From the makers of Punch Club
https://www.graveyardkeeper.com/
Graveyard Keeper
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6549
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Graveyard Keeper
Addictive as fuck. Tbh, mă aşteptam la mai mult umor. Ceva spre Sans şi Papyrus din Undertale. Nu mă plâng, nu e rău deloc. Aştept să joc mai mult de 3 ore să văd ce "unethical decisions" o să am de făcut, în afară de vândut carne de om pentru sandwiches.
All in all, me likey şi presimt că o să pierd foarte mult timp în el. Recommended.
All in all, me likey şi presimt că o să pierd foarte mult timp în el. Recommended.
Re: Graveyard Keeper
Hmm, poate puţin. Iniţial, când am început jocul, a trebuit să tot dau restart de vreo trei ori ca să pot continua semi-tutorialul. Mi se cerea să aduc un cadavru, îl aduceam, dar craniul ăla amneziac refuza să conştientizeze ce se întâmplă.
Oricum, după încă 4 ore în joc, pot să vin şi cu nişte cons:
- trebuie să pierzi foarte mult timp în el. Questurile sunt săptămânale (NPC-urile vin o zi pe săptămână şi, dacă îi ratezi, ai belit-o)
- distanţele dintre punctele de interes sunt inutil de mari şi pierzi foarte mult timp plimbându-te degeaba
- e exagerat de mult grind pentru aproape nimic
Revin cu updates, dacă mai e. Încă nu m-am răzgândit, încă e addictive. Doar puţin annoying.
Oricum, după încă 4 ore în joc, pot să vin şi cu nişte cons:
- trebuie să pierzi foarte mult timp în el. Questurile sunt săptămânale (NPC-urile vin o zi pe săptămână şi, dacă îi ratezi, ai belit-o)
- distanţele dintre punctele de interes sunt inutil de mari şi pierzi foarte mult timp plimbându-te degeaba
- e exagerat de mult grind pentru aproape nimic
Revin cu updates, dacă mai e. Încă nu m-am răzgândit, încă e addictive. Doar puţin annoying.
Re: Graveyard Keeper
M-am întors. Am terminat jocul cu 61 ore de gameplay şi verdictul final e meh.
La început am avut super mari speranţe pentru că mi s-a părut că are mult potenţial şi că o să aibă o poveste super bună cu personaje foarte bine scrise şi umor negru cu glume despre morţi. Nu-i aşa, dar a devenit addictive cu toate questurile şi toate chestiile pe care le ai de făcut.
Grindul devine obositor la un moment dat, dar se termină fix înainte să devină absolut exasperant. Revin la partea asta puţin mai încolo. Mă prinsese atât de rău încât am avut 3 zile libere şi m-am jucat cam 10-15 ore pe zi. După 50 de ore în joc, deja nu voiam decât să se termine mai repede, nu prea îmi mai păsa de story.
Înapoi la grind. Questurile şi resursele nu au fost foarte bine gândite imho. Early game ţi se dau nişte misiuni pe care nu poţi să le completezi decât cu resurse pe care le farmezi mid game, mid game trebuie să-ţi petreci tot timpul cu grind pentru un singur mare quest şi late game...nu faci nimic. Bă, da' nimic.
Am menţionat mai devreme că NPCurile vin o dată pe săptămână. Ultimul quest a arătat aşa (not much of a spoiler):
Cât s-au întâmplat toate ăstea, am avut timp să mă uit la un întreg documentar despre ISIS pe celălalt monitor pentru că jocul mă adusese în starea în care nu mai aveam chef nici să fac chestii doar ca să-mi consum energia să treacă timpul mai repede.
Nu mă simt mai împlinită după ce am jucat Graveyard Keeper, dar nici nu-mi pare rău că l-am jucat. Ar fi putut fi mult mai mult decât ce a ajuns să fie şi de-asta nu prea-mi place mie să ascult de hype-ul general. Şi, pentru un joc de crafting / resource management, are un resource management foarte prost gândit.
La început am avut super mari speranţe pentru că mi s-a părut că are mult potenţial şi că o să aibă o poveste super bună cu personaje foarte bine scrise şi umor negru cu glume despre morţi. Nu-i aşa, dar a devenit addictive cu toate questurile şi toate chestiile pe care le ai de făcut.
Grindul devine obositor la un moment dat, dar se termină fix înainte să devină absolut exasperant. Revin la partea asta puţin mai încolo. Mă prinsese atât de rău încât am avut 3 zile libere şi m-am jucat cam 10-15 ore pe zi. După 50 de ore în joc, deja nu voiam decât să se termine mai repede, nu prea îmi mai păsa de story.
Înapoi la grind. Questurile şi resursele nu au fost foarte bine gândite imho. Early game ţi se dau nişte misiuni pe care nu poţi să le completezi decât cu resurse pe care le farmezi mid game, mid game trebuie să-ţi petreci tot timpul cu grind pentru un singur mare quest şi late game...nu faci nimic. Bă, da' nimic.
Am menţionat mai devreme că NPCurile vin o dată pe săptămână. Ultimul quest a arătat aşa (not much of a spoiler):
Spoiler:
- craft this for me
>craftezi în câteva ore, până ajungi înapoi la NPC pleacă, aştepţi o săptămâna, îi dai chestia (that's what she said hahahahah i'm so funny)
- thanks for crafting this, see me next week and I'll tell you how it went
>aştepţi să treacă o săptămână în care nu ai absolut nimic de făcut
- it went amazing, craft this other thing
>repeat first two steps
- super cool, but we can only do it if you can bring this
>bring the stuff to lead to an ending that sucks
>craftezi în câteva ore, până ajungi înapoi la NPC pleacă, aştepţi o săptămâna, îi dai chestia (that's what she said hahahahah i'm so funny)
- thanks for crafting this, see me next week and I'll tell you how it went
>aştepţi să treacă o săptămână în care nu ai absolut nimic de făcut
- it went amazing, craft this other thing
>repeat first two steps
- super cool, but we can only do it if you can bring this
>bring the stuff to lead to an ending that sucks
Nu mă simt mai împlinită după ce am jucat Graveyard Keeper, dar nici nu-mi pare rău că l-am jucat. Ar fi putut fi mult mai mult decât ce a ajuns să fie şi de-asta nu prea-mi place mie să ascult de hype-ul general. Şi, pentru un joc de crafting / resource management, are un resource management foarte prost gândit.
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot], Magicake and 10 guests