Nu cred ca studiourile mari stiu neaparat mai bine in ce directie merge industria. Ce stiu ei sa urmareasca ce a functionat si sa mai faca alte jocuri la fel. Producatorii indie cred ca au o viziune mai buna in ce directie pot sa inoveze in asa fel in a atrage atentia publicului, pentru ca de obicei si ei se trag din patura gamerilor de rand. Chestii ca Minecraft sau PUBG nu ar fi putut cuncepute de un "suit guy".McWilliams wrote:Intrebare: Cine are un echipaj corespunzator si stie in ce directie merge industria? Raspuns: The big goons on the block. EA, Activision, Ubisoft, Warner Brothers etc., care dispun de multiple studiouri pe care le muncesc ca pe sclavi sa scoata jocuri la foc automat si care dispun de multiple departamente care tot ce fac toata ziua este sa afle/intrebe/deduca daca lui Gigel ii place cu Orcs sau cu Elves, cu sabii sau cu pusti, cu mustata sau cu barba, cu albastru sau cu rosu (they are morons - there can be only red cause red goes fastah!) etc. Intrebare: Cine nu dispune de un echipaj corespunzator si nu stie in ce directie merge industria? Raspuns: Companiile prea mici si developerii individuali. Adica "THE INDIE SCENE". Care, spre creditul si spre norocul lor, au alte avantaje.
Neconform cu realitatea. Uita-te la frecventa lansarilor titlurilor GTA. 2 ani intre Vice City si San Andreas, 4 ani pana la GTA IV, 5 ani pana la GTA V, si GTA VI sigur n-o sa vedem mai repede de 2019+. Sau la titlurile The Elder Scrolls. Chiar si seria Call of Duty a trecut de la un ciclu de productie de doi ani la unul de trei ani.McWilliams wrote:Back then, "in the golden age", time moved slower, things lived longer. In prezent, totul este mult mai in viteza. Putini sunt cei care pot dedica cativa ani pentru a concepe un joc (putini dintre cei din tagma AAA); totul trebuie sa fie pe repede inainte - cate un joc pe an, cate un film pe an, cate o carte pe an, cate un album pe an, cate un concert pe an, cate un eveniment pe an etc.