Știri din industrie

Tot ce se poate spune despre boala noastră cea mai gravă.
User avatar
ciolan
Headless Kamikaze
Posts: 375
Joined: 31 Mar 2014, 17:18

Re: Știri din industrie

Post by ciolan »

TG wrote:dar e un fel de hack and slash la care tu trebuie doar să te uiți și eventual să bei o poțiune.
Îl confunzi cu Dungeon Siege ;)
dar ca mecanici de joc e extrem de superficial și bland.
Ca mecanici de joc e ca orice Infinity Engine game. RTWP. Doar că e 3D și camera suge :) Problema principală n-a fost de natură mecanică. Mecanicile erau ok, doar că nu erau suportate de un design mai acătării care să le pună la treabă. Oricum, expansion-urile, cum zic toți de pe aici, au fost de departe mult mai bune. HotU was the best!

Also, nu văd rostul unui EE. 20 de dolari pentru niște luminițe în plus și UI care se scalează? Nu, mersic. Momentan Diamond Edition, care merge binișor cam pe toate SO-urile, n-am avut probleme cu el, e 9 euro. Pun pariu că n-o să mai găsești Diamond Edition după ce-o să-l lanseze pe ăsta. Așa au făcut, parcă, cu toate EE-urile. A apărut Enhanced-ul? Pac, a dispărut versiunea not-enhanced și mai ieftină...
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by TG »

Păi RTWP descrie doar cel mai general aspect al jocului, da, așa se joacă (ca un IE). Dar nu e party based, companionii sunt relativ degeaba sau prea buni, depinde cum privești lucrurile. Eu pun tot la mecanici și întreaga harababură de numere, encounter-uri și progresie în nivel. Dar na, dacă ajută, atunci design-ul e incredibil de superficial și bland. :)

Nu e clar încă ce oferă EE-ul, dar și mie mi se pare cam inutil. Am fost de acord cu cele de până acum pentru că urăsc din suflet wide screen MOD, dar NWN e foarte ok și acum, din punct de vedere tehnic.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by Mahdi »

Putem spune că e incredibil de... generic. Sau mai bine nu.
REMEMBER CITADEL
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by McWilliams »

TG, nu o sa-i spun lui Mahdi sa asculte manele daca nu-i place rock-ul. Dar macar sa nu emita teorii ca ultima manea a lui X ar fi acceptabila daca ar avea chitari sincron si mai mult bas. I didn't like NWN, but I'm not gonna blame it on a generic story. De unde si exemplul cu D2 - care nu a fost un joc prost "din vina" povestii.

Acum, la modul serios, chiar am retinut aiurea ca s-a stabilit D2 ca cel mai tare RPG evah?
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by TG »

Totuși, exagerezi puțin, da, ne-a lămurit ne0lith la Hate Draft cum e cu scriitura în jocuri. Dar analogia ta e meh, pentru că povestea unui RPG include și little things ca modul în care ”clasa/abilitățile/skill-urile/modurile de rezolvare ale quest-urilor/personajele recrutate/impact asupra lumii” o influențează. Pe lângă actual writing skills unde poate că NWN nu te face să îți scoți ochii cu un chibrit precum lansări mai noi Bioware, dar e suportabil doar prin lipsa de elemente memorabile.

Ori dacă vrei să îți spun câte jocuri fac asta mai bine deja pierdem vremea.

Da, ai ințeles greșit.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by Mahdi »

McWilliams wrote:I didn't like NWN, but I'm not gonna blame it on a generic story. De unde si exemplul cu D2 - care nu a fost un joc prost "din vina" povestii.
Păi unde am zis că ar fi (doar) din cauza poveștii pe care am găsit-o na, plictisitoare și nememorabilă?

Am zis că:
Mahdi wrote:Era o poveste extrem de generică, cu twisturi telegrafiate de la o poștă. Și dungeon-urile erau cam seci și copy paste, în comparație cu ce vedeai prin Infinity engine rpgs. Și în general era foarte lejer, băteai de unul singur dragoni & stuff.
Sigur că poți să apreciezi un joc a cărui poveste nu strălucește prin nimic. Dar trebuie să îți ofere satisfacție în gameplay sau în altă parte, or eu la NWN OC nu am găsit-o nicăieri. E mediocru pe toată linia, nu doar la storyline.
REMEMBER CITADEL
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by McWilliams »

I get the RP in RPG is role-playing. Si ca un RPG trebuie sa aiba si ceva poveste (la modul epic despre cum ai schimbat ordinea lumii in care joci sau, cum zicea TG, la nivel de chichita de genul "description of a random quest/item/character"). Dar cand zici "generic", suna asa de... Chiar puteai sa zici "de cacat" si era ceva mai sincer - ca era o traire personala, nu o rezolutie ONU.

Daca zic cuiva ca imi plac cartile SciFi, sunt sanse foarte mari sa se aduca vorba de 2001: A Space Odyssey. Care este considerat, obiectiv, ca un monument al genului. Insa pentru ca am citit-o dupa vreo alte 30-40 de carti din acelasi gen - unele bune, altele, mai putin - prima reactie este sa zic "meh". E buna, am citit toate cele 4 carti din serie, nu am simtit nevoia sa ma opresc sau sa abandonez sau sa incerc altceva pe parcurs. Insa daca ma intrebi acum ce am retinut din poveste, n-as sti sa iti raspund decat HAL si David Bowie :lol: Povestea este "generica", chiar daca istoric vorbind povestea asta este cea care a dat tonul si cele care au venit dupa au copiat si/sau s-au inspirat din ea. Insa cele 4 carti mi-au placut, in pofida faptului ca, pentru mine, nu era nimic nou/original/nongeneric.

De asta te-am si intrebat care a fost ultimul tau RPG jucat cu o poveste nongenerica. Pentru ca, boiled down, toate povestile de RPG se rezuma la vreo 5-7 versiuni de "guy does things to do good". Insa asta nu face jocul in sine sa fie slab, daca foloseste ceva deja folosit alta data. Sunt oameni care pot "prezice" sfarsitul la Ender's Game/The Shinning/Interstellar din primele 5 minute si il pot prezice in mod corect. Alternativ, sunt oameni care cred ca Gravity este un film misto.


In the end, I must confess to not playing NWN - I was just arguing for the sake of it.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by Mahdi »

Lal. Eu pot să admit că puteam să fiu mai inspirat în a-mi alege calificativele și astfel puteam evita această despicare a firului în patru. Tu poți să admiți că tu nu mi-ai citit postul decât până la „generic”, conchizând că aia ar fi principala mea problemă cu jocul?

Nu cred că e bun exemplul pe care îl dai cu 2001. Se subînțelege că o creație breakthrough ajunge să fie copiată la nesfârșit, ajungând să fie la rândul său percepută clișeistică. Contextul e însă totul. Când pui 2001, Lord of the Rings, sau whatever, în contextul în care au fost scrise, parcă ai altă perspectivă decât când pui un epigon care nu aduce nimic nou în fața înaintașilor săi. Recte NWN OC față în față cu aproape toate jocurile Infinity.

Și încă o dată, problema nu e doar că ar fi „generic”, problema e că pe lângă faptul că e un rpg foarte casual, lipsit de provocări, cu dungeonuri plictisitoare, mai e și „generic”, nestrălucind prin nimic în ce privește povestea sa.
REMEMBER CITADEL
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by McWilliams »

Admit ca am citit toata fraza si ca "generic" mi-a stat in gat ca auto-level-up intr-un P&P RPG. It's like complaining your kid is the average one in class. Insa daca n-a avut scanteie nicaieri in alta parte pentru tine, te incurajez frateste sa zici "de cacat" cu diacritice.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea
Posts: 3303
Joined: 18 Sep 2016, 22:09

Re: Știri din industrie

Post by Ferrrrrrrrrdinand »

User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3652
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: Știri din industrie

Post by zme-ul »

CryTek, creator of CryEngine, sue Cloud Imperium Games over now-unlicensed use of CryEngine and breach of contract during the development of StarCitizen and SQ42

https://www.pacermonitor.com/public/cas ... Corp_et_al
https://www.scribd.com/document/367101474/Crytek-v-CIG
Crytek and Defendants subsequently formalized their relationship by entering into a Game License Agreement. In that Agreement, Defendants promised, among other things, (i) to use the CryEngine game development platform exclusively and to promote that platform within the video game, (ii) to collaborate with Crytek on CryEngine development, and (iii) to take a number of steps to ensure that Crytek's intellectual property was protected. Defendants utterly failed to follow through on those promises, and their actions and omissions constitute breaches of contract and copyright infringement and have caused substantial harm to Crytek.

...

Defendants Are Developing a Separate Game Using CryEngine

Without Permission
19.

Section 2.1.2 of the GLA contained a promise by Defendants to use CryEngine for the development of only one video game. During the negotiation of the terms of the GLA, Crytek made it clear that the game license would not cover anything more.
Case 2:17-cv-08937-DMG-FFM Document 1 Filed 12/12/17 Page 5 of 15 Page ID #:5

Exhibit 2 of the GLA states that "the Game does not include any content being sold and marketed separately," such as content "sold and marketed as a separate, standalone PC game." 22.

On December 16, 2015, Defendants announced that "Squadron 42," a single-player video game involving space combat, would be sold separately from Star Citizen. 23.

On January 29, 2016, Defendants made a further public announcement about Squadron 42, stating that it would be made available for purchase as a stand-alone video game. 24.

On February 5, 2016, Crytek notified Defendants that their plan to distribute Squadron 42 as a standalone game was not covered by the GLA's license, because the GLA did not grant Defendants a license to embed CryEngine in any game other than Star Citizen. 25.

On February 14, 2016, Defendants moved forward with their plan for Squadron 42 notwithstanding their failure to obtain a license and began offering the video game for separate purchase. As a result, Defendants are intentionally and willfully using CryEngine without a license and in violation of copyright laws.
phpBB [video]
人は地獄を作った
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3652
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: Știri din industrie

Post by zme-ul »

Man dies in VR accident
A 44-year-old Moscow resident died after falling through a glass table while wearing a virtual reality headset, reports Russian news agency TASS.

"According to preliminary information, while moving around the apartment in virtual reality glasses, the man tripped and crashed into a glass table, suffered wounds and died on the spot from a loss of blood," said Yulia Ivanova, Senior Assistant to the Head of the Russian Investigative Committee’s Main Moscow Department, according to TASS. The report does not include details about the type of VR headset the man was using, or what he was using it for.
人は地獄を作った
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by TG »

VR is literally dead.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Știri din industrie

Post by ola small dickie »

asta e ce mai lipsea, VR-ul omoara si oameni. kill it with fire. :lol:
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Știri din industrie

Post by Magicake »

Don't buy glass crap like that tho, putea la fel de bine sa cada pe ea pentru ca se impiedica sau i se face rau. Glass tables = satan.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by McWilliams »

Din experienta mea, mai degraba calci pe/te impiedici pisica/caine/hamster/succubus si iti rupi gatul. But that's not a reason to not have one of those.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Știri din industrie

Post by Magicake »

Iau oricand o rupere de gat in schimbul unor taieturi si pierderi de sange, msfm.
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Știri din industrie

Post by DarthZombie »

Iti trebuie ceva performanta ca sa mori pe loc din cauza pierderii de sange, ce-i drept.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Știri din industrie

Post by Magicake »

Tine cont ca e posibil sa se fi pierdut ceva in traducere, si rusoaica sa nu fi zis ca tipul a murit "instant" din cauza pierderii de sange. "On the spot" ~= pe loc ~= fara sa se mearga altundeva/incerce sa se salveze/in drum spre spital.
User avatar
ne0lith
proxe.net
Posts: 1272
Joined: 2 Mar 2014, 15:58

Re: Știri din industrie

Post by ne0lith »

"da" - chestrony, 2016
Post Reply

Return to “Jocuri”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests