Age Of Empires IV

User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6539
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Age Of Empires IV

Post by joonior_bmf »

WOLOLO
phpBB [video]
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Age Of Empires IV

Post by Magicake »

I'M SO IN!
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: Age Of Empires IV

Post by Stokkolm »

Partea buna: avem spartani si romani. Partea mai putin buna, ma tem ca va fi foarte axat spre e-sports si multiplayer.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Age Of Empires IV

Post by Magicake »

Aia nu e neaparat un lucru rau, si AoE 1 & 2 au fost foarte esports si mp heavy. Ce nu trebuie sa faca e sa o ia pe aceeasi cale ca Dawn of War 3 si sa se inspire din freaking DOTA.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Age Of Empires IV

Post by McWilliams »

Stai, chiar a fost un AoE 3 la un punct? Ca acum ar fi mers o labareala clasica de genu' "we're not gonna give increments to the franchise, just... soft reboot it and call it Age of Empire - THE GAME". Cu scuza ca nu vor sa sperie jucatorii noi, care s-ar intimida din cauza faptului ca au existat alte doua jocuri si un rahat inainte.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Age Of Empires IV

Post by tnt »

:shock: :shock: :shock:
Salvation is here at last!

There's more: cel mai bun joc din istoria inregistrata a omenirii, AOE2, primeste un nou remaster:
http://www.pcgamer.com/age-of-empires-d ... oming-too/
Nici nu stiu care din stiri e mai buna, jocurile PC ar trebui sa iasa din cacatul in care se afla daca Relic se ridica la nivelul asteptarilor. 8-)
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Age Of Empires IV

Post by tnt »

La modul mai serios acum, sa facem o mica analiza. As incepe taman cu principala buba care rezulta din detaliile de pana acum: modern age setting...
Am observat discutii despre faptul ca trailerul ar prezenta perioadele prezente in AOE1 si AOE2. Ce bine ar fi! Dar nu, trailerul arata in mod clar erele din toate cele 3 jocuri de pana acum, aproape de sfarsit apare fix acelasi personaj de pe coperta AOE3: Asian Dynasties, ultimul joc din serie, ca apoi sa zica "now, a new age is upon us". Sper din toata inima sa ma insel si sa nu fie ceva WW, mai ales ca e vorba de Relic si exista acel artwork oficial de la AOE3 cu WW1. Iar acum ca am dat asta la o parte, trebuie vorbit mai mult despre acest detaliu tare important: Relic Ent.

Stim cu totii CV-ul Relic, doua serii de strategie legendare si una mai labareala din universul warhammer. Cum studiouri world class care se ocupa cu strategii nu prea mai sunt, alegerile erau doar 3: Relic, Creative Assembly si Firaxis. Pe net se specula cel mai mult despre Creative Assembly, mai ales ca i-au contractat pt Halo Wars 2, dar cum CA si Firaxis nu-s tocmai studiouri de rts-uri, Relic reprezenta unica optiune valabila. Si-s totusi o alegere interesanta pentru ca nu numai ca-s concentrati pe RTT, pozitionare si tactica mai degraba decat strategie, economie si macromanagement, rock-paper-scissors historic gameplay, dar mai sunt obisnuiti si cu WW2 in sus doar (lucru care ma sperie si mai tare referitor la perioada aleasa pt AOE4). Cea mai recenta realizare a lor, DOW3, a fost un fiasco MOBA pe care nimeni nu l-a cerut, iar COH2 a fost umbrit de progression system, custom armies, simplificare a gameplayului fata de COH1, cred ca nici acum nu se ridica la valoarea primului. Cat despre Homeworld, ma indoiesc ca mai exista multi oameni la Relic care sa fi lucrat la bijuteria aia. Cam aici se termina punctele in minus. Eu cred ca Relic e totusi cea mai buna alegere si am suficienta incredere in ei din urmatorele motive:

Tocmai partea cu RTT ar putea fi unul din avantaje, e singurul punct unde ai putea imbunatati un gameplay precum cel din AOE2. Si de ce ai aduce un studio precum Relic la carma daca nu te-ai folosi de punctul lor forte? Bineinteles ca nu ar putea transforma jocul intr-un RTT fara economie si building, dar cred ca Relic sunt suficient de buni sa injecteze doar atat cat trebuie.
Legat de mainstream MOBA style, customizabile si alte tampenii, Relic a inceput cu chestii din astea imediat cand a fost cumparat de SEGA. Nu numai ca Microsoft e un publisher si un contractor mult mai mare, dar stiu ce trebuie si ce nu trebuie sa fie seria. Stiu de prostiile cu deckuri si custmizabile incercate inca din AOE3 (home city, decks) ce au esuat lamentabil si nu-s dorite de comunitate. Mai au si fiascoul freemkum si cartoony AOE: Online ca exemplu (plus ca Relic nu e genul de companie care sa vina cu o grafica cartoony, deci nu vom avea cu siguranta parte de acest cosmar). Sunt oameni din comunitatea AOE2 infiltrati in productie ce lucreaza la toate cele 3 definitive editions, acestia pot da cu siguranta suficient insight legat de gameplay (ce functioneaza si ce nu functioneaza la serie, meta-uri, limitari etc) si comunitate. Mai colaboreaza si cu singura comunitate esports din serie, tot cea de la AOE2, deci ar trebui sa stie ce au de facut pt acest aspect f important al esports/competitive (+moddingul) ce a tinut 2-ul alive and well fata de restul jocurilor din serie. Avand toate astea in vedre, nu au cum sa forteze Relic in niste aberatii de designuri.

Evident ca fiind de departe jocul meu preferat si unicul pe care l-am jucat la nivel competitiv, mi-as dori foarte mult sa fie bun. Si am incredre in Relic, au suficienta experienta si talent pentru a fi in spatele unui asemenea proiect gigantic si pentru a se descurca cu un stil nou pt ei ca setting si gameplay. Asta daca nu il fac totusi in perioada moderna, lucru care ar fi ingrozitor din start.
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Age Of Empires IV

Post by ola small dickie »

Mie mi a placut foarte mult age of empires 3. Campaniile. Le am terminat de vreo 2 ori. Pana la cele asiatice. Alea nu m au prins. Dar poate o sa le mai incerc candva.
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
DANiel
Hammer Haunt
Posts: 1798
Joined: 4 Mar 2014, 00:20
Location: Bucuresti

Re: Age Of Empires IV

Post by DANiel »

Si mie mi s-a parut foarte ok AOE3. A fos fix ceea ce voiam dupa AOE2. A fost pozitionat bine, a aratat foarte frumos, coloana sonora geniala, vechiul gameplay, si parca a fost mai sprinten putin si incepea greu. Hai sa fim sincer, un meci de AOE2 sau pana si o misiune din campanie risca sa dureze enorm, si nu neaparat in sensul bun. Cat despre deck, mi si-a parut foarte ok sistemul. Chiar, cred ca il mai iau sa il mai joc. Si campania cu asiatici e brilianta.
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Age Of Empires IV

Post by tnt »

Pai tocmai ca nu prea avea vechiul gameplay, avea multe probleme, pana si Bruce Shelley (Ensemble lead) a recunoscut ca AOE3 a fost o greseala. El ca joc separat nu-i rau, dar comparat cu predecesorul scartaie rau de tot, mai ales la multiplayer competitiv si modding.

Eventul AOE Gamescom intreg pt cine vrea sa vada:

phpBB [video]
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Age Of Empires IV

Post by ola small dickie »

Multiplayer competitiv si modding nu ma intereseaza. Ca single player - campanii mi-a placut mai mult decat primele 2 Age Of Empires.
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Age Of Empires IV

Post by Waaagh! »

Mie nu mi-a placut niciodata AoE. O tzopaiala pseudo-istorica, mai fake decat o fîță de dubai.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Age Of Empires IV

Post by tnt »

Ola, iti recomand si campania singleplayer din Age of Mythology daca nu ai incercat-o deja. E foarte buna, facuta in acelasi stil ca la AOE3.

Waagh, ei esti tu plictisit, sa ramai cu documentare si carti istorice dara.
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Age Of Empires IV

Post by ola small dickie »

Am incercat-o atunci cand a aparut. Dar nu prea m-a prins, nu prea ma excita settingul mitologic.
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Age Of Empires IV

Post by McWilliams »

Waaagh! wrote:Mie nu mi-a placut niciodata AoE. O tzopaiala pseudo-istorica, mai fake decat o fîță de dubai.
phpBB [video]
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Age Of Empires IV

Post by Waaagh! »

:cringe:
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Age Of Empires IV

Post by DarthZombie »

Show some respect and stop cringing at the arduous fight of the Scots against English imperialism, boy!
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Age Of Empires IV

Post by tnt »

Some inside info:

Vocea din trailer e a lui Charles Dance
Jocul a intrat in productie acum aproape 6 luni
Nu va fi in perioada moderna sau viitor, ba mai mult, s-ar intoarce la perioada AOE2, "but a bit broader than that"! (tot nu-s suficient de convins)
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Age Of Empires IV

Post by tnt »

Quality rants despre AOE4, Relic, MS

phpBB [video]


phpBB [video]
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Age Of Empires IV

Post by tnt »

Sistem de progresie intr-un RTS, why am I not fucking surprised...

AOE4 dev:
We’re thinking a lot about progression in RTS games and how those systems could focus on helping players develop their skills. It would be great to build progression systems that actually help players get better at the game, not just arbitrarily leveling up or unlocking power. We believe this will create better value for a player’s time investment and be more meaningful, while respecting the competitive nature of our games.
http://www.relic.com/#news/8375



NEEDS MORE MICRO-TRANSACTIONS!!!


.
Post Reply

Return to “RTS - Real Time Strategy”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests