Despre jocuri

Tot ce se poate spune despre boala noastră cea mai gravă.
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: Despre jocuri

Post by sebas »

Păi te cred, AC chiar e de rahat. :lol:
dump CHA
User avatar
TaikoKaira
Headless Kamikaze
Posts: 425
Joined: 6 Feb 2017, 15:33
Location: Deva
Contact:

Re: Despre jocuri

Post by TaikoKaira »

McWilliams wrote:Ce zici tu nu prea are corelatie, nu prea are logica si nu prea are altceva decat patos a la "imi place de AC Milan".
Cred că tu n-ai înțeles ce am spus eu de fapt. Hai să-ți explic altfel:
McWilliams wrote:De exemplu, intai zici "în ziua de azi ți-e mult mai uşor să porneşti o afacere de genul şi să ai şi o rată destul de mare de succes, dacă ai un echipaj corespunzător şi ştii în ce direcție merge industria", apoi o arzi cu " De asta apar şi atât de multe creații indie pe piață". Gigele, piata indie se dezvolta TOCMAI pentru ca nu merge cu turma. Pentru ca daca vrei cu turma, te poti angaja oricand - ca individ, ca studio, ca publisher etc. - la a face al Nshpelea sequel/prequel/reboot al serie A, B, C, D etc. si sa te pierzi in neant. Piata "indie" ar trebui sa atraga prin idei noi, care sa te scoata din melanjul de rahat vesnic rostogolit de "establishment". Indie, in mod ideal, este trend-setter - pentru ca isi asuma riscuri astfel incat sa fie vizibil. Prin opozitie, main-stream-ul trebuie sa fie cat mai safe, cat mai calculat, cat mai predictibil.
Marcele, vezi că n-ai legat bine cele două părți pe care le-ai enunțat. Nu înteleg cum ai reuşit să pricepi că eu am spus că industria indie merge cu turma. Sau ți se pare că dacă ai nişte oameni de încredere cu care vrei să faci un joc şi să intri în industrie e, din start, o turmă? Mai mult de atât, nici aşa n-are relevanță. Eu prin "mergi cu turma" înțeleg "te iei după alții", nu ştiu despre tine cum e. Oricum, te rog să fi mai explicit de unde ai înțeles ce, de fapt, n-am spus.
McWilliams wrote:Revenind la ce intrebam mai devreme: cate persoane la 30-35-40 de ani (care sa se fi jucat Thief din anii '90) cunosti? Cati aloca bani pentru gaming? Ce cota de piata ocupa ei fata de restul categoriilor? O companie este datoare cu profit - unele pentru bunastarea actionarilor, altele direct pentru salariile angajatilor. Jocurile se fac pentru a se vinde, in cele mai multe dintre cazuri. Marketing-ul este cel care te impinge sa cumperi ceva pentru care nu erai, de la sine putere, decis. Acolo se duc banii - partea leului - din buget; nu pe timp acordat developer-ului pentru a juca versiunile precedente ale jocului, a intelege lumea, a capta feeling-ul etc. Ci pe marketing agresiv, pe banner-e cu pop-up pe site-uri, pe parteneriate cu vedete/lanturi de fast-food/reviste/Viagra, pe studii si analize ale unui grup ca sa intelegi ce vrea 74.59% din segmentul cutare etc. Ca atare, de ce ai avea pretentia ca jocul sa fie pe placul tau, daca cifrele au decis ca tu nu esti majoritar?
Țin să-ți amintesc ce ai întrebat, de fapt, ieri:
McWilliams wrote:Daca sunt 20 de ani distanta intre jocuri, asta cate generatii de "gameri" credeti ca inseamna?
Şi ți-am răspuns că, teoretic, 2. Sau aşa am calculat eu care consider că o generație se desparte de alta prin distanța formată de diferența de vârstă dintre mine şi părinții mei (eu făcând parte din noua generație şi părinții mei din generația trecută mie). Mă rog, poate e mai complicat de atât şi vorbesc greşi. În cazul ăsta, te rog să-mi ierți incultura.
Revenind, o să-ți răspund la noua întrebare cu o alta: Câți oameni care joacă (în general şi având orice vârstă) crezi că pot cunoaște? Mai bine zis cât de populară, socială şi norocoasă crezi că sunt cât să fi avut ocazia să cunosc mai mult de 3 persoane chiar dedicate? Asta în condițiile în care sunt de puțin timp pe acest forum şi e primul loc unde în sfârşi am întâlnit oameni la fel de pasionați ca mine.
McWilliams wrote:Stii ce au decis cifrele? Ca Candy Crush Saga face o caruta de bani. Fara ca developer-ul sa fi jucat Space Invaders acum Nshpe zeci de ani.
Orice om de pe suprafața Pământului cu un telefon cât-de-cât bun poate juca Candy Crush (gameri şi non-gameri). Dar noi nu vorbim despre oamenii ăia pe care când îi întrebi de DOOM spun că e dicționar şi alt înțeles nada. Noi vorbim de intelecți în ale jocurilor care se enervează când văd că No Man's Sky e aşa slăbuț şi Thief 4 aşa necoerent cu jocurile originale. Tu chiar crezi că dacă Thief 4 ar fi avut aer dark-gotic, un personaj cu îmbrăcăminte clasic medievală (robă etc.) şi libertatea de a lăsa jucătorul să aleagă pe unde merge şi cum abordează misiunea ar fi fost urât de absolut toți mai puțin de comunitate? Că eu nu cred asta.
McWilliams wrote:Edit: Cate generatii de console au existat in cei 20 de ani? Dar generatii de procesoare? Sau de placi video? Asta ca sa intelegi ca tu numeri in stilul tau, iar aia care fac jocurile si/sau fac hardware-ul pentru jocuri, numara in al lor?
3 generații de console. Ştiu pentru că am facut un Power Point despre asta şi 8 generații sunt în total. La procesoare/plăci video nu am habar. Nu-s aşa pregătită pe domeniul ăsta. Şi oare ce legătură are asta cu ce am vorbit până acum? Putea fi şi o singură generație şi doar update-uri cât să-l facă permisiv pentru noile jocuri (într-un univers paralel, probabil). Asta arată doar că noile creații devin din ce în ce mai bune şi au nevoie şi de material nou.
Reviews: Far Cry, Far Cry 2, Little Nightmares, Broforce

"Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion, you are already dead."
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
User avatar
ciolan
Headless Kamikaze
Posts: 375
Joined: 31 Mar 2014, 17:18

Re: Despre jocuri

Post by ciolan »

TG wrote:P:T, SS2, F1&2, T12&3 au vândut la un loc cât a costat intro-ul D3. De fapt, unele dintre ele au dus la închiderea studiourilor, așa de populare au fost. Nota 3.
Actually, că tot ai adus vorba de Thief, Looking Glass era s-o încaseze rău de tot prin 96 sau 97, cînd a dezvoltat & distribuit Terra Nova (unul dintre jocurile mele favorite). Pentru că era trendy să ai live action cutscenes, omușorii au risipit o cîrcă de bani pe "filmări". După care au decis să îl publice ei singuri și au sărit din lac în puț. Terra Nova nu s-a vîndut atît de bine încît să le acopere și cheltuielile de producție și pe cele de distribuție și, în ciuda faptului că e o bijuterie de joc, era să-i omoare pe amărîți. Și aici intervine Thief 1 care i-a scos din rahat la propriu. Nu mai țin minte exact cifrele de vînzări, dar au încasat vreo cîteva milioane bune de pe urma lui (s-au vîndut în jur de o jumătate de milion de copii,) și au reușit să-și acopere toate găurile. So, Thief 1 a reușit performanța să fie și un hit comercial și un cult classic.
User avatar
marvas
vrășmaș mârșav
Posts: 3669
Joined: 3 Mar 2014, 01:21

Re: Despre jocuri

Post by marvas »

chiar saptamana trecuta m-am uitat la un documentar pe youtube despre activitatea Looking Glass si vad ca sunt si la topicul potrivit asa ca il postez aici:

phpBB [video]


Asta e prima parte, mai sunt inca doua.
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14565
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Despre jocuri

Post by ola small dickie »

TaikoKaira wrote: Marcele
:lol:

TaikoKaira descoperindu-l pe McWilliams si dialogul cu el. this is fun
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4951
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Despre jocuri

Post by TG »

ciolan wrote:
TG wrote:P:T, SS2, F1&2, T12&3 au vândut la un loc cât a costat intro-ul D3. De fapt, unele dintre ele au dus la închiderea studiourilor, așa de populare au fost. Nota 3.
Actually, că tot ai adus vorba de Thief, Looking Glass era s-o încaseze rău de tot prin 96 sau 97, cînd a dezvoltat & distribuit Terra Nova (unul dintre jocurile mele favorite). Pentru că era trendy să ai live action cutscenes, omușorii au risipit o cîrcă de bani pe "filmări". După care au decis să îl publice ei singuri și au sărit din lac în puț. Terra Nova nu s-a vîndut atît de bine încît să le acopere și cheltuielile de producție și pe cele de distribuție și, în ciuda faptului că e o bijuterie de joc, era să-i omoare pe amărîți. Și aici intervine Thief 1 care i-a scos din rahat la propriu. Nu mai țin minte exact cifrele de vînzări, dar au încasat vreo cîteva milioane bune de pe urma lui (s-au vîndut în jur de o jumătate de milion de copii,) și au reușit să-și acopere toate găurile. So, Thief 1 a reușit performanța să fie și un hit comercial și un cult classic.
Interesant, nu știam de Terra Nova. Dar așa Half Life a vândut de 6 ori mai mult decât Thief și nu cred că îl considerăm un joc de căcat. Nu am generalizat la extrem, doar că predominant, în urma popularizării jocurilor și a unei nevoi de a extinde publicul țintă, e natural să scadă calitatea. Cause compromises.

Cred că nu e valabil doar la jocuri.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
TaikoKaira
Headless Kamikaze
Posts: 425
Joined: 6 Feb 2017, 15:33
Location: Deva
Contact:

Re: Despre jocuri

Post by TaikoKaira »

@ola small dickie
Ai uitat să adaugi şi ce a scris el:
McWilliams wrote:Gigele
Acum e complet. :lol:


@marvas
Arată interesant! O să ma uit şi eu puțin mai târziu, mulțumesc. :)


L.E. Am zis să fac economie de spațiu şi să nu mai pun mesajele anterioare (quote).
Reviews: Far Cry, Far Cry 2, Little Nightmares, Broforce

"Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion, you are already dead."
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Despre jocuri

Post by McWilliams »

@TG: Simt la fel fata de companiile mari, insa am imbatranit si mi-a pierit cheful sa mai urlu la luna. Asta si poate ca acum, trecand de pubertate, pot sa inteleg ca lumea reala are si niste fundamente mai sanatoase de "daca dragoste nu e, nimic nu e". Case&point, revista Nivelul 2 - dragostea (a noastra si a lor deopotriva) nu este suficienta nici macar pentru 12 numere. :lol:

@TaikoKaira: Hai sa iti repet sintagma folosita. Nu te citez, ca ti se urca la cap.

"în ziua de azi ți-e mult mai uşor să porneşti o afacere de genul şi să ai şi o rată destul de mare de succes, dacă ai un echipaj corespunzător şi ştii în ce direcție merge industria. De asta apar şi atât de multe creații indie pe piață." Intrebare: Cum/In ce conditii poti sa pornesti usor o afacere de genul si sa ai o rata destul de mare succes? Raspuns: Daca ai un echipaj corespunzator si stii in ce directie merge industria. Intrebare: Cine are un echipaj corespunzator si stie in ce directie merge industria? Raspuns: The big goons on the block. EA, Activision, Ubisoft, Warner Brothers etc., care dispun de multiple studiouri pe care le muncesc ca pe sclavi sa scoata jocuri la foc automat si care dispun de multiple departamente care tot ce fac toata ziua este sa afle/intrebe/deduca daca lui Gigel ii place cu Orcs sau cu Elves, cu sabii sau cu pusti, cu mustata sau cu barba, cu albastru sau cu rosu (they are morons - there can be only red cause red goes fastah!) etc. Intrebare: Cine nu dispune de un echipaj corespunzator si nu stie in ce directie merge industria? Raspuns: Companiile prea mici si developerii individuali. Adica "THE INDIE SCENE". Care, spre creditul si spre norocul lor, au alte avantaje.

Rezumand, ca sa nu te incurci, logica ta era ceva de genul:

If [good skills] and [know-how], then lots of [Indie]


Nu stiu de unde ai aflat tu ca poti porni o afacere cu o rata destul de mare de succes ca "Indie", dar succes in a afla adevarul. Ca se poate mai usor, aici sunt de acord - exista, asa cum e subliniat si de niste indivizii cu ceva vechime in domeniu - posibilitatea de a da nastere unui joc, de a-l promova si de a-l comercializa fara sa ai un publisher (adica o jigodie care, sub scuza ca "baga bani la echipa", incepe sa-ti cante ce vrea si se asteapta ca tu sa dansezi in consecinta). Prin crowdfunding, prin early-access, prin pre-order, prin folosirea profiturilor de la precedentul joc etc. Dar rata aia (destul de mare) de succes este wishful thinking at its very best.

Pentru fiecare This War of Mine, exista zeci/sute de proiecte esuate (cateva chiar bune). CoD WW2 si SW: Battlefront 2 nu vor fi niciodata proiecte esuate - o sa faca mereu profit, doar ca niciodata nu se va admite ca acel profit este suficient. EA, de ex, manca rahat ca Dead Space 3 trebuie sa vanda 5 milioane de exemplare ca sa fie tanda pe manda. Acum depinde si in ce masori succesul - making lightning in a bottle happen twice or just live to work for one more day.


Iar motivul pentru care apar multe creatii indie pe piata este... controversat, din punctul meu de vedere. Pe de o parte, da, e mai usor acum sa incerci marea cu degetul (nu esti pioner in acest camp - deja este drum batatorit; nu exista precedent legal pentru a fi actionat in judecata ca ai luat banii la oameni si nu ai terminat jocul, exista mai multa empatie din partea cumparatorilor pentru "the little guy" etc.), iar pe de alta parte, ai acces la o piata mult mai larga prin prisma libertatii aproape depline pe care Steam-ul (si alte platforme ca Steam) le ofera. "Revolutia" Indie nu ar fi fost posibila, la aceeasi scara, daca Steam inca mai avea dop si pe platforma lor se ajungea mai greu (ca acum 5 ani, de ex).


Si legat de generatii, motivul pentru care am pus intrebarile alea nu trebuia sa fie (chiar atat de) subtil. Back then, "in the golden age", time moved slower, things lived longer. In prezent, totul este mult mai in viteza. Putini sunt cei care pot dedica cativa ani pentru a concepe un joc (putini dintre cei din tagma AAA); totul trebuie sa fie pe repede inainte - cate un joc pe an, cate un film pe an, cate o carte pe an, cate un album pe an, cate un concert pe an, cate un eveniment pe an etc. Ba chiar si mai multe pe an. Pentru ca daca pierzi ritmul, banii (sponsori, publishers, fans, contracts, sales etc.) se duc la concurenta. De aceea, daca tie ti se pare ca 10 ani ar fi o generatie, pentru aia care au o afacere din a face jocuri video (sau alta forma de entertainment), o "generatie" poate sa fie si de un an. Sau de perioada dintre produsul X si produsul X+1. Nimeni nu se asteapta ca tu sa butonezi cutare joc AAA timp de Nshpe ani (cum ar fi fost cazul pentru AoE2, HoMM 3, StarCraft etc.), ci doar sa iesi din joc cu un sentiment pozitiv care sa te convinga sa mai scoti o data portofelul la bataie cand apare urmatorul. La Indie, din necesitatea mai mult decat din decizie, nu exista aceasta graba (de a lansa jocul in noiembrie-decembrie, sa prinzi vanzarile de Craciun; de a elibera studioul A pentru a se muta la jocul X; de a raporta tabele si grafice in crestere la urmatorul board meeting etc.) - de unde si iluzia asta ca "they make them like in the good old days".

@Asa se raspunde corect cu "Marcele":
phpBB [video]
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4951
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Despre jocuri

Post by TG »

McWilliams wrote:@TG: Simt la fel fata de companiile mari, insa am imbatranit si mi-a pierit cheful sa mai urlu la luna. Asta si poate ca acum, trecand de pubertate, pot sa inteleg ca lumea reala are si niste fundamente mai sanatoase de "daca dragoste nu e, nimic nu e". Case&point, revista Nivelul 2 - dragostea (a noastra si a lor deopotriva) nu este suficienta nici macar pentru 12 numere. :lol:
Înseamnă că eu m-am născut bătrân, pentru că ziceam lucruri similare atunci. Înțelegi că nu era o înțepătură, chiar mi se pare interesant cum părerile oamenilor se schimbă, sau se manifestă sub altă formă, mă rog. Și probabil nu am băut destul (și nu e că nu am încercat), pentru că stau dubios de bine cu memoria și îmi amintesc majoritatea conversațiilor avute pe forum.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
TaikoKaira
Headless Kamikaze
Posts: 425
Joined: 6 Feb 2017, 15:33
Location: Deva
Contact:

Re: Despre jocuri

Post by TaikoKaira »

@McWilliams
Mamă da' ce mi s-o mai urcat la cap, întradevăr. Şi în sfârşit ai zis într-un mod concis cum ai înțeles tu. La mijloc e o mare neînțelegere pentru că eu, de fapt, când am spus "cum merge industria" m-am referit mai mult la modul de atragere a publicului căci, dacă ştii cum să te vinzi, poți ajunge foarte departe şi fără un ajutor direct. La momentul actual, industria cum merge? Prin publicitate, normal. E un lucru mare să te faci cunoscut. Şi cum te faci cunoscut? Prin idei inovative de care lumea trebuie să afle. Cum? Prin publicitate şi comunicare. Să-ți dau şi un exemplu: prin 2014 mi-am făcut o pagină de Facebook (atenție: pagină, nu profil) pentru un personaj dintr-un anime şi am strâns peste 50.000 de aprecieri şi o comunitate numeroasă doar folosindu-mă de răbdare şi perseverență (şi grupuri de Facebook, bineînteles). Ştiu ce o să zici: "Mare lucru! E mult mai greu să atragi atenția spre ceva ce e necunoscut omului de rând." Şi e complet adevărat dar asta nu înseamnă ca ceea ce am ajuns eu să fac e ceva aşa mărunt cum pare. Şi normal că a luat ceva timp dar într-un final mi-am atins obiectivul. Aşa poți să faci şi într-o afacere: te străduieşti, te lupți şi te documentezi până reuşeşti să ajungi în vârf. Vorba aia: suntem în era tehnologiei şi ne aflăm la un click distanță de tot ce se întamplă în jur. Eşecuri vor exista mereu dar numai ele pot face diferența dintre câştigători şi pierzători.

Şi îmi place la nebunie că tot aduci vorba de "logica mea" de zici că aş fi o handicapată (scuză-mi expresia, dar asta înțeleg eu). Mi s-a mai spus că gândesc prea complicat uneori dar asta depinde şi de puterea de înțelegere a celorlalți, să ştii. Şi îmi place, de asemenea, atitudinea ta de superioaritate dar păcat că nu te prea ajută la nimic.

Sunt de acord cu tine în rest, ai opinii bune dar înceracă să fi mai, hmm... cum să zic? Permisiv. Recunosc, am şi eu probleme de exprimare din când în când; limba română nu e materia mea preferată sau cea la care mă pricep cel mai bine, în schimb, sunt as la matematică şi informatică (materii de logică pură, culmea). Am ținut să spun asta doar ca să te fac să înțelegi mai bine nişte chestii (sau cel puțin am încercat). Nu sunt inamic public dar mă voi apăra dacă mă simt provocată. Mai ales de cei ce par a avea mai multă stimă decât e cazul.
Reviews: Far Cry, Far Cry 2, Little Nightmares, Broforce

"Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion, you are already dead."
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Despre jocuri

Post by Waaagh! »

Image
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6090
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Despre jocuri

Post by Mahdi »

@TaikoKaira - e ok, McWill înțelege lucrurile mai bine decât dau impresia postările lui inextricabil de baroce. Nu trebuie însă să pui la inimă - fiecare user de pe forum a încercat la un moment dat să-l combată, fără sorți de izbândă. Se spune că undeva în vârful unui munte, Alesul se antrenează ca în giful de mai sus pentru a scrie barajul de text care să stăvilească pentru totdeauna potopul mcwillian.
REMEMBER CITADEL
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Despre jocuri

Post by DarthZombie »

TG. Ola. McWilliams. Marvas. My grandmother used to tell me stories about the old days, a time of peace when Brutalistu kept balance between the shitposters, trolls, good-willed people, and lurkers. But that all changed when the McWilliams' endless posts that went nowhere attacked. Only Brutalistu mastered all four elements. Only he could stop the ruthless McWilliamesque walls of texts. But when the world needed him most, he vanished. A hundred years have passed and the terror of unstoppable lines upon lines of ramblings is nearing victory in the War.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4951
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Despre jocuri

Post by TG »

This is funny cause Zombie would win the "let's be McWilliams" contest.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Despre jocuri

Post by DarthZombie »

Why do you think I did not insert myself in the list? Gotta make things fair!
User avatar
TaikoKaira
Headless Kamikaze
Posts: 425
Joined: 6 Feb 2017, 15:33
Location: Deva
Contact:

Re: Despre jocuri

Post by TaikoKaira »

@Mahdi
Foarte spiritual, mulțumesc de susținere! :)

@DarthZombie
Nice Avatar reference. :lol:
Reviews: Far Cry, Far Cry 2, Little Nightmares, Broforce

"Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion, you are already dead."
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4671
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Despre jocuri

Post by Magicake »

TG wrote: Și? De unde ideea că trebuie să ajungi la un consens? Nu e o întrunire diplomatică, this is not the war room. :lol:
u were sayin
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Despre jocuri

Post by McWilliams »

TG, ala eram eu in versiunea intelegatoare. Tu nu prea intepi in general, insa de data asta am inteles si eu mesajul dinainte sa devina mainstream.

@Mahdi: Vezi tu, de-abia acum reusesti sa intelegi de ce NOUA revista trebuie separata de VECHIUL forum - e pentru binele tuturor.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Despre jocuri

Post by DarthZombie »

Te rog nu mai mentiona revista pe aici, poate vede vreun redactor ce scrii si-si pune parola random de 512 caractere ca sa scape de aceasta tortura cumplita constand in postari lipsite de laude.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4951
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Despre jocuri

Post by TG »

Pătrunjelu' wrote:
TG wrote: Și? De unde ideea că trebuie să ajungi la un consens? Nu e o întrunire diplomatică, this is not the war room. :lol:
u were sayin
N-am înțeles.
McWilliams wrote:TG, ala eram eu in versiunea intelegatoare.
Mi-am dat seama după numărul de rânduri.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
Post Reply

Return to “Jocuri”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests