Ultimul joc terminat, thread cu note
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Divinity: Original Sin 2
Dupa 130 de ore, ce să zic, eokbă. Larian au atins un oarecare balans între casual și non dick sucking și cu toate că jocul nu atinge nivelul predecesorului, tinde să fie mai bun la lucrurile superficiale, păstrând însă destul depth cât să-l facă interesant. Ai o droaie de posibilități de joc, multe build-uri viabile dar nu într-un mod sec, a la PoE. Nu se pune accent deloc pe balansare, ceea ce e evident un lucru foarte bun, problema fiind însă că jocul e întotdeauna debalansat în favoarea ta (un fel de anti Underrail, lol). Ca dificultate e... trivial at best, efectiv tu ai zeci de combinații posibile prin care să fii godlike, unele extrem de ușor de observat. Dar inamicii sunt tot timpul basic, cu vreo două sau trei excepții. Oricum, nu cred că am avut vreun game over decât în primele 10 ore de joc, iar asta cam spune totul. Pe de altă parte, fiind genul de joc pe care îl joci în principal pentru a experimenta, nici nu e recomandat a se juca cu reguli auto-impuse. În limite cel puțin, pentru că dacă te apuci să bei poțiuni, folosești grenade, butoaie, deathfog, piramide, plm, cred că și solo îi dai moartea lejer. E chiar amuzant.
Pe de alta parte, e foarte, foarte distractiv. Doar că primul OS avea poate cel mai bun sistem de lupta dintr-un RPG mainstream, iar acum au redus cam mult complexitatea, nu însă în defavoarea varietății. Literally sunt 3 jocuri într-unul, atât de mult se schimbă pe pe parcurs.
Dacă joci cu personajul scris de Avellone dai și de niște twist-uri bonkers pe parcurs și mai ales la final. Unele previzibile, altele mai puțin. Cum ziceam și pe thread-ul jocului, e mult mai bine construit firul narativ, dialogurile și cam tot ce ține de lume, comparativ cu primul. Ba chiar aș zice că modul ăsta de expunere mai light, tradițional Larian, a reușit cumva să mă implice mai mult în poveste decât dialogurile deprimante din PoE.
În principiu, aș fi destul de motivat să-i fac review, sunt multe de zis, dar se poate și extrapola ușor. Faptul că am stat atâtea ore în el și a reușit să nu mă plictisească în ciuda unei lipse totale de provocare, spune multe despre meritele producătorilor și cât de mult te atrage doar prin faptul că poți experimenta cu lumea de joc cum îți vine ție.
Mă bucură și succesul financiar de care au avut parte, la mai multe.
Dupa 130 de ore, ce să zic, eokbă. Larian au atins un oarecare balans între casual și non dick sucking și cu toate că jocul nu atinge nivelul predecesorului, tinde să fie mai bun la lucrurile superficiale, păstrând însă destul depth cât să-l facă interesant. Ai o droaie de posibilități de joc, multe build-uri viabile dar nu într-un mod sec, a la PoE. Nu se pune accent deloc pe balansare, ceea ce e evident un lucru foarte bun, problema fiind însă că jocul e întotdeauna debalansat în favoarea ta (un fel de anti Underrail, lol). Ca dificultate e... trivial at best, efectiv tu ai zeci de combinații posibile prin care să fii godlike, unele extrem de ușor de observat. Dar inamicii sunt tot timpul basic, cu vreo două sau trei excepții. Oricum, nu cred că am avut vreun game over decât în primele 10 ore de joc, iar asta cam spune totul. Pe de altă parte, fiind genul de joc pe care îl joci în principal pentru a experimenta, nici nu e recomandat a se juca cu reguli auto-impuse. În limite cel puțin, pentru că dacă te apuci să bei poțiuni, folosești grenade, butoaie, deathfog, piramide, plm, cred că și solo îi dai moartea lejer. E chiar amuzant.
Pe de alta parte, e foarte, foarte distractiv. Doar că primul OS avea poate cel mai bun sistem de lupta dintr-un RPG mainstream, iar acum au redus cam mult complexitatea, nu însă în defavoarea varietății. Literally sunt 3 jocuri într-unul, atât de mult se schimbă pe pe parcurs.
Dacă joci cu personajul scris de Avellone dai și de niște twist-uri bonkers pe parcurs și mai ales la final. Unele previzibile, altele mai puțin. Cum ziceam și pe thread-ul jocului, e mult mai bine construit firul narativ, dialogurile și cam tot ce ține de lume, comparativ cu primul. Ba chiar aș zice că modul ăsta de expunere mai light, tradițional Larian, a reușit cumva să mă implice mai mult în poveste decât dialogurile deprimante din PoE.
În principiu, aș fi destul de motivat să-i fac review, sunt multe de zis, dar se poate și extrapola ușor. Faptul că am stat atâtea ore în el și a reușit să nu mă plictisească în ciuda unei lipse totale de provocare, spune multe despre meritele producătorilor și cât de mult te atrage doar prin faptul că poți experimenta cu lumea de joc cum îți vine ție.
Mă bucură și succesul financiar de care au avut parte, la mai multe.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Stai asa... nici nu m-am gandit sa folosesc piramidele alea de telportare in lupta, dar in teorie ar trebui sa... mearga? Merge?
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Da, dar sunt mai devastatoare dacă le folosești înainte sau în afară de luptă. Poți obține poziții avantajoase ușor, acces în locuri interzise, eu am sărit puzzle-uri cu totul folosindu-le, etc. Dar dacă joci full party, iese o nebunie cu skill-urile de control gen nether swap, teleportation, combinate cu piramidele.
Eu am jucat lone wolf și aici, dar după nerf, un party de 4 e devastator și mult mai puternic, pentru că sunt skill-uri de 1 AP care pot dezbina complet AI-ul și le poți lua pe toți 4 lejer în faza de început, iar ca ability points ai același maxim și deci de la jumătate încolo ai damage output dublu. Mi se pare chiar mindfuck cât de favorizat e jucătorul în OS2.
Eu am jucat lone wolf și aici, dar după nerf, un party de 4 e devastator și mult mai puternic, pentru că sunt skill-uri de 1 AP care pot dezbina complet AI-ul și le poți lua pe toți 4 lejer în faza de început, iar ca ability points ai același maxim și deci de la jumătate încolo ai damage output dublu. Mi se pare chiar mindfuck cât de favorizat e jucătorul în OS2.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
In afara de cateva puzzle-uri, am ignorat complet piramidele alea de la Divine Divinity incoace Tocmai mi-ai cauzat un paradigm shift.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Eu le-am folosit mai mult for the lulz, la un moment dat am stricat un chain de quest-uri și nu mai puteam intra într-o casă, așa că am aruncat piramida pe un munte și când m-am teleportat, pentru că nu era poziție validă, m-a pus în casa respectivă.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Care e ăla? N-am urmărit developmentul, știam că a contribuit, dar mă gândeam că e ceva general, nu un personaj anume.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Da, nu m-am exprimat chiar bine, Fane a fost făcut în pare parte folosind sugestiile lui Avellone (din câte știu), dar nu cred că a scris el toate liniile de dialog. Devin evidente influențele sale pe măsură ce-i afli backstory-ul.
https://www.eurogamer.net/articles/2017 ... rs-edition
https://www.eurogamer.net/articles/2017 ... rs-edition
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Uuu, Fane e my main char.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Da, păi oricum între el și The Red Prince aș fi ales, restul fiind cam boring. Cu toate că apoi l-am cuplat cu Sebille și am avut așa un chaotic neutral run.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
- Ferrrrrrrrrdinand
- al IX-lea
- Posts: 3303
- Joined: 18 Sep 2016, 22:09
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Dead Space 1
Unul din cele mai bune shootere 3rd person. Mi-a plăcut la grafică cum au făcut lumina. Nu sunt la același standard fețele personajelor (cel puțin atunci când nu le vezi prin video call). Half life 2 care e cu vreo 4 ani mai vechi avea cam aceleași feșe. Dar monștrii arată ok. Design-ul camerelor este bestial totuși, chiar te prinde nava spațială, e așa puțin subtil, un ecran de ”Bine ai venit pe cel mai vechi vas din categoria”, un limb replacement lab, un fel de Nostromo MAI nașpa pentru angajați. Iar UI a fost o idee superbă.
Ce mi-a plăcut cel mai mult la joc e că nu trebuie să-ți pese că e un joc horror ca să te bucuri de el. Aici îl compar cu Alien Isolation unde gameplay-ul nu face nimic fără atmosfera horror. În schimb dead space nu m-a făcut să sar din scaun sau să mă tem să merg mai departe. Horror-ul jocului constă în atmosfera puțin apăsătoare și eventual din povestea cu sectanți. Jocul te antrenează să te aștepți în orice moment să sară o drăcie din pereți și de multe ori sare dar nu în exces după mine, nici sound cue-ul clasic de horror jump scare nu e prea tare dat . E adevărat că de obicei monștrii vin întotdeauna prin gurile de aerisire dar nu din toate, unele rămân intacte așa că uneori privești spre ele îngrijorat așteptând să sară ceva de acolo dar nu se întâmplă asta. Așa că ești tensionat pe parcursul jocului mai ales la început. De pe la jumătate abia așteptam după un upgrade să văd cât de repede rup monștrii în bucăți.
Din momentul acesta jocul se bazează doar pe gameplay să te facă să vrei să-l continui. Și merge. Găselnița lor cu ”shoot the limbs off” le-a ieșit de minune pentru că dă un pic de complexitatea combat-ului și le dă personalitate monștrilor. Uite asta e cheia, fă un monstru pentru care jucătorul trebuie să adopte o anumită strategie să-l bată și ai un monstru memorabil și un gameplay care te ține în priză. Ideea este să implici jucătorul în jocul tău. Așa aici trebuie să țințești cu laserele acelea extremitățile monștrilor. Și dacă le împuști un braț sau o coadă te atacă și fără ea.
Aș mai spune că au știut să împartă jocul pe secțiuni unde nu se simte așa artificial tranziția de la acum explorăm, acum ne batem, acum ne speriem si acum expozitie. De pildă primul fear avea problema asta unde puteai delimita clar unde trebuie să te sperii și unde să te bați. Și mi-a plăcut ideea cu zero gravity.
Dead space e un fel Castelul lui Dracula unde fie te sperii fie te bucuri de cum au realizat decor-ul și măștile. Nu-mi pare că producătorii au vrut să-l iei mege în serios la capitolul horror dovadă și ragdoll ridicol și stomp-ul lui Isaac la monștri (deși una s-ar putea să fi fost consecință a implementării sistemului de combat). Are câteva momente de body horror bune (Aici mă gândesc la leviathan și la tipii aceea prinși de pereți)
Unul din cele mai bune shootere 3rd person. Mi-a plăcut la grafică cum au făcut lumina. Nu sunt la același standard fețele personajelor (cel puțin atunci când nu le vezi prin video call). Half life 2 care e cu vreo 4 ani mai vechi avea cam aceleași feșe. Dar monștrii arată ok. Design-ul camerelor este bestial totuși, chiar te prinde nava spațială, e așa puțin subtil, un ecran de ”Bine ai venit pe cel mai vechi vas din categoria”, un limb replacement lab, un fel de Nostromo MAI nașpa pentru angajați. Iar UI a fost o idee superbă.
Ce mi-a plăcut cel mai mult la joc e că nu trebuie să-ți pese că e un joc horror ca să te bucuri de el. Aici îl compar cu Alien Isolation unde gameplay-ul nu face nimic fără atmosfera horror. În schimb dead space nu m-a făcut să sar din scaun sau să mă tem să merg mai departe. Horror-ul jocului constă în atmosfera puțin apăsătoare și eventual din povestea cu sectanți. Jocul te antrenează să te aștepți în orice moment să sară o drăcie din pereți și de multe ori sare dar nu în exces după mine, nici sound cue-ul clasic de horror jump scare nu e prea tare dat . E adevărat că de obicei monștrii vin întotdeauna prin gurile de aerisire dar nu din toate, unele rămân intacte așa că uneori privești spre ele îngrijorat așteptând să sară ceva de acolo dar nu se întâmplă asta. Așa că ești tensionat pe parcursul jocului mai ales la început. De pe la jumătate abia așteptam după un upgrade să văd cât de repede rup monștrii în bucăți.
Din momentul acesta jocul se bazează doar pe gameplay să te facă să vrei să-l continui. Și merge. Găselnița lor cu ”shoot the limbs off” le-a ieșit de minune pentru că dă un pic de complexitatea combat-ului și le dă personalitate monștrilor. Uite asta e cheia, fă un monstru pentru care jucătorul trebuie să adopte o anumită strategie să-l bată și ai un monstru memorabil și un gameplay care te ține în priză. Ideea este să implici jucătorul în jocul tău. Așa aici trebuie să țințești cu laserele acelea extremitățile monștrilor. Și dacă le împuști un braț sau o coadă te atacă și fără ea.
Aș mai spune că au știut să împartă jocul pe secțiuni unde nu se simte așa artificial tranziția de la acum explorăm, acum ne batem, acum ne speriem si acum expozitie. De pildă primul fear avea problema asta unde puteai delimita clar unde trebuie să te sperii și unde să te bați. Și mi-a plăcut ideea cu zero gravity.
Dead space e un fel Castelul lui Dracula unde fie te sperii fie te bucuri de cum au realizat decor-ul și măștile. Nu-mi pare că producătorii au vrut să-l iei mege în serios la capitolul horror dovadă și ragdoll ridicol și stomp-ul lui Isaac la monștri (deși una s-ar putea să fi fost consecință a implementării sistemului de combat). Are câteva momente de body horror bune (Aici mă gândesc la leviathan și la tipii aceea prinși de pereți)
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Max Payne 2
Cand le-am jucat prima dată îmi amintesc cum ăsta mi-a plăcut mai mult. Dacă nu mă înșel l-am și ales la un draft. Acum, peste ani, aș zice că 2-ul stă evident mai bine ca gameplay, primul fiind borderline jucabil acum și mi se pare în continuare un joc foarte bun. Dar ca experiență, oomph, primul îl eclipsează complet.
Acum că tot am trecut iar prin ele, poate joc în sfârșit și MP3.
Cand le-am jucat prima dată îmi amintesc cum ăsta mi-a plăcut mai mult. Dacă nu mă înșel l-am și ales la un draft. Acum, peste ani, aș zice că 2-ul stă evident mai bine ca gameplay, primul fiind borderline jucabil acum și mi se pare în continuare un joc foarte bun. Dar ca experiență, oomph, primul îl eclipsează complet.
Acum că tot am trecut iar prin ele, poate joc în sfârșit și MP3.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Fifa 18 - The Journey
Adica story mode-ul care urmareste cariera tumultoasa a lui Alex Hunter - tanara speranta fictiva a fotbalului britanic - cu aventurile lui, on and off the pitch. Asta e partea a 2-a, prima fiind inclusa in Fifa 17. Sincer, mi-a placut foarte mult. Au reusit sa imbine perfect secventele cinematice (unele cu elemente RPG lite) si meciurile de fotbal. Am jucat pe un nivel scazut de dificultate (semi-pro) pentru ca nu ma pricep foarte bine la jucat FIFA, iar povestea e mai satisfacatoare daca rezultatele de pe teren sunt bune. Povestea nu m-a dat pe spate, destul de banala si cringey pe alocuri, dar pentru un joc sportiv/simulator e decenta. Mi-a luat vreo 15 ore cred.
Nu stiu daca merita luat jocul doar pentru asta. Eu l-am jucat pe EA Access (pe Xbox). De Ultimate Team nu m-am atins, ca sa nu risc sa cad in patima loot box-urilor. I-am dat deja uninstall, sa fiu sigur.
Adica story mode-ul care urmareste cariera tumultoasa a lui Alex Hunter - tanara speranta fictiva a fotbalului britanic - cu aventurile lui, on and off the pitch. Asta e partea a 2-a, prima fiind inclusa in Fifa 17. Sincer, mi-a placut foarte mult. Au reusit sa imbine perfect secventele cinematice (unele cu elemente RPG lite) si meciurile de fotbal. Am jucat pe un nivel scazut de dificultate (semi-pro) pentru ca nu ma pricep foarte bine la jucat FIFA, iar povestea e mai satisfacatoare daca rezultatele de pe teren sunt bune. Povestea nu m-a dat pe spate, destul de banala si cringey pe alocuri, dar pentru un joc sportiv/simulator e decenta. Mi-a luat vreo 15 ore cred.
Nu stiu daca merita luat jocul doar pentru asta. Eu l-am jucat pe EA Access (pe Xbox). De Ultimate Team nu m-am atins, ca sa nu risc sa cad in patima loot box-urilor. I-am dat deja uninstall, sa fiu sigur.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Hm, ar fi frumoasa o poveste (pentru jucatorii mai slabi) in care talentul moare speranta si ajunge un englezoi care se-mbata fetid prin baruri, facandu-se incet-incet trecerea de la un sim sportiv la un beat'em up.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
O vorba am doar pentru Dead Space : sa-l ia cucu' ! Au fost cateva jumpscares (bine ca n-am ales eu bine ora, la 12 noaptea, bezna, cu volumul prea tare pentru acea ora, si sare o oratanie din lift, dupa ce m-am uitat si acolo nu era nimic anterior, si mai ales dupa 3-4 minute de liniste deplina), eu zic ca le-a iesit si partea cu horror. Inca ma gandesc serios inainte de a-l incepe pe al doilea ...Ferrrrrrrrrdinand wrote: ↑29 Jan 2019, 00:18 Dead Space 1
Unul din cele mai bune shootere 3rd person. Mi-a plăcut la grafică cum au făcut lumina. Nu sunt la același standard fețele personajelor (cel puțin atunci când nu le vezi prin video call). Half life 2 care e cu vreo 4 ani mai vechi avea cam aceleași feșe. Dar monștrii arată ok. Design-ul camerelor este bestial totuși, chiar te prinde nava spațială, e așa puțin subtil, un ecran de ”Bine ai venit pe cel mai vechi vas din categoria”, un limb replacement lab, un fel de Nostromo MAI nașpa pentru angajați. Iar UI a fost o idee superbă.
Ce mi-a plăcut cel mai mult la joc e că nu trebuie să-ți pese că e un joc horror ca să te bucuri de el. Aici îl compar cu Alien Isolation unde gameplay-ul nu face nimic fără atmosfera horror. În schimb dead space nu m-a făcut să sar din scaun sau să mă tem să merg mai departe. Horror-ul jocului constă în atmosfera puțin apăsătoare și eventual din povestea cu sectanți. Jocul te antrenează să te aștepți în orice moment să sară o drăcie din pereți și de multe ori sare dar nu în exces după mine, nici sound cue-ul clasic de horror jump scare nu e prea tare dat . E adevărat că de obicei monștrii vin întotdeauna prin gurile de aerisire dar nu din toate, unele rămân intacte așa că uneori privești spre ele îngrijorat așteptând să sară ceva de acolo dar nu se întâmplă asta. Așa că ești tensionat pe parcursul jocului mai ales la început. De pe la jumătate abia așteptam după un upgrade să văd cât de repede rup monștrii în bucăți.
Din momentul acesta jocul se bazează doar pe gameplay să te facă să vrei să-l continui. Și merge. Găselnița lor cu ”shoot the limbs off” le-a ieșit de minune pentru că dă un pic de complexitatea combat-ului și le dă personalitate monștrilor. Uite asta e cheia, fă un monstru pentru care jucătorul trebuie să adopte o anumită strategie să-l bată și ai un monstru memorabil și un gameplay care te ține în priză. Ideea este să implici jucătorul în jocul tău. Așa aici trebuie să țințești cu laserele acelea extremitățile monștrilor. Și dacă le împuști un braț sau o coadă te atacă și fără ea.
Aș mai spune că au știut să împartă jocul pe secțiuni unde nu se simte așa artificial tranziția de la acum explorăm, acum ne batem, acum ne speriem si acum expozitie. De pildă primul fear avea problema asta unde puteai delimita clar unde trebuie să te sperii și unde să te bați. Și mi-a plăcut ideea cu zero gravity.
Dead space e un fel Castelul lui Dracula unde fie te sperii fie te bucuri de cum au realizat decor-ul și măștile. Nu-mi pare că producătorii au vrut să-l iei mege în serios la capitolul horror dovadă și ragdoll ridicol și stomp-ul lui Isaac la monștri (deși una s-ar putea să fi fost consecință a implementării sistemului de combat). Are câteva momente de body horror bune (Aici mă gândesc la leviathan și la tipii aceea prinși de pereți)
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Eu l-am jucat pe al doilea si tot ce imi aduc aminte e ca m-a plictisit groaznic. Aproape de sfarsit ajunsesem sa fug de inamici fiindca nu mai aveam rabdare sa ma lupt cu ei.
- Ferrrrrrrrrdinand
- al IX-lea
- Posts: 3303
- Joined: 18 Sep 2016, 22:09
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Eu-l joc acum pe al doilea. Hai ca nu-i chiar așa, îmi place mult. Uite ce mișto au implementat ninja din half life
Dar nu-mi plac inamici aceea cu acid pe ei, mi se pare un reskin al necromorfilor obișnuiți. Deși probabil i-au băgat în joc fiindcă acum poți efectiv să-i omori pe monștri răi cu pumnii și stomp. Monștrii mor mult mai ușor dar găsești mai puține gloanțe și apar mult mai mulți so it evens out I guess.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
AM terminat cele 2 Metro weekendul trecut in asteptarea Exodus; uitasem cat de bune sunt, au fost spectaculoase pe alocuri, cu reshade arata foarte bine. Eventurile au fost captivante insa povestea in mare nu a prea fost interesanta in niciunul din ele. Am jucat stealth cat am putut, si nu de putine ori am ras cat de imbecil e AIul. Am incercat sa fiu si baiat bun dar n-am prins la niciunul endingul bun Din pacate, destul timp il petreci in party cu vreun npc, ce taie destul de mult din atmosfera.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Tocmai am dat gata A New Beginning: Final Cut. Puțin dezamăgit să fiu sincer: vizual e frumos, dar povestea lasă mult de dorit - ar fi fost decentă dacă nu te-ar fi lovit la fiecare 2-3 replici cu "the end is nye" și pentru o bună parte actorii fac o treabă execrabilă. Replicile par lipite împreună mai rău ca cele ale soldaților din Half-Life sau a ordinelor date echipei în Freedom Fighters.
Puzzle-urile sunt ușurele, dar tot m-am găsit în vreo două situații în care a trebuit să mă uit într-un walkthrough, pentru că făceam deja de mai bine de o oră pixel hunting, soluțiile mele fiind funcționale dacă găseam nenorocitele alea de cuburi de zahăr și șurubelul ăla din perete, inoportun așezate lângă mai multe chestii cu care puteai interacționa și de care puteai trece bine merci fără să le vezi. Am mai dat și de două bug-uri, din cauza cărora a trebuit să reiau o parte considerabilă a ultimelor capitole - la sfârșitul capitolului 6 nu puteam interacționa cu un anumit...ăm "obiect" și în capitolul 8 exact înainte de punctul culminant mi-a ieșit din joc. Ce-i drept, n-am mai fost nevoit să interacționez cu toți indivizii știind deja ce trebuie făcut. Cu alte cuvine corvoada nu mi-a fost prea mare.
6/10 - pretty meh
Puzzle-urile sunt ușurele, dar tot m-am găsit în vreo două situații în care a trebuit să mă uit într-un walkthrough, pentru că făceam deja de mai bine de o oră pixel hunting, soluțiile mele fiind funcționale dacă găseam nenorocitele alea de cuburi de zahăr și șurubelul ăla din perete, inoportun așezate lângă mai multe chestii cu care puteai interacționa și de care puteai trece bine merci fără să le vezi. Am mai dat și de două bug-uri, din cauza cărora a trebuit să reiau o parte considerabilă a ultimelor capitole - la sfârșitul capitolului 6 nu puteam interacționa cu un anumit...ăm "obiect" și în capitolul 8 exact înainte de punctul culminant mi-a ieșit din joc. Ce-i drept, n-am mai fost nevoit să interacționez cu toți indivizii știind deja ce trebuie făcut. Cu alte cuvine corvoada nu mi-a fost prea mare.
6/10 - pretty meh
EpicTroll: Vrei să ştii părerea mea? Oamenii cu păreri ar trebui degrabă împărţiţi la zero.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 28 guests