You know the drill. Încercați să faceți un top 3 al jocurilor lansate anul ăsta. Sau scrieți câteva impresii despre ce ați jucat din 2017 - ce v-a plăcut, ce v-a dezamăgit, ce v-a scăpat... N-or fi toate cu microtranzacții și pay to win.
Dacă doriți să recitiți, mai jos sunt discuțiile din anii trecuți:
Pentru mine a fost un an destul de sărac. Deși au fost destule care mi-au trezit vag interesul, pe mână mi-au ajuns doar câteva:
- Thimbleweed Park - A fost o achiziție de moment - pixel art-ul din poze mi-a stârnit pofta de un adventure old school, care să umple golul lăsat de dezamăgirea care a fost Broken Age. Și a meritat, mi-a plăcut mult - în ciuda finalului fâsâit, unde se mai putea lucra, zic eu.
- Gwent - Nu sunt nici fan card games, nici fan al jocurilor cu multiplayer competitiv. Cu Gwent am avut însă o obsesie încă din Witcher 3, unde făcusem colecția completă și le-am luat banii tuturor hangiilor din regat. Varianta stand-alone e mult mai complexă, păstrând însă curba de învățare foarte lină. După 50 de ore a trebuit să iau o pauză, devenise prea adictiv. Se lansează oficial doar la anul, cu o promițătoare campanie de single player, dar pentru mine rămâne cel mai fun joc din 2017.
- Torment: Tides of Numenera - Este semidezamăgirea anului. Nu a reușit să iasă din umbra predecesorului său spiritual. Foarte multe idei bune și momente unice s-au pierdut într-un talmeș balmeș fără o direcție clară. Nu e un castron total - merită dacă-l prindeți la reducere și aveți dispoziție de maratoane de lectură.