Kingdom Come: Deliverance
- Angra Maynu
- Zergling
- Posts: 145
- Joined: 16 Mar 2014, 12:25
- Angra Maynu
- Zergling
- Posts: 145
- Joined: 16 Mar 2014, 12:25
Re: Kingdom Come: Deliverance
Arata demential. Iar harta aia cum e desenata.....
Apha 0.3 18 min gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=eXMegd6-G8E
Apha 0.3 18 min gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=eXMegd6-G8E
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6549
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6549
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Kingdom Come: Deliverance
Lol ce diferenta intre luptele cu sabia din video-ul asta cu live gameplay si video-ul de mai sus care e de prezentare pt sword combat.
Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
Re: Kingdom Come: Deliverance
Pe mine ma tenteaza destul de tare. Pare a fi tot ceea ce mi-am dorit sa fie Mount&Blade
Re: Kingdom Come: Deliverance
Pai compara cu Mount and Blade 2
Re: Kingdom Come: Deliverance
De ce sa compar cu Mount & Blade 2? Compar cu variantele pe care le am acum.
KC.D se lanseaza cu mult inainte de M&B2.
Probabil ca o sa ma tenteze si M&B2 cand se va lansa.
KC.D se lanseaza cu mult inainte de M&B2.
Probabil ca o sa ma tenteze si M&B2 cand se va lansa.
Re: Kingdom Come: Deliverance
Nu cred ca sunt aceeasi nisa. KCD pare un fel de The Elder Scrolls intr-un setting istoric, fara elementele fantasy, pe cand Mount & Blade e un fel de Total War in care participi personal in lupte.
Re: Kingdom Come: Deliverance
Îmi place foarte mult ideea de RPG într-un setting istoric, fără magii și creaturi fantastice. La cât de frământat de intrigi și lupte interne era, așa numitul Sfânt Imperiu Roman e un setting cu mult potențial.
Și mie îmi dă impresia unui Oblivion fără daedre și elfi, și aici am reținerea cea mai mare. Sunt sătul până peste cap de rețeta de open world aplicată în ultimii ani, cu ore de joc umflate artificial cu task-uri repetitive și cu harta împânzită de "puncte de interes" luate cu copy/paste. Rămâne de văzut dacă KCD va fi mai restrâns ca anvergură și mai puțin diluat în conținut de umplutură. Personal sunt destul de sceptic, pentru că vorbim despre o companie mică, aflată la primul joc.
Mă aștept să fie destul de clunky la lansare, deci o să aștept niște reviewuri.
Și mie îmi dă impresia unui Oblivion fără daedre și elfi, și aici am reținerea cea mai mare. Sunt sătul până peste cap de rețeta de open world aplicată în ultimii ani, cu ore de joc umflate artificial cu task-uri repetitive și cu harta împânzită de "puncte de interes" luate cu copy/paste. Rămâne de văzut dacă KCD va fi mai restrâns ca anvergură și mai puțin diluat în conținut de umplutură. Personal sunt destul de sceptic, pentru că vorbim despre o companie mică, aflată la primul joc.
Mă aștept să fie destul de clunky la lansare, deci o să aștept niște reviewuri.
REMEMBER CITADEL
Re: Kingdom Come: Deliverance
Compania e noua, dar are in spate oameni care au conceput jocuri ca Hidden & Dangerous, Mafia, Operation Flashpoint, ARMA. Probabil stiai deja asta, zic si eu pentru orice eventualite.
Re: Kingdom Come: Deliverance
Pare cam prea autist. Probabil era buna postarea pentru topicul "Ce urmeaza?", dar cred ca next level pentru jocurile astea vor fi parazitii intestinali si optiunea de a-ti sfasia nadragii inainte de lupta, ca sa nu te incurce dizenteria cand manuiesti arma cu deosebita maiestrie.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Kingdom Come: Deliverance
Las' că de-alea pățeai și când luai disease de la râgâiala vreunei mumii în Icewind Dale.
@Stokk - nu știam detaliul ăsta, aveam impresia că e vorba mai degrabă de un CDProjekt în devenire. Chiar și așa, nu mi se pare la îndemâna oricui să facă un open world bun. Sau poate sunt eu un old fart prea exigent.
@Stokk - nu știam detaliul ăsta, aveam impresia că e vorba mai degrabă de un CDProjekt în devenire. Chiar și așa, nu mi se pare la îndemâna oricui să facă un open world bun. Sau poate sunt eu un old fart prea exigent.
REMEMBER CITADEL
Re: Kingdom Come: Deliverance
Aș argumenta că inerent nu există jocuri open world bune, doar jocuri care au reușit să nu sugă în ciuda acestui detaliu. De obicei făcând open world-ul mai puțin open (fie Gothic style, fie prin deblocare progresivă de locații, etc). De aici și motivul principal pentru care ultimele TES sunt borâturi.
Nu prea am urmărit Deliverance ăsta, pare mișto ca setting dar când văd compasul ala din Oblivion acolo mă apucă frisoanele.
Nu prea am urmărit Deliverance ăsta, pare mișto ca setting dar când văd compasul ala din Oblivion acolo mă apucă frisoanele.
Re: Kingdom Come: Deliverance
Stiu ca am citit cateva bloguri ale producatorilor acum cativa ani, cand fusese anuntat jocul, si se cam plangeau de provocarile realizarii unui astfel de titlu cu resursele limitate pe care le aveau. Ma astept ca totul sa se fi rezolvat si sa iasa ceva superb.Mahdi wrote:@Stokk - nu știam detaliul ăsta, aveam impresia că e vorba mai degrabă de un CDProjekt în devenire. Chiar și așa, nu mi se pare la îndemâna oricui să facă un open world bun. Sau poate sunt eu un old fart prea exigent.
"da" - chestrony, 2016
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4601
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Kingdom Come: Deliverance
Brace yourself for disappointment, my son. Un joc unde - "teoretic" si "zic producatorii" - ca o sa conteze cum ataci (slash, pierce, bludgeon) si unde ataci (top, upper-left/right, lower left/right), dar care arata asa, o sa fie nasol fara urma de indoiala. S-ar putea sa iti placa setting-ul si roleplay-ul suficient cat sa compenseze neajunsul asta. Si sa-i dai puncte bonus pentru ca este un "indie", nu un joc cu un buget egal cu PIB-ul unui stat mai mic. Insa gandeste-te ca hitbox-uri clunky/dubioase provoaca frustrari imense. Iar singurul joc recent care a fost spot-on cu asta (cum ataci si unde ataci) se numeste... oh, wait - I already forgot its name! Made by Ubisoft or the likes. And is currently played by less people than those with Windows 8.
Un joc fara HUD sau cu un HUD limitat - cum e cazul aici - o sa aiba mari probleme in a oferi feedback adecvat cand vine vorba de faimoasele exclamatii "da' l-am lovit, sa moara mama - de ce n-a murit?! Asta triseaza!!!" & comp.
Un joc fara HUD sau cu un HUD limitat - cum e cazul aici - o sa aiba mari probleme in a oferi feedback adecvat cand vine vorba de faimoasele exclamatii "da' l-am lovit, sa moara mama - de ce n-a murit?! Asta triseaza!!!" & comp.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Kingdom Come: Deliverance
Faptul ca e open-world nu cred ca e un asa mare dezavantaj pentru un joc de genul asta, e practic o invitatie pentru d-astia ca mine sa exploreze un setting istoric cu tot cu mediul natural pe care-l are. Si din pacate asta vine la pachet cu compasul si waypoints, pentru ca multi oameni sunt absolut pierduti fara Google Maps irl. Sper doar ca aici oamenii vor fi invatat din greselile lui Oblivion et co si vor avea un jurnal cu care sa nu te stergi la fund astfel incat sa poti dezactiva macar waypointurile si sa stii unde ai nevoie sa te duci pentru quest-uri [asta a fost marea problema a jocului, nu compasul cum au impresia multi].
Combatul arata stangaci, dar it's to be expected tbh. Singurul joc care a incercat lupta cu sabii/topoare free-form a fost Die by the Sword si jocul ala arata incredibil de ridicol pentru ca tactica ideala este sa smucesti de mouse ducand la niste miscari de-a dreptul supranaturale din partea personajului controlat de tine. Ce-i drept nu controlezi doar oameni ci si orci, ogrii si mai stiu eu ce creaturi fantastice, dar intelegeti ideea. Asa ca o chestie precum steluta asta directionala pare un compromis acceptabil intre full-mouse-control si atacuri complet scriptate pe care le activezi printr-o apasare de buton in functie de unghiul dorit.
Nu stiu daca au asta in planuri de viitor [trebuie sa ma uit pe canalul de Youtube a devilor KC:D] dar jocul asta ar merge fantastic de bine mana-n mana cu VR. Sper insa ca tampeniile alea de feature-uri mentionate de filmuletul postat de Mahdi ca fiind adaugate pe motiv de "player feedback" sa poata fi dezactivate la alegerea jucatorului. Fuck color filters, la cat de lent pare combatul iti poti permite sa arunci o privire o fractiune de secunda pe bara de stamina in plm!
Combatul arata stangaci, dar it's to be expected tbh. Singurul joc care a incercat lupta cu sabii/topoare free-form a fost Die by the Sword si jocul ala arata incredibil de ridicol pentru ca tactica ideala este sa smucesti de mouse ducand la niste miscari de-a dreptul supranaturale din partea personajului controlat de tine. Ce-i drept nu controlezi doar oameni ci si orci, ogrii si mai stiu eu ce creaturi fantastice, dar intelegeti ideea. Asa ca o chestie precum steluta asta directionala pare un compromis acceptabil intre full-mouse-control si atacuri complet scriptate pe care le activezi printr-o apasare de buton in functie de unghiul dorit.
Nu stiu daca au asta in planuri de viitor [trebuie sa ma uit pe canalul de Youtube a devilor KC:D] dar jocul asta ar merge fantastic de bine mana-n mana cu VR. Sper insa ca tampeniile alea de feature-uri mentionate de filmuletul postat de Mahdi ca fiind adaugate pe motiv de "player feedback" sa poata fi dezactivate la alegerea jucatorului. Fuck color filters, la cat de lent pare combatul iti poti permite sa arunci o privire o fractiune de secunda pe bara de stamina in plm!
Re: Kingdom Come: Deliverance
M-am uitat din nou la un video si am observat ce e in neregula la jocul asta (si vad ca mi-ati luat-o inainte, dar nu intocmai), este aceeasi chestie care pt mine face ca jocuri precum The Witcher, Batman, Mad Max sa fie insuportabile: locked combat, acest mecanism de console in care totul se face automat, trebuie sa apesi doar unul sau doua butoane, ce iti da un sentiment de mini-game (oh, acum ne batem noi 2 aici deoparte, o dam parte in parte frate), a fucking boooooring, repetitive and skill-less dumbed-down vomit. In ziua de azi suntem prea idioti pentru a ne pozitiona si a tinti singuri, se ocupa jocul de asta thank you very much. It's all for children, it's kiddies corner time!!!
Mare mi-e mirarea ca nimeni nu s-a plans de asta nici macar pe acest forum, toata lumea ridica in slavi alde Witcher 3, acest modern-The Wheel of Time wannabe pt consolisti, joc in care toate bataliile sunt la fel, ai intotdeauna un oponent locked, iar indiferent unde se uita personajul tot ce trebuie sa faci e sa apesi pe un buton (eventual sa mai faci cate un roll) si gata. Celorlalti oponenti care stau sau nu la rand sa intre si ei in locked mode cu tine, li se pareaza automat mai toate loviturile. O sa ziceti ca... daaa, dar trebuie sa ajungi la nu stiu ce boss sa vezi ca e mai greu; nope, e acelasi tedious repetitive locked shite doar ca stai mai mult.
Am sa astept Mount and Blade 2 pt sword combat, thanks.
Mare mi-e mirarea ca nimeni nu s-a plans de asta nici macar pe acest forum, toata lumea ridica in slavi alde Witcher 3, acest modern-The Wheel of Time wannabe pt consolisti, joc in care toate bataliile sunt la fel, ai intotdeauna un oponent locked, iar indiferent unde se uita personajul tot ce trebuie sa faci e sa apesi pe un buton (eventual sa mai faci cate un roll) si gata. Celorlalti oponenti care stau sau nu la rand sa intre si ei in locked mode cu tine, li se pareaza automat mai toate loviturile. O sa ziceti ca... daaa, dar trebuie sa ajungi la nu stiu ce boss sa vezi ca e mai greu; nope, e acelasi tedious repetitive locked shite doar ca stai mai mult.
Am sa astept Mount and Blade 2 pt sword combat, thanks.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 45 guests