nu trebuie sa dezvolte nimeni jocuri in UHD, ci nu exista puterea HW necesara sa duca jocul in UHD - pentru a vedea un 60Hz in UDH trebuie sa investesti doar in placi video ~1400$TG wrote:Pentru că nimeni nu dezvoltă jocuri pentru 60Hz în UHD. Și spre deosebire de 3D nu are potențial să aducă ceva nou. Iar faptul că unii oameni îl consideră un minim nu îl face un desiderat mai apropiat de realitate, cred că am mai zis cum e cu standardele de rezoluții și dezvoltarea de jocuri - planete diferite.
cat despre 3D, a murit si s-a dus asa cum a venit, cu toti aia 10 care inca au monitoare si TVeuri 3D
problema in plus ce o pune VRul, e necesitatea absoluta de low latency, atat din partea displayurilor cat si pe partea de procesare a scenelor
poate noile generatii de GPUri de la nVidia si AMD vor fi in stare, si la ce preturi ...
---
si "entuzistii" aia stranba din nas, pentru ca VRul ca sa prinda la public trebuie sa fie ieftin, comestibil - ca altfel o dai in problema oului si a gainiihardware adresat entuziaștilor
dezvoltatorii nu vor face jocuri pt VR pentru ca piata este mica, si piata va fi mica pentru ca HW e scump si nu exista jocuri pt el
cum am zis si mai sus, armata este deja interesata de VR; francezii de la Dassault sunt deja in parteneriat cu HTC/ValvE