Ultimul joc terminat, thread cu note

Tot ce se poate spune despre boala noastră cea mai gravă.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Spec Ops: The Line

Auzisem lucruri bune dar nu mă așteptam la mare lucru, am fost plăcut impresionat. O companie single player ca la carte. Sigur, gameplay-ul e mizeria scriptată obișnuită dar modul în care s-au folosit de asta pentru a transmite povestea precum și dinamismul și impactul confruntărilor arată că dezvoltatorii nu au fost păpușile incompetente obișnuite. The game has character.

Endless Space

Mixed feelings. E un 4x miștocuț dar cam rudimentar, se vede că probabil a fost mai mult un test run și poate cu ES2 au evoluat. Distractiv, cel puțin partea de management a sistemelor solare e bine realizată, ai loc de manevre, poți alege să lași AI-ul să-ți construiască, să te dezvolți echilibrat, specializat, etc. Pretty nice, aici am pierdut cel mai mult timp.

Combatul e absolut oribil, un borefest pe care l-am evitat pe cât posibil. Sunt puține tipuri de nave, ai destul de puțină relevanță când decizi să faci ceva. Gestiunea flotelor e bine pusă la punct din UI dar dacă vrei să ți le organizezi manual ai de tras. Și per total implementarea acestei componente mi se pare că lasă de dorit, by far punctul slab al jocului. De asemenea puțin exploatabilă partea de design a navelor, pentru că AI-ul merge pe soluții combinate, dar pentru tine e ușor să îți specializezi navele și să ai tot timpul răspunsul superior.

Diplomație rudimentară dar totuși peste majoritatea Total War-uilor, lel. AI-ul nu face multe dar nici nu e așa de cretin cum aș fi zis inițial. Mi-a plăcut cum funcționează trade-ul de resurse, nu e de ajuns să dai și iei ca orbul. Și mi-a plăcut că AI-ul nu ia decizii iraționale din burtă, chiar dacă ar fi putut fi prezentate mai bine. Ei îți declară război din mai multe motive diferite, dar de fiecare dată ți se afișează că nu mai aveau loc să se extindă.

Ce să zic, nu cea mai memorabilă experiență dar m-am distrat cu el și voi juca și 2-ul când apuc. Probabil după ce trec prin GalCiv 3. Dar aș zice că e mai degrabă adresat amatorilor de multiplayer.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Rise of Venice

Mă rog, terminat e mult spus, am jucat cât voi juca, am ajuns mafiotul șef, e destul. Ziceam și pe thread-ul celălalt, Venice e o colecție de idei bune implementate tragic. Probabil că jocul e mai bun pe nivele de dificultate mai scăzute, paradoxal.

Spre deosebire de celelalte, acum ai provocare, nu mai treci de milion în 30 de minute, nu rezolvi jocul în câteva ore, dar modul în care producătorii au decis să te restricționeze e trist. Practic pe lângă problma banilor, pe care îi faci relativ ușor și aici, intervine reputația. Reputația e marea limitare de această dată. Poți să dai mite senatului să te promoveze în rang, dar sumele pe care trebuie să le plătești cresc direct proporțional cu averea ta, și oricum poți să primești un maxim de plus 10% din mite.

Așa că stătea TG cu averea unui Doge dar cu rangul unui pescar. Și am stat așa încercând diferite variante de creștere a reputației până am ajuns la nefericita concluzie că nu ai decât două. Spam-ul de emisiuni extrem de plictisitoare și prost gândite pe care le primești de la senat și grind-ul prin care vânezi pirați. Luptele manuale cu navele sunt un dezastru, mi-e lene să explic de ce. Așa că efectiv dai auto-combat în prostie ca să crești reputația și să avansezi în rang. Sigur, există și alte variante, în funcție de cum joci ar trebui să îți crească reputația dinamic, cu acei membrii ai senatului cu care te înțelegi. Dar în practică, posibil de la nivelul de dificultate, creșterea din sursele astea era microscopică și total irelevantă la mine. Trebuia să fac 50 de spitale pentru un 2%.

Partea de piață, bunuri și producție e în continuare bine realizată dar a suferit niște simplificari ce au reușit performanța de a complica enorm jocul. :lol: Pentru că ai mai puțin control asupra rutelor de trade automate sau a managerilor din depozite, devine extrem de dificil să observi cplm se întâmplă. Fac multe lucruri de capul lor.

Nu doar atât dar statistici 0, e practic imposibil să determini rapid când ceva merge prost și cum să îmbunătățești. Sunt multe componente superifical tratate în gameplay, dar măcar estetic e plăcut. Asta dacă nu faci zoom in, de la depărtare e frumușel, te bagă în atmosferă, tot ce vrei. De aproape face Patrician II să pară un joc făcut pentru benchmark-ul plăcilor video.

În fne, overall e cel mai prost joc al lor, dar pentru fanii Patrician și Port Royale poate fi distractiv, însă l-aș recomanda doar pe setări mai mici de dificultate și într-un maxim de 10-15 ore de joc.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
rege
Pig Cop
Posts: 535
Joined: 18 Feb 2018, 00:33

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by rege »

Cultist Simulator

L-am terminat cu Felinar (sunt trei căi majore de a-l termina: Felinar, Pocal şi Grătărel Forjă însă maniera de joc nu variază prea mult între ele. Probabil o să-l termin şi folosind celălalte două Scopuri însă nu în luna asta lol.
Construit ca un joc de cărţi, elementele de joc beneficiază de o grămadă de scriitură însă calitatea este variabilă, de la mediocru în jos. Descrierile şi indiciile n-au legătură cu realitatea din motive uşor de înţeles (frica de cultişti).
Problema principală este însă următoarea: dacă faci totul în paralel de la început, ia prea mult timp... iar dacă faci totul secvenţial, tot o să ia prea mult timp. Prima dată când îl joci îţi va lua oricum timp destul. Jocul nu-ţi dă niciun fel de asistenţă majoritatea timpului dar presupun că în Epoca Internetului asta nu e o problemă prea mare, ba chiar a fost luată în considerare.

Scor: 6/10 (după îmbunătăţirile de interfaţă şi conţinut probabil 7/10... autorul a promis o cantitate de DLCuri demnă de Paradox)
the secret geometry of chance
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Hitman Absolution

Terminat acum ceva vreme. Mixed bag, e clar ca e cel mai prost Hitman, are poate 2-3 misiuni decente, în rest obiectivele sunt simpliste, povestea e cretina și QTE-urile nu prea își au locul. Pe de alta parte, e Hitman-ul cu partea de sunet cea mai bine realizată, aproximativ genial făcut când vine vorba de asta. Păcat că nu oferă și un gameplay ce merită să aibă așa ceva în spate. Similar și ca grafică, foarte arătos, iar cutscene-urile curg frumos fără să te deprime prin frecvență.

Însă din nou, toate astea sunt inutile pentru că nu beneficiază de misiuni interesante. Aș fi acceptat misiunile alea de stealth pur, unde doar trebuie să ajungi de la un punct la altul, dacă erau cu rol de gimmick. Ceva rar întâlnit, nu un element central. Iar alea de asasinare sunt straight forward, e mișto că ai libertate de joc, dar dacă în BM erau 5-6 puzzle-uri diferite, aici e doar 1. La fel, pot trece peste povestea cretină pentru că oricum nici un Hitman nu a stat bine la capitoul ăsta, dar nu când dictează misiuni de coridor.

M-a distrat per total, nu e un joc prost, dar având excelentul BM înainte e greu să îi treci peste minusuri. Cinci pași în față la grafică și sunet, un bulevard în spate la gameplay. Practic doar Codename 47 e mai slab realizat, dacă nu pui Contracts la socoteală din motive.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea
Posts: 3303
Joined: 18 Sep 2016, 22:09

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Ferrrrrrrrrdinand »

Vreau să-l joc și eu în curând. Am trecut prin toate jocurile mai puțin Blood Money, să-l joc pe Absolution înainte ca să nu-mi ridice prea mult standardele Blood Money.

Contracts mi se pare că a îmbătrânit cel mai bine dintre primele 3. Codename47 și Silent Assassin sunt aproape nejucabile la standardele de azi. N-am înțeles deloc cronologia sau de ce se tot repetă unele niveluri :D Contracts continuă imediat după primul joc deci al doilea n-a existat sau e în alt timeline... Contracts avea o atmosferă drăguță parcă și-un main theme/ main menu screen ok. Plus "Cunoști procedura: acum îți simt CARNEA!".

Cică ultimul Hitman (season 1) e mai bun decât Absolution
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Ultima dată când am jucat Sillent Assasin mi s-a părut ok. Contracts e my least favourite, în afară de scena aia cu japoneza de pe care se mânca, nu mai rețin absolut nimic din el.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Expeditions: Viking

Mai bun decât aș fi zis inițial dar nu așa de bun cum se preconiza. Cum ziceam și pe alt thread, foarte multe influențe din Fallout. Spre deosebire de Conquistador e mult mai axat pe partea de RPG, iar strategia ajunge pe un plan secundar, atât de secundar că e aproape inutilă. Mult prea streamlined, deși e plin de maimuțe pe forumuri care aparent au avut oricum probleme.

Mi s-a părut tristă și atitudinea producătorilor, care se agită în FAQ cu o glumiță de doi bani la adresa celor care considera prea ușor jocul. Eu am regretat că am ales penultimul nivel de dificultate, dar ar fi fost tot aia, nu am avut nici măcar o luptă pierdută tot jocul. Las-o naibii, lol. Au crescut complexitatea luptelor când vine vorba de teren, dar nu au compensat pe partea de AI. Deci inamicii cu 2 ”nivele” peste tine par niște copii neajutorați. De altfel, arsenalul de skill-uri disponibile e mișto, dar te face moartea pe pământ. Mi-e greu să zic un alt TBS atât de ușor (care să nu fie un joc de căcat), dar am avut preconcepții după Conquistador, unde dificultatea părții de supraviețuire a jocului era mult, mult mai mare, și nu îți dădeai seama de asta din prima parte a campaniei.

Fuck, acolo îți mureau oamenii pe capete. Aici mor doar după o rană netratată în rânduri repetate. E prea convenabil și lipsit de frică jocul ăsta. Poate meritat când vii cu vikingii peste nite măicuțe, dar din păcate se aplică în toate luptele.

Storyline-ul e simplu, dar e binișor scris, fiind totuși cu un pas în spate față de Conquistador la dialoguri (lipsesc și acele peisaje frumos desenate). Pe de altă parte grafic e mult superior și am fost plăcut impresionat de coloana solonră. Surprinzător de bine pusă la punct având în vedere resursele limitate.

L-am criticam eu așa, dar e un joc bun pe care îl recomand oricui îi plac TBS-urile și RPG-urile. Logic Artists ajung ușor ușor să intre pe lista productorilor mei preferați. Le lipsește puțin, aștept cu mare curiozitate următorul lor joc.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Magicake »

Boss is dead.
Image

Nu-i mai bun ca Diablo dar setting-ul il face sa compenseze. Clar e in top H&S, insa — 30 de ore de fun, niciodata nu s-a calmat si niciodata nu m-a iritat (prea tare). That's a record.
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by DarthZombie »

Sick slav squat on that dude!
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by ola small dickie »

Pătrunjelu' wrote: 10 Aug 2018, 20:38

Nu-i mai bun ca Diablo
:lol:
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

To The Moon

În sfârșit am trecut prin el. Drăguț tare, cu un simț al umorului foarte plăcut și o atmosferă calmă. O să joc și A Bird Story și Finding Paradise. Am jucat și episoadele bonus la To The Moon, very charming Christmas vibe. Cred că ar fi mers și într-un engine ceva mai bine pus la punct, cam rupe imersiunea să dai de 5 ori click ca să activezi ceva. :D Dar în rest, o experiență plăcută.

Shadowrun Returns

Poate cam stângaci ca prezentare dar povestea mi-a picat foarte bine. Nu e nimic nemaivăzut, dar faptul că 90% din timp e ceva personal, devenind epic și world saving abia în ultima parte a jocului funcționează foarte bine (very big wow factor). Paradoxal, liniaritatea îi face o favoare, se joacă mai degrabă ca un hibrid adventure - RPG în care asculți cu răbdare NPC-urile apoi rezolvi problema. Destul de simplist ca mecanici însă, ai câteva rase și realistic vorbind în afară de cazurile fringe ca al meu (un troll cu full body/melee) nu vei ajunge vreodată să treci de pragul unui skill disponibil tuturor. Poate că elfii pot avea 14 quickness sau cât era, dar și de joci cu un elf, nu vei ajunge la valoarea aia decât dacă te încăpățânezi și renunți la alte chestii din joc. Iar min max-ul e inutil aici.

Shadowrun Dragonfall

Ca mecanici e evident din primele minute că e un pas în față. Interfață mai bine pusă la punct, nivele mai mari cu câteva abordări diferite în fiecare (deși fără un decker în party e cam meh) și overall mai aproape de nivelul unui RPG party based al zilelor noastre. Totuși... în prima jumătate povestea suge, e groaznic de plictisitor, NPC-urile vorbesc prea mult despre lucruri care la acel moment nu te interesează și spre deosebire de liniaritatea logică din Returns, aici primești mai multe misiuni pe care vezi doamne le poți face în ce ordine vrei. Faza e că misiunile astea sunt date de oameni pe care nu-i mai vezi după și cu toate că îți ridică probleme morale destul de interesante, îți oferă 0 motivație să te agiți.

La un punct însă devine interesant, pentru că se trece de introducerile băgate pe gât și povestea începe să prindă formă, câteva twist-uri mișto, câteva misiuni la care te trec transpirația. Overall e, cum ziceam, un pas în față, dar nu sunt convins că un party based deschis care nu are nici o șansă să se pună cu greii genului e o variantă mai bună decât unul liniar, mai adventure-like dar cu mai mult zvâc și personalitate. Dar na, primul era cu gândaci iar ăsta e cu dragoni, so there's that. Și ca să fiu corect, are 2-3 momente de geniu, nivel la care primul nu ajunge niciodată. Dar astea sunt fugitive și nu reprezintă experiența avută per total cu jocul.

Ce-mi doresc eu după astea două e ori un Shadowrun epic pe bune, în care să joci cu un personaj trecut prin plane-uri, ori unul personal pe bune, unde să te strecori să ieși din canale și să ajungi la vârful unei corporații sau whatever. Ar fi frumos. Acum trebuie să mă gândesc dacă bag și Hong Kong sau îl las pe altădată.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by McWilliams »

Nu stiu ce si-au propus producatorii cu jocurile Shadowrun, insa iti puteam zice din start ca nu vei fi satisfacut de latura de build pentru membrii grupului. Poate si-au dorit un joc mai noob-friendly. Sunt destule jocuri pe care, din descrierile tale sau alte altora, sau din videouri sau din recomandari, as vrea sa le joc, dar nu reusesc sa trec peste factorul de min-max-ing. Nici daca imi impun, stiind ca o sa devina mai suportabil si mai antrenant pe mai incolo. Nu pot sa joc un joc video daca stiu sau banuiesc ca o fac intr-un mod ineficient - iar punctul cand realizezi asta se gaseste dupa cateva ore de joc.

Cred ca jocurile Shadowrun de pana acum ar fi fost ceva mai... oneste cu player-ul daca ar fi pus la dispozitie un party fix, care sa poata fi utilizat mereu cu toti membrii, cu linii de dezvoltare fixe pentru fiecare personaj, si care sa fi batut mai multa moneda pe interactiunea dintre acele personaje si mediul inconjurator (in prima parte), respectiv si intriga care determina derularea jocului. Mai putine alegeri tehnice si mai multa pasiune pentru relationarea cu personajele. Probabil ca ar fi fost mai deranjant pentru tine, TG, ca idee de constructie a jocului de la zero, insa in practica s-ar fi modificat prea putin in joc (cele de fata) dpdv mecanic (pentru ca personajele din party sunt, oricum, croite pe o anumita directie, oricat ai vrea sa te opui acelei directii).


Sunt jocuri bune daca se vor tactical RPGs intermediare, care sa nu iti dea in cap cu 4 ecrane de stats, dar care sa nu involueze la "select all -> right-click on the closest enemy". Si, in forma asta, cred ca producatorul ar trebui sa mai investeasca in departamentul care se ocupa de storyline daca isi propun sa mai lanseze unul.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
ciolan
Headless Kamikaze
Posts: 375
Joined: 31 Mar 2014, 17:18

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by ciolan »

TG wrote: 23 Aug 2018, 10:54 Acum trebuie să mă gândesc dacă bag și Hong Kong sau îl las pe altădată.
Bagă și Hong Kong, să știi o treabă. E fain și nu foarte lung. Dacă o să-ți mai vină cheful de jucat, sunt cîteva campanii custom destul de ok.
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Cristan »

TG wrote: 23 Aug 2018, 10:54 To The Moon

În sfârșit am trecut prin el. Drăguț tare, cu un simț al umorului foarte plăcut și o atmosferă calmă. O să joc și A Bird Story și Finding Paradise.
Să te uiţi şi la Rakuen.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Aparent am Rakuen, îl voi trece pe lista de relevante.

@McWill

N-aș zice că nu am fost satisfăcut de latura de build, pentru că știam oarecum la ce să mă aștept. Mi-au plăcut ambele și au fost tocmai ce căutam, pentru că nu avem chef de un party based full fledged de 90 de ore. Își servesc bine scopul.
ciolan wrote: 23 Aug 2018, 21:01 Bagă și Hong Kong, să știi o treabă. E fain și nu foarte lung. Dacă o să-ți mai vină cheful de jucat, sunt cîteva campanii custom destul de ok.
Adevărul e că Hong Kong mă atrage mai mul decât Seattle sau Berlin ca locație.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6539
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by joonior_bmf »

Prey(2017)
Mi-a placut. Sincer, nici nu simt lipsa unui nou System Shock. Sau Bioshock. Nici macar Deus Ex :^) Daca Arkane vor continua sa faca immersive sims, la un moment dat vor face ceva indeajuns de bun incat sa-l includ in preferatele all-time. Deocamdata, inca sunt putin ofticat ca nu e "muh Prey 2 reee". Dar e cu siguranta top 3 pe anul 2017. Tip: daca l-ati terminat deja dar ati intrerupt credits prea devreme, probabil ati pierdut secventa ce include finalul "adevarat".

Tomb Raider(2013)
Inca mi-e neclar cine a inventat quick time events, dar i-am umplut frigiderul de mai multe ori. Portiunile de platforming si puzzles sunt ok. Stealth si shooting acceptabil. Dar e tras in jos mult de insistenta de a-l face cat mai cinematic posibil. Poate voi juca si sequels, pentru ca sunt masochist si imi place sa injur cu voce tare. Dar nu prea curand, pentru ca mi-ar plesni o vena.

Tacoma
Short & sweet. A venit numai bine dupa Tomb Raider-ul p***i. Chiar nu am ce sa-i reprosez. Printre putinele walking sims ce le-am jucat pana acum. Dar mi-a placut indeajuns de mult incat sa consider titluri similare ca momente de relaxare intre jocuri mai lungi. Voi juca cu siguranta si Gone Home, pe care l-am tot amanat de cand s-a lansat.
User avatar
cg1700
Hammer Haunt
Posts: 2328
Joined: 27 Apr 2014, 12:54

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by cg1700 »

joonior_bmf wrote: 30 Aug 2018, 15:07 Deocamdata, inca sunt putin ofticat ca nu e "muh Prey 2 reee".
Am vazut pe multi care zic asta dar eu nu inteleg. Am jucat primul Prey in 2006 dar m-a lasat complet rece si la fel m-a lasat si conceptul initial al lui Prey 2 de acum cativa ani.
Image
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6539
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by joonior_bmf »

Primul Prey mi-a fost cam indiferent, desi a avut si ala cateva detalii faine (walk on walls, pet ghost hawk, Doom/Quake atmosphere). Al doilea mi-a trezit interesul pentru ca a bifat cateva casute (space bounty hunting with slight noir cyberpunk feel). Ok, acum ca stiu cum ar fi aratat, poate nu m-ar fi satisfacut. Dar totusi... could have been.
User avatar
TaikoKaira
Headless Kamikaze
Posts: 425
Joined: 6 Feb 2017, 15:33
Location: Deva
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TaikoKaira »

Guacamelee! Gold Edition - Aş fi jucat ultima ediție apărută dar, cum am reuşit să fac rost de asta mai întâi, am zis că merge şi aşa. Nici nu-mi amintesc cum mi-a apărut în Wishlist; cred că mi-a plăcut grafica şi inspirația găsită de producători în folclorul mexican. Totodată, cred că e primul titlu Metroidvania pe care îl termin. Cel mai mult mi-a plăcut modul în care au fost integrate tradițiile şi obiceiurile mexicane. Parcă asta a dat un aer special jocului, bineînțeles însoțit de grafica colorată şi de protagonistul Luchador. Foarte bine au fost aranjate şi secvențele în care primeşti abilități noi, astfel neexistând lungi drumuri parcurse cu lupte sau escaladări monotone, respectiv repetitive. Un alt detaliu de menționat sunt misiunile secundare foarte interesante, toate meritând să fie rezolvate integral.

Ceea ce nu m-a încântat a fost sfârşitul - despre care refuz să vorbesc pentru a nu dezvălui nimic despre poveste - şi faptul că jocul m-a lăsat cu impresia că mai putea fi dezvoltat pe alocuri, neținând cont că există varianta ultimate care mai adaugă multe lucruri noi. Acum judec doar jocul ăsta.

Notă: 9.4
Reviews: Far Cry, Far Cry 2, Little Nightmares, Broforce

"Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion, you are already dead."
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
User avatar
kensky
Pig Cop
Posts: 888
Joined: 2 Mar 2014, 17:20
Location: Lenevind™

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by kensky »

ghost of a tale 9/10

Un joc foarte reusit per total, si cred ca intra intr-un top5 pe anul asta la mine. Foarte atmosferic, level design de nota 10. Tot jocul e doar pe o harta mica insa are o tona de shortcuts, usi incuiate, pasaje secrete samd care le descui dupa ce avansezi in joc. Se aseamana foarte mult cu primul dark souls, insa aici sunt mult mai multe scurtaturi de vei avea probleme in a le retine pe toate :D.

Mi-a placut si ca a avut niste chestii foarte faine care le descoperi pe parcurs. Un exemplu ar fi partile de costume care trebuie sa le gasesti, am zis ca nu ma intereseaza crezand ca sunt doar ceva de achievement, insa mai tarziu am aflat ca in fct de ce porti (pirat, soldat, hot etc) ai alte dialoguri si cu npcs si cu dusmanii sobolani; plus alte lucruri marunte care nu vreau sa le spoilez dar te vor face sa spui wow cool ori ceva de genul.

Pe partea de questing, nu e asa stralucit, sunt o multime de fetch quests insa care te indeamna sa explorezi fiecare coltisor din harta; dialogurile cu npcs sunt foarte spumoase de multe ori, iei la misto quest giver'ii sau ei te iau.

Alt aspect important e ca nu are combat, si per total a iesit bine treaba asta. Esti fortat mereu sa explorezi, la inceput fiind mai greu, dar odata ce avansezi in joc, faci rost de costume, skilluri invatate de la amicii soareci si iti fac viata mai usoara.

E chiar impresionant ce a iesit, mai ales ca a fost facut de doar o persoana cu putin ajutor pe ici colo. Nu mai zic de partea grafica, arata bestial.
Image
Post Reply

Return to “Jocuri”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests