Page 4 of 8

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 9 Jan 2016, 13:56
by Doc
Sigur va fi grafica de slaba calitate, adica la revedere efecte volumetrice, shadere si alte prostii, probabil grafica va face un salt in spate gen 2010-2011 pentru a fi afisata in VR. Daca nu spre 2008.

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 9 Jan 2016, 15:21
by marvas
e confirmat deja ca la PS4 ochelarii de VR vin la pachet cu un "unit processing".

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 9 Jan 2016, 16:18
by MC
Ma gandeam la ceva...
Cum convingi pe cineva sa cumpere OR sau alt device pt VR? E o experienta atat de diferita incat nu o poti asocia cu altceva ca sa-ti faci o idee.
Nu poti sa arati cuiva ce poate produsul decat daca il incearca pe propria piele. Nu e ca si in cazul altor produse hardware unde te poti uita la tone de review-uri sau video-uri ca sa-ti iti formezi o optiune in ceea ce priveste achizitionarea acelui produs. O modalitate ar fi sa poti testa produsul in magazin inainte de a te decide daca iti place si il vrei. Insa mai este mult pana va fi atat de raspandit, daca va fi.
Singurul lucru care momentan anima dorinta cuiva de a cumpara un device VR este doar simpla curiozitate.
Asadar trebuie sa dai 700 de euro doar pt a satisface aceasta curiozitate.
La un 300 de euro poate ca ar fi mai multe persoane dispuse "sa riste".

In conditiile astea va fi destul de greu sa se creeze o piata in care VR chiar sa fie the next thing. Eu zic ca va ramane destui ani doar o nisa la care destul de putini vor avea acces.

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 9 Jan 2016, 16:22
by TG
marvas wrote:e confirmat deja ca la PS4 ochelarii de VR vin la pachet cu un "unit processing".
So yeah, prețul ăla de o mie și ceva de dolari (dacă e pe bune) include tot. You buy it and that's that. Deși mă aștept oricum la sacrificii destul de mari pe console.

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 9 Jan 2016, 16:29
by marvas
si prin unit processing am vrut sa zic processing unit.

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 12 Jan 2016, 16:43
by zme-ul
TG wrote:Wow, everybody step back, a găsit zmeul o comparație bună între VR și smartphone-uri. Păi nu se uită nimeni la Windows Mobile pentru că există Android și IOS, ca să faci analogia asta cu VR-ul
da, exista si alternativa la VR, se numeste monitor :lol:

VRul e un periferic cu uz limitat, monitorul e sfant

---

in alta ordine de idei: HTC Vive price might be as high as $1500
It’s no surprise that the HTC Vive was always going to be expensive. In fact, HTC has been upfront about it being a high-end product with a high-end price tag since day one. So the news coming out of Taiwan today that the HTC Vive might be priced as high as $1,500 might not be such a shock to some.

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 12 Jan 2016, 17:06
by TG
"VRul e un periferic cu uz limitat, monitorul e sfant"

Mie VR-ul nu mi se pare asa limitat cum crezi tu, dar cu siguranta monitorul e sfant, nici n-am incercat sa zic ca il va lua locul.

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 12 Jan 2016, 17:12
by zme-ul
TG wrote:"VRul e un periferic cu uz limitat, monitorul e sfant"

Mie VR-ul nu mi se para asa limitat cum crezi tu, dar cu siguranta monitorul e sfant, nici n-am incercat sa zic ca il va lua locul.
nush la ce te referi tu exact
VRul, ca device, are o singura functie - si nici aia nu e capabil sa si-o indeplineasca fara HW corespunzator
nu-l poti compara cu un smartphone, spre exemplu; smartphoneu e telefon, camera foto/video, calculator, etc .. - multifunctional

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 12 Jan 2016, 17:14
by TG
Tu te referi la Rift probabil, dar ai zis VR-ul. Faptul ca device-urile actuale sunt limitate, nu inseamna ca gata, asta e tot ce se poate face. Nu serios, dupa trei posturi in care ti-am explicat ca nimeni nu il compara cu un smartphone, imi mai zici asta inca o data?

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 12 Jan 2016, 17:52
by zme-ul
TG wrote:Tu te referi la Rift probabil, dar ai zis VR-ul. Faptul ca device-urile actuale sunt limitate, nu inseamna ca gata, asta e tot ce se poate face. Nu serios, dupa trei posturi in care ti-am explicat ca nimeni nu il compara cu un smartphone, imi mai zici asta inca o data?
eu ti-am explicat diferenta de funtionalitate

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 12 Jan 2016, 18:03
by ne0lith
Deci VR-ul e mort inainte de lansare pentru ca exista smartphone-uri si monitoare. Ok. Si tot tu precizezi ca e o diferenta mare de functionalitate intre aceste tipuri de dispozitive.

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 12 Jan 2016, 18:25
by Stokkolm
TG wrote:Mie VR-ul nu mi se pare asa limitat cum crezi tu, dar cu siguranta monitorul e sfant, nici n-am incercat sa zic ca il va lua locul.
Complet de acord cu asta. Monitorul va exista inca mult timp de aici incolo, VR-ul va avea o nisa proprie care va exista in paralel si care va fi formata in mare din oameni care vor folosi monitorul in continuare la taskurile pentru care il folosesc si acum.

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 12 Jan 2016, 20:27
by zme-ul

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 12 Jan 2016, 21:21
by Doc
My crappy PC? prima chestie care te introducea intr-un spatiu VR, niste ochelari si o manusa, am vazut-o intr-o emisiune de-a lui Alexandru Mironov, in preistorie, acum vreo 20 de ani. SI asta vorbeste de my crappy PC?!?!

Cautand sa vad daca-mi aduc aminte ce naiba era, dau de
https://en.wikipedia.org/wiki/Virtuality_(gaming) si de
https://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_reality

My crappy PC? mars ma, foundere, ca doar n-ai inventat roata... vinde-ti rahatul la 100 USD si poate-l cumpar. Sau nu.

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 13 Jan 2016, 17:53
by TG

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 21 Jan 2016, 17:03
by TG
GDC State of the Industry: Most developers now confident about the future of VR
Results from the fourth annual Game Developers Conference State of the Industry Survey are in, revealing trends in the games industry based on the feedback of more than 2,000 game developers ahead of GDC 2016 in March.

The survey has revealed that development of virtual reality (VR) titles has more than doubled among participating developers with 16 percent currently developing for VR, up from the 7 percent of developers were working on VR projects in last year's survey.

The 2016 State of the Industry Survey marks the fourth entry in the ongoing series of yearly reports and serves as a snapshot of the games industry and illustrates industry trends ahead of GDC 2016 in San Francisco. Organized by the UBM Tech Game Network, GDC 2016 takes place March 14-18 at the Moscone Convention Center in San Francisco, California.

VR's popularity is growing fast, though PC and mobile are still the top platforms among developers

The emergence of upcoming virtual reality (VR) devices like the Oculus Rift, Sony's PlayStation VR and Samsung's Gear VR, among others, has proven to be alluring for developers on the bleeding edge, with the survey revealing that development of VR titles has more than doubled among participating developers.

This year's survey has shown that 16 percent of developers are currently creating titles for VR, up from the 7 percent of developers who replied in the affirmative in last year's survey. Projecting further into the future, 15 percent of participating developers have affirmed that their next game will incorporate VR, up from the 6 percent who affirmed their VR ambitions last year.

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 21 Jan 2016, 17:10
by Doc
Ce inseamna 16% dintre developers? aia 16% sunt studiouri cu nume, sau sunt prin garaje?

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 21 Jan 2016, 18:34
by sebas
Dintre cei care au participat la survey, bre. :P Nu prea înțeleg de ce platforma de mobile ar fi așa populară. Jocuri educaționale sau ce?

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 30 Jan 2016, 13:42
by TG

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 11 Feb 2016, 18:58
by sebas