Interactive Story 2.0

Jocuri născocite (împrumutate) de userii forumului la care participa toți userii forumului în scopul măririi postcountului (1) măririi epeen-ului (2) și lulz (3).

Moderator: RaptoR

User avatar
RaptoR
Mad Scientist
Posts: 426
Joined: 2 Mar 2014, 15:26

Re: Interactive Story 2.0

Post by RaptoR »

Inainte de a incerca sa intri in casa insa, trebuie sa afli ce anume se afla in acel sopron. Te indrepti spre el si incerci sa fortezi usa in speranta ca lacatul sau urechile acestuia sa cedeze. Nu cedeaza. Usa insa se deschide foarte putin, cam doi-trei centimetri. Incerci sa privesti prin acea crapatura insa lumina slaba a lunii nu reuseste sa patrunda suficient de mult incat sa deslusesti ceva. Mai prinzi o data usa si tragi cu putere. Mainile iti aluneca, faci cativa pasi in spate apoi cazi. Nu te lovesti insa din buzunar iti cade manunchiul de chei gasite in masina. Incepi sa le incerci pe rand, in speranta ca una dintre ele va deschide usa. Rand pe rand le incerci iar spre bucuria ta una dintre ultimele chei reuseste sa deschida lacatul. Il desfaci, deschizi usa la maxim pentru a intra cat mai multa lumina si te indrepti inauntru. Observi o camera folosita in mod normal ca un mic atelier. Pe perete se aflau diverse unelte iar in mijlocul camerei un banc de lucru. Agatata sus pe un perete gasesti o veche lampa de gaz. Iti aduci aminte de pachetul de chibrituri gasit pe masa, scoti unul dintre ele si incerci sa-l aprinzi. Umezeala cauzata de ploaie face ca acesta sa fasaie si sa nu se aprinda. Mai incerci si cu altele. Prinzi cate 3-4 bete in mana si intr-un final acestea scot o mica flacara, suficienta cat sa poti aprinde lampa. Acum aveai suficienta lumina cat sa observi ce se intampla in jur. Intr-un colt observi un mic asternut, alaturi de o farfurie de mancare, semn ca aici traise un animal, cel mai probabil un caine. De ce ar tine cineva un caine intr-un sopron, te intrebi, insa deja ai destule pe cap astfel incat intrebarea aceasta iti iese repede din minte. Continui sa cauti ceva ce ar putea sa te ajute sa intelegi ceea ce se intampla insa lumina lampii devine din ce in ce mai slaba semn ca aceasta nu mai avea foarte mult gaz. Observi cateva pagini rupte dintr-un ziar din care nu poti sa intelegi mare lucru deoarece articolele nu erau complete. Reusesti insa sa descifrezi parte dintr-un titlu: "Familie ucisa intr-un". Cauti continuarea insa nu gasesti nimic. Stingi lampa pentru a pastra putinul combustibil pe care il mai avea si iesi din sopron. Era clar. Raspunsul nu il puteai gasi decat inauntrul casei. Ramane doar sa alegi pe unde anume vei incerca sa intri.

A)Incerci sa deschizi usa din spatele casei
B)Incerci sa escaladezi grijajul pentru a ajunge la fereastra deschisa de la etaj
C)Revii la usa principala din fata casei si apesi pe clanta.



Inevitabil vor aparea si nume de personaje. Va intreb, le doriti in romana sau credeti ca ar suna mai bine in engleza? Eu unul as opta pentru nume romanesti.
User avatar
Cimitri
Hammer Haunt
Posts: 1175
Joined: 2 Mar 2014, 15:55

Re: Interactive Story 2.0

Post by Cimitri »

A....mergi prin spate- go stealthy. Cat despre nume ar fi funny sa dai nume de pe forum :) bineinteles daca e si restul lumii de acord .Daca nu atunci in romana sunt ok avand in vedere ca si textul este tot in romana.
Image
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Interactive Story 2.0

Post by DarthZombie »

A. Cat despre limba, pe ce vrea autorul, zic eu.
laur3ntziu00
Headless Kamikaze
Posts: 300
Joined: 3 Mar 2014, 16:06

Re: Interactive Story 2.0

Post by laur3ntziu00 »

A. Surprinde-ma!
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: Interactive Story 2.0

Post by Cristan »

C
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
juve3332
Hammer Haunt
Posts: 2015
Joined: 3 Mar 2014, 11:06
Location: Terra Nova

Re: Interactive Story 2.0

Post by juve3332 »

B.
User avatar
stef
Hammer Haunt
Posts: 1071
Joined: 6 Mar 2014, 11:40
Location: Bucuresti

Re: Interactive Story 2.0

Post by stef »

A - ca un master Thief.
Image
User avatar
RaptoR
Mad Scientist
Posts: 426
Joined: 2 Mar 2014, 15:26

Re: Interactive Story 2.0

Post by RaptoR »

Incerci sa deschizi usa din spatele casei. Aceasta este acoperita de o plasa subtire, folosita pentru a pastra tantarii afara. O apuci usor si o deschizi fara prea mare greutate. Ciocani de cateva ori sperand parca sa-ti deschida cineva. Nimeni nu o face. Apuci manerul si il rotesti usor, insa usa parea sa fie inchisa. Revii la manunchiul de chei pe care le incerci rand pe rand insa niciuna nu deschide usa. "Probabil e inchisa prin interior", te gandesti, aruncand o privire in jurul tau. Observi un mic ghiveci cu o floare aproape uscata undeva jos, langa usa. Te apleci si observi o cheie pe pamantul inca umed din cauza ploii. O incerci. Merge. Usa se deschide usor si te trezesti intr-o mica bucatarie. Desi este destul de intuneric, iar singura lumina care patrunde este cea a lunii prin usa deschisa, reusesti totusi sa observi un aragaz pe care inca se afla o cratita plina cu... ceva, o usa care parea ca duce intr-o debara, un frigider si micile dulapioare (sic, marvas) specifice fiecarei bucatarii. Singura usa in afara de cea care duce in debara si cea prin care ai intrat se afla tocmai la capatul celalalt al camerei si parea ca duce spre restul casei. Primul instinct este acela de a aprinde lampa, insa iti aduci aminte ca aceasta nu avea prea mult combustibil ramas asa ca preferi sa-l pastrezi pentru a investiga restul casei. Tipetele de copil incep din nou sa apara. Se aud de afara, la inceput slab, apoi din ce in ce mai puternic. "Nici tu nu vei scapa!" auzi si parul ti se zburleste pe maini. "Vine!". "Fugi!" auzi din ce in ce mai tare, cu tipete intercalate printre cuvinte. Parea ca cel care le scotea era din ce in ce mai aproape de casa. Te indrepti spre usa insa in momentul in care ajungi la un metru de ea aceasta se inchide puternic, urmata de un tipat. Incerci sa o deschizi insa fara rezultat. Cheia e infipta in broasca, insa pe partea cealalta. Tipetele contenesc. Te indrepti catre camera si...

a)Incerci sa deschizi usa care parea sa duca spre debara.
b)Incepi sa cauti in sertare in speranta de a gasi indicii.
c)Deschizi usa care parea sa duca spre restul casei.
User avatar
Cimitri
Hammer Haunt
Posts: 1175
Joined: 2 Mar 2014, 15:55

Re: Interactive Story 2.0

Post by Cimitri »

B -Daca e bucatarie trebuie sa aiba cutite prin sertare. A man with a knife is happier than a man without a knife. Mark my words. Sau macar un facalet.
Image
laur3ntziu00
Headless Kamikaze
Posts: 300
Joined: 3 Mar 2014, 16:06

Re: Interactive Story 2.0

Post by laur3ntziu00 »

b
User avatar
stef
Hammer Haunt
Posts: 1071
Joined: 6 Mar 2014, 11:40
Location: Bucuresti

Re: Interactive Story 2.0

Post by stef »

b
Image
User avatar
Soarecu
Pig Cop
Posts: 791
Joined: 11 Mar 2014, 19:04

Re: Interactive Story 2.0

Post by Soarecu »

B ceva tot o fi pe acolo. In privinta numelor, cum doresti, de pe forum/englezesti/romanesti oricum va fi bine.
Post Reply

Return to “Forum Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests