Pillars of Eternity II: Deadfire
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
In jocurile vechi iti dadeai seama ca un dialog e super important cand era voiced
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4601
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
Nu am jucat vreodata acest joc, dar nu in Oblivion l-au angajat pe "Jean Luc Picard" ca sa dea vocea unuia care moare in prolog? Now that right there is a good investment on Bethesda's part. /ironic
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
Când am jucat prima dată BG2 credeam că am probleme cu sunetul și din cauza asta nu sunt toate dialogurile vorbite. Până la urmă mi-am reinstalat Windowsul (era 98 pe atunci) pentru a mă convinge că nu e de la mine.Pătrunjelu' wrote: ↑14 Apr 2018, 12:32 In jocurile vechi iti dadeai seama ca un dialog e super important cand era voiced
dump CHA
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
Si Sean Bean pentru ala pe care-l dadacesti de-a lungul jocului. Vazusem recent un trailer de-al lor in care spuneau ca-i "all-star cast" la voice actors desi in afara de astia doi sunt numai anonimiMcWilliams wrote: ↑14 Apr 2018, 14:02 Nu am jucat vreodata acest joc, dar nu in Oblivion l-au angajat pe "Jean Luc Picard" ca sa dea vocea unuia care moare in prolog? Now that right there is a good investment on Bethesda's part. /ironic
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4601
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
Ma rog, pe astia ii stim pentru ca sunt actori de filme/teatru (ma gandesc si la Charles Dance). Daca l-as auzi pe tipul care i-a dat voce lui Kain sau lui Raziel, l-as recunoaste imediat; daca i-as vedea numele intr-o lista, nu mi-ar spune nimic.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
Cum sa nu recunosti numele lui Simon Templeman si Michael Bell [sorry, no linky for this one]? First your omniscience, and now your powers. You're slipping badly!
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4601
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
Pentru ca nu ma uit la nume, evident. I can tell it when/if I hear it, but that's about it. Nu fac o pasiune din a citi cu atentie sectiunea "credits" dupa ce termin un joc.
Oricum, prefer necunoscuti (pentru publicul larg) vs. cunoscuti, cand vine vorba de voce, atat timp cat sunt actori au mai facut asta (voice for video-games). Tind sa cred ca este greu de transpus unui actor (de filme, de teatru, de opera) ca trebuie sa ofere niste replici generice, fara feed-back, ca parte dintr-un dialog, fara sa vada/aura interlocutorul, eventual si in mai multe tonuri, in functie de ce/cum/cand ar intreba un PC/un alt NPC. Din ce am vazut, fiecare actor inregistreaza bucatica lui, intr-un anume segment de timp, iar asamblarea puzzle-ului se face mult mai tarziu.
Kain sau Raziel aveau si parti considerabile de monolog (nu chiar) interior, dar si dialoguri cu alte personaje bine conturate. Aproape ca puteai lua vocea de la orice actor care a jucat in Macbeth sau Faustus. Imagineaza-ti ca ar fi trebuit ca Kain sa raspunda la toate replicile tembele dintr-o roata de dialog a celor de BioWare, cu versiuni "serious", "angry", "goofy" etc. ... OH, WAIT! THEY ALREADY DID THAT WITH LOGHAIN MAC TIR. It was shite! The voice-over was fine, but the lines of dialogue were utter shite.
Oricum, prefer necunoscuti (pentru publicul larg) vs. cunoscuti, cand vine vorba de voce, atat timp cat sunt actori au mai facut asta (voice for video-games). Tind sa cred ca este greu de transpus unui actor (de filme, de teatru, de opera) ca trebuie sa ofere niste replici generice, fara feed-back, ca parte dintr-un dialog, fara sa vada/aura interlocutorul, eventual si in mai multe tonuri, in functie de ce/cum/cand ar intreba un PC/un alt NPC. Din ce am vazut, fiecare actor inregistreaza bucatica lui, intr-un anume segment de timp, iar asamblarea puzzle-ului se face mult mai tarziu.
Kain sau Raziel aveau si parti considerabile de monolog (nu chiar) interior, dar si dialoguri cu alte personaje bine conturate. Aproape ca puteai lua vocea de la orice actor care a jucat in Macbeth sau Faustus. Imagineaza-ti ca ar fi trebuit ca Kain sa raspunda la toate replicile tembele dintr-o roata de dialog a celor de BioWare, cu versiuni "serious", "angry", "goofy" etc. ... OH, WAIT! THEY ALREADY DID THAT WITH LOGHAIN MAC TIR. It was shite! The voice-over was fine, but the lines of dialogue were utter shite.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
True thatPătrunjelu' wrote: ↑14 Apr 2018, 12:32 In jocurile vechi iti dadeai seama ca un dialog e super important cand era voiced
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6549
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
S-a lansat. Acum să așteptăm să se dezarhiveze.
REMEMBER CITADEL
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
Să se "dezarhiveze"? De unde l-ai cumpărat arhivat?
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
L-am luat cinstit, de când au lansat campania pe Fig. Doar că degeaba am făcut preload, dacă acum steam-ul se chinuie să decomprime / decripteze / whatever 20 de gb. Ar fi trebuit să-l instalez pe SSD.
edit: am intrat în el.
REMEMBER CITADEL
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
După aproape o oră de joc abia am trecut de character creation.
Mi-am făcut un pitic specializat în halebarde.
Mi-am făcut un pitic specializat în halebarde.
REMEMBER CITADEL
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6549
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
Numai bine, pana termin primul, lanseaza si dlc-urile. Am vazut ca are si import save feature. I'll stick with my moonboy priest.
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
Excelent. Expertii in lupta de contact cu armament medieval recomanda halebarda ca cea mai buna optiune pentru un pitic. Neaparat sa-i pui si manusi trainice. Nimic nu rupe imersiunea mai rau ca un pitic ce manuieste o arma grea fara manusi. Ia una peste degete si totul e RIP.
LE: what an umgak release trailer.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
Yeah, de data asta nu îl mai joc la lansare. Nici nu e la rând dar aș prefera să îl prind dupa patch-uri și DLC-uri oricum. Cum funcționează importul? E doar character wise sau se importă și deciziile?
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
Nu am dat import la vechiul meu save, pentru că voiam să îmi definesc personajul de la 0. Nici nu mai știu ce build aveam acum câțiva ani. Pe de altă parte, nu știu ce impact are character wise importul - în PoE2 începi din nou de la lvl 1, nu e ca și cum s-ar păstra toate deciziile legate de skill-uri & stuff.
Din punct de vedere al deciziilor din PoE1, treaba e destul de bine pusă la punct. Ai posibilitatea fie să imporți salvarea anterioară, fie să îți detaliezi tu manual toate deciziile pe care le-ai avut față de povestea principală, companioni și side quests. Jocul oferă și câteva presets gata completate. E unul inclusiv pentru "am făcut toate alegerile nasoale". Rămâne de văzut cât de mare este impactul lor în PoE2.
Din punct de vedere al deciziilor din PoE1, treaba e destul de bine pusă la punct. Ai posibilitatea fie să imporți salvarea anterioară, fie să îți detaliezi tu manual toate deciziile pe care le-ai avut față de povestea principală, companioni și side quests. Jocul oferă și câteva presets gata completate. E unul inclusiv pentru "am făcut toate alegerile nasoale". Rămâne de văzut cât de mare este impactul lor în PoE2.
REMEMBER CITADEL
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
Da, probabil și eu o să fac așa. Că aș încerca și alte clase, barbarul ăla op cu mult dps era mișto dar mi s-a luat de el.
Re: Pillars of Eternity II: Deadfire
Ai mai multe posibilități, că au băgat și opțiune de multiclass. Inclusiv la companioni ai posibilitatea prima dată când îi recrutezi să decizi dacă îi vrei single class sau multiclass. Eder de exemplu poate fi păstrat ca fighter pur, rogue pur sau fighter/rogue (aka swashbuckler). Am mers pe single class pentru toată lumea, însă, că n-am avut timp și chef să analizez toate posibilitățile. În plus, n-aș vrea să pierd abilitățile de la niveluri mai mari pe care le dobândește un single class.
Între timp, reviewuri:
Între timp, reviewuri:
REMEMBER CITADEL
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests