Știri din industrie

Tot ce se poate spune despre boala noastră cea mai gravă.
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Știri din industrie

Post by DarthZombie »

Mărar » Wed Mar 26, 2014 2:16 pm wrote:@ola: sunt curios daca aveai aceeasi opinie daca Facebook sau Google cumpara Double Fine la cateva luni dupa finantasera Broken Age prin Kickstarter.
Pai tu iti dai seama ca Schafer stabilea noi recorduri in materie de spart bugete exorbitante daca se intampla asta? Ar fi avut omul un capitol dedicat numai lui in manualele de economie si in cursurile MIT.
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Știri din industrie

Post by ola small dickie »

Mărar » Wed Mar 26, 2014 3:16 pm wrote:@ola: sunt curios daca aveai aceeasi opinie daca Facebook sau Google cumpara Double Fine la cateva luni dupa finantasera Broken Age prin Kickstarter.
care opinie mai exact? nu cred ca se compara lucrurile. facebook a cumparat o idee si o tehnologie care probabil o sa fie o parte importanta a viitorului IT. o ramura. vor sa se devina parte din aceasta bucata a viitorului. sa compar aceasta actiune ce mi se pare fireasca cu ce? cu achizitia unui studio de jocuri? mi se pare ca-s 2 lucruri diferite.

in alta ordine de idei sunt curios daca stokkolm, zombie si altii care critica proiectul broken age sunt backeri. sunt curios cat si ce stiu din evolutia proiectului. din exterior s-a format imaginea asta ca schafer fura, si-a bagat pula in proiect, a baut banii, a snorcait cocaina din curu tarfelor, a incalcat promisiunii, si-a batut joc, n-a facut ce a promis etc.. eu, fiind implicat ca backer si observand de la inceput si din interior toata evolutia proiectului afirm (si nu-s singurul) ca nu e asa. n-a incalcat nicio promisiune si nu si-a batut joc de nimic. din exterior a fost usor sa dai in cap, e usor sa dai in cap oricarei idei noi ce pare a fi misto. pe cat de repede pare misto pe atat de perede i se da in cap. si e usor sa dai in cap cand nu cunosti. sa critici in necunostinta de cauza. dar asta e alta discutie si probabil o sa fac un topic dedicat kickstarter (dupa ce o sa citesc si articolele din level despre kickstarter pe care le-am primit de la juve) unde sa vorbim in detaliu.
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Știri din industrie

Post by DarthZombie »

Schafer a spart bugetul initial pentru ca a esuat ca manager de proiect. Norocul lui a fost ca a mai luat niste bani de undeva ca sa-l duca la capat. Jocul in sine nu ma intereseaza, dar daca Schafer mai cere bani pe Kickstarter toti trebuie sa ia in considerare faptul ca omul are un precedent in materie de "lol am terminat banii". Am inteles ca a iesit bine Broken Age, so it's not a complete failure.
User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2410
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Știri din industrie

Post by Mărar »

Evident ca nu se compara, eram doar curios ce reactie ai fi avut daca Facebook cumpara o companie in care ai investit prin Kickstarter, si in care te-ai implicat din punct de vedere emotional.

Normal ca e o miscare profitabila pe termen lung pentru Facebook si e una care are logica din punct de vedere econimic, asta nu inseamna automat ca trebuie sa ne placa, iar pe threadul asta ne-am exprimat neplacerea. Nu avem voie sa facem asta sau sa ne exprimam scepticismul in privinta directiei pe care Facebook va impinge respectiva bucata de tehnologie?
User avatar
ne0lith
proxe.net
Posts: 1272
Joined: 2 Mar 2014, 15:58

Re: Știri din industrie

Post by ne0lith »

ola small dickie » Wed Mar 26, 2014 4:32 pm wrote: care opinie mai exact? nu cred ca se compara lucrurile. facebook a cumparat o idee si o tehnologie care probabil o sa fie o parte importanta a viitorului IT. o ramura. vor sa se devina parte din aceasta bucata a viitorului. sa compar aceasta actiune ce mi se pare fireasca cu ce? cu achizitia unui studio de jocuri? mi se pare ca-s 2 lucruri diferite.
In principiu mi se pare cam acelasi lucru, Oculus Rift a pornit ca o idee sustinuta de comunitate tocmai pentru a scapa dezvoltatorii de ingradirile unei corporatii si a le oferi independenta in deciziile si munca lor. Numai pentru a vinde compania mai tarziu unui gigant ce nu are mare lucru in comun cu scopul initial al tehnologiei, utilitatea in jocuri. E ca o palma peste fata sustinatorilor de pe kickstarter. Ca e vorba despre o tehnologie sau un studio de jocuri nu face vreo diferenta cand vorbim de moralitatea acestei actiuni. Deci da, situatia ar fi in mare parte la fel daca Tim Schafer ar zice "Ah, stiti, am vandut compania celor de la Facebook. Multumesc celor care ne-au dat bani la inceput crezand in independenta noastra." Vorbesc strict dpdv etic aici.
"da" - chestrony, 2016
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Știri din industrie

Post by Waaagh! »

Oricum probabil faceam toti cancer la retina de la oculus ala deci tot raul spre bine.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
reV
Pig Cop
Posts: 604
Joined: 2 Mar 2014, 15:53
Location: Republica Bananiera Romania
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by reV »

Image
zme-ul » Tue Jun 17, 2014 3:16 am wrote:daca mai ajunge vreodata Romania in Campionat Mondial, alerg in curu' gol prin Crang :D
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Știri din industrie

Post by ola small dickie »

DarthZombie » Wed Mar 26, 2014 4:36 pm wrote:Schafer a spart bugetul initial pentru ca a esuat ca manager de proiect. Norocul lui a fost ca a mai luat niste bani de undeva ca sa-l duca la capat. Jocul in sine nu ma intereseaza, dar daca Schafer mai cere bani pe Kickstarter toti trebuie sa ia in considerare faptul ca omul are un precedent in materie de "lol am terminat banii". Am inteles ca a iesit bine Broken Age, so it's not a complete failure.
cum am banuit. n-ai nicio treaba dar dai din dramba.

"Schafer a spart bugetul initial pentru ca a esuat ca manager de proiect"

Ce inseamna a spart bugetul initial? Nu exista nimic initial, totul a evoluat pe pacrus. Pe parcurs scopul jocului s-a marit. Intentia s-a marit. Proeictul s-a marit. Si asta a fost foarte bine, pentru ca ce conteaza cel mai mult e jocul. Schafer n-a cerut nimanui bani in plus. A luat in plus din banii companiei facuti din alte proiecte si ii va lua si din vanzarile primei parti. Cei care au platit vor primi jocul intreg. Ai aberat. Nu a esuat cu nimic. El profetic de altfel a anuntat chiar in primul videoclip atunci cand a lansat ideea jocurilor prin kickstarter. "Whats gonna happen? No one can say for sure. Its gonna be an adventure. Both the process and the product" Am incheiat citatul. Asa si a fost.

"Norocul lui a fost ca a mai luat niste bani de undeva ca sa-l duca la capat."

noroc? de undeva? din nou, habar n-ai. ti-am explicat mai sus.

"Jocul in sine nu ma intereseaza"

foarte bine. nici nu ma asteptam. nu te intereseaza si oricum vorbesti din auzite

"dar daca Schafer mai cere bani pe Kickstarter toti trebuie sa ia in considerare faptul ca omul are un precedent in materie de "lol am terminat banii". Am inteles ca a iesit bine Broken Age, so it's not a complete failure."

alta tampenie. tot proiectul broken age a fost ceva si este ceva extraordinar dar tu nu ai de unde sa stii asta. deschizator de drumuri, un nou mod de a face jocuri, documentar pentru oamenii de rand sa vada cum functioneaza o companie atunci cand face un joc etc etc.

"lol am terminat banii" - cam asta ai inteles tu din tot. e ok, nu trebuie sa priceapa toti
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2410
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Știri din industrie

Post by Mărar »

http://www.shareholder.com/visitors/eve ... iauserid=0
6:02 "...Building the knowledge economy, that's really about building future technology platforms. And we now have Oculus joining us, which long term can be one of the next important computing platforms. And of course we will continue to focus on our extremely important work on building out our advertising platform as well as part of this. So with this in place, you should now have a clearer view of what our full strategy looks like over the next 3, 5, and 10 years."
Yey...
User avatar
reV
Pig Cop
Posts: 604
Joined: 2 Mar 2014, 15:53
Location: Republica Bananiera Romania
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by reV »

^ Not gonna say I called it, but I called it!
zme-ul » Tue Jun 17, 2014 3:16 am wrote:daca mai ajunge vreodata Romania in Campionat Mondial, alerg in curu' gol prin Crang :D
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Știri din industrie

Post by DarthZombie »

ola, chiar n-are rost sa continuam conversatia. Esti atat de pasionat de kickstarter-ul lui incat il cataloghezi ca fiind un proiect "extraordinar" in loc sa-l vezi pentru ceea ce e, adica un adventure cu potential bun. Daca doream sa joc tenis cu un perete, imi scoteam racheta din dulap, nu postam aici.
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Știri din industrie

Post by ola small dickie »

nu cunosti subiectul. nu poti sa intelegi concepte simple chiar atunci cand iti sunt explicate. mai bine te dai cu capul de peretele ala sau cu racheta in cap. e a cinspea oara cand ma intreb ce rost are un dialog cu tine. e ultima.

dupa imi aud critici: "ola nu poate sa vorbeasca argumentativ, frumos, logic. el tre sa ia la misto sau sa injure". oare de ce? "dialogul" asta cu zombie e un exemplu. nu mai am pretentia de discutie serioara cu el, de acum doar il voi lua la misto atunci cand e cazul, si la el e cazul de 3 ori pe zi.
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
brutalistu
Hammer Haunt
Posts: 2293
Joined: 2 Mar 2014, 15:53

Re: Știri din industrie

Post by brutalistu »

I guess Facebook will ENHANCE the gaming experience of the Oculus:
Spoiler:
Image
Image
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Știri din industrie

Post by DarthZombie »

Tu nu poti intelege conceptul de a fi echilibrat in opinii. Si eu, si altii de pe acest forum suntem backeri la diverse proiecte si suntem entuziasmati de ele. Dar nu o sa ne vezi facand ca tine atunci cand cineva indrazneste sa se lege de ele, de parca ar fi copilul nostru. Si alea nu-s argumente, ci povete de la Adevaratul Profet Tim Schafer, al carui Cuvant nu poate sa fie decat Adevarul Pur.

Schafer a demonstrat ca un proiect de kickstarter cu stretch goals necesita atentie speciala atunci cand ii stabilesti un buget. Simplu si nimic mai mult, tu insa o iei ca o ofensa personala, avem ceva cu kickstarter, cu adventure-urile, cu schafer, cu tine, cu poezia, cu zgonea. Si uite de asta conversatiile cu tine sunt neconstructive, chiar si in extremele rare situatii in care nu te rezumi la a jigni interlocutorul doar ca sa te simti tu bine.
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3652
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: Știri din industrie

Post by zme-ul »

ai crede ca achizitia Oculus ar creste cota de piata a FaceBook ...

Image

nop!
人は地獄を作った
User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2410
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Știri din industrie

Post by Mărar »

In addition to making the Unreal series, Cliff Bleszinski is also an investor in Oculus VR. He admits in a recent blog post that, as an early investor in the company, he stands to make a lot of money from Facebook’s $2 billion acquisition. But he also thinks the deal is great for Oculus VR overall.

“IF [Oculus Rift] is going to be (hopefully) a dedicated system instead of a (ugh) peripheral they need their version of whatever the app store would be,” Bleszinski said. “Your device is only as good as the store and community around it; if users can’t say shut up and take my money, if developers can’t post their work then the device will ultimately flounder. Facebook can assist with this sort of thing, as well as having a multi billion user reach.”
Mda, fix de asta imi era teama, ca o sa-l faca un sistem in loc sa-l lase asa cum e mai bine, un periferic care poate fi folosit de oricine. Ce mama naibi are nevoie Oculus Rift de App Store? Sper ca "viziunea" lui nu e impartasita si de echipa din spatele Rift-ului. Desi am impresia ca asta e un mesaj care vine direct din gura de PR Rift/Facebook transmis prin intermediul lui Cliff.
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Știri din industrie

Post by DarthZombie »

IF [Oculus Rift] is going to be (hopefully) a dedicated system instead of a (ugh) peripheral
Si apoi se mira Cliffy ca nu il suporta lumea. Tare mi-e ca Facebook avea nevoie de ceva cu care sa concureze impotriva lui Google Glass, povestea asta cu app store doar imi intareste temerea.
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: Știri din industrie

Post by Stokkolm »

Nah, nu cred ca se compara, Google Glass e conceput sa vezi prin el lumea inconjuratoare, Oculus e facut sa o ascunda si sa te imerseze intr-o realitate virtuala, sunt chiar directii opuse.

Iar cat despre chestia cu app store... Software doesn't get the respect it deserves... Oamenii s-au obisnuit atat de mult cu aplicatii gratis, nu au nici o problema sa sparga un milion pe o iesire in oras, dar sa dai cativa centi pe o aplicatie care o folosesti zilnic pare de-a dreptul revoltator.
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3652
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: Știri din industrie

Post by zme-ul »

lumea inca mai asculta la ce iese din ura lui cliffyb ?! LOL
omu a dovedit in nenumarate ocazii ca nu are nimic de a face cu realitatea; e in lumea lui, cu prietenii sai .. elefantii
人は地獄を作った
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3652
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: Știri din industrie

Post by zme-ul »

人は地獄を作った
Post Reply

Return to “Jocuri”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests