rdo
Hammer Haunt

Re: Discutii despre fotbal

Post by rdo »

ola small dickie
Big Daddy

Post by ola small dickie »

It has been officially confirmed that former Juventus, Inter and Milan striker Zlatan Ibrahimovic has joined LA Galaxy.

The Swedish forward was released from his Manchester United contract yesterday, and it was immediately assumed that he’d move to MLS.

This morning a full-page advert in the LA Times signed with Ibra’s name simply read “Los Angeles, you’re welcome”.

Now the Galaxy have posted a video of Ibrahimovic in their shirt, who then declares “Los Angeles… welcome to Zlatan”.""

https://www.football-italia.net/118918/ ... -la-galaxy

LEGEND
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
ola small dickie
Big Daddy

ola small dickie
Big Daddy

"Messina goalkeeper Armando Prisco was sent off during a Sicilian derby with Igea Virtus for urinating in the goal. “I pretended to do some stretches…”

The shot-stopper couldn’t halt the flow during the final minutes of the Serie D game.

“I drink 2-3 litres of water per day,” 21-year-old Prisco told GianlucaDiMarzio.com.

“I actually passed water for the first time as soon as we got to the stadium, then before the warm-up, again once we were in the locker rooms and then during half-time.

“I just couldn’t hold it in. I was trying to move around and looked like a crazy person. So, as soon as I saw play was halted for a substitution, I tried to take advantage of the situation.

“I pretended to do some stretches behind an advertising board and nobody noticed… except for the referee, unfortunately.

“I immediately apologised and I didn’t protest, as I know he was just following the rules. I do want to make it clear, though, that I did nothing obscene. I realise there were many children in the stadium and I tried my hardest to camouflage what I was doing.

“It wasn’t the right thing to do, but I really couldn’t hold it in!”

A teammate stepped in and managed to keep the clean sheet in the 0-0 draw."

https://www.football-italia.net/119027/ ... nt-hold-it
ola small dickie
Big Daddy

"UEFA has announced changes to the Champions League and Europa League, with an extra substitute in added time and 12-man benches in the finals.

A new qualifying system has already been confirmed for next season, with the top four teams from Europe’s top four Leagues all qualifying automatically for the group stage.

Today European football’s governing body has announced further changes for 2018-19, with an extra substitute now allowed in matches which go to extra-time.

For the Champions League final, the Europa League final and UEFA Super Cup, teams will be allowed to name a match squad of 23.

That means they will have 12 substitutes to choose from, which is already the case in Serie A.

Clubs will also be allowed to register up to three players "without any restrictions", meaning they won't be cup-tied if they played in the same competition for another club.

Kick-off times have also been revamped, with play-offs, group-stage games, round of 16 matches, quarter-finals, semi-finals and the final kicking off at 20.00 UK time, rather than 19.45.

However, on every group stage matchday, two of the Tuesday and two of the Wednesday matches will kick off at 17:55, with all fixtures on the final matchday to be played simultaneously."

https://www.football-italia.net/119073/ ... cl-changes
juve3332
Hammer Haunt

Post by juve3332 »

O schimbare in plus avantajeaza echipele mai bogate, cu o banca mai populata de jucatori acatarii. Ma rog, dat fiind ca se inregistreaza rar prelungiri (ultima data imi amintesc de Juve-Bayern acum 2 ani), sa zicem ca nu e vreun capat de tara. Aia cu jucatorii care pot acum incepe sezonul european cu o echipa si termina cu alta iar nu mi se pare de bun augur, vine City sau PSG si arunca sume fabuloase in intersezon ca sa se peticeasca. Cat despre orele de disputare, ce sa zic?! "Ne facem ca lucram".
DarthZombie
Dremora Lord

Post by DarthZombie »

Schimbarea in plus avantajeaza si echipele mai mici, ca ele in general se apara si alearga pana le ies plamanii pe nas pentru a compensa lipsa valorii individuale a jucatorilor. Uite de exemplu ce-a patit Atletico Madrid la finala din 2014 cand au ajuns in prelungiri absolut extenuati si au fost calcati in picioare de Real, sigur ar fi preferat sa poata adauga un jucator proaspat in angrenaj.

Nici asta cu orele de disputare nu ma deranjeaza prea tare, cel putin pentru fazele eliminatorii chiar imi convine pentru ca uneori se intampla sa fie doua meciuri interesante in aceeasi zi si nu le poti vedea pe ambele. Desi 17:55 mi se pare o metoda cam usoara de a-i face pe oameni sa rateze cel putin o repriza intreaga din cauza serviciului...
ola small dickie
Big Daddy

"Hackers have reportedly stolen the final €2m that Lazio owed Feyenoord for defender Stefan de Vrij.

According to Il Tempo, Lazio were the victims of a scam, falling for an e-mail that included Feyenoord’s badge and written as if it had been sent by the Dutch club.

The newspaper reports the Aquile made the transfer using the bank account details supplied, only to later discover the Eredivisie champions did not receive the funds.

Furthermore, the money would have been rerouted into the hands of the said hackers as the IBAN number had been changed.

Il Tempo concludes the prosecutor handling the case had managed to track down the payment, finding it in the hands of a Dutch bank.

The 26-year-old joined Lazio in 2014 but will leave for nothing this summer after failing to extend his contract."

https://www.football-italia.net/119119/ ... l-2m-lazio
McWilliams
Self-righteous bastard

Post by McWilliams »

Asta nu-i nimic. Stiu clienti si colegi care au transmis bani de-aiurea, pentru ca au primit un email cu o adresa si o sigla si o engleza aproximativa.

Si pentru ca prostia nu are leac (descoperit, inca), a doua solutie este sa DISCUTI cu ala de iti trimite (allegedly) mail-ul. Fata-n fata ar fi perfect. Audio/video este acceptabil.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
tnt
Hammer Haunt

Post by tnt »

Definitia prostiei e Maruta sau Marutan ala de la U19. Si ce gol de toata jena a dat, el de fapt ratase acolo din mai putin de 2 metri
: )))))))))))
ola small dickie
Big Daddy

SnipeRulz
Headless Kamikaze

Post by SnipeRulz »

DarthZombie
Dremora Lord

Post by DarthZombie »

Sa nu exageram cu celebrarile, vorbim totusi de Juventus snopind in bataie o echipa mai apropiata de retrogradare decat de primul loc in Serie A, asa ca nu-i mare scofala scorul asta.
McWilliams
Self-righteous bastard

Post by McWilliams »

Pana si Dinamo a luat bataie de la Juventus, asa ca nu ma mira infrangerea lui AC Milan.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
ola small dickie
Big Daddy

Am fost prin Bucuresti cateva zile asa ca am profitat de ocazie pentru a vedea meciul impreuna cu Juve la InFusion Bistro and Sports Bar Bucharest cu ambele grupuri AC Milan Romania Fans si Juventus Romania Fans prezente in bar. A fost frumos, atmosfera misto. Scandari si cantece din partea ambelor grupuri. Membrii Milan au intrat in bar in grup cantand :) Pe final de meci s-a scandat in tot barul si un "psd mui* psd". Mai merg la meciuri pe acolo cand ma mai nimeresc prin Bucuresti. Juve mi-a facut si o nesperata si placuta surpriza cu aceasta filmare cu mine tzopaind si cantand cu milanistii:

:)
juve3332
Hammer Haunt

Post by juve3332 »

Juve-Real 41-59
Sevilla-Bayern 35-65
Liverpool-City 40-60
Barca-Roma 70-30

Sper sa ma insel la toate. :D

Paradoxal, campionatul pierdut deja din toamna e o binecuvantare pentru Real. Si-a permis nici macar sa nu-si convoace vreo 4 sau 5 titulari in weekend si sa inceapa cu Cristiano pe banca. Juve si-a recuperat aproape toti accidentatii (s-a antrenat ieri sau alaltaieri si Bernardeschi), dar are 2 suspendati importanti (Pjanic si Benatia), pare echipa mai secatuita si cea care are nevoie de a creste efectiv nivelul fotbalului cu vreo 2 clase pentru a face fata in momentul asta. Depinde mult de inspiratia lui Allegri (Rugani sau Barzagli, Marchisio sau Bentancur, Costa sau Mandzukic?!).

Liverpool e singura echipa care sa-i fi pus in reala incurcatura pe City anul asta, dar vad dura treaba in mansa dubla. Sunt curios ce titulari trimite Pep in derbyul din weekend. Sevilla e...hm, Sevilla, au ca atuuri o circulatie buna a balonului si poate dezinvoltura, dar in mod normal Bayern sunt suficient de harsaiti cat sa nu-si bata capul prea tare. Barca are mai multi jucatori iesiti din forma (Pique, oarecum Suarez, Busquets de-abia reintra), dar imi vine greu sa cred ca nu rezolva calificarea din tur.
ola small dickie
Big Daddy

Ciao juve
DarthZombie
Dremora Lord

Post by DarthZombie »

Bijuterie al doilea gol a lui Ronaldo. Rar vezi un stadion intreg aplaudant atacantul adversarei si a fost pe deplin meritat.
tnt
Hammer Haunt

Post by tnt »

Mai degraba trecea Tottenham
ola small dickie
Big Daddy

Da

Return to “Cafenea”