Cyberpunk 2077

Discuții axate pe jocurile RPG.
Post Reply
User avatar
DANiel
Hammer Haunt
Posts: 1798
Joined: 4 Mar 2014, 00:20
Location: Bucuresti

Re: Cyberpunk 2077

Post by DANiel »

Bai Cristian, sincer, nu. Sunt exagerat de greu de multumit, si trebuiesc multe planete aliniate pentru a se ajunge la asa ceva. Consider ca daca e ceva intradevar bun, bine, daca nu, shit happens. Nu imi place sa dau cu "nu prea merge dar imi place" pentru ca in sine pana si la situatiile de zi cu zi nu te ajuta. Revenind la joc, vorbim de un joc care a fost prezentat ca a doua venire a pletosului pe pamant, cu tot felul de chestii si personaje care vorbesc diferite limbi si perk-uri si chestii cu un mega oras, insa pana in momentul de fata nu se leaga nici macar cu trailerul initial. Si cand vine vorba de jocuri, nu am mai fost impresionat de un joc de la The Witcher 3 incoace. Simt mereu o urma de reciclare acuta, cel putin in zona asta.
Dar si daca ceva m-a impresionat, sunt la cealalta parte facand statuie. Si rar sa ma auzi ceva sa imi placa si sa zic. Poate doar in zona de muzica.

EDIT: Rahat, SI DE CE NU AM AUZIT ARCHIVE? VOIAM SA AUD ARCHIVE AICI!
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3048
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Cyberpunk 2077

Post by MC »

Esti constient ca in alea 48 de min nu a fost aratat tot jocul?
E ca si cum ti s-ar arata 48 de min din Witcher 3. Ai putea sa spui ca e meh din alea 48 de min stiind cat de misto e jocul full?
In gameplay trailer s-a aratat un singur quest parcurs prin una din multiplele modalitati in care poate fi terminat.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Cyberpunk 2077

Post by Magicake »

Daca mesajul e tintit si la "meh"-ul meu, raspunsul e da. Ca sa dezvolt putin, problemele mele cu jocul nu tin de gameplay & co, ci de defaultness-ul sau.

Heck, poate o sa fie cel mai bun cyberpunk game ever, doar ca tot neatractiv e pentru mine din pricina a ceea ce e. Nu vad nici un fel de spice acolo. Exemple de spices:

* Un cyberpunk world in care exista si elemente de fantasy, gen ce vezi in Shadowrun.
* O combinatie de cyberpunk si noir.
* Un cyberpunk cu o directie artistica ceva mai unica, gen noile Deus Ex.
* Un mix de cyberpunk si poveste clasica cu demons & stuff a la Diablo, cred ca tot la fantasy mai sus s-ar potrivi. DOOM are demoni high-tech foarte bine design-uiti.

Pentru fanii adevarati cyberpunk clasic evident ca e misto. Eu nu sunt unul, so o sa vreau mereu cyberpunk cu ceva twist care sa ma agate.
Last edited by Magicake on 28 Aug 2018, 17:54, edited 1 time in total.
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3048
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Cyberpunk 2077

Post by MC »

Ma refeream strict la postul lui Daniel.
Ce zici tu e evident ca tine de gusturi si preferinte. Mie de exemplu imi surade ideea unui univers cyberpunk "pur", dar in acelasi timp as fi fost incantat si daca mergea pe un mix cu noir sau chiar usor fantasy.
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Cyberpunk 2077

Post by tnt »

Pai nu prea e cyberpunk "pur" cand vine vorba de environment, dar s-a mai discutat asta.
kostyka
Headless Kamikaze
Posts: 284
Joined: 28 Feb 2017, 23:39

Re: Cyberpunk 2077

Post by kostyka »

Cui i-a placut Witcher 3, nu cred ca n-o sa-i placa Cyberpunk, e cam aceiasi jucarie.

Din hud iti dai seama cum se joaca - o sa urmaresti un pointer pe harta>>>>> (e bine ca nu e cu mini map, ca in mare parte in Witcher 3 mai mult cu nasul in mini map am stat; comparat cu Gothic 3 de exemplu, unde erai nevoit sa inveti harta cat de cat, in Witcher 3 habar nu am de geografie, nu am fost nevoit sa invat aproape nici un reper, nici nu tin minte sa ma fi simtit vreodata pierdut prin joc)>>>>> si la destinatie o sa faci una alta, probabil 90% din timp gun fights. E mult sleepwalking adica, dar macar in Cyberpunk te mai si uiti pe unde esti, nu te holbezi doar la 5% din ecran. Jumate de punct pentru Cyberpunk.

Decizii ca si in Witcher 3 probabil, doar superficial cu RePerCurSiuNI CatASTRofalE ooohhh, tine-ma ca imi explodeaza capul la cat de adanc,profund si multilateral dezvoltat narativ e; vrajeala. Nu produce nimeni 10.000 de ore de joc ca sa joci tu 20, 30 unicat.

Probabil in Cyberpunk o sa fie si un numar mare de misiuni unde esti acompaniat de npc-uri ca sa ai inca un layer extra de ghidaj, doamne fereste poate te simti stingher si pierdut in joc si-l dezinstalezi.

probabil si multe misiuni unde te extra ghideaza cine stie cine din, cum s-o chema fereastra aia, pop-up remote transmission screen.

Cu alte cuvinte, nu o sa fie nici de data asta explorare cu adevarat, o sa fie misiuni super on rails, cum si-a dat seama CD Red ca prinde, sa nu te doara capul decat de amorteala neuronilor.

Dar e ok, asta e tot ce poti cere de la rpg-uri moderne aaa. Nu o sa mai apara vreodata ceva ca gothic 3, de marimea aia si fara pointer de harta. La revedere.

Witcher 3, nu stiu daca a simtit vreodata cineva impulsul de a-l rejuca, eu nu l-as mai rejuca vreodata. Probabil asa o sa fie si Cyberpunk.

Il joci o data pentru poveste, probabil o sa iti amintesti ceva one linere sau plot twist la final, dar o sa-ti amintesti ca se joaca aproape singur, si bleah, prea multe seriale, prea multe whatever. Tetris. Macar tetris e antrenat si e diferit de fiecare data.


Si, hai sa fim seriosi, zicea Patrunjelu' ca e vanila, default; Asa e. Si asa e din conceptie. de ce credeti ca a ales CD REd universul ala, pentru ca e prea excitant si plin de influente straine si iesit din comun, si edgy and shit etc, etc? Nu, pentru ca e basic cat se poate.

Ce-ar fi fost sa decida CD RED sa fabrice un joc in universul Perdido Street Station de exemplu?! Acolo mai era loc si de personaje iesite din comun, si de un soi de cyberpunk dar luat in raspar, atmosferic, nu cu luneta direct in frunte.
...
M-a cam dezumflat gameplay revealul, daca e sa fac un tldr; nu stiu ce ma asteptam, ce au aratat ei acolo e tot la ce ma puteam astepta daca e sa fiu rational. Safe, nice, polished, extra guided. Cred ca vroiam un Gothic 3 cyberpunk si m-am amagit singur ca o sa produca asa ceva CD Red. Nici nu a fabricat CD red vreodata asa ceva, si nici nu au motive sa aibe incredere in jucatori ca ar aprecia si cumpara asa ceva.

TLDR shit rant everybody, sorry; ma asteptam la cai verzi pe pereti si am primit exact, precis, fara dubiu ce produce industria de ani si ani. ala e jocul, ca apare maine sau peste 20 de ani, ala e gameplay-ul de baza. Follow the reticule. Enthusiasm can go to hell.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by McWilliams »

Nu produce nimeni 10.000 de ore de joc ca sa joci tu 20, 30 unicat.
Exact. Iar plangerile cu "probabil o sa-l joc o data si gata, la fel ca pe Witcher 3" sunt cam... meh. Witcher 3 l-am jucat de doua ori pana acum - prima data varianta vanilla, imediat dupa release; apoi inca o data, un an mai tarziu, cand au fost scoase pe piata toate adaosurile pentru joc care mai erau de scos si a fost patch-uit cu ce s-a gasit lipsa de prima data. Steam zice ca am 399 de ore, deci probabil un 300 de ore de gameplay efectiv, deci un euro pentru cate 5 ore. Eu ma simt multumit de raportul asta.

Nimeni nu rejoaca un joc de cateva sute de ore din nou, tocmai din motivul indicat - producatorul nu o sa lucreze la mii de optiuni doar ca un jucator sa aleaga cateva zeci si gata. Deci o data ce treci prin main story, este gata. In cel mai fericit caz, poti spera la ceva in genul GTA - to fool around in between missions and/or after the main storyline is done. Witcher 3 nu prea avea asta, din pricina povestii - dupa ce ai salvat INTREAGA LUME, POSIBIL MAI MULTE LUMI, DE LA DISTRUGERE TOALA, iti vine cam greu sa revii la "acquire 3 bear asses for random villager". GTA-ul nu suferea de asta pentru ca si povestea personajului principal/personajelor principale este mai restransa in impactul asupra universului jocului. Pot spera la asta de la Cyberpunk - sa nu ajung la un sfarsit unde eu, jucatorul, si numai eu pot face diferenta intre un final tragic si un final fericit pentru intregul univers. Si daca o sa fie asa, probabil ca o sa-l mai joc(i) si dupa ce termin(i) povestea de baza; nu o sa simt(i) tentatia de a o lua de la zero, insa mai pot(i) pierde cateva zeci de ore in continuare, facand chestii minore, doar pentru cum arata jocul/doar pentru explorare/doar pentru gunfights s.a.m.d.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3048
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Cyberpunk 2077

Post by MC »

Eu de exemplu in Witcher 3 nu plec dintr-o zona (White Orchard, Velen, Novigrad, etc) pana nu descopar toate treasures, pana nu fac fiecare quest cat e mic, ce mai....pana nu intorc fiecare piatra din zona respectiva. Si modul cum e construita povestea te ajuta la asta pentru ca nu faci decat sa alergi o buna bucata de joc dupa Ciri, iar in drumul acesta dai peste diverse mici povesti care pot sta in picioare prin ele insele si care dau toata savoarea jocului.
E clar inca de la inceput cum va evolua main questu, inca de cand esti pus sa o cauti pe Ciri in cele 3 lucatii majore. E clar ca nu o vei gasi decat dupa ce treci prin toate 3. Si atunci de ce sa alergi si sa nu explorezi pe indelete? pentru ca nimic major nu se va intampla in main quest.
Mie mi se pare genial construita povestea in sensul ca nu te impinge sa mergi doar pe main quest ci iti da ragazul sa mai faci si sides si explorare.

Tl;dr Mi se pare gresit sa joci Witcher 3 alergand doar dupa indicatorul de pe harta, dupa cum mi s-ar parea gresit sa faci asta si in Cyberpunk daca va fi construit la fel (si pare ca va fi)
User avatar
DANiel
Hammer Haunt
Posts: 1798
Joined: 4 Mar 2014, 00:20
Location: Bucuresti

Re: Cyberpunk 2077

Post by DANiel »

Tot nu inteleg de unde toata furtuna si tot butthurtul. Este parearea mea despre un joc pe care l-am vazut 40 de minute si care cred ca nu o sa ma impresionze. Punct. MC, ma bucur pentru tot ce zici tu acolo, dar again, in lumea sunt si oameni cu pareri diferite. Daca eu prefer sa fiu suprins, again, alegerea, pana atunci raman la parerea mea. Si da, in mare parte avem si moduri diferite de a aprecia jocurile si a ne bucura de ele. Eu am avut alte asteptari pana si de la gameplay si cam atat.
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3048
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Cyberpunk 2077

Post by MC »

DANiel wrote: 29 Aug 2018, 10:00 Tot nu inteleg de unde toata furtuna si tot butthurtul.
E mult spus, dar in fine.
Doar mi-am exprimat o opinie referitor la ce ai scris. Credeam ca aici e un forum unde se poarta discutii si se exprima pareri referitoare si la ce scriu alti useri.
Eu nu vreau sa te "fortez" sa iti placa jocul (poate nici mie nu o sa imi placa in final), dar am simtit nevoia sa raspund postului tau.

Nu trebuie sa te urzici asa Daniel pt ca iti respect opinia.
Last edited by MC on 29 Aug 2018, 10:15, edited 1 time in total.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by TG »

Pătrunjelu' wrote: 28 Aug 2018, 17:39 * Un cyberpunk cu o directie artistica ceva mai unica, gen noile Deus Ex.
Lol. Ce e unic in directia artistică la noile Deus Ex?

Nu m-a dat pe spate ce am văzut și deja am problemele mele cu Witcher 3 care cred că vor fi și mai pronunțate aici, dar din primele demonstrații în afară de grafică W3 nu impresiona cu absolut nimic. Cam așa e și aici.

Nu sunt încă convins dacă îmi va plăcea Cyberpunk și sincer nici nu sunt foarte investit neapărat, dar multe dintre observațiile voastre sunt amuzante at best și "first time seeing a game trailer" at worst. Mă refer aici la ambele tabere. Take some chill, până la lansare ne putem trezi că e cyberpunk cu femei dezbrăcate, înarmate cu un an treilea sfârc.

Plus că mai avem de trecut prin multe certuri despre downgrade-uri, procesul de producție, faptul că poți juca un personaj feminin. Să nu ne grăbim băieți, ajungem și la cele 90 de ore de joc despre care nu știm nimic.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Cyberpunk 2077

Post by DarthZombie »

That yellow piss filter was unique and special for me, dammit!
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by Mahdi »

M-am uitat doar câteva minute la gameplay video, dar cred că o să-l revăd azi pe tot, să văd ce l-a determinat pe kostyka să facă un 180° nu doar față de Cyberpunk 2077, ci și față de Witcher și CD Projekt în general. Trebuie să fie un video foarte revelator, dacă i-a schimbat retroactiv părerea favorabilă despre Witcher și optimismul pe care le avea acum câteva pagini.

My 2 cents: CD Projekt se scaldă de mai demult (și nu doar de la Witcher 3) în apele călduțe ale mainstream-ului. Mi-au plăcut jocurile lor în ciuda acestui lucru. Witcher 3 e un joc bun în ciuda (și nu datorită) faptului că e un open world presărat cu activități de umplutură. Mie nu mi-a făcut plăcere să răscolesc fiecare punct de interes de pe harta din W3, iar de la un punct încolo I stopped bothering, m-am ținut doar de questul principal + contractele și side questurile secundare. Chiar și questul principal mi s-a părut că are prea multă umplutură, în special segmentul cu Novigrad, dintre Velen și Skellige. Pe de altă parte, momentele reușite contrabalansează aceste lipsuri, iar pentru mine Witcher 3 iese pe plus.

În ce privește Cyberpunk 2077, n-aveam nicio îndoială că va ținti spre mainstream appeal. Dar la cum arată istoricul lor, asta nu înseamnă mare lucru. I'm cautiously optimistic, as usual. Dacă iese în 2020, sunt șanse ca lansarea să coincidă cu următorul meu upgrade major la PC, deci o să îl încerc oricum.

Aștept cu interes să văd care va fi „nasul lui Vesemir” pentru Cyberpunk 2077. Nu de alta, dar „prea mult soare” nu are același farmec potențial memegenic.
REMEMBER CITADEL
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: Cyberpunk 2077

Post by sebas »

Era clar ca Cyberpunk 2077 urma sa aiba the marketing train going full speed, asta dupa succesul financiar W3. Gotta keep the stockholders happy and provide growth, growth.

N-as bate prea mult moneda pe un hype gameplay reveal care oricum avea sa fie on-rails action.
dump CHA
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Cyberpunk 2077

Post by Magicake »

TG wrote: 29 Aug 2018, 10:14 Lol. Ce e unic in directia artistică la noile Deus Ex?
Ma refeream la paleta de culori, bazata in principal pe negru si auriu. Probabil ca daca as sta sa sap mai mult as gasi si alte "unicitati", dar mai mentionez aspectul de material gen fibra de carbon (sau plastic?) pentru high tech equipment, very high end smooth looking. Ca-i fain sau nu, referitor la ce zice Zombie, depinde de fiecare; dar nu am vazut alt joc cu look similar (ma refer la Human Revolution, nu am jucat Mankind Divided sau vazut prea mult din el). It sets it apart, cu alte cuvinte.
Last edited by Magicake on 29 Aug 2018, 16:25, edited 1 time in total.
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: Cyberpunk 2077

Post by sebas »

Sincer Cyberpunkul e atat de putin reprezentat in gamingul de dupa inceputul anilor 2000 ca producatorii au libertate deplina sa se joace cu paletele de culori. Sau hai na, neon-cyberpunk e cunoscut bine ca sunt ceva titluri.
dump CHA
User avatar
cg1700
Hammer Haunt
Posts: 2328
Joined: 27 Apr 2014, 12:54

Re: Cyberpunk 2077

Post by cg1700 »

Ma refeream la paleta de culori, bazata in principal pe negru si auriu.
Sunt multe jocuri care au piss filter. MGS4 in special imi vine in minte mai ales ca avea si tehnologie cu aspect de material gen fibra de carbon
Image
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by Cristan »

Da, și mie mi se pare că Deus Ex HR avea un aspect distinctiv care mi-a plăcut. Stilul vestimentar și arhitectura/designul interior, cu influențe medieval-renascentiste, m-au impresionat cel mai mult.

Cyberpunk 2077 mi se pare impresionant în primul rând prin "cantitate" - numărul de chestii prezente în joc (interioare de clădiri, mulțimi de oameni, sisteme care se întrepătrund). Altfel, gameplay-ul nu mi se pare chiar mindblowing, nu prea sunt chestii care să nu se regăsească și prin jocuri curente precum alde Witcher, Deus Ex sau GTA, cu excepția (în aparență) a numeroaselor alegeri pe care poți să le faci pentru a influența cursul acțiunilor.

Stilul vizual mi se pare ok - nu e atât de distinctiv încât să-l recunoști fără greș chiar și dintr-un singur screenshot, dar nici nu mă deranjează prin asta. Văd că s-au concentrat mult pe detalii și pe "imersiune" - să nu întrerupă cu loading screenuri sau cutscenes (vezi scena cu implanturile), fine by me, și mai au timp să dea un strat de vopsea artistică (sau mai multe) până la lansare.

Dacă ce s-a văzut până acum în trailer poate fi scalat la dimensiunea unui întreg oraș (un oraș foarte mare, din ce se vede și dimensiunea aparentă a orașului), mie mi se pare mai mult decât suficient ca să fiu hyped. Și având în vedere și experiența Witcher-elor, nu văd ce motive aș avea să fiu pesimist. Decât dacă aș fi "extraordinar de greu de mulțumit", ceea ce, din fericire, nu sunt.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
kostyka
Headless Kamikaze
Posts: 284
Joined: 28 Feb 2017, 23:39

Re: Cyberpunk 2077

Post by kostyka »

@Mahdi De la Gothic 1, 2 si 3 nu a mai fabricat nimeni genul ala de RPG, esential - FARA PUNCTE de reper PE HARTA generate fara nici un aport din partea jucatorului, puncte care nu stii cum si ce, si cine anume a decis sa fie acolo, cum stie personajul tau ca trebuie sa ajunga acolo. Gen un rpg unde nu ai cum sa dormi cu mouse-ul in mana, unde trebuie sa asculti dialogurile, sa belesti ochii la geografie.

CD Red nu a fost niciodata favoritul meu 100%, Piranha Bytes a fost, dar nici Pyranha nu mai produce jocuri in felul ala. CD Red nu ai cum sa-l ignori, pentru ca sunt cu cateva procente peste marea majoritate a producatorilor, dar sunt cu multe clase sub Piranha Bytes, cel putin PB inainte de Elex. (de fapt, exclud toate jocurile PB, in afara de Gothic, 1, 2, 2NotR, si 3 cu comunity patch)

Nu m-am schimbat deci cu 180 de grade, dar nici nu am discutat foarte amanuntit ce-mi place la rpg-uri, cum ii vad comparat cu PB. Comparat cu EA, totusi sunt o companie de doamne ajuta;

Tot eu sunt de vina in definitiv, cumva m-am autoinoculat cu ideea ca Cyberpunk o sa fie un joc care nu o sa fie o plimbare intre puncte pe o harta, prestabilite, ca o sa fie un joc unde o sa trebuiasca sa faci efort pentru a te ghida. Dar evident ca nu avea cum sa fie asa ceva.
Inaninte de gameplay reveal a fost usor sa ma amagesc ca poate, poate, miracol, o sa fie un joc de explorare. De unde, cred ca o sa fie un joc absolut on rails, de o lipsa de libertate deplina.

Punct pe harta, personaj npc langa tine ca sa te ghideze, ghidare suplimentara de la distanta. NPC-ul te ajuta sa iei decizii, se pare si in dialoguri. Film. Macar in Witcher 3 puteai sa dezactivezi din hud multe informatii suplimentare, desi jocul devenea o plimbare oarba, nu aveai cum sa te ghidezi pe harta doar prin dialoguri. Trebuie jocul din capul locului fabricat pentru stilul ala de gameplay, gothic 1, gen.

Si nu mai zic de voice overul ala, din gameplay reveal, care e mai condescendent decat orice a produs vreodata CD Red.

Mai citeam si comentariile youtube sub video, nimeni nu se plange de nimic, toata lumea e mind blown si excitata, omg.
......
Tot timpul am crezut ca seria Witcher urmareste sa fie un Gothic mai bun, si ca doar din pricina limitarilor de timp/tehnologie nu pot ajunge acolo. Gameplay reveal-ul ala e demonstratia clara ca in nici un caz nu asta au urmarit, daca vroiau libertate de explorare se putea face de la Witcher 1. Deci nu m-am intors la 180 de grade, doar va vroiam cai verzi pe pereti si m-a trezit la realitate video-ul ala.

Toata pleiada aia de imagini edgy, creieri zburati in cada, pereti care se surpa spectaculos, sexy sliding motions, sabii in antebrat, dialogurile alea retro edgy. E fix sufletu', nu trebuie sa faci nici un efort pentru ele, sunt toate primite degeaba. Ia de aici, urmareste sageata si minuneazate. Esti cel mai smecher.

Edgy and shit ar fi fost sa iti bage pe gat CD project ca trebuie sa explorezi, ca trebuie sa te ghidezi, sa-ti iei puncte de reper, ca nu o plimbare de bina voie ca intrun parc tematic. Cand nu risti nici cea mai marunta idee de, frate, habar nu am unde sunt, n-ai cum sa simti idea din spatele Cyberpunk 2020 - ca esti tot timpul in pericol. Esti doar in pericol sa adormi de plictiseala.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by TG »

Într-adevăr, mai ales birourile din HR arătau foarte bine, dar nu aș zice că asta îi oferă vreo unicitate când vine vorba de universul cyberpunk, era mai mult o chestie de level design inspirat. Adică, nu văd vreo corelație între ele și nici nu mi s-a părut ceva general valabil, erau destule nivele pur și simplu inspirate din alte jocuri/filme de acest gen.

Ar fi multe de zis despre el, dar ca original nu m-am gândit că o să-l văd descris vreodată, sau poate sunt eu blazat de la prea multe consumate.
kostyka wrote: 29 Aug 2018, 17:21 Tot timpul am crezut ca seria Witcher urmareste sa fie un Gothic mai bun,
Cum dumnezeu ai crezut asta când W2 a fost un RPG exclusiv axat pe dialoguri iar W3 s-a dus în direcția open world-urilor Ubisoft? Să nu mai zic de primul, în esență un hack and slash cu dialoguri. In afară de faptul că au creat lumi atmosferice nu aveau absolut nimic în comun ca atitudine de joc.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 18 guests