Star Wars Battlefront 2...

Tot ce se poate spune despre boala noastră cea mai gravă.
Post Reply
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Star Wars Battlefront 2...

Post by tnt »

Nu numai ca in ziua de azi nu mai poti face un meci corect intr-un joc online competitiv (pentru care platesti full AAA price) dupa o zi de serviciu din cauza ca nu ai dat "unlock" la toate cacaturile, dar o asemenea voma de sistem (care nu stiu de unde plm a venit - probabil de la CoD) mai are si efectul de a face jucatorii care joaca mai mult, deci care-s deja mai experimentati, sa fie si mai avantajati cu items/gear mai bune, marind pragul si mai mult.
Trebuie sa fii absolut idiot sa vii cu asa ceva ca producator, dar si mai idiot sa preferi asa ceva ca jucator. Simti nevoia sa fii recompensat cu items, sa evoluezi in stats, or what? Pai joci genul gresit de jocuri in plm, ia si joaca Lineage 2, WoW, Guild of Wars, Borderlands sau ce jocuri or mai fi unde ideea de baza e sa stai in spatele unui avatar pe care il dezvolti pt a te masturba apoi la el.

Fac idiotii pe dracu in patru sa transforme jocul intr-unul cat de cat tactic, de echipa, bazat pe obiective, skill, dar baga progression system si se intreaba de ce iese o harababura totala.
Daca are si microtranzactii pe sistemul de progresie rezulta bineinteles in pay2win, dar macar explica motivul producatorului, acela de a face cat mai multi bani pe seama produsului. Ce e absolut imposibil de inteles e de ce ai pune un progression system intr-un joc ce nu are microtranzactii. De ce plm sa nu lasi totul la liber? Sa aleaga fiecare ce vrea cum era normal si cum ar trebui sa fie normal si acum. Asemenea idiotenii se pot vedea in Doom, Battlefield, EA's SW Battlefront 1, CoD etc. De ce? De ce plm sa bagi asa ceva intr-un joc ca Doom? Ce e si mai rau e ca a devenit noul normal, noul standard. Oh, can't wait for this game, can't wait to unlock that sniper omg, stfu and take my money!

Inca ceva, ce plm e cu modurile astea de joc pretentioase si total eronate venite cu BF1 unde o echipa tot avanseaza fara nicio tactica, iar cealalta tot bate in retragere impuscand wave after wave de jucatori veniti sa ia punctul, pana ce-s coplesiti. Nu poti avea intorsaturi de situatie cum era la BF1942 unde puteai lua punctul inapoi si dupa pierdeai zona, unde puteai face un comeback si de la ultimul punct, facand jocul tensionat, plin de suspans, dandu-i sens. Si nici nu functioneaza modul asta nou, aparatorii trebuie sa piarda ca sa vezi si hartile/zonele "din spate", lucru ce-l face mega-previzibil, sau daca se termina mai devreme apai care mai e rostul hartilor din spate. Meciurile se indreapta de fiecare data alene spre un final super evident pe care il realizezi cu mult inainte. Mai mult, hartile dau dovada de o nepricepere si lipsa de talent in design evidenta. Bineinteles ca fiecare alearga in treaba lui cu o durere acuta in cot de tot ce inseamna tactica si echipa cand hartile promoveaza cel mai random stil de joc la nivel colectiv posibil, obiectivele sunt de toata jena, respawn system-ul e vesnic eronat si mai ai si aberatia de progression system.


.
Mda, despre ce voiam sa scriu? Asa, Star Wars Battlefront 2. Are toate alea de mai sus PLUS pay2win... 59.99. Fuck me. I'm done.
User avatar
SnipeRulz
Headless Kamikaze
Posts: 428
Joined: 31 Mar 2014, 19:34

Re: Star Wars Battlefront 2...

Post by SnipeRulz »

EA.. what did you expect?
Am jucat open beta. Mi-a placut destul de mult jocul (strict ca si gameplay ma refer), dar sistemul ala de progresie bazat pe lootboxes e o mizerie
Ce ma ingrijoreaza e ca trendul asta de lootboxes a inceput sa apara in mai toate jocurile AAA, si cand contin si alte chestii pe langa visual stuff, atunci e grav.
La dracu, Mordor shadow of war are lootboxes pt un joc SINGLE FUCKING PLAYER
phpBB [video]


Si peste 2 ani vom vedea Battlefront 3, unde mizeriile de la EA ne vor spune ca gata cu lootboxex, v-am ascultat, Ia de aici jocul care trebuia sa fie din prima, dar am mai bagat inca 2 inainte ca sa scoatem bani pe hypeul fostru cu star wars
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Star Wars Battlefront 2...

Post by tnt »

Mda, au inceput astia de la EA sa trimita scrisorele la toti youtuberii sa se explice prin alte aberatii, sunt in full panic mode idiotii.

phpBB [video]


https://www.youtube.com/watch?v=1qfo1Bv91ws

Ce nu intelege lumea e ca publisherii nu au nevoie sa "monetizeze" jocul nici prin microtranzactii, nici prin DLCs nici prin nimic in afara de pretul de inceput. Un AAA face destui bani din pretul de baza pentru a rezulta intr-o afacere complet sustenabila unde-s incluse si profituri bastane si mentinerea serverelor si patching si customer support si eventual continut nou (continutul trebuie sa fie intreg de la bun inceput) si tot ce trebuie. Iar daca vor avea suficient continut nou pe viitor incat sa fie semnificativ, il pot lansa intr-un Expansion, altfel, cacaturile astea cu o harta si un emote nou ce ei le numesc DLCs, trebuie lansat in update gratis by default. Asa a fost, asa era normal sa fie, asa este si acum normal sa fie. Cred ca este singura industrie care face cacatul asta, iar asta pt ca gaymerii sunt idioti.
Si eu nu sunt de acord nici macar cu microtranzactii pentru skinuri. Nu numai ca de la asta a pornit (TF2, CSGO) tot cacatul asta, o chestie ce trebuie sa ramana la free2play games, sau mobile games, sau modding, dar poate fi si unfair daca e facut aiurea. Uita-te la SW Battlefront 1 (2015) unde la level 50 dadeai unlock la skin negru care iti oferea un avantaj clar in multe harti pt ca era greu de observat. Sau citesc acu la PUBG tot despre cumparare skinuri, cum sa nu conteze? Oare de ce plm sniperii militari poarta camuflaj? Ca nu conteaza? Ca sa nu mai zic de ideea copilareasca in sine "mami uite la personajul meu are palarie cu batman omg omg omg". Vedeam pe forum la AOE4 indivizi care cer skinuri sau palarii unlock system pt unitati, deci asta in Age of Empires... Geez, in ce hal au ajuns jocurile.
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: Star Wars Battlefront 2...

Post by Stokkolm »

tnt wrote:Ce nu intelege lumea e ca publisherii nu au nevoie sa "monetizeze" jocul nici prin microtranzactii, nici prin DLCs nici prin nimic in afara de pretul de inceput. Un AAA face destui bani din pretul de baza pentru a rezulta intr-o afacere complet sustenabila
Fals.

Ca ne place sau nu (evident ca nu) vremurile de altadata n-o sa mai revina.

Acum cativa ani Valve erau cei de treaba baieti din industrie, in ziua de azi sunt bastani de cazino online. Paradox? Vezi cat costa editia completa Crusader Kings 2. Obsidian? Vezi Armored Warfare. CD Projekt Red sunt vazuti de multa lume ca Valve in perioada The Orange Box. Ceea ce inseamna ca in cativa ani vor fi Valve in perioada Dota 2 & CS GO.

Fie inghitim modelul asta modern, fie ne refugiem in sfera indie, de el tot n-o sa scapam decat daca se intampla vreo intorsatura majora pe viitor.
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Star Wars Battlefront 2...

Post by tnt »

Pai pot sa revina daca nu le cumparam jocurile oricand mirosim mizeriile aste de practici si dam exemplu si la altii.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Star Wars Battlefront 2...

Post by McWilliams »

Preturile cresc pentru ca departament de marketing, pentru ca voci de actori celebri, pentru ca franciza din alta sfera media (carti, filme, muzica etc.), pentru ca "uite cate zeci de animatii are fata lui X/cum se pot diferentia suvite individuale din parul lui Y/cate sute de mii de pixeli de explozii reale se vad in distrugerea din jocul Z etc.". Nu costa mai mult core concept-ul in sine. Insa pentru ca unii dintre noi - multi sau putini, este greu de determinat - suntem snobi, punem botul la asa ceva mai des decat refuzam. Pe cale de consecinta logica, da, jocurile (in totalitate - vanilla, DLC, expack, lootboxes etc.) sunt mai scumpe pentru ca s-a dovedit ca asta nu opreste lumea de la a le cumpara. Sunt mai scumpe pentru ca pot fi mai scumpe.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: Star Wars Battlefront 2...

Post by Stokkolm »

Daca destula lume nu le cumpara jocurile intesate de microtranzactii, s-ar putea sa nu le mai faca. Dar asta nu inseamna ca o sa se intoarca inapoi la modelul clasic. Nu exista destula cerere pentru cat de mari sunt costurile.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Star Wars Battlefront 2...

Post by McWilliams »

In mod ideal, da, lumea nu ar mai cumpara jocul. In mod realist, lumea o sa-l cumpere si, probabil, se va feri de a da bani pe "extra".

Acum, insa, exista diferente intre "extra". Si am sa iti dau peste mana daca mai zici naspa de Paradox, de exemplu. Ca nu mi-i imaginez pe oamenii de la Paradox Interactive stand cu 20 de expack-uri deja gata la CK2, asteptand sa vina solstitiul de toamna pentru a mai da spre vanzare un file din jocul de baza. Teoria mea este simpla: accept sa platesc pentru orice "content" care apare dupa ultima achizitie, atat timp cat exista semne ca s-a depus la fel de mult efort pentru acel "content" ca pentru jocul de baza/alte bucati de "content" si ca acel "content" a fost dezvoltat dupa lansarea jocului de baza/ultimului "content". Nu am absolut nicio problema cu asta. De ce as avea pretentia sa platesc doar 60 de euro pentru content creat constant, de-a lungul a 5 ani si jumatate de cand a aparut versiunea vanilla? 60 de euro ar trebui sa imi asigure expack-uri viagere sau ce?
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Star Wars Battlefront 2...

Post by tnt »

Pai da, daca este suficient content nou care sa justifice un pret. sa il lanseze intr-un Expansion separat cum se obisnuia. Dar DLC-urile astea care iti dau o harta sau doua si nu stiu ce skinuri sau "fum albastru la masina" (vezi NFS) sunt chestii care in trecut apareau in patchuri gratis, sunt chestii facute asa in pauza de masa si care sunt o insulta la adresa consumatorului.
Ca sa nu mai zic de jocul vanilla ciopartit din start ca sa lanseze restul in DLCs sau pentru cei cu preorder. Asemenea chestii ar trebui sa fie ilegale.
Deci eu ce zic, nu inteleg aceasta falsa dihotomie "ah, mai bine microtranzactii decat DLCs, de asta le-au pus bre, ca sa nu mai faca DLCs". Nu dom'le, mai bine niciuna, nu sunt nevoiti sa faca asa ceva pt ca DLCurile alea sunt niste aberatii, o fac pentru ca au suficienti retarzi care sa pice in capcana asta. Vreau tot continutul pentru care platesc la Vanilla sa fie in Vanilla, nu vreau sa fiu nevoit sa deschid un spreadsheet Excel ca sa vad cutare arma sau harta in ce DLC e.
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Star Wars Battlefront 2...

Post by tnt »

Inca un lucru stupid pe care l-am omis legat de sistemul de progresie: in-game achievements pt unlocks sau cum dracu s-or mai chema. Vad o groaza de ciumpalaci care nu au absolut nicio treaba cu obiectivele sau echipa pentru ca stau sa execute nu stiu ce gimmick cretin pe un varf de deal sau alearga de nebuni cu cutitul pentru melee kills. Am inteles mai tarziu ca-i pentru a da unlock la nu stiu ce items, ca sa mai stai sa te intrebi de ce f putini joaca in echipa, iar jocul e un random pew pew fest.
Eu nu cred ca chestiile astea sunt macar analizate de devs in prealabil, sau daca sunt, vine un lider de proiect care n-a jucat un joc in viata lui si care are in fata o analiza de piata cu ce face profit si ce nu, se uita la cifre si zice: ok, o sa avem microtranzactii in joc pt ca uite ce profit are aici Zynga, iar in game modul asta bazat pe teamplay n-o sa rasplatim inginerul daca repara vehicule, ci o sa-l rasplatim daca face drift cu jeep-ul pt ca uite ce zic statisticile astea despre varsta jucatorilor nostri.
Lucru care ma face bineinteles sa ma intreb de ce dracu mai pierd eu timpul cu jocuri in loc sa stau sa fac copchii.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Star Wars Battlefront 2...

Post by Mahdi »

https://www.reddit.com/r/StarWarsBattle ... t=J9XRL8E2

EA a reușit performanța de a posta cel mai downvoted comment din istoria redditului. :lol:
REMEMBER CITADEL
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Star Wars Battlefront 2...

Post by McWilliams »

Player choice in action: tu alegi cati bani sa dai ca sa-l obtii pe Vader.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Star Wars Battlefront 2...

Post by tnt »

phpBB [video]


Poftim... poftim ce a iesit. Isi mai aminteste cineva Jedi Outcast 2 atat la SP cat si la MP? In ce hal a ajuns gameplayul...
Pentru un eventual cumparator, in cazul in care cumperi acest produs, indiferent cat de fan SW ai fi, faci parte dintr-o categorie sociala cu care nu vreau sa am de-a face si te rog sa-mi dai ignore pe forum.
Post Reply

Return to “Jocuri”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests