directie super generica si boring. That won't do.

Sunt inapoi la drawing board, pornind de la ce aveam in primul build, adica hero party cu personaje putine care-si fac o tabara, cu diverse goal-uri.
Post Reply

Return to “Proiecte personale”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest