Pentru a misca camera se pot folosi arrow keys sau hold middle mouse button (panning). Mouse wheel pentru zooming.
In coltul din stanga jos e panoul cu informatii generale despre personajele din tabara. Este foarte important, iar daca puneti cursorul pe gandul actual al personajului, va aparea o mica fereastra cu *toate* gandurile respectivului personaj. Gandurile sunt cel mai bun mod de a afla ce trebuie construit in continuare, sau ce trebuie facut.
Personajele au
roluri fixe. Nu am reusit sa fac pentru acest build sa fie posibil sa schimbi profesiile personajelor, but soon.
Bob the Righteous - va fi trimis in expeditii pentru a aduce inapoi loot si pentru a avansa obiectivele jocului.
Are nevoie de mancare in lupta, si va lua din stockpile toata mancarea pe care o gaseste, in momentul in care e trimis in expeditie.
Escoffier the Chef - cat timp are un cooking pot si carne cruda, va produce mancare, utila pentru Bob in acest scenariu.
John the Hunter - cel mai "simplu" personaj, periodic va pleca la vanatoare si se va intoarce cu mai multa, mai putina, sau zero carne cruda - depinde de noroc.
Albert the Smith - transforma minereul gasit de Bob in echipament cat timp are la dispozitie uneltele necesare (smelter, anvil).
Cand ii dai unui personaj un ordin gen equip item sau go on expedition, acesta va termina intai ce a inceput sa faca, si apoi va urma ordinul.
Daca dai click pe numele unui personaj in panoul de jos, camera se va muta pe el si il va urmari oriunde ar merge. Pentru a opri urmarirea, middle click oriunde in joc (panning) sau tasta F.
Acesta este camp stockpile-ul, un cufar. Este singura "cladire" disponibila din start in tabara. Cand un personaj produce ceva sau looteaza ceva, va aduce respectivele obiecte aici. De asemenea, de aici vor fi luate armele ce vor fi echipate la cererea jucatorului.
Pentru a vedea ce e in el, click pe icoana cu moneda (langa totalul de bani pe care-i ai) in meniul principal, sau tasta T.
Sus stanga se afla meniul principal. Moneda va afisa stockpile info, ciocanul va afisa build menu, harta va afisa expedition menu si helmet-ul va afisa character info.
Din character screen se poate schimba ce produce fiecare personaj (momentan doar Albert e relevant aici, click pe butoanele Next/Prev pana ajungi la el), cat timp nivelul necesar este atins la respectivul skill. Item-ul cu bifa verde este cel ce va fi produs.
Tot de aici se poate schimba arma echipata de fiecare personaj. Doar armele se pot schimba momentan, si doar daca in stockpile exista arme disponibile. Click pe icoana armei din equipment panel, si lista cu alte arme echipabile va aparea la dreapta (s-ar putea sa fie acoperita partial de tooltip, sorry, daca muti cursorul o sa se vada). Comanda de echipare va fi inregistrata si va fi indeplinita dupa ce se termina activitatea curenta. Deci, daca il re-echipam pe Bob si acesta e in dungeon, va trebui intai sa termine cu dungeon-ul.
CUM SA CONSTRUIESTI LUCRURI:
1. Click pe butonul cu ciocan din meniul de sus.
2. Alege un obiect din meniul deschis.
3. Acum ai intrat in build mode, mergi cu cursorul prin tabara, si daca obiectul nu se poate construi in locul ales, cursorul se va transforma in ciocan cu X. Click stanga pentru a plasa obiectul, intr-un loc permis.
4. Build mode va ramane in continuare activ, pentru a plasa mai multe din acelasi obiect (de ex, pentru copaci).
5. Pentru a anula build mode, CLICK DREAPTA.
6. In build mode obiectul
se poate roti inainte de constructie, folosind tastele
Y si U. Nu foarte intuitiv, but that's what I have for now.
Ce a ramas sper sa fie intuitiv. Daca nu, pls ask questions.