Dark Souls Remastered

Discuții axate pe jocurile RPG.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Dark Souls Remastered

Post by Waaagh! »

Pătrunjelu' wrote: 31 Aug 2018, 18:32 Also sry dar nu joc Remastered ci PtD si nu am pus DSFix pentru ca nu stiu cum imi afecteaza performanta.
Foarte bine si foarte bine. N-am inteles nici pana azi care a fost faza cu DSFix. Probabil tot ceva entitled gamer syndrome. Mie-mi mergea mai bine si arata mai bine fara.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Dark Souls Remastered

Post by Magicake »

Cel mai atractiv element din lume e "decay"-ul (nu am alt termen) omniprezent. Ai "ce este" in fata dar ti se mentioneza mereu ce a fost, iar atmosfera ce face locatiile sa para abandonate si decay-ul mai sus mentionat te fac sa incerci sa-ti imaginezi cum ar fi aratat lumea din jur in vremuri mai bune.

Anor Londo si iluziile sunt elemente ce contribuie in mod diferit la aceeasi idee: ce este vs ce era.

Dark Souls nu e promovat ca si joc post-apocaliptic, dar cred ca s-ar descurca binisor in categoria aia :-D
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Dark Souls Remastered

Post by Magicake »

Impresia initiala fata de Darkroot Garden a fost un mare "UGH", in mare parte din cauza bandei de tree huggers. Dar dupa ce le-am ghicit jocul au devenit soul farms si eu am devenit maestru la parry + riposte :lol: Chiar foarte tare ca i-au plasat acolo, te fac sa te lupti succesiv cu inamici care-ti exploateaza slabiciunile in mod diferit.

Stats so far, dezvoltate dupa ureche — daca mi se pare ca am prea putin health bag in VIT, daca devine trend sa raman fara stamina in lupte cand conteaza mai mult bag in END, altfel bag in STR ca sa fac damage mai mare cu BKS. Gameplay-wise cred ca mi-a iesit un warrior destul de adaptabil, ma descurc atat pe shield + one hand cat si pe two handed cu running attack sau dodging. Ma mai ajuta si Havel's Ring.

Armura e combinatie de hard leather set cu mainile si cracii de la wanderer.

Image
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Dark Souls Remastered

Post by Magicake »

Am reusit sa fac jocul sa fie prea usor, pe de o parte sucks ca e prea usor, pe de alta parte nu am trisat, doar am folosit (aproape) tot ce mi-a pus jocul la dispozitie.

Heck, nici soul farming n-am facut pe bune, doar de vreo cateva ori am zis ca-s super aproape de level up, ar trebui sa fac rost de remaining souls. Se putea abuza de soul farming fara probleme din ce vad, jocul permite foarte multe. Daca stateam 2 ore langa phalanx probabil ca acum eram level 150 :lol:

La urmatorul run incerc un spellcaster. O sa incerc candva si tank cu Havel's Set, e ceva la care nu-s bun deloc. La unii bossi a trebuit sa dau jos armura ca sa castig viteza (Sif in principal), altfel ma rupeau. S-a rezolvat intre timp cu Havel's Ring si Ring of Favor and Protection.

Mai am de batut din main guys Bed of Chaos, Four Kings, Gwyn si inca nu am trecut prin DLC.
User avatar
kensky
Pig Cop
Posts: 888
Joined: 2 Mar 2014, 17:20
Location: Lenevind™

Re: Dark Souls Remastered

Post by kensky »

phpBB [video]


merge pe versiunea veche nu cashgrabu' asta

https://www.nexusmods.com/darksouls/mod ... escription
Image
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: MOD-uri interesante

Post by Magicake »

O sa ma uit la serie pentru ca lobos dar din ce am vazut din prima ora modificarile sunt gen "ok, dar de ce?"
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Dark Souls Remastered

Post by Mahdi »

Să-i dea un aer de noutate, pentru cei care știu deja jocul pe de rost?
REMEMBER CITADEL
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Dark Souls Remastered

Post by Magicake »

Aia a reusit clar, inca nu mi-e clar daca modificarile sunt si bune :lol: Bonfire placement-ul de la inceput e neplacut, care-i faza cu stray demon si de ce e accesibil asa de devreme, de ce nu ai si ceva benefic pentru pactul ala. Si astea sunt doar primele chestii care-mi vin in minte.

Profane Image boss a fost cool. Ma intreb daca devii nu au intentionat initial ca acolo sa fie ceva mai mult decat un miniboss, mod-ul asta scoate in evidenta cat de boss arena-like e camera aia. E cam boring comparativ cu alte arene, dar...
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Dark Souls Remastered

Post by Magicake »

Spoiler for mod spoilers:
Boss fights sunt de departe cele mai misto lucruri din mod pana acum (sunt la part 5). Manus in special, si sa transformi capra intr-un fel de pursuer a fost o idee inedita.

Modificarile weird af continua insa. Sen's Forge wtf, ala numai forge nu e, si Gaping Dragon e cu adevarat WTF.
Cred ca problema fundamentala e absenta unui modkit sau ceva de genul pentru DS, nu poti sa faci mare lucru cand recurgi la hacks I suppose. E clar ca dev-ul avea idei bune cu asta si s-ar fi putut folosi de un modkit mai capabil.
User avatar
kensky
Pig Cop
Posts: 888
Joined: 2 Mar 2014, 17:20
Location: Lenevind™

Re: Dark Souls Remastered

Post by kensky »

Image

doar £449.99 / 499,99€
Image
kostyka
Headless Kamikaze
Posts: 284
Joined: 28 Feb 2017, 23:39

Re: Dark Souls Remastered

Post by kostyka »

Baieti, fete, camarazi, everybody, azi am devenit jucator adevarat! I got good, ba! De vre-o doua saptamani m-am tot luptat cu DS1, dar azi l-am dat gata! Si nu oricum, in still mare, jumatate din lupta finala cu Gwyn am fost maestru parry/riposte! Sa ma fi vazut cineva in furnalul primei flacari cum ma luptam de maiestuos, fara nici un stres, eram numai bun de portret in ulei pe panza!

Mi-a adus aminte lupta finala de prima data cand m-am intalnit cu un black knight, in Undead Burg, la inceputul jocului. Dupa ce m-a ciomagit ala de vre-o cateva zeci de ori la rand, am zis ca dezinstalez jocul! La primul backstab reusit asupra necuratului s-a umflat pipota-n mine mai ceva ca obrajii basiliskului, asa ca am continuat corvoada! Si Gwyn asta de final cu care m-am jucat ca pisica cu soarecele, nu era un simplu cetatean cavaler, nu, asta era tata lor, cu sabia inflacarata si inima plina de cenusa! Si io, care ma incurcam in butonane la inceput, apasam pe butonul de heal in loc de ala de fuga, eu l-am doborat! :D Sa-mi faceti statuie ca merit! XD

Nu mai conteaza ca pana sa ajung mare campion mi-am facut draci cu jocul 1000 la puterea nspe catralioane, ca mi-au trebuit doua randuri de walkthrough-uri sa dibuiesc cararea, dar l-am dat gata!

Acum ca ma gandesc retrospectiv, parerea mea initiala, ca e un joc nemilos, intimidant de voluminos, dificil, si mult prea secretos cu ce anume ai de facut, "questuri", etc., era o parere.. partial pripita.. aproximativ. Dificil este, e un joc unde ai nevoie sa faci atentie la executie, dar e si dificil de navigat, fara informatii de pe internet trebuie sa ai timp si rabdare imensa. Dar chiar daca ai citit si vizualizat tot continutul posibil si imposibil, tot nu inseamna ca nu o sa mori. Dar macar mori pe cararea buna!

Apropo de spoiluit, pt. mine as spune ca e si mai fun si mai acaparant odata ce te-ai informat, mie nu mi-a stricat informarea prealabila explorarea.

Ziceam ma sus ca l-am citit initial ca ar fi un joc masiv, acum imi dau seama cat de micut e, ca volum. Fiecare zona e mai mult un prototip, gen un proof of concept, o schita. Dar pe de alta parte, cum e gandit, mai degraba ca un puzzle de orientare, planificare si executie decat un rpg classic, dimensiunea si constructia hyper dungeon-crawler-like e numai potrivita. Si e dungeon crawler de labirint 99% din timp, chit ca pari a naviga un oras, sau o padure, sau ca escaladezi un esafodaj, in realitate peste tot e tunel presarat cu luminisuri si camere. De-asta, cand realizezi cum sunt legate intre ele, e foarte satisfacator. Dar poate fi si enorm de dificil in orientare.

Are si o frumusete aparte, toata geografia si constructiile. Faceam turism de final de joc prin Kiln of the First Flame, si imi imaginam ca poate e o centrala atomica dezafactatata caldarea aia, sau interpretarea dark fantasy a uneia; combinatia de oboseala, excitment, si toate informatiile pe care le acumulasem pana atunci despre joc, imi imaginam ce poate fi cu toata pleiada de zone, de geografii diferite. Intre Ash Lake, care e ca un paradis decazut, frumos, linistit si trist pana la Blight Town, construit intr-un mare cilindru care cine stie ce rol sa fi avut, bunker, put, etc. care e absolut dezgustator, apoi ai Anor Lando, cu arhitectura neoclasica/gotica. Si fire link shrine, care e perfect ca hub central, chit ca si acolo ai de furca cu orientarea la inceput. Sau Sen's Fortress, unde de abia astepti sa ajungi dupa cinematicul cu uriasul care trage lantul si ridica poarta, dar cand ai ajuns acolo habar nu ai cum sa navighezi!

E creepy, e majestic, e dezgustator, e intrigant, e linistit, e stresant, dar e foarte acaparant daca rezisti sa nu faci rage quit. Rar mi s-a intamplat sa ma prinda miezul noptii in fata calculatorului dar cu DS1 am patit-o. Cred ca ajuta si faptul ca reiei multe zone extrem de des ca noob, ai timp sa-ti imaginezi, sa-ti construiesti treptat o harta mentala cu geografia, si te intriga si mini lumea asta a jocului, parca ar fi mai mult in spatele ei, parca ar fi mai mult decat random. Parca ar fi ruine ale unei civilizatii pierdute, parca ar fi ceva mai superficial, parca ar fi ceva cu mai multa carne pe oase.. Cred ca poti interpreta geografia si arhitectura si simbolic daca vrei, si ajuta si personajele si putinele conversatii pe care le porti. Eerie, eerie little world. Trebuie sa ma arunc la niste video-uri cu lore pe youtube.
...
Cel mai fain boss pt mine, si de fapt bosul pe care l-am resimtit ca bos de final, mult mai tare decat Gwyn, a fost Artorias. Artorias e un boss introdus cu unul din expansionurile jocului, si cred ca a fost gandit sa te scoata din tabieturile vechi pe care jocul vanilla ti le-a format. Dau dovada de "inteligenta" si bosii din jocul de baza, dar Artorias mai ca pare ca te citeste! Cand crezi ca ai un moment de respiro, ca poti sa bei un clondir de foc si sa-ti regenerezi sanatatea, atunci se arunca in atac! Si parea ca se retrage norocitul! Pui prea multa distanta intre tine si el? isi da buff! Ai pus pe tine o debara de haine groase si abia te misti?! E mai tanc decat tine, si cand te ia la cutit ramai fara stamina imediat! Te-ai dezbracat in cucul gol si esti mai agil ca un alergator la 100 de metri?! Tot te prinde daca nu faci atentie, daca nu recunosti cu ce atac se pregateste. Aproape ca pare sa stie cata stamina si health ai, cand esti mai vulnerabil si atunci preseaza! Si colac peste pupaza, nu cheat-uieste, tot arsenalul de miscari e gandit bine, poate fi evadat, exploatat, dar trebuie sa faci atentie maxima.

Cu alti bosi poti sa faci spam pe butonul de atac, de exemplu cu Four Kings daca te imbraci gros nici nu ai nevoie sa parezi, cu un palos upgradat esti boier. Dar cu Artorias nu te joci, adica ba tocmai ca te joci, te obliga exponential mai mult decat alti bosi sa faci atentie, sa-ti alegi gear-ul bine, sa fii prezent.

De asemenea, un alt exemplu, spre deosebire de lupta cu Ornstein and Smough unde descoperi strategii la limita cheese-ului (cum sa folosesti resturile de coloane ca sa nulifici atacurile executionerului Smough, de exemplu) lupta cu Artorias pare ca nu poate fi exploatata pe baza de probleme de AI, pur si simplu, trebuie sa gasesti momentele perfecte de dodge, parry, cand sa ataci, cand sa faci heal, etc. E un duel perfect.

Multe alte lupte cu bosi pot fi rushed, sunt murdare, cateodata e neclar ce se intampla, camera e destul de nasoala cateodata, poti sa fii pierdut in spatiu; se poate degenera in morti unde nu stii de ce ai murit, poti sa poti iesi invingator fara sa simti ca ai citit si inteles bosul.

Dar cu Artorias nu am invins decat cand am inteles cu adevarat cum se comporta.
...

Explorarea e insa frustranta la inceput si fara sa devina rewarding ulterior. De exemplu, Blighttown, upper level, care e un mini cosmar de navigatie, sau in general probleme de genul chei mult prea bine ascunse, si nu numai ca sunt cheile ascunse dar nici nu stii ca iti trebuie. Sau.. "quest"-urile. Trebuie sa dai in carti de tarot sa despici unde trebuie sa te duci, ce sa faci, ce vor de la tine npc-urile mai prietenoase.

De exemplu, exista un personaj care iti poate deschide o scurtatura intr-un labirint cu lava, Izalith, scurtatura care iti trebuie ca sa poti indeplini un alt "quest", quest care, iarasi nu ti-l explica nimeni, e aproape suprarealista expozitia intregii povesti; ok, deci trebuie sa o servesti cu 30 de humanity pe o tanti spider lady. Care umanitate e o resursa greu de gasit si e utila, poate fi folosita si ca heal item. Si nu ca ti-ar spune "quest" giver-ita - da-mi umanitate, boss, sa-ti deschida tanti cararea, sau macar mersi de resursa, ia de-aici bacsis o scurtatura. Nope! Nici Macar nu vorbeste inteligibil, pe engleza gen, decat daca, fara sa ti se spuna, pui un obiect intr-un cuib de cioara, dai restart, iei un inel din cuibul unde ai depozitat obiectul, il pui pe deget, sa te duci fix la sufletu'n praznic inapoi in izalith si atunci poti sa intelegi ce zice spiderita. SDar in nici un caz nu are ceva concret de spus despre quest! FUCK!


...
Dar cu toate ciudateniile, e foarte acaparant. Si eu sunt genul care daca am optiunea sa joc pe easy, joc pe easy. Asta nu a fost easy, dar a fost foarte memorabil, si deja ma gandesc sa incerc si ds3 si nici pe ds1 nu-l dezinstalez!

TLDR: Am terminat DS1, caut pe cineva sa ma ciopleasca in piatra pt ca sunt un erou! :P Foarte misto joc, ciudat, dificil in orientare, dificil cu lupta, obtuz cu multe aspecte pe care jocurile "normale" le servesc gratis, dar fain rau.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Dark Souls Remastered

Post by Waaagh! »

Super. Fine work. Acum joaca-le si pe restul, ca sa vezi ce castroane obosite sunt. Lansatul de sequeluri ar trebui pedepsit cu inchisoarea.
NO COVER. ALL MAN.
kostyka
Headless Kamikaze
Posts: 284
Joined: 28 Feb 2017, 23:39

Re: Dark Souls Remastered

Post by kostyka »

Hmm, si 3 zici ca e nasol? Am vazut review-uri pozitive pt. el.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Dark Souls Remastered

Post by Mahdi »

:lol:

El e încă opărit pentru că în 2 și 3 nu mai poți juca cu build-uri de tanc pur. Ceea ce e adevărat, și-au cam bătut joc de mecanica de poise și au pus prea mult accentul pe tot felul de tweak-uri dubioase pentru pvp. Dar în afară de asta, rămân oricum peste orice alt action/rpg de pe felia asta. DS2 e într-adevăr cel mai neșlefuit, dar în DS3 sunt câteva din cele mai mișto boss battles din serie.
REMEMBER CITADEL
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Dark Souls Remastered

Post by Waaagh! »

Lasa opareala, desi evident ca nu pot depasi momentul in care Sir Onion se cutremura, spulberat de sobolanii care-i rod calcaiele placate in fier. :lol:

Dar as zice ca jocul sine e DS 2.0 cand vine vorba de level design. In loc sa aiba propria identitate si directie artistica, incearca sa puncteze pe nostalgie + asseturi furate din Bloodborne, adica optimizeaza raportul dintre incasarile financiare si lehamitea producatorilor cand vine vorba de munca. La puscarieeeeee!
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Dark Souls Remastered

Post by TG »

Lol, ce fantasmagorii pe Waaagh! aici. :lol:
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
kostyka
Headless Kamikaze
Posts: 284
Joined: 28 Feb 2017, 23:39

Re: Dark Souls Remastered

Post by kostyka »

Legat de build-uri, impresia mea per total cu 1 a fost ca jocul prefera sa fii undeva intre sprinten si bine imbracat. Adica nu stiu daca poti sa fii tanc perfect, sa stai gen imobil cu scutul sus si sa hackuiesti in nestire. Te vrea fluid, daca nu super rapid, cel putin mobil. Deci nu stiu daca poti juca fara frustrari ca tanc.

Pe de alta parte am jucat doar 1 build, strength based si cu puncte multe in stamina. Am jucat cu armura groasa in cam tot jocul cu exceptia bosilor unde de obicei i-am batut imbracat doar cu scut si palos pt viteza de deplasare. Deci e posibil sa se poata si ca tanc dar trebuie distribuite punctele altfel.

Legat de level design, am vazut ca 3 vine la pachet cu Anor Lando, cu Painted World, am vazut ca e si Siegmeyer prezent deci e clar ca au mizat si pe nostalgia si pe curtat jucatorii vechi, aici tind sa ii dau dreptate lui W. Depinde acum cum sunt toate prezentate, ce rost au.

Mai citeam ca 3 nu la fel de interconectat ca 1 cu geografia, si asta m-a cam dezumflat. Erau misto momentele cand luai un lift si te regaseai intr-o zona de care aveai habar.
User avatar
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea
Posts: 3303
Joined: 18 Sep 2016, 22:09

Re: Dark Souls Remastered

Post by Ferrrrrrrrrdinand »

Everyone love that shield in DS2 until a wild smelter demon appears.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Dark Souls Remastered

Post by Waaagh! »

kostyka wrote: 19 Jun 2020, 19:08 Depinde acum cum sunt toate prezentate, ce rost au.
Iti explic eu ce rost au: maximize $$$, minimize effort. :lol: :lol: :lol:
NO COVER. ALL MAN.
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests