Eu nu m-am referit la situatiile in care jocul devine mai dificil din cauza unor alegeri gresite din playthrough [I don't hate a challenge, after all], ci la momente in care jocul devine efectiv imposibil si nu aveai niciun indiciu de existenta acelei bariere in prealabil. "Man up" inseamna sa fie un joc greu si sa devii mai bun la el, dar sa fii fortat sa-l iei de la capat din lipsa de alternative nu e nici man up, nu e challenging, nu e distractiv, e pur si simplu o corvoada.TG wrote: Unele lucruri sunt tuf luck man up, îmi place când trebuie să iau atent deciziile de level up ca să nu îmi fut tot jocul. Din punctul ăsta de vedere streamlining-ul din PoE e anost, pentru că indiferent cu ce clase joci, tot acolo ajungi. Balansarea e ciuma jocurilor din punctul meu de vedere, give me unbalanced game design any time.
Spunand asta, imi amintesc ca pe cat de simpatice imi erau adventure-urile Lucas Arts, pe atat de antipatic mi-era exercitiul constant de folosit fiecare obiect din inventar pe ceva in speranta ca nimeresc accidental solutia unui puzzle non-sensic a carui singur motiv de a exista este de a fi wacky and random. Imi placea la nebunie sa incerc sa deslusesc un puzzle in baza lucrurilor evidente, dar cand ajungeai la absurditati [si erau destule din pacate] preferam sa arunc un ochi pe un walkthrough decat sa-mi fac nervi pentru ca nu ma prindeam ca trebuie sa fac o combinatie care nu ar avea absolut niciun motiv sa functioneze dar totusi o face just because lol.