Ultimul joc terminat, thread cu note
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Dark Souls 2 este
Momentul meu favorit din joc: cand esti gata sa cobori la Burnt Ivory King si vezi cum reactioneaza Loyce Knights, pregatiti sa sara in groapa cu tine. That was beyond cool.
Momentul meu favorit din joc: cand esti gata sa cobori la Burnt Ivory King si vezi cum reactioneaza Loyce Knights, pregatiti sa sara in groapa cu tine. That was beyond cool.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Lolz, se presupunea ca vor fi ceva mai in-depth impressions dar am facut estus overdose si aparent nu a iesit ce trebuia
Partea mea favorita, explorarea lumii, gasitul de noi items si inamici, secrets, uncovering lore, toata treaba, e prezenta. Pacing-ul e la fel ca in DS1, no handholding, no pressure, faci tot ce vrei in ritmul tau.
Lore-ul e interesant si se leaga bine de DS1, nush de ce se plange lumea atat. Elemente precum reactia lui Raime cand te duci cu armura lui Velstadt sunt super si prea putin folosite in jocuri. Nici nu stiam ca vreau asa ceva pana nu mi-a aratat DS2.
Bossii sunt destul de slabi ca design, animatii, moveset. DLC-ul se mai revanseaza putin. In afara de Executioner's Chariot si alti cativa, probabil ca o sa-i uit pe toti in cateva luni. Exista un feeling de lene cand vezi bossi refolositi.
Cum e boss-ul optional din Ivory King? Te astepti la ceva super dificil, super misto? Nope, e de fapt boss-ul de dinainte, dar acum sunt doi in acelasi timp. A, si cand ultimul ajunge aproape de moarte il facem sa-si dea autoheal si ii bagam si extra defense si damage. Quality design there.
Personajele sunt cam "eh". Au un vibe total diferit de cele din DS1. Cand am pornit-o cu pyro girl ma asteptam sa fie ceva love interest. Poate un love polygon cu pyro girl, herald si rock girl Le-am uitat numele deja.
Lucatiel, Vengarl, Shalquoir si Benhart sunt probabil singurii pe care o sa-ti in minte mai mult.
Lumea e mare, dar sunt multe zone cu un singur bonfire care ocupa spatiu in warp menu, deci o sa para mereu mai mare decat e in realitate. Unele zone puteau fi extinse cu nou content, Gutter si No Man's Wharf imi vin in minte. Chiar pacat de ele. In ansamblu asta e senzatia pe care o ai, e o lume "mare" formata din multe zone super mici.
Cu cateva exceptii, zonele din joc nu-s la fel de interesante ca si cele din DS1. Dar e cam greu sa reusesti la capitolul asta cand ai 9999 de zone.
Si da, geografia jocului nu are sens, dar mi se pare ca-i cea mai neimportanta problema a lui.
Dificultate
Spre deosebire de DS1, in DS2 arcul nu mi s-a parut ca ar fi optional. Chiar si numai sa te scoata din zone naspa (Amana), dar din cate tin minte era si mandatory la cateva usi in Shulva.
E ceva mai usor ca DS1 mai ales la bossi, dar are unele momente in care merge pe full retard cu dificultatea crescuta artificial, care doar irita. Iron Passage, drumul pana la Ruin Sentinels, Shrine of Amana, Eleum Loyce Outskirts... nu sunt multe, nu suficiente incat sa strice toata experienta, dar le observi, in principal pentru ca sunt rute catre bossi, si le vei face de maxim 15 ori (pana opresti respawn-ul). Decat daca nu cumva esti masochist.
Every fucking projectile homes. CHEAP. Chiar e ala un mod bun de a introduce dificultate? La fiecare sageata basita, sa testezi daca pot sa apas B intr-o anume secunda, in timp ce sunt ocupat cu alti inamici? Fuck that.
Nu o sa inteleg niciodata care a fost faza cu shades (i.e. shaded woods) si de ce au fost bagati in joc. Chiar asa de util e un inamic care nu poate fi locked on? Mi s-au parut enervanti, pointless.
Targeting-ul m-a omorat deseori la inamicii mici, gen caini. Chinul naibii sa-i lovesti. De titanite scarab things nici nu mai zic.
Mecanicile noi (hollowing, durability) m-au afectat de cateva ori dar niciodata major. Gasesti suficiente items care sa amelioreze problemele daca explorezi lumea si nu folosesti tot ce prinzi fara sens. Zic eu, criticile aduse asupra lor sunt cam overblown.
Invaziile facute de NPC-uri sunt misto, mai putin cele in care sunt obvious cheaters, gen Maldron. Cheap.
Nu stiu ce ma asteapta in DS3, dar daca DS2 da ceva indicatie, probabil o sa fie si mai multa dificultate artificiala ca sa mentina opinia cu "PREPARE TO DIE SO DIFFICULT" a jucatorilor.
Partea mea favorita, explorarea lumii, gasitul de noi items si inamici, secrets, uncovering lore, toata treaba, e prezenta. Pacing-ul e la fel ca in DS1, no handholding, no pressure, faci tot ce vrei in ritmul tau.
Lore-ul e interesant si se leaga bine de DS1, nush de ce se plange lumea atat. Elemente precum reactia lui Raime cand te duci cu armura lui Velstadt sunt super si prea putin folosite in jocuri. Nici nu stiam ca vreau asa ceva pana nu mi-a aratat DS2.
Bossii sunt destul de slabi ca design, animatii, moveset. DLC-ul se mai revanseaza putin. In afara de Executioner's Chariot si alti cativa, probabil ca o sa-i uit pe toti in cateva luni. Exista un feeling de lene cand vezi bossi refolositi.
Cum e boss-ul optional din Ivory King? Te astepti la ceva super dificil, super misto? Nope, e de fapt boss-ul de dinainte, dar acum sunt doi in acelasi timp. A, si cand ultimul ajunge aproape de moarte il facem sa-si dea autoheal si ii bagam si extra defense si damage. Quality design there.
Personajele sunt cam "eh". Au un vibe total diferit de cele din DS1. Cand am pornit-o cu pyro girl ma asteptam sa fie ceva love interest. Poate un love polygon cu pyro girl, herald si rock girl Le-am uitat numele deja.
Lucatiel, Vengarl, Shalquoir si Benhart sunt probabil singurii pe care o sa-ti in minte mai mult.
Lumea e mare, dar sunt multe zone cu un singur bonfire care ocupa spatiu in warp menu, deci o sa para mereu mai mare decat e in realitate. Unele zone puteau fi extinse cu nou content, Gutter si No Man's Wharf imi vin in minte. Chiar pacat de ele. In ansamblu asta e senzatia pe care o ai, e o lume "mare" formata din multe zone super mici.
Cu cateva exceptii, zonele din joc nu-s la fel de interesante ca si cele din DS1. Dar e cam greu sa reusesti la capitolul asta cand ai 9999 de zone.
Si da, geografia jocului nu are sens, dar mi se pare ca-i cea mai neimportanta problema a lui.
Dificultate
Spre deosebire de DS1, in DS2 arcul nu mi s-a parut ca ar fi optional. Chiar si numai sa te scoata din zone naspa (Amana), dar din cate tin minte era si mandatory la cateva usi in Shulva.
E ceva mai usor ca DS1 mai ales la bossi, dar are unele momente in care merge pe full retard cu dificultatea crescuta artificial, care doar irita. Iron Passage, drumul pana la Ruin Sentinels, Shrine of Amana, Eleum Loyce Outskirts... nu sunt multe, nu suficiente incat sa strice toata experienta, dar le observi, in principal pentru ca sunt rute catre bossi, si le vei face de maxim 15 ori (pana opresti respawn-ul). Decat daca nu cumva esti masochist.
Every fucking projectile homes. CHEAP. Chiar e ala un mod bun de a introduce dificultate? La fiecare sageata basita, sa testezi daca pot sa apas B intr-o anume secunda, in timp ce sunt ocupat cu alti inamici? Fuck that.
Nu o sa inteleg niciodata care a fost faza cu shades (i.e. shaded woods) si de ce au fost bagati in joc. Chiar asa de util e un inamic care nu poate fi locked on? Mi s-au parut enervanti, pointless.
Targeting-ul m-a omorat deseori la inamicii mici, gen caini. Chinul naibii sa-i lovesti. De titanite scarab things nici nu mai zic.
Mecanicile noi (hollowing, durability) m-au afectat de cateva ori dar niciodata major. Gasesti suficiente items care sa amelioreze problemele daca explorezi lumea si nu folosesti tot ce prinzi fara sens. Zic eu, criticile aduse asupra lor sunt cam overblown.
Invaziile facute de NPC-uri sunt misto, mai putin cele in care sunt obvious cheaters, gen Maldron. Cheap.
Nu stiu ce ma asteapta in DS3, dar daca DS2 da ceva indicatie, probabil o sa fie si mai multa dificultate artificiala ca sa mentina opinia cu "PREPARE TO DIE SO DIFFICULT" a jucatorilor.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Shadowrun Hong Kong + bonus campaign
Cu asta am trecut prin toate, HK mi-a plăcut cel mai mult până la urmă. Lipsit de cele 2-3 momente de geniu din Dragonfall dar per total o experiență mai consistentă, în ciuda textului vomitat cam mult prin joc. Față de celelalte, are, imo, cei mai mișto party members, nu se mai simte ca o copie amatoricească de RPG party based, e un joc de sine stătător, cu personalitate, plimbări prin locații mișto și quest-uri care se duc pe pla în cele mai spectaculoase moduri. Poate că povestea principală te rupe cu clișee, dar are NPC-uri mai bine realizate și lupte la care te mai trec ocazional transpirațiile, când vezi câți inamici vin pe tine.
Sunt vreo 2 confruntări unde, dacă nu te aliezi cu nici una dintre părțile implicate, iese un shitstorm cu zeci de inamici din care trebuie să scapi cum poți mai bine. Sigur, dacă te pui pe joacă serioasă cu buff-uri, medpacks galore și toate cele, e trivial, dar dacă vrei să o arzi mai spectaculos devine mai dificil să te scoți din căcat.
All in all, vreo 70 de ore petrecute cu jocurile astea. Nu regret nimic, nu o să joc MOD-uri pentru că vreau să trec la altele, dar ar fi mișto să scoată băieții un sequel mai de proporții.
Cu asta am trecut prin toate, HK mi-a plăcut cel mai mult până la urmă. Lipsit de cele 2-3 momente de geniu din Dragonfall dar per total o experiență mai consistentă, în ciuda textului vomitat cam mult prin joc. Față de celelalte, are, imo, cei mai mișto party members, nu se mai simte ca o copie amatoricească de RPG party based, e un joc de sine stătător, cu personalitate, plimbări prin locații mișto și quest-uri care se duc pe pla în cele mai spectaculoase moduri. Poate că povestea principală te rupe cu clișee, dar are NPC-uri mai bine realizate și lupte la care te mai trec ocazional transpirațiile, când vezi câți inamici vin pe tine.
Sunt vreo 2 confruntări unde, dacă nu te aliezi cu nici una dintre părțile implicate, iese un shitstorm cu zeci de inamici din care trebuie să scapi cum poți mai bine. Sigur, dacă te pui pe joacă serioasă cu buff-uri, medpacks galore și toate cele, e trivial, dar dacă vrei să o arzi mai spectaculos devine mai dificil să te scoți din căcat.
All in all, vreo 70 de ore petrecute cu jocurile astea. Nu regret nimic, nu o să joc MOD-uri pentru că vreau să trec la altele, dar ar fi mișto să scoată băieții un sequel mai de proporții.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
"da" - chestrony, 2016
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Mulțumesc ne0lith pentru această intervenție. Am corectat.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Așa-i? Egineul obosit clar trebuie schimbat dar ei s-au băgat la Battletech în loc să continue cu Shadowrun. Mare păcat
dump CHA
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Da, Battletech nu mă atrage cu nimic. Și e păcat pentru că se vede clar progresia lor în jocurile astea, o continuare pe un engine mai capabil păstrând direcția asta de progres ar arata foarte bine. Poate peste un an sau doi.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Battletech e pe Unity și merge ca un căcat. Nu prea îmi pun mari speranțe pt viitorul Shadowrun, se pare că știu să scrie bine, mai puțin cod.
dump CHA
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
The Last of Us - 9.5/10
Un exemplu perfect de "nu asculta părerea celorlalţi înainte de a juca un joc". Am auzit de el de cât a îneput hype-ul după lansare. Am visat şi m-am gândit cum ar fi, dar nu aveam PS şi nici intenţii de a-mi lua PS. De fiecare dată când mă uitat după jocuri story immersive (şi triste, of couse), toată lumea sărea cu The Last of Us.
E un joc foarte bun. L-am jucat pe easy pentru că ştiu cine sunt şi ce vreau de la viaţă. E trist, da. Dar cred că cel mai tare m-a lovit începutul (aşa încerc eu să evit spoilere). Mi-a fost super teamă de partea stealthy la început, eu sunt mai tanc când e vorba de bătăi, lupte şi omoruri, dar a fost okay, până la urmă. Probabil pentru că am jucat pe easy, lmao.
Dar. Mă aşteptam la un sfârşit mind blowing şi sugător de lacrimi după ce toată lumea mi-a spus asta. N-a fost aşa. Pe de o parte mă bucur, pe de altă parte sunt puţin dezamăgită că nu mi-a rupt sufletul şi că am stat să mă gândesc la toate teoriile conspitaţioniste pentru TLoU 2.
All in all, mă bucur super mult că am apucat, în sfârşit, să îl joc şi că n-o să rămân doar cu părerea internetului sau, mai rău, să mă uit la gameplay pe youtube. Abia aştept să lanseze partea a doua. Doamne-ajută.
Un exemplu perfect de "nu asculta părerea celorlalţi înainte de a juca un joc". Am auzit de el de cât a îneput hype-ul după lansare. Am visat şi m-am gândit cum ar fi, dar nu aveam PS şi nici intenţii de a-mi lua PS. De fiecare dată când mă uitat după jocuri story immersive (şi triste, of couse), toată lumea sărea cu The Last of Us.
E un joc foarte bun. L-am jucat pe easy pentru că ştiu cine sunt şi ce vreau de la viaţă. E trist, da. Dar cred că cel mai tare m-a lovit începutul (aşa încerc eu să evit spoilere). Mi-a fost super teamă de partea stealthy la început, eu sunt mai tanc când e vorba de bătăi, lupte şi omoruri, dar a fost okay, până la urmă. Probabil pentru că am jucat pe easy, lmao.
Dar. Mă aşteptam la un sfârşit mind blowing şi sugător de lacrimi după ce toată lumea mi-a spus asta. N-a fost aşa. Pe de o parte mă bucur, pe de altă parte sunt puţin dezamăgită că nu mi-a rupt sufletul şi că am stat să mă gândesc la toate teoriile conspitaţioniste pentru TLoU 2.
All in all, mă bucur super mult că am apucat, în sfârşit, să îl joc şi că n-o să rămân doar cu părerea internetului sau, mai rău, să mă uit la gameplay pe youtube. Abia aştept să lanseze partea a doua. Doamne-ajută.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
What remains of Edith Finch
Unul dintre cele mai bune walking simulators pe care le-am jucat până acum. Deși interactivitatea e limitată, așa cum e de așteptat de la nișa asta, episoadele care compun istoria familiei Finch sunt narate foarte ingenios. Un minus ar fi senzația generală de muzeu/theme park (un alt neajuns frecvent întâlnit la walking sims), dar jocul e oricum foarte încărcat emoțional și reușești să treci cu ușurință peste asta. De „jucat” dintr-un foc (mie mi-a luat ~2.5 ore).
9/10
Unul dintre cele mai bune walking simulators pe care le-am jucat până acum. Deși interactivitatea e limitată, așa cum e de așteptat de la nișa asta, episoadele care compun istoria familiei Finch sunt narate foarte ingenios. Un minus ar fi senzația generală de muzeu/theme park (un alt neajuns frecvent întâlnit la walking sims), dar jocul e oricum foarte încărcat emoțional și reușești să treci cu ușurință peste asta. De „jucat” dintr-un foc (mie mi-a luat ~2.5 ore).
9/10
REMEMBER CITADEL
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Dragon Age: Inqusition - am scris deja pe thread-ul jocului despre el, notez aici doar ca să-mi fac un bilanț la sfârșit de an
Serious Sam 3
Nu mă așteptam, a fost mult mai bun decât credeam. Printre cele mai distractive shootere ever și personal mi se pare cel mai bun Serious Sam. Sau na, poate nu mai bun decât primul, dar categoric peste ciorba reîncălzită din TSE. Peste 2 sar cu totul pentru că a fost o mizerie.
Mă rog, nu e ca și cum jocurile astea au multe laturi și poți să le compari în moduri detaliate, dar m-a surprins level design-ul, foarte inteligent făcut, din păcate cu o mare problemă cauzată de AI. Inamicii se mișcă ca unitățile din Warcraft 2 câteodată. Însă în rest curge foarte frumos, hărți din ce în ce mai mari, inamici în valuri, apoi combinați în cele mai perverse moduri, un balans perfect între dificultate și scor, prin faptul că poți teoretic să te tot aprovizionezi de arme, dar pierzi mult timp și cu asta îți scade scorul considerabil. Stilul vizual mi se pare infinit mai inspirat decât în jocurile vechi, niciodată nu mi-a plăcut pe partea asta. Ce să mai zic, destule tipuri de inamici, arme galore, secrete, plm, de toate. Ultimul nivel e bonkers, dar boss-ul final m-a cam dezamăgit. Dificultatea vine mai mult din puzzle și controlul jetpack-ului, ceea ce probabil că a blocat ceva lume, pentru că e o schimbare cam bruscă de la măcelul din restul jocului.
Nu e la fel de crazy precum cele vechi, dar cine are impresia că jocul ăsta se ia în serios, nu e destul de perspicace.
Serious Sam 3
Nu mă așteptam, a fost mult mai bun decât credeam. Printre cele mai distractive shootere ever și personal mi se pare cel mai bun Serious Sam. Sau na, poate nu mai bun decât primul, dar categoric peste ciorba reîncălzită din TSE. Peste 2 sar cu totul pentru că a fost o mizerie.
Mă rog, nu e ca și cum jocurile astea au multe laturi și poți să le compari în moduri detaliate, dar m-a surprins level design-ul, foarte inteligent făcut, din păcate cu o mare problemă cauzată de AI. Inamicii se mișcă ca unitățile din Warcraft 2 câteodată. Însă în rest curge foarte frumos, hărți din ce în ce mai mari, inamici în valuri, apoi combinați în cele mai perverse moduri, un balans perfect între dificultate și scor, prin faptul că poți teoretic să te tot aprovizionezi de arme, dar pierzi mult timp și cu asta îți scade scorul considerabil. Stilul vizual mi se pare infinit mai inspirat decât în jocurile vechi, niciodată nu mi-a plăcut pe partea asta. Ce să mai zic, destule tipuri de inamici, arme galore, secrete, plm, de toate. Ultimul nivel e bonkers, dar boss-ul final m-a cam dezamăgit. Dificultatea vine mai mult din puzzle și controlul jetpack-ului, ceea ce probabil că a blocat ceva lume, pentru că e o schimbare cam bruscă de la măcelul din restul jocului.
Nu e la fel de crazy precum cele vechi, dar cine are impresia că jocul ăsta se ia în serios, nu e destul de perspicace.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Like I always tell 'em... you can be as crazy as you want, but once you try to kill me I'm gonna stop calling.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Am terminat main quest in Oblivion undeva pe la level 24. Build-ul de battlemage cu atronach a fost o alegere excelenta pana la capat, a fost interesant cum la inceput depindeai de ayleid stones pentru supravietuire si apoi pe masura ce iti imbunatateai alchemy skills, devenai tot mai self-sufficient.
But the story is far from over, mai sunt tone de content mods. Ma gandesc sa fac un mod de mining si crafting care sa confere utilitate in plus dungeon-urilor altfel banale. Singurele crafting mods pe care le-am gasit sunt ori foarte prost facute ori o iau razna cu niste mecanici total alien jocului. Da, crafting ca in Arx Fatalis e foarte misto, dar nu se potriveste cu Elder Scrolls, fuck off with that shit.
But the story is far from over, mai sunt tone de content mods. Ma gandesc sa fac un mod de mining si crafting care sa confere utilitate in plus dungeon-urilor altfel banale. Singurele crafting mods pe care le-am gasit sunt ori foarte prost facute ori o iau razna cu niste mecanici total alien jocului. Da, crafting ca in Arx Fatalis e foarte misto, dar nu se potriveste cu Elder Scrolls, fuck off with that shit.
- Ferrrrrrrrrdinand
- al IX-lea
- Posts: 3303
- Joined: 18 Sep 2016, 22:09
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Warhammer 40k Space Marine - ce sa zic? aș mai omorâ niște orki. A fost ok per total, puțină slefuială la gameplay l-ar fi putut duce mai departe. Mi-a plăcut finalul și-n general povestea a fost super ok adică nu-ți stă în calea chainsaw-ului la gâtul orkilor. Mergea și să se miște personajul și animațiile un pic mai repede. Mi se pare puțin aiurea să pui health bar-ul în partea de sus pe mijloc.
Meh, nitpicks, fun 8 hours.
Meh, nitpicks, fun 8 hours.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
credeam ca vorbeste de alta specie
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6549
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
In universul Warhammer 40k se numesc "orks". Pentru a-i distinge de "orcs" din Warhammer fantasy.
http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Orks
http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Orks
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4601
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Orcs + Outer Space = Orks.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 28 guests