Cyberpunk 2077

Discuții axate pe jocurile RPG.
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by Cristan »

Cyberpunk 2077 Damage Numbers And Other HUD Elements Can Be Turned Off
That is exactly our plan. A lot of HUD elements (including damage numbers) will be optional.

CDPR: You Can Be Like Ghost in the Shell’s Major in Cyberpunk 2077 If You Want; Quests Have Fail States
Yes, you can fail quests. What we don’t have however is a game over state, the only game over that you will get is when you die. So when you fail a quest then it’s now part of the story, you have to deal with the consequences.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
kostyka
Headless Kamikaze
Posts: 284
Joined: 28 Feb 2017, 23:39

Re: Cyberpunk 2077

Post by kostyka »

"Asta cu jocurile și audiența țintă e veche și s-a mai zis de multe ori, toți știm asta. Dar trebuie făcută o distincție, nu e nici o problemă și nu cred că scade cu nimic din calitatea unui joc ca Gothic 2 de exemplu, să aibă și indicatoare de quest-uri opționale. Jucătorii din noua generație le folosesc, experiența e streamlined, no problem. Cei vechi nu le folosesc, au în continuare o lume gândită în jurul explorări"

Arata-mi mie cum joci tu Fallout 3 si 4, The Elder Scrolls, Witcher 3, Elex, etc, etc fara sagetile alea. Ca nu iti explica nimeni ca in Gothic 1, 2 si 3 unde trebuie sa ajungi si/sau CUM ajungi acolo, nu ai npc-uri care iti pot da o directie, o informatie; Dialogurile sunt lipsite de orice aspect practic.

Da, ai putea retroactiv in Gothic sa instalezi cursoare si sageti indicatoare, dar nu ai nevoie de ele din capul locului, jocul a fost facut tinand cont ca o sa ai nevoie de de indicatii solide primite in joc, natural. Ai o gramada de npc-uri care te pot ghida, npc-uri pe care le poti interoga pentru dicrectii, harta e construita cu o anumita logica, nu e o masa amorfa de spatii aruncate acolo numai ca sa fie.

Pentru ca ai o harta care are sens, informatii suficiente ca sa te poti ghida, posibilitatea de a afla informatii suplimentare, poti juca fara sageti fara problema.

Deci cade teoria asta ca jucatorii "vechi" pot opta sa nu le foloseasca. RPG-urile AAA de noua generatie sunt construite din capul locului cu sageti indicatoare in minte.

Pentru ca, asa mici si insignifiante cum le vede lumea, au distrus sagetile alea tot ce insemna world and quest building-ul rpg. De ce si-ar bate capul developerul sa produca o harta incredibila si detaliata, natural gandita sa te ghideze, cu puncte de reper unice, cand poate sa produca o harta random si modulara?

De asemenea crezi ca developerul ala nu stie ca tu dai skip la toate dialogurile? Crezi ca nu stie ca toate dialogurile au devenit neesentiale? De ce sa se mai cazneasca sa includa dialoguri naturale, de bun simt, gen, bai fratica, ma pui sa-ti recuperez sabia, spune-mi unde ai pierdut-o, da-mi niste repere.. Stie developerul ca dialogul cu npc-ul e doar o piedica in fata noii sageti de quest.

Sagetile alea au facut din rpg-ul modern, oricat de casual sau non casual e jucatorul, o gluma proasta.

Nu mai stiu cine spunea, dar, fara indicatoare de directie, (care sunt un fel de god mode in definitiv, un cheat code), trebuie sa devii amish ca sa duci la bun sfarsit un quest intr-un rpg modern. Si nu ai sa rezolvi questul logic si sistematic, ai sa o faci orbecaind si cu zero satisfactie la final.


@Cristan "Cyberpunk 2077 Damage Numbers And Other HUD Elements Can Be Turned Off" Si genul asta de - ia uite cate optiuni ai, ia uite cata libertate de customizare exista - e o spoiala ieftina, un praf in ochi. Nu-mi pune numere zburatoare in joc din capul locului, asuma-ti niste decizii ca developer.

Plus ca informatiile alea sunt cel mai probabil esentiale. De ce trebuie sa fac eu experiemnte, gen, hmm, oare se poate juca jocul asta fara sa stiu cat damage fac? Pentru ca, garantat, ai numerele alea zburatoare pentru ca proiectilele tale nu fac nici un damage vizibil. De-asta au fost puse acolo, in loc de feedback vizual mai serios, care ar fi cerut mai multa munca, de animatie, de conceptie, etc. Daca le scoti din joc, joci partial cu ochii inchisi. Produ jocul din capul locului sa nu ai nevoie de numere zburatoare.

Deci in definitiv nu e chiar asa de aplaudat.

Cum nu e de aplaudat nici minunata posibilitate de a alege intre niveluri de dificultate, dar daca incepem pe tema asta nu mai terminam vreodata!

Pe scurt, toate optiunile astea moderne de customizare sunt o vrajala ieftina. Cum le indepartazi iti dai seama ca jocul le foloseste in locul unor informatii naturale, care ar fi cerut munca serioasa de productie. Fix ca sagetile alea, care practic au transformat map building-ul de rpg modern intr-o munca lipsita de orice importanta practica, in harti care nu mai au nevoie de o logica interna; au facut irelevanta geografia de rpg modern, si nu mai investeste nimeni efort cand ceva e irelevant. Puti sa transmuti questurile din oricare rpg modern pe o coala de hartie, intr-un desert pustiu, nu se schimba nimic in felul in care le joci.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by TG »

kostyka wrote: 1 Sep 2018, 11:14 Arata-mi mie cum joci tu Fallout 3 si 4, The Elder Scrolls, Witcher 3, Elex, etc, etc fara sagetile alea. Ca nu iti explica nimeni ca in Gothic 1, 2 si 3 unde trebuie sa ajungi si/sau CUM ajungi acolo, nu ai npc-uri care iti pot da o directie, o informatie; Dialogurile sunt lipsite de orice aspect practic.

De ce să îți arăt? Nu cred că ai înțeles ce am vrut să zic. Se aplică și la restul răspunsului tău, citește mai atent.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by McWilliams »

Cu cat citesc mai mult din ce scrie Kostyka, cu atat imi vine in minte un rant legat de Star Wars. Ca de ce filmele "alea bune" au fost filmate cu machete si cu miniaturi si cu recuzite si cu filmare pe viu in locuri adevarate. Pe cand "alea naspa" au fost filmate in fata unui panou verde vreo 10 ore si s-a editat pe calculatoare timp de 100'000 de ore.

Si, desi premisele sunt corecte pentru ambele situatii, nu din asta "alea naspa" sug, iar "alea bune" le poti urmari si acum, 30-40 de ani mai tarziu, pentru prima oara, si sa le consideri foarte reusite.


Jocurile, ca multe alte forme de entertainment, se pastreaza in ton cu vremurile si cu "what's hip nowadays". Uite, filmul "Searching" pare sa imbratiseze notiunea de tehnologia momentului in materie de social media, insa sa fie un film bun de sine statator, nu doar "what a cool gimmick" si 90 de minute de borefest. In principiu, asteptarile de la un joc video cu buget AAA ar trebui sa fie ca SPERI sa fie bun in pofida faptului ca va fi in ton cu vremurile. Respectiv ca asteparile de la un joc video cu buget indie sa fie ca SPERI la niste riscuri si la niste inovatie, orientate catre o nisa infometata si nebagata in seama.


Cyberpunk 2077 nu cred sa aiba vreo sansa de a fi a doua venire a lui Mesia, insa poate fi un joc competent, atragator si placut de butonat. Without breaking the shackles of mainstream video gaming. Si numai prin "competent" are toate sansele sa fie elevat din gramada de random-Ubisoft-open-world-spinach.

Uita-te in ultimii 10 ani si spune-mi ce joc video AAA ti-a schimbat perceptia asupra vietii :lol: fiind un flagship pentru producator si sursa principala de venit a companiei X pentru trimestrul, semestrul, hai anul respectiv. Pentru ca de la premisele astea pornim cu Cyberpunk: o sa fie un joc mare - chiar principalUL - pentru CDPR, principalul consumator de bani, timp si energie, deci principala sursa de revenue. Pentru mai mult de un an (care este standardul, in general, la EA, Activison, Ubisoft s.a.).

Rareori se intampla ca ceva orientat sa fie all-inclusive (si aici ma refer sa fie pe placul unor grupuri cat mai diverse) sa te unga pe suflet, direct la piticul tau de pe creier. La piticul tau special. All I can think of right now is Doom, and that's not exactly AAA material.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
kostyka
Headless Kamikaze
Posts: 284
Joined: 28 Feb 2017, 23:39

Re: Cyberpunk 2077

Post by kostyka »

@TG "De ce să îți arăt? Nu cred că ai înțeles ce am vrut să zic. Se aplică și la restul răspunsului tău, citește mai atent."

Nu ma contraziceam cu tine, mai mult am folosit fragmentul tau, luat din context, ca sa pot face rant, pentru mine! Era mai mult retorica intrebarea mea, ca stim totii cum sta treaba :D


"Chestia e că un joc gândit să se poate juca și fără indicatoare devine oricum mai bun și pentru cei care le folosesc"

Doar aici as mai bate calul mort, in sensul in care, si poate esti de acord cu mine, din moment ce concepi jocul pentru sageti si asteriscuri aparute din senin pe o harta, probabilitiatea ca ele sa nu fie esentiale e nula. NU exista nici un exemplu de joc modern unde indicatoarele astea sa nu fie esentiale, centrale, care sa nu ordoneze gameplay-ul in jurul lor. Gen sa fie o optiune dezactivabila fara nici un efect major. Nu am nici un exemplu adica. E probabil o utopie un joc formulat in felul ala.

....

@McWilliams "Cyberpunk 2077 nu cred sa aiba vreo sansa de a fi a doua venire a lui Mesia, insa poate fi un joc competent, atragator si placut de butonat. Without breaking the shackles of mainstream video gaming. Si numai prin "competent" are toate sansele sa fie elevat din gramada de random-Ubisoft-open-world-spinach."

Asta e si pozitia mea. Daca o sa fie misto narativ, cat de cat, similar cu Witcher 3, ma declar de pe acum satisfacut. Dar ca si Witcher 3, cand o sa-l termin o sa am aceiasi senzatie ca, hmm, ar fi fost un joc misto tare daca l-as fi si jucat eu, cu capul meu, decat ghidat de dumnezeul numit sageata indicatoare. Macar datorita Witcher 3 am descoperit cartile lui Andrzej Sapkowski, si sunt o lectura foarte placuta,mult peste Game of Thrones pentru mine.
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by Cristan »

@kostyka: te referi la explorare cu indicații de genul "A, vrei să ajungi în Stars Hollow? Păi fii atent, boierule: mergi care miazăzi cale de două zile, cu muntele în față, iar când ajungi la un râu cu apă neagră, mergi in amonte cale de vreo două ceasuri, până ajungi la o răspântie cu un stejar bătrân ars de fulger, urmează drumul din dreapta și după încă o jumătate de zi ai ajuns"?

Sună bine ce zici, dar nu cred că se potrivește în orice joc. Dacă ai un joc bazat pe explorare, cu o lume pe care s-o descoperi, da, foarte mișto. Explorarea e o parte din experiența de joc, e prima parte a questului: "step 1: gasește-l pe Smaug, step 2: găsește-i punctul slab și omoară-l".

Dar când ai un joc care e mult mai story-driven, la care investești în poveste, opțiuni, dialoguri vorbite și sute de consecințe ramificate mai mari sau mai mici, deci miezul jocului e altul, eu aș zice că ar putea mai degrabă să încurce. Degeaba ai level mare de persuasion si chiloții de charisma +10, dacă nu găsești vrăjitoarea să o seduci.

Cât despre Witcher 3, a trecut ceva vreme de când l-am jucat și nu mai țin minte toate detaliile in legătură cu explorarea și cât de mult (nu) te ține de mână, dar țin minte că geografia m-a impresionat plăcut - in general in jocuri relieful e foarte gamey, doar o aproximare, dar Witcher 3 e mult mai realist in privința asta. Munții mai ales au aspect de munti naturali, modelați de fenomene naturale și nu doar niste height map-uri cu texturi de stâncă. Apropo de care, uite și un articol interesant: https://www.slowrun.me/2018/08/skellige ... scape.html
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by TG »

Dap, ca realizare, lumea din W3 e la ani lumina de alte jocuri 3D. Dar gameplay-ul in sine se foloseste prea putin spre deloc de ea din punct de vedere geografic.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by McWilliams »

Doar la contractele pentru monstrii speciali, in principiu - "creatura X traieste in zona Y", situatie in care stii ca esti in cautare de un pisc, o mlastina, o grota etc.

W3 avea o geografie okay-ish. In sensul ca, atat timp cat te tinea hardware-ul, puteai sa vezi "punctele de reper" generice. Si nu ma refer la "uita-te dupa frunze/radacini de coada calului/soricelului ca sa stii daca esti pe drumul cel bun sau nu". Poti sa vezi Novigrad de la distanta. Oxenfurt. Citadela Baronului. Copacul de pe Bald Mountain. Asezarea cu turnul darapanat, aproape inghitata de apa. Baza militara a Imperiului. Linia de aparare a nordicilor, cu palisade si baliste. Si alte cateva. In linii mari, stiai pe unde esti daca te uitai putin imprejur, dintr-un punct cu ceva altitudine/vizibilitate. Si nu-ti trebuia un pointer ca sa alegi o directie. In schimb, dimensiunea hartii/lumii te aducea la punctul de a pierde timp pur si simplu incercand sa ajungi la destinatie pe baza de logica/intuitie/informatii obtinute.


Ma repet. G2 trisa la capitolul harta pentru ca refolosea New World si Old World in vreo 3-4 instante, in functie de cat de avansata devenea desfasurarea actiunii. Nu sunt multe pe-acolo - un oras, o ferma mai mare, 2-3 mai mici, manastirea. Nu sunt nici multe personaje. Era mai usor de invatat si amintit in mod natural pentru ca aproape nimic nu era umplutura - orice chestie ceva mai evidenta era ceva cu care se putea interactiona, intr-un mod sau altul, la un anume punct. Scara jocurilor noi nu mai este aceeasi. Iar latura de "open-world" a.k.a. you can go off the beaten path and do your own thing nu ajuta. Pentru ca trebuie avute in vedere o cantitate enorma de posibilitati, anume cand dai peste un quest, din ce directie vii, pe unde ai mai fost s.a.m.d.

Multi se vor Columb sau Magellan in viata, insa prea putini inteleg ca astia erau mai mult cartografi decat razboinici, si ca activitatea lor insemna "20 de zile de ultimul reper, hai sa mai desenam o bucata de harta", nu "day 1 - met troll; day 2 - killed troll; day 3 - looted troll; day 4 - got bounty off troll".
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Cyberpunk 2077

Post by ola small dickie »

Si eu care credeam ca Columb sau Magenlla erau vanatori de trolli.
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
kostyka
Headless Kamikaze
Posts: 284
Joined: 28 Feb 2017, 23:39

Re: Cyberpunk 2077

Post by kostyka »

@Ola Nu fi trol ca te trezesti cu Magelan ca-ti sifoneaza damigeana cu tuica, cand cobori in pivnita dupa muraturi! :D

@Cristan "@kostyka: te referi la explorare cu indicații de genul "A, vrei să ajungi în Stars Hollow? Păi fii atent, boierule: mergi care miazăzi cale de două zile, cu muntele în față, iar când ajungi la un râu cu apă neagră, mergi in amonte cale de vreo două ceasuri, până ajungi la o răspântie cu un stejar bătrân ars de fulger, urmează drumul din dreapta și după încă o jumătate de zi ai ajuns"?"

Exact la aia ma refeream, si nu numai! Fii atent, cata munca ar fi fost ca orasele din W3 sa aibe strazi cu nume? nu foarte greu. La fel, harta, sa-ti prezinte un nivel de zoom mai serios, cu numele strazilor, posibilitatea de a pune pointere (asta exista oricum). Ar fi insemnat o tona pentru imersiune sa stai 30 de secunde sa pui cap la cap unde vrei sa ajungi.

Vrei sa ajungi undeva complicat de explicat? Nici o problema, - fratica, marchiaza-mi pe harta unde trebuie sa ajung, ca tu ai mai fost acolo, eventual nu cu precizie extrema, sau da-mi o harta speciala cu locatia, sau da-mi un companion. Sau ca in Gothic, imi arati o data cum pot ajunge unde ar fi, dupa aia trebuie sa ma descurc singur.

Nu mai zic de W3, unde ai puteri speciale de orientare ca witcher, dar in loc sa le folosesti TU, te uiti la destinatie unde iti este cerculetul galben si ai rezolvat problema. Ce ar fi fost ca mecanicile de witcher sense sa fie mai serios dezvoltate, sa fi fost cruciale in orientare?! Ar fi fost imersiv si misto, ai fi fost tu witcher gen, nu baiatul de mingi al lui Geralt.

Ce daca a fost un joc cu poveste interesanta, se putea si poveste si quest imersiv.


Zice McWilliams: "Poti sa vezi Novigrad de la distanta. Oxenfurt. Citadela Baronului. Copacul de pe Bald Mountain. Asezarea cu turnul darapanat, aproape inghitata de apa. Baza militara a Imperiului. Linia de aparare a nordicilor, cu palisade si baliste."

Daca as fi avut nevoie sa vad reperele astea, sa le folosesc, acum probabil as fi fost asaltat de amintiri and stuff. Nu-mi spun nimic, decat in cel mai superficial mod, oh, da, parca le-am vazut in trecere..

Poti, intr-adevar, sa te uiti, sa admiri, dar, cand vine vorba sa le folosesti efectiv, sa fie cruciale desfasurarii jocului nu ai nici un motiv sa o faci, sa deschizi ochii. Nici o harta nu e reala, nu o iei in serios pana nu ai nevoie de ea, e doar un element de decor, just another useless background noise you want to ignore. Singurul element cu valoare de gameplay e indicatorul pe care il primesti gratis.
..

Si chiar si intr-un joc ca 2077, unde ai tehnologie mai avansata, tot se poate lasa o bucata buna de orientare pe seama jucatorului. Astfel incat sa ai o relatie reala, bazata pe nevoia de orientare cu orasul. Numai sa vrea CD Project, metode sunt cu tona, au imaginatie oamenii aia.
User avatar
rege
Pig Cop
Posts: 535
Joined: 18 Feb 2018, 00:33

Re: Cyberpunk 2077

Post by rege »

M-am uitat la gameplay preview-ul acela. N-am fost impresionat. Dau dreptate celor care s-au luat de mine cand am zis ca 1st person e bine... deoarece in loc sa arate ca un Half Life 3 combinat cu Deus Ex vechi si ceva creativitate Bleid Raner, arata ca o bastardizare a celor mai proaste elemente din Morrowind si Deus Ex cel nou (cu o glazura de SJW, sa fim siguri ca o cumpara "toti")
the secret geometry of chance
Esett
Space Invader
Posts: 45
Joined: 28 May 2014, 11:29

Re: Cyberpunk 2077

Post by Esett »

Sincer eu nu sunt deranjat asa de tare de interfața, care este cu siguranță customizabila. Sunt în schimb deranjat de mecanica de cover. Am jucat atât de multe jocuri cu sistem de cover încât am o scârbă imediata cum vad ceva care aduce a "chest high wall". Pe mine asta m-a dezamăgit la prezentare, faptul ca jocul este foarte derivativ ca gameplay.
Eu ma așteptam la ceva nou, fără mecanica de cover, fără mecanici care le-am văzut de n ori pana acum.
In privința săgeților indicatoare eu sunt pentru. Nu toata lumea are timp sa exploreze lumi de joc ore întregi ca apoi sa se apuce de un quest.
Cel mai frecvent un jucător va merge într-o zona în care nu avea ce sa caute, va fi omorât de un monstru peste nivelul lui, va dezinstala, va merge pe Steam sa zică ca e jocul prost.
Nu contează ca exista un nucleu dur de jucători care nu doresc nici un fel de ajutor, pentru care satisfacția de a juca este fix explorarea lumii jocului, explorarea mecanicii de joc.
Asa ca trebuie sa fie ceva la mijloc care sa permită cât mai multor jucători sa joace jocul.
van helsing
Space Invader
Posts: 1
Joined: 30 Aug 2018, 00:23

Re: Cyberpunk 2077

Post by van helsing »

kostyka wrote: 2 Sep 2018, 19:12
Daca as fi avut nevoie sa vad reperele astea, sa le folosesc, acum probabil as fi fost asaltat de amintiri and stuff. Nu-mi spun nimic, decat in cel mai superficial mod, oh, da, parca le-am vazut in trecere..

Poti, intr-adevar, sa te uiti, sa admiri, dar, cand vine vorba sa le folosesti efectiv, sa fie cruciale desfasurarii jocului nu ai nici un motiv sa o faci, sa deschizi ochii. Nici o harta nu e reala, nu o iei in serios pana nu ai nevoie de ea, e doar un element de decor, just another useless background noise you want to ignore. Singurul element cu valoare de gameplay e indicatorul pe care il primesti gratis.
..

Si chiar si intr-un joc ca 2077, unde ai tehnologie mai avansata, tot se poate lasa o bucata buna de orientare pe seama jucatorului. Astfel incat sa ai o relatie reala, bazata pe nevoia de orientare cu orasul. Numai sa vrea CD Project, metode sunt cu tona, au imaginatie oamenii aia.
Gothic & The Elder Scrolls erau jocuri de dimensiuni mici. Acolo era destul de simplu sa descrii drumul catre un punct pe harta. In jocuri cu harta mare este complicat. Witcher se putea juca fara harta si marcaje catre quest.Eu asa l-am jucat. Banuies ca si C 2077 se va putea juca la fel.
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by Cristan »

Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
Arthur Trevor
Space Invader
Posts: 11
Joined: 3 Dec 2018, 18:59

Re: Cyberpunk 2077

Post by Arthur Trevor »

Se anunta senzational jocul, un fel de GTA futurist.
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3048
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Cyberpunk 2077

Post by MC »

Tocmai de asta am emoții.
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by Cristan »

Cyberpunk 2077 developer: “I would say that the game is pretty different to what we showed last year”
Cyberpunk 2077 is one of the most anticipated games and last year, CD Projekt RED released an extensive gameplay video. That video was based on the E3 2018 build and according to Mateusz Tomaszkiewicz, Quest Director of Cyberpunk 2077, the game is pretty different to that demo.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Cyberpunk 2077

Post by tnt »

phpBB [video]
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by TG »

Cred că tnt nu mai poate de hype.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea
Posts: 3303
Joined: 18 Sep 2016, 22:09

Re: Cyberpunk 2077

Post by Ferrrrrrrrrdinand »

I-a dat și pre-order.
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests