King's Bounty 2

Post Reply
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

King's Bounty 2

Post by Magicake »

https://store.steampowered.com/app/1135 ... Bounty_II/
The King's Bounty turn-based tactics series returns with King’s Bounty 2! In addition to the tactical depth fans expect from its combat, immerse yourself in the fantasy world of Antara with a whole new, non-linear narrative and deep RPG mechanics that give weight to your every decision.
Ce diferenta majora intre cum arata anteriorul si asta. Nu puteau sa-l faca mai generic medieval looking de atat :-( E ciudat cand treci prin screenshot-uri si alea care au elemente de fantasy parca ar fi din alt joc.

Here's hoping it will turn out good.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by TG »

Da, păcat că nu va exista un KB 2. Dar să vedem ce iese din ăsta, e clar că nu mai are nici o legătură.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by McWilliams »

In anul douazeci douazeci o sa iasa tot Trump presedinte in US, asa ca orice o sa ti se para mai bun, prin comparatie.

Grafica din screenshots/trailer imi face pofta de Gothic. Insa probabil ca o sa aiba tot atata legatura cu jocul cum au "reclamele" de pe Facebook/Eurosport cu ultimul mobile game GoT rip-off.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: King's Bounty 2

Post by tnt »

Fight for the darkness that aims to consume us all!! Will you fight for our people, will you fight for your king???
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by McWilliams »

Will you build a civilization that will stand the test of time?
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by Mahdi »

Dacă e să o spunem pe cea dreaptă, și King's Bounty ăla de acum 10 ani avea un look generic - fantasy colorat cartoonish.
Ar putea ieși ceva interesant și din ăsta, chiar dacă are un stil mai grimdark. Să vedem niște gameplay înainte să scoatem furcile.
REMEMBER CITADEL
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by McWilliams »

Nu tin ca jocurile unei serii sa ramana blocate in "specificul" seriei. Pentru unele, merge sa faci aceeasi chestie din nou; pentru altele, inovatia este imperios necesara.

Din ce pot deduce din trailer (care s-ar putea sa aiba zero legatura cu gameplay-ul) arata a o combinatie Age of Wonders (mai multi indivizi per unitate/stack) si Disciples (tematica mai grim). Niciunul dintre ele nu este un joc prost/o serie slaba in sine. Eu, unul, similar lui Zombie si nimanui altcuiva, nu am nimic cu HoMM IV si cu faptul ca "nu e ca celelalte" in stil, ci am cu faptul ca "nu e ca celelalte" in continut. Iar King's Bounty 2, dintr-un trailer si o mana de screen-shots, arata ca HoMM VII. Caruia, oficial, i se zice Might & Magic Heroes VII, pentru ca nu era suficient sa faca de rahat doar seria HoMM - trebuia implicata si seria Might & Magic.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by TG »

Mahdi wrote: 16 Aug 2019, 00:22 Dacă e să o spunem pe cea dreaptă, și King's Bounty ăla de acum 10 ani avea un look generic - fantasy colorat cartoonish.
Nu mai ai voie aici pe thread Mahdi. Cum să spui așa ceva? KB avea un stil grafic delicios, cu un iz old school debordant, rar găsit în altă parte. Așa de rar încât look-ul generic colorat cartoonish din KB nu a mai fost făcut de pretty much nimeni la fel de bine. Cel puțin nu din jocurile astea lansate mai târziu de perioada în care își avea locul. Și această potrivire era amplificată de "atitudinea" prezentă în joc. It was nothing short of awesome.

Nu am vreo problemă reală cu schimbările aduse, pare interesant și jocul acesta și în funcție de cine se ocupă de dezvoltare, ar putea să fie mișto. Dar ar fi fost frumoasă și o continuare pe bune, pentru că era loc.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: King's Bounty 2

Post by Magicake »

Excerpt din articolul de pe site cu gamescom:
Din păcate, am câteva vești proaste pentru fanii înrăiți ai lui King’s Bounty de pe forum. Prima e că jocul chiar arată atât de generic ca în trailer și screenshots. Nu mai are nimic din șarmul colorat al predecesorilor. Iar a doua — producătorii chiar vorbeau serios când pomeneau de interactive and cinematic story. S-au gândit că ar fi o idee bună ca, în loc să te plimbi călare ca în Heroes pe o hartă presărată cu goodies și baddies, să te „imersezi” într-o clonă de Witcher 3. În King’s Bounty 2 intri în pielea unui șau care seamănă cu Gerard Butler, pe care o să-l urmărești în permanență peste umăr în third person. Te plimbi exact ca prin satele din Witcher, cotrobăind prin butoaie random și alte containere și ocazional intrând în combat, moment în care Gerard își summonează armata invizibilă și ne amintim de ce jocul se numește King’s Bounty. O dată ce am început demo-ul, s-au scurs câteva minute bune până să ajung la prima luptă; până acolo m-am plimbat hai-hui prin orașul de început, dialogând cu NPC-uri și urmărind firul unui quest marcat pe hartă.

Luptele sunt ok, aici nu pare să se fi stricat nimic, ba chiar au fost aduse câteva îmbunătățiri. Combatul are loc în setpieces cu tot felul de denivelări și obstacole care recompensează tacticienii cu imaginație. Unitățile au acum și line of sight și bonusuri/penalizări de la diferențele de nivel. Jocul arată mult potențial pe felia asta, păcat că în rest e atât de neinspirat.

Până la urmă am jucat doar o copie pre-alpha, iar producătorii încă au timp să-l mai cizeleze. Dar direcția generală înspre epicness narativ nu e de bun augur — mi se pare că mult prea multă umplutură distrage de la miezul jocului, luptele.
Welp.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by Mahdi »

phpBB [video]
REMEMBER CITADEL
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by TG »

King's Bounty 2: Dragon Age
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by Cristan »

phpBB [video]
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by Mahdi »

phpBB [video]
REMEMBER CITADEL
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by Mahdi »

phpBB [video]
REMEMBER CITADEL
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by Mahdi »

phpBB [video]
REMEMBER CITADEL
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: King's Bounty 2

Post by Magicake »

L-am luat pe PS, 30 lei. Nu stiu la ce sa ma astept, inca nu am intrat in el.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: King's Bounty 2

Post by Magicake »

Ma apropii de final, cred ca sunt singurul de aici care l-a jucat? :lol:

Am jucat prea putin din KB The Legend ca sa pot zice ca am jucat seria veche, deci KB2 poate fi considerat primul meu KB.

Luat ca atare nu e un joc "bun", pentru fiecare lucru pe care-l face bine, face altele doua nu prea bine. Dar in acelasi timp daca esti dispus sa te concentrezi pe partile bune, jocul nu incearca sa-ti puna bete in roate. E important sa-ti placa explorarea de dragul explorarii si tot ce implica ea, sidequests etc. pentru ca o sa stai mult mai mult in bucata asta de joc decat in lupte. Daca asta nu-ti surade, nu prea are sens sa joci, as zice.

Pros:
* Povestea e relativ interesanta... ish.
* Arhitectura, flora si in general designul lumii sunt foarte frumoase. E o atmosfera foarte faina, de basm.

* Lumea e de dimensiune medie dar fiecare metru patrat este folosit in scop util si merita explorat. O sa fii un fel de roomba pentru cufere, pungi cu bani si portelanuri ascunse prin gropi.

* E un fel de semi-open world. Bucati din lume ti se deblocheaza pe masura ce avansezi in story dar mereu in portiunile deblocate poti sa abordezi quest-urile si (mai important) luptele in ce ordine vrei. Nu exista vreo lupta pe care sa fii obligat s-o incepi aici si acum, poti mereu sa te retragi si sa te intorci mai tarziu.

* Luptele sunt challenging. Inceputul e ceva mai dificil, pe la mijloc devine mai usor pe masura ce inveti tot mai bine jocul, iar catre final se schimba foaia si va trebui sa pui la treaba tot ce ai facut/invatat pana atunci.

* Cel mai mare pro: succesul in lupte depinde de resurse finite. Asta contribuie mult atat la dificultate cat si la motivatia pentru explorat.

Sa recrutezi trupe te costa o tona de bani. Sa le vindeci dupa o lupta te costa relativ mult de asemenea. Banii ii faci din quest-uri (mai putin) si din explorat (gasit loot si vandut, cei mai multi bani vin de aici in experienta mea). Loot-ul, quest-urile, toate sunt o resursa finita - asta nu inseamna ca o sa te chinui mereu cand vrei sa recrutezi trupe, dar inseamna ca nu e o tactica realista sa nu-ti pese de cate pierderi ai in lupte. E la fel de important sa-ti supravietuiasca tie armata cat e sa invingi inamicul.

Cat timp iti ramane vie cel putin o unitate dintr-un stack, poti sa vindeci tot stack-ul contra cost la finalul bataliei. Daca ti-a murit un stack intreg, in lipsa unui resurrect spell (doar un personaj din trei are acces relativ usor la asa ceva), e dus de-a binelea. Trebuie sa-l re-recrutezi, iar daca cumva era numar limitat din creatura respectiva la magazin, nu mai ai cum sa faci rost de altele in acel moment. Practic orice victorie in care ti-au murit stack-uri greu de recuperat e o victorie pirica.

Creaturile fac level up si ele in lupta, cele de rank mai mare sunt sesizabil mai bune, iar unele primesc abilitati noi. Din pacate rank-ul se pastreaza si la recrutare, deci daca ai avut vreodata niste ursi dusi pana la rank 3, la magazin o sa gasesti tot ursi de rank 3. Cred ca fara asta ar fi fost si mai exciting luptele, pentru ca un stack de rank 3 pierdut insemna ca in cel mai bun caz te intorci la un stack de rank 1. Dar...

Luptele de pe harta sunt o resursa finita, deci nu e realist nici sa te gandesti ca o sa duci o gramada de tipuri de trupe pana la rank 3 si astfel o sa ai mereu de ales doar din creaturi bune. Gasesti creaturile care conteaza pentru tine si te concentrezi pe ele pe cat posibil.

Cons:
* Just kidding, povestea e banala.
* Interactiunea cu lumea este foarte limitata, iar ca rezultat toate puzzle-urile sunt si ele, extrem de banale. Este cu adevarat impresionanta diferenta de dificultate intre lupte si overworld puzzles.
* Jocului ii place sa-ti arunce in fata o gramada de quest-uri si dialoguri si personaje, dar e greu sa le tii minte pe toate mai ales ca dispune de un numar foarte limitat de modele, din care majoritatea sunt generice. Toate personajele arata la fel, cu alte cuvinte.
* Pune cu adevarat "jank" in "eurojank".
* Un fir narativ de la care aveam asteptari mari a fost underwhelming la final.
* Voice acting-ul este dureros uneori. In restul timpului, este groaznic.


E un joc de vreo 40 ore or so cred, PS4 nu monitorizeaza cat timp ai petrecut, dar asa am citit. Probabil pe-acolo sunt si eu, cert e ca n-am avut cum sa ma grabesc pentru ca intre timp am devenit roomba pentru cufere, pungi cu bani si portelanuri ascunse prin gropi.
Post Reply

Return to “TBS - Turn Based Strategy”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests