Cumva jocul era "imprumutat"? Intreb deoarece de multe ori unii developeri(din ce in ce mai multi) folosesc linii de cod suplimentare care sa puna bete in roate jucatorului care le foloseste jocul fara sa-l plateasca.vladeK » Fri Jul 24, 2015 8:49 am wrote:Hotline Miami 2
..... jocul s-a crash-uit si am pierdut tot progresul. Atunci am decis ca jocul era mult prea greu, si in comparatie cu Hotline Miami 1, care era tot greu, nu era la fel de bun.
Dar considerand felul cum se termina, ma bucur ca m-am lasat pe acolo.
Vezi GTA 5 cu masina care explodeaza cand te urci in ea sau Game Dev Tycoon care te falimenteaza putin cate putin si iti trimite si mesaje prin care nu agreeaza pirateria. In Arkham Asylum daca vrei sa folosesti mantia pentru gliding cazi ca un topor in lac si devii pamant de flori cand aterizezi. Imi aduc aminte din copilarie(deh, no money for games back then) ca in Red Alert 2 daca erai conectat la net cand porneai vreo campanie in 30 de secunde iti exploda toata baza si toate unitatile facute pana atunci.
Si sunt muuuulte exemple.