Despre jocuri
Re: Despre jocuri
Umblă vorba în târg (aka pe rpgcodex) că ar putea fi vorba de Larian. Dar Beamdog are sens - parcă se zvonea şi mai demult că vor să facă un joc nou în genul celor de pe Infinity engine. Oricine l-ar face, sper să nu facă un sequel, prequel sau orice altceva direct legat de primele două. Să facă un IWD drăguţ cu verdeaţă, prin pădurile de pe Sword Coast.
REMEMBER CITADEL
Re: Despre jocuri
Ei na, s-au mai făcut destule RPG-uri fără auto level-up. Să nu vorbim de parcă nu ne aflăm într-o perioadă mai old school decât cea old school, sunt producători mari și mici care abordează RPG-uri party based și ruleset-uri. Un BG3 ar avea exact la fel de mult rost ca orice joc, lol. Mă îndoiesc că va fi legat în vreun fel story wise.
Contează mult cine va lucra la el, și nu e vorba doar de studio aici cât și de oamenii implicați. Aș vrea să fie Larian, dar presupun că o să fie Beamdog.
Oricum nu voi înțelege niciodată entuziasmul sau dezamăgirile oamenilor legate de noi iterații ale unor serii, care mai se leagă doar în nume. Contează cine îl face și ce știm despre el, ca la orice joc nou.
Contează mult cine va lucra la el, și nu e vorba doar de studio aici cât și de oamenii implicați. Aș vrea să fie Larian, dar presupun că o să fie Beamdog.
Oricum nu voi înțelege niciodată entuziasmul sau dezamăgirile oamenilor legate de noi iterații ale unor serii, care mai se leagă doar în nume. Contează cine îl face și ce știm despre el, ca la orice joc nou.
Re: Despre jocuri
O să se numească Baldur's Gate (2020) şi o să joci cu Bhaal. Scopul o să fie să laşi însărcinate cât mai multe muritoare şi să strângi cărticele erotice ca în primul Witcher. Fund it!
REMEMBER CITADEL
Re: Despre jocuri
Totally fucking would.
Re: Despre jocuri
Myst at 25: How it changed gaming, created addicts, and made enemies
In 1993, the atmospheric CD-ROM game became a beloved megahit–but not everybody was happy with its influence on the game industry.
It was Myst, the groundbreaking point-and-click adventure game that Brøderbund published in its first incarnation–for the Mac–25 years ago today, on September 24, 1993. I personally happened to have first played Myst on the most obscure platform possible, the Jaguar, but that made it no less of a transformational experience at the time.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: Despre jocuri
Si nu doar. BG2 e plin de un unbalanced OP shit, de la builds la items si mobs. Tocmai de-asta e atât de fun.Ferrrrrrrrrdinand wrote: ↑5 Oct 2018, 15:41 dar mie imi placea cat de OP era mage-ul cu instakillurile. Ce vreau sa spun e ca Dragon Age e naspa fiindca n-are instakill spells.
De fapt 2nd edition d&d e unbalanced la baza, d-apai când mai pui și items etc peste.
Ori fix asta lipsește de la sistemul lui Sawyer din poe, la cel din dao sau mai știu eu care RPG recent: op shit that is fun to play with. Poe avea op cypher la lansare și în loc să te lase sa te distrezi cu el, they nerfed it into the ground, de parcă era skill de WoW.
Kingmaker chiar pare primul joc in the same veign, de la nwn2 încoace. De-aș avea timp sa-l joc numai! Dragon poly sorcerer looks crazy fun
dump CHA
Re: Despre jocuri
Nah, voi nu ati jucat Origins inseamna. Eu l-am terminat aproape solo cu un mage pe nightmare, are skill-uri op as fuck, nu s-a facut cine stie ce balansare. E misto ca reguli, dar level design-ul cretin l-a costat. Sunt destule care se incadreaza, nu cred ca era nevoie de Kingmaker sa ne salveze. Din pacate PoE nu e printre ele.
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4601
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Despre jocuri
Avea combinatii, da. Ba chiar avea combinatii care puteau fi realizate de o singura clasa si de un singur jucator, ceea ce il facea OP pentru un "party based". Insa DA:O era definitia de walking simulator, an RPG edition. Mai mult o mana de scenarios dezvoltate pentru un concurs decat un joc coerent dezvoltat de un studio profesionist.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Re: Despre jocuri
Beamdog detine drepturile pt BG si chiar au batut de cateva apropouri despre cand si cum ar produce un eventual BG3. Acum ca il fac ei sau lasa pe altii, e doar o chestiune de timp. Jocul ar avea rost, pentru ca nu trebuie sa se lege musai de povestea trilogiei, poate fi ceva diferit cum se mai planuise si cu The Black Hound.
E posibil sa fie implicat si James Ohlen care a cam sugerat ceva similar recent cand a parasit Bioware.
E posibil sa fie implicat si James Ohlen care a cam sugerat ceva similar recent cand a parasit Bioware.
Re: Despre jocuri
Nah, that's bullshit. A fost un joc mediocru, dar nu se compară cu walking simulators gen Skyrim sau mai știu eu ce. E cam ultimul joc decent scos de Bioware, cu toate că sunt incomparabil mai bune expansion-ul sau DLC-urile. Golems of Amgarrak scoate foarte bine în evidență că sistemul de reguli era bine pus la punct, dar s-au prostit în level design. That shit (3-4 ore, cât dura) was very good when it comes to combat.McWilliams wrote: ↑6 Oct 2018, 18:45 Insa DA:O era definitia de walking simulator, an RPG edition. Mai mult o mana de scenarios dezvoltate pentru un concurs decat un joc coerent dezvoltat de un studio profesionist.
Nu că m-aș omorî să îi iau apărarea, dar dacă ce a urmat ar fi fost măcar de nivelul ăsta, RPG-urile AAA stăteau mai bine decât acum. Evident, existența lui NWN2 face Origins absolut inutil.
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4601
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Despre jocuri
Poate m-am exprimat gresit. Cand zic "walking simulator", ma refer la "experientele" alea cand parcurgi un coridor si ti se arunca in fata un calup de naratiune, apoi o portie de lupta, apoi iarasi naratiune, apoi iarasi lupta. Coridor adica hol fizic, cu iluzia de open-world unde poti merge oriunde vezi cu ochii, atat timp cat nu dai peste un gard, un zid, un boschete, un munte, o balta, un copac, o caruta, un bolovan, garzi, o poarta etc. moment in care primeste un soc la cerebel ca te departezi de ce vor producatorii jocului sa faci.
Skyrim (si alte TES-uri) macar te lasa sa orbecai pe unde te taie capul si marketeaza asta drept "player choice". Compara asta cu "player choice"-ul din prezent, care inseamna "should I or should I not by premium currency to unlock X".
Fiecare joc are partile sale proaste, insa DA:O - in special versiunea vanilla si de la lansare (ca a suferit niste patch-uri pana la primul DLC) - era o prostie repetitiva de asemenea proportii, incat te agatai cu dintii de poveste si de speranta ca o sa fie mai bine ceva mai incolo. Atunci nu credeam ca se mai pot face astfel de jocuri la nivel de categorie AAA, insa a urmat DA2 la lansare.
Skyrim (si alte TES-uri) macar te lasa sa orbecai pe unde te taie capul si marketeaza asta drept "player choice". Compara asta cu "player choice"-ul din prezent, care inseamna "should I or should I not by premium currency to unlock X".
Fiecare joc are partile sale proaste, insa DA:O - in special versiunea vanilla si de la lansare (ca a suferit niste patch-uri pana la primul DLC) - era o prostie repetitiva de asemenea proportii, incat te agatai cu dintii de poveste si de speranta ca o sa fie mai bine ceva mai incolo. Atunci nu credeam ca se mai pot face astfel de jocuri la nivel de categorie AAA, insa a urmat DA2 la lansare.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Re: Despre jocuri
Prefer oricând semi-liniaritatea în favoarea mizeriei de open world din Skyrim și chiar asta încă îmi plăcea la DA. Dar da, de acord în rest, modul în care s-a reflectat în joc a fost dezastruos. Problemă rectificată în expansion pentru că acolo nu avea timp să devină repetitiv. Am impresia că 1 din 10 producători chiar pot face un joc mare fără să fie plin de gunoi pus acolo să prelungească jocul. E o diferență subtilă de nuanță între un joc care te păcălește să stai în el și altul în care simți că îți este farmat timpul.
Re: Despre jocuri
Eu l-am rejucat recent și chestiile op erau nerfed hard, crushing prison mai ales. DAO ar fi fost okish fara rahatul ăla de Landsmeet. Talk about a mood killer.
Sincerely DAI e mult mai fain dacă și numai dacă doar urmezi main quest. Ce le-a trebuit open world nu știu, cert e că toate absolut toate RPGurile open world sunt un snooze fest gretos fără reguli self imposed, să te abtii de la a explora shit. De fapt nu, Gothic2 a fost really cool. Probabil pt că era micuț.
dump CHA
Re: Despre jocuri
Dap, tot timpul trebuie să îți sculptezi experiența. Așa joc DA:I dar nu mi se pare mai fain ca Origins momentan, pricipala problemă e tâmpioșenia sistemului de luptă, la ani lumină față de Origins. Altfel dacă te ții de main quest și ignori restul pe cât posibil, nu e așa insultător. Mă rog, mai puțin când vorbește Cassandra. Nu înțeleg cum un joc cu atâția bani are un voice acting atât de jenibil.
Și mai grav e că dacă mai acceptam open world-ul pre Skyrim, acum e dezastru total. Combinațiile astea Skyrim - Ass. Creed sunt mai rele ca sosul de usturoi. Măcar W3 are o sută de de opțiuni și e cât de cât modabil.
Și mai grav e că dacă mai acceptam open world-ul pre Skyrim, acum e dezastru total. Combinațiile astea Skyrim - Ass. Creed sunt mai rele ca sosul de usturoi. Măcar W3 are o sută de de opțiuni și e cât de cât modabil.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Despre jocuri
sosul de usturoi e CEL mai bun
Re: Despre jocuri
sosul de usturoi care a vazut usturoiul e bun restul sunt cancer.
Re: Despre jocuri
fara sosuri nu exista viata.
Re: Despre jocuri
cg tre sa faca cunostinta cu o shaorma fara sosuri, sa vezi apoi cum se converteste
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 35 guests