Interactive Story 2.0

Jocuri născocite (împrumutate) de userii forumului la care participa toți userii forumului în scopul măririi postcountului (1) măririi epeen-ului (2) și lulz (3).

Moderator: RaptoR

User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Interactive Story 2.0

Post by DarthZombie »

C, I ain't goin' in dat house or shed, yo!
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: Interactive Story 2.0

Post by Cristan »

C. A si B pot sa mai astepte.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
laur3ntziu00
Headless Kamikaze
Posts: 300
Joined: 3 Mar 2014, 16:06

Re: Interactive Story 2.0

Post by laur3ntziu00 »

c
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Interactive Story 2.0

Post by Mahdi »

C
REMEMBER CITADEL
User avatar
Cimitri
Hammer Haunt
Posts: 1175
Joined: 2 Mar 2014, 15:55

Re: Interactive Story 2.0

Post by Cimitri »

Indeed C. SI sopron si garaj? There are trolls, i tell you!
Image
User avatar
stef
Hammer Haunt
Posts: 1071
Joined: 6 Mar 2014, 11:40
Location: Bucuresti

Re: Interactive Story 2.0

Post by stef »

C
Image
User avatar
RaptoR
Mad Scientist
Posts: 426
Joined: 2 Mar 2014, 15:26

Re: Interactive Story 2.0

Post by RaptoR »

Continui sa explorezi spatiul din spatele casei in cautarea mai multor obiecte care sa te lamureasca cu privire la faptele ciudate care ti se intampla. Observi cum cei cativa nori care acopereau luna incep sa se imprastie iar lumina emisa de aceasta te lasa sa observi un pic mai bine spatiul din spatele casei. Observi un mic loc de joaca pentru copii cu o lada de nisip, un balansoar si un leagan. Te apropii pentru cateva zeci de secunde de ele, le privesti, insa fara a descoperi nimic care te-ar ajuta. Mai ramai cu privirea un moment asuprea leganului. Pare ca se misca, incet la inceput apoi din ce in ce mai tare. Se apropie la cateva zeci de centimetri de tine, pentru a reveni in partea cealalta, si tot asa. Incerci sa-l prinzi insa iti scapa din mana. Incerci sa te indepartezi de acolo, mergand incet cu spatele. Dupa cativa metri simti o atingere pe umar. Te intorci. Nu era nimic. Revii cu privirea la leagan si observi copilul cum se balansa incet pe acesta. Imaginea lui e mai clara de data asta, pare aproape real. Inchizi ochii 2 secunde insa cand ii deschizi copilul se afla tot acolo. Pare ca-ti zambeste. Te apropii de el. Ochii lui te fixeaza iar zambetul ii dispare. Sare de pe leagan si fuge spre gardul langa care poti observa acum o zona cu niste arboli micuti. Pare sa se ascunda intre ei, nu inainte de a-ti mai arunca o privire infioratoare.
A) Il ignori si continui sa certetezi spatele casei
B) Mergi dupa el.
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Interactive Story 2.0

Post by DarthZombie »

A
laur3ntziu00
Headless Kamikaze
Posts: 300
Joined: 3 Mar 2014, 16:06

Re: Interactive Story 2.0

Post by laur3ntziu00 »

A
User avatar
Cimitri
Hammer Haunt
Posts: 1175
Joined: 2 Mar 2014, 15:55

Re: Interactive Story 2.0

Post by Cimitri »

B Mergi dupa el..Ghost bargaining chip! Trebuie doar sa te prinzi cum il prinzi...heh...get it? heh.heh...Stupid joke.
Image
User avatar
juve3332
Hammer Haunt
Posts: 2015
Joined: 3 Mar 2014, 11:06
Location: Terra Nova

Re: Interactive Story 2.0

Post by juve3332 »

B.
User avatar
RaptoR
Mad Scientist
Posts: 426
Joined: 2 Mar 2014, 15:26

Re: Interactive Story 2.0

Post by RaptoR »

Urmatorul vot decide...
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Interactive Story 2.0

Post by Mahdi »

A
REMEMBER CITADEL
User avatar
RaptoR
Mad Scientist
Posts: 426
Joined: 2 Mar 2014, 15:26

Re: Interactive Story 2.0

Post by RaptoR »

Il ignori si continui sa certetezi spatele casei. Te indepartezi, insa arunci cate o privire in spate pentru a fi convins ca acesta nu te urmareste. Inca nu stii ce se intampla aici, asa ca nu poti risca o confruntare. Simturile iti spun ca visezi, ca asa ceva nu poate fi real, insa, chiar daca este asa, ceva din tine nu vrea sa se trezeasca. Vrei sa afli ce anume se intampla, cine e si ce doreste acel copil si, mai ales, ce anume se afla in acea casa. Toata viata ai fost un om calculat, care a analizat atent orice situatie inainte de a o aborda. Faci la fel si acum. Te indepartezi de locul in care parea ca s-a ascuns copilul si continui sa explorezi acel spatiu. Observi o masa de gradina in jurul careia se aflau cateva scaune. Te apropii incet si pipai masa cu mana in speranta de a gasi ceva. Simt o cutiuta mica de carton. O ridici, o misti incet si realizezi ca tii in mana o cutie de chibrituri. O bagi in buzunar si continui sa pipai masa. In afara de doua bucati de piatra, probabil folosite pentru a tine fata de masa unde-i este locul in caz ca incepea vantul nu se mai afla nimic. Auzi din nou acel tipat de copil. Te uiti catre boschetii in care parea ca s-a ascuns copilul insa nu vezi nimic. Aproape te obisnuisei cu acel tipat si parca nu te mai deranjeaza sau nelinisteste atat de tare. Ciudat. De felul tau esti o persoana care in mod normal nu ar incerca sa investigheze situatii de genul acesta in parca ceva te tine in loc, dorind sa afle mai mult din ceea ce se intampla. Simti ca esti parte din ceea ce se intampla, ca ai un rol in toate acestea. Nu crezi in fantome, spirite sau vraji si in mod sigur incerci sa gasesti o explicatie logica a celor ce se intampla. Pe masura ce o faci, parca mai mult te afunzi in mister. Nimic nu se leaga, niciun element descoperit pana acum nu pare sa te ajute sa descoperi ceea ce se intampla. "Nu poti scapa!" se aude din nou acea voce. Ridici capul incercand sa descoperi de unde vine vocea insa fara succes. Arunci o ultima privire gradinii. Nu se afla nimic altceva aici. Te intorci cu spatele la gradina si cu fata spre casa si acel sopron. Lumina din ce in ce mai puternica a lunii te lasa sa observi o fereastra deschisa la etaj si niste grilaje care acopera geamurile de la parter. Cu siguranta ai putea incerca sa escaladezi acele grilaje pentru a ajunge in camera de la etaj.

A) Prinzi cu mana prima bara de la grilaj incercand sa-ti ridici corpul pe acesta...
B) Inainte de a incerca sa intri in casa insa, trebuie sa afli ce anume se afla in acel sopron. Te indrepti spre el si incerci sa fortezi usa in speranta ca lacatul sau urechile acestuia sa cedeze.
C) Consideri insa ca e mai usor sa incerci sa deschizi usa de la parter. Te apropii de ea si rotesti usor clanta...
laur3ntziu00
Headless Kamikaze
Posts: 300
Joined: 3 Mar 2014, 16:06

Re: Interactive Story 2.0

Post by laur3ntziu00 »

b
User avatar
stef
Hammer Haunt
Posts: 1071
Joined: 6 Mar 2014, 11:40
Location: Bucuresti

Re: Interactive Story 2.0

Post by stef »

c
Image
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Interactive Story 2.0

Post by Mahdi »

c
REMEMBER CITADEL
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: Interactive Story 2.0

Post by Cristan »

B
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
Cimitri
Hammer Haunt
Posts: 1175
Joined: 2 Mar 2014, 15:55

Re: Interactive Story 2.0

Post by Cimitri »

B. Inainte de a cerceta interiorul intotdeaua cerceteaza exteriorul. Words to live by!
Image
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Interactive Story 2.0

Post by DarthZombie »

Zic si eu B
Post Reply

Return to “Forum Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests