Ultimul joc terminat, thread cu note
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
A chiar, TG cred ca e megabadass daca nici nu a mentionat Smelter Demon sau varul lui si mai enervant din DLC. Eu mi-am luat-o de la Smelter singur, apoi cu summon, apoi cu alt summon, apoi l-am batut cu acelasi summon, apoi am vrut sa-l ajut pe altul, si mi-am luat-o in lumea lui. DLC smelter demon a fost un shitshow total nici nu vreau sa-mi amintesc.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Smelter Demon a fost primul boss la care am murit cred, a fost nevoie de cateva incercari, dar tbh mai mult am profitat de ocazie sa fac level up pe spatele inamicilor de acolo. Loved killing alone knights
La Blue Smelter am murit doar o data, sorry.
In main game bosii chiar sunt triviali. Nici DLC-ul nu e mult mai rau, dar macar Fume Knight si Sinh mi-au rapit vreo 20 - 30 min fiecare. De Lud and Zallen fac abstractie pentru ca in functie de cum joci iti poate lua 2 ore sa incerci lupta de cateva ori. On the other hand, parcursul prin nivele reprezinta the real Dark Souls 2 boss. Sunt cateva zone dure, plus ca eu am capacitatea de a cadea de pe orice margine, pod, stanca, groapa, pietricia, plm... nu stiu cum fac. Daca va intrebati de ce sunt bloodstains in locuri fara inamici, yeah that was me.
La Blue Smelter am murit doar o data, sorry.
In main game bosii chiar sunt triviali. Nici DLC-ul nu e mult mai rau, dar macar Fume Knight si Sinh mi-au rapit vreo 20 - 30 min fiecare. De Lud and Zallen fac abstractie pentru ca in functie de cum joci iti poate lua 2 ore sa incerci lupta de cateva ori. On the other hand, parcursul prin nivele reprezinta the real Dark Souls 2 boss. Sunt cateva zone dure, plus ca eu am capacitatea de a cadea de pe orice margine, pod, stanca, groapa, pietricia, plm... nu stiu cum fac. Daca va intrebati de ce sunt bloodstains in locuri fara inamici, yeah that was me.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Okay okay, so. Hear me out - Days Gone.
Vai, jocul ăsta şi-a luat atât de mult căcat când s-a lansat, încât nici măcar nu m-am gândit să-l cumpăr iniţial. Noroc că l-a luat un amic, nu i-a plăcut şi mi-am băgat eu nasul.
Story wise se putea mult mai bine. Are super mult potenţial, dar s-au întins băieţii pe 576 fire narative şi ar fi avut nevoie de mult mai mult să poată să le facă 10/10 pe toate, I guess. Dar nu e rău deloc!
Iniţial băgasem vreo 15 ore şi l-am lăsat aşa vreo trei luni, că n-aveam chef. După aceea, though, nici n-am simţit când au trecut 100 de ore şi voiam mai mult. It's super fucking entertaining to play.
Ziceam că povestea nu e cine ştie ce, în special firul principal. O cauţi pe nevastă-ta pe care ai pierdut-o când a început apocalipsa zombie şi care cel mai probabil e moartă, dar pe tine tot te macină că nu ştii ce naiba s-a întâmplat etc etc. Secondary storylines, though, those are way more interesting - hordes of zombies to defeat, camps to protect and, of course, Boozer. Îmi pare super rău că nu s-au concentrat mai mult pe partea asta a poveştii pentru că Boozer e un personaj super interesant and I'm a sucker for friendships that go above and beyond.
Oricât ar ţipa oamenii că e doar un joc mediocru, o să-l susţin pentru că e super. fucking. entertaining. Cu tot cu basic mechanics, cu bicicleta aia shitty care te lasă fix când se trezeşte hoarda şi cu FPS drop-urile când plouă. Chiar mă bucur că am dat de el şi nu exclud nici posibilitatea de a-l rejuca la un moment dat. Minunat.
Vai, jocul ăsta şi-a luat atât de mult căcat când s-a lansat, încât nici măcar nu m-am gândit să-l cumpăr iniţial. Noroc că l-a luat un amic, nu i-a plăcut şi mi-am băgat eu nasul.
Story wise se putea mult mai bine. Are super mult potenţial, dar s-au întins băieţii pe 576 fire narative şi ar fi avut nevoie de mult mai mult să poată să le facă 10/10 pe toate, I guess. Dar nu e rău deloc!
Iniţial băgasem vreo 15 ore şi l-am lăsat aşa vreo trei luni, că n-aveam chef. După aceea, though, nici n-am simţit când au trecut 100 de ore şi voiam mai mult. It's super fucking entertaining to play.
Ziceam că povestea nu e cine ştie ce, în special firul principal. O cauţi pe nevastă-ta pe care ai pierdut-o când a început apocalipsa zombie şi care cel mai probabil e moartă, dar pe tine tot te macină că nu ştii ce naiba s-a întâmplat etc etc. Secondary storylines, though, those are way more interesting - hordes of zombies to defeat, camps to protect and, of course, Boozer. Îmi pare super rău că nu s-au concentrat mai mult pe partea asta a poveştii pentru că Boozer e un personaj super interesant and I'm a sucker for friendships that go above and beyond.
Oricât ar ţipa oamenii că e doar un joc mediocru, o să-l susţin pentru că e super. fucking. entertaining. Cu tot cu basic mechanics, cu bicicleta aia shitty care te lasă fix când se trezeşte hoarda şi cu FPS drop-urile când plouă. Chiar mă bucur că am dat de el şi nu exclud nici posibilitatea de a-l rejuca la un moment dat. Minunat.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
M-ai facut sa reinstalez State of Decay. Apropo, e mega ieftin acum si pe partea de zombie survival power fantasy, cred ca e fara pereche: https://store.steampowered.com/app/3294 ... ecay_YOSE/
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Să trăieşti. Tocmai l-am luat.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Dark Souls 3
It is done. Am reușit să mă încadrez în 2019 cu ele.
Cred că DS3 e cel mai bine făcut dintre toate. Finisajul și atenția la detaliu sunt excepționale, seamănă mai mult cu Sekiro bag de seama. Mă rog, probabil cu BB dar pe ăsta nu l-am jucat.
La fel ca în cazul lui DS2 dificultatea în DLC-uri e mult peste jocul principal, unde nu am avut mari probleme. Sister Friede e lupta mea preferată din toate 3 jocuri, atât ca și combat propriu zis, dar și ca prezentare, atmosferă, tot. Un final excepțional adus unui DLC slăbuț.
Ringed City e mai solid overall dar nu are un moment care să mă lovească la coardă așa de tare. Salutări lui Midir care e adevăratul boss final al trilogiei, lel. Îmi place cum au progresat dragonii în jocul ăsta. Sehn the Papă Lapte unde puteai face tank și să-i dezbini bara de viață cu lejeritate, Kalameet use any fire defense shield and look at the insta win și la polul opus Sinh și Midir unde fără răbdare te trezești aruncat prin toată harta. Iar atacul ăla cu laser e cel mai spectaculos atac executat de vreun boss, zici că aruncă cineva cu nucleare după tine.
În fine, mi-a plăcut destul de mult, mai mult ca primul dar mai puțin ca al doilea. Dark Souls 2 e cel mai flawed și cel mai mișto Dark Souls din punctul meu de vedere, sunt pur și simplu prea multe chestii faine în el, e plin de riscuri asumate și idei tâmpite care au ieșit sau nu bine. În contrast, 3-ul e mai conservator, urmează cât de cât rețeta primului, e liniar ca și progresie generală însă fiecare zonă are scurtături care se leagă foarte frumos și imi place că te încurajează să explorezi mult după ce ai trecut de boss-ul dintr-o zonă.
Iar vizual e excepțional.
Ce să zic, poate după o pauză mai mare arunc un ochi peste Demon Souls. Am mai zis eu că iau pauză și înainte, dar acum simt că e într-adevăr momentul. De fapt, cred că o să iau pauză de la orice joc de acțiune o perioadă, pentru că diferența de tensiune și implicare necesare când vine vorba de jocurile astea și cele obișnuite e prea mare. Mi-ar fi imposibil să joc la modul serios Witcher 3 acum, de exemplu, mai bine mă uit la serial că tot aia e.
Poate scot ăștia ELEX 2 să mă scape din impas, e timpul pentru ture acum și jocuri care trebuiau să fie pe ture dacă devii nu erau loviți de plebism (mă uit la tine Kingmaker).
It is done. Am reușit să mă încadrez în 2019 cu ele.
Cred că DS3 e cel mai bine făcut dintre toate. Finisajul și atenția la detaliu sunt excepționale, seamănă mai mult cu Sekiro bag de seama. Mă rog, probabil cu BB dar pe ăsta nu l-am jucat.
La fel ca în cazul lui DS2 dificultatea în DLC-uri e mult peste jocul principal, unde nu am avut mari probleme. Sister Friede e lupta mea preferată din toate 3 jocuri, atât ca și combat propriu zis, dar și ca prezentare, atmosferă, tot. Un final excepțional adus unui DLC slăbuț.
Ringed City e mai solid overall dar nu are un moment care să mă lovească la coardă așa de tare. Salutări lui Midir care e adevăratul boss final al trilogiei, lel. Îmi place cum au progresat dragonii în jocul ăsta. Sehn the Papă Lapte unde puteai face tank și să-i dezbini bara de viață cu lejeritate, Kalameet use any fire defense shield and look at the insta win și la polul opus Sinh și Midir unde fără răbdare te trezești aruncat prin toată harta. Iar atacul ăla cu laser e cel mai spectaculos atac executat de vreun boss, zici că aruncă cineva cu nucleare după tine.
În fine, mi-a plăcut destul de mult, mai mult ca primul dar mai puțin ca al doilea. Dark Souls 2 e cel mai flawed și cel mai mișto Dark Souls din punctul meu de vedere, sunt pur și simplu prea multe chestii faine în el, e plin de riscuri asumate și idei tâmpite care au ieșit sau nu bine. În contrast, 3-ul e mai conservator, urmează cât de cât rețeta primului, e liniar ca și progresie generală însă fiecare zonă are scurtături care se leagă foarte frumos și imi place că te încurajează să explorezi mult după ce ai trecut de boss-ul dintr-o zonă.
Iar vizual e excepțional.
Ce să zic, poate după o pauză mai mare arunc un ochi peste Demon Souls. Am mai zis eu că iau pauză și înainte, dar acum simt că e într-adevăr momentul. De fapt, cred că o să iau pauză de la orice joc de acțiune o perioadă, pentru că diferența de tensiune și implicare necesare când vine vorba de jocurile astea și cele obișnuite e prea mare. Mi-ar fi imposibil să joc la modul serios Witcher 3 acum, de exemplu, mai bine mă uit la serial că tot aia e.
Poate scot ăștia ELEX 2 să mă scape din impas, e timpul pentru ture acum și jocuri care trebuiau să fie pe ture dacă devii nu erau loviți de plebism (mă uit la tine Kingmaker).
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Sau poti juca...Disco Elysium Acolo doar dai click. Si vorbesti cu skillurile tale.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
E sus pe listă, dar nu În capul listei. Sunt mai pasionat de gameplay-ul din Kingmaker. Acum 4-5 ani probabil că ar fi fost fix invers, dar între timp am ajuns să apreciez mai mult sistemele de joc, în defavoarea dialogurilor și a poveștii (care păstrează totuși un rol foarte important).
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Aseara am terminat si eu Hellblade: Senua's Sacrifice.
Stiam ca o sa imi placa, dar mi-a depasit asteptarile (la naiba, chestia cu vocile ce le auzi pe tot parcursul jocului, no comment...)
NU vreau sa detaliez mai mult sau sa dau vreun spoiler, jucati-l si o sa va convingeti !
Pot doar sa spun ca a fost una din cele mai inedite experiente intalnite intr-un joc, cel putin pentru mine. Deabia astept Hellblade 2!
Ca nota, indraznesc sa ii dau 10/10.
Stiam ca o sa imi placa, dar mi-a depasit asteptarile (la naiba, chestia cu vocile ce le auzi pe tot parcursul jocului, no comment...)
NU vreau sa detaliez mai mult sau sa dau vreun spoiler, jucati-l si o sa va convingeti !
Pot doar sa spun ca a fost una din cele mai inedite experiente intalnite intr-un joc, cel putin pentru mine. Deabia astept Hellblade 2!
Ca nota, indraznesc sa ii dau 10/10.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Star Wars Republic Commando, cam scurt (9 hr pe normal) dar in contextul asta e bine pentru ca am vrut sa-l termin pana mi se termina concediul Tactical shooter ok, fara prea mult depth. Personajele si dialogurile dinamice + senzatia de squad combat sunt principala atractie aici as zice. Daca esti fan star wars atunci si povestea si evenimentele.
Laud AI-ul care nu a facut nici o tampenie pe parcursul jocului, dar a fost si ajutat, mai ales cand ajungi in Kashyyyk te astepti la zone mari cu jungla dar nu, tot la coridoare si camere patrate ajungi, vezi jungla doar "pe geam". Oricum, squad-ul se descurca excelent, nu au fost momente in care sa simt ca-i car. M-au ajutat ei mai mult pe mine, din cand in cand uitam ca nu joc Doom si in jocul asta "mori" foarte repede
Uite un var de-al lui ciubaca:
nofurry
Laud AI-ul care nu a facut nici o tampenie pe parcursul jocului, dar a fost si ajutat, mai ales cand ajungi in Kashyyyk te astepti la zone mari cu jungla dar nu, tot la coridoare si camere patrate ajungi, vezi jungla doar "pe geam". Oricum, squad-ul se descurca excelent, nu au fost momente in care sa simt ca-i car. M-au ajutat ei mai mult pe mine, din cand in cand uitam ca nu joc Doom si in jocul asta "mori" foarte repede
Uite un var de-al lui ciubaca:
nofurry
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Am terminat și ultimul mare indie darling al lui 2019 - Outer Wilds.
Cere multă răbdare, în special la început. Dar o dată ce te obișnuiești cu controlul și mersul lucrurilor, încep să apară momentele unice, demne să fie alese la un draft de gen. Finalul în special e de o intensitate aproape kubrickiană. La fel ca Disco, e un joc pus sub eticheta unui gen, fără ca aceasta să i se potrivească prea bine. Este un joc adventure, dar nu se joacă precum un adventure convențional - cu obiecte în inventar, puzzle-uri complexe și progresie liniară. Rămâne în principal un joc de explorare, cu o poveste pusă cap la cap din numeroase fragmente răspândite pe feluritele planete care-i compun lumea. Probabil ce ar fi trebuit să fie No Man's Sky dacă șaii ăia n-o dădeau în bară.
Voi acorda calificativul 9,5/10 acestui joc. Dacă deceniul ăsta - în mod arbitrar și neoficial definit ca cel începând cu 2020 - va avea jocuri la fel de cool, suntem pe mâini bune.
Cere multă răbdare, în special la început. Dar o dată ce te obișnuiești cu controlul și mersul lucrurilor, încep să apară momentele unice, demne să fie alese la un draft de gen. Finalul în special e de o intensitate aproape kubrickiană. La fel ca Disco, e un joc pus sub eticheta unui gen, fără ca aceasta să i se potrivească prea bine. Este un joc adventure, dar nu se joacă precum un adventure convențional - cu obiecte în inventar, puzzle-uri complexe și progresie liniară. Rămâne în principal un joc de explorare, cu o poveste pusă cap la cap din numeroase fragmente răspândite pe feluritele planete care-i compun lumea. Probabil ce ar fi trebuit să fie No Man's Sky dacă șaii ăia n-o dădeau în bară.
Voi acorda calificativul 9,5/10 acestui joc. Dacă deceniul ăsta - în mod arbitrar și neoficial definit ca cel începând cu 2020 - va avea jocuri la fel de cool, suntem pe mâini bune.
REMEMBER CITADEL
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Cuvinte grele, menuț.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
- Ferrrrrrrrrdinand
- al IX-lea
- Posts: 3303
- Joined: 18 Sep 2016, 22:09
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Doar eu îl confund cu The Outer Worlds?
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Nup, si eu.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Daca tot ati adus vorba de The Outer Worlds, l-am terminat in vacanta de Craciun.
A fost OK-ish dar nu m-a dat pe spate cu nimic si am simtit mai degraba usurare, nu satisfactie cand am vazut credit screen. Am jucat pe Normal.
Plusuri:
A fost OK-ish dar nu m-a dat pe spate cu nimic si am simtit mai degraba usurare, nu satisfactie cand am vazut credit screen. Am jucat pe Normal.
Plusuri:
- Relatively bug free, sau in orice caz, mult mai OK fata de ce ne-am obinuit la genul asta de jocuri.
- Partea de social RPG - alegeri, quest paths, persitenta a outcome-urilor. Mi-a dat impresia ca e foarte flexibili.
- Companioni OK ca personalitate. Competenti in combat si fac good banter intre ei.
- Povestea. Am urmarit-o, dar nu m-a captivat. Drept urmare, am dat skip la toate textele de fluff de pe terminale, lucru pe care in Fallout nu il faceam.
- Lumea. O distopie capitalista in retro-viitor. Multe aspecte sunt prea exagerate/edgy si o dau in parodie (ne-intentionat probabil), lucru care m-a scos din atmosfera.
- "Niveluri" miniscule. Nu e open world, ci doar o colectie de spatii unite prin loading screens.
- Stilul vizual. Prea colorat si inflorit. Seamana a caricatura sau decor de piesa de teatru, lucru care, din nou, m-a scos din atmosfera.
- Variatate scazuta de inamici, arme si armuri. Food items si random junk se gasesc din abundenta si sunt absolut inutile.
- Dificultate haotica. La inceput a fost "normal" (primele 3-4 ore), apoi walk in the park, dar la ultimul quest + final boss a devenit infernat de greu si a trebuit sa fac uz de toate cheese-urile si mai toata rezerva de munitie.
- Nu exista in-game radio, which is a mood killer. Multa vreme nu imi dadeam seama ce ii lipseste, de ce mi se pare asa sec cand explorez. (Si) de-aia.
- Nu exista minigame de hacking sau lockpicking. Doar hard check numeric, fara procentaj. La fel, la optiunile de dialog (Persuade, Intimidate, Lie). Companionii iti fac buff la anumite staturi, dar nu ai abilitati in afara celor de combat. In Fallout, imi placea mult sa le zic sa deschida usi, sa looteze, sa faca hack la terminale, sau lockipicking, in functie de cine era cu mine.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
To keep the ball rolling.
Dead Cells, teminat tot pe final de 2019.
Plaformer, metroid-vania, 2D action hack&slash procedurally generated roguelike, snappy combat, etc...
La inceput mi-a fost greu, dar dupa ce am inceput sa il joc slow and steady (din fericire sunt putini inamici care se misca intre platforme si te urmaresc) a fost mult mai bine. Am invatat trick-urile inamicilor, armele si tool-urile cele mai potrivite situatiei, am facut multe run-uri de grind cu care mi-am upgradat health flask-ul si am deblocat blueprint-uri pana cand, am reusit sa bat fara mari probleme boss-ul final - The Hand of The King.
Probabil al doilea cel mai satisfacator gaming win all time pentru mine (No 1 e promovarea in Gold la League of Legends).
Il joc in continuare, tot pe normal. Mai deblochez arme noi si ramane foarte distractiv, mai ales ca acum sunt un fel de John Wick si termin jocul fara probleme la orice run. Cand o sa devina monoton, o sa trec pe Hard mode, care are inamici mai dificili, fantani de Health mai rare, dar si reward-uri pe masura.
10/10.
Dead Cells, teminat tot pe final de 2019.
Plaformer, metroid-vania, 2D action hack&slash procedurally generated roguelike, snappy combat, etc...
La inceput mi-a fost greu, dar dupa ce am inceput sa il joc slow and steady (din fericire sunt putini inamici care se misca intre platforme si te urmaresc) a fost mult mai bine. Am invatat trick-urile inamicilor, armele si tool-urile cele mai potrivite situatiei, am facut multe run-uri de grind cu care mi-am upgradat health flask-ul si am deblocat blueprint-uri pana cand, am reusit sa bat fara mari probleme boss-ul final - The Hand of The King.
Probabil al doilea cel mai satisfacator gaming win all time pentru mine (No 1 e promovarea in Gold la League of Legends).
Il joc in continuare, tot pe normal. Mai deblochez arme noi si ramane foarte distractiv, mai ales ca acum sunt un fel de John Wick si termin jocul fara probleme la orice run. Cand o sa devina monoton, o sa trec pe Hard mode, care are inamici mai dificili, fantani de Health mai rare, dar si reward-uri pe masura.
10/10.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
That's not Virgo vs the Zodiac.
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 29 guests