Dark Souls 2

Discuții axate pe jocurile RPG.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6090
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Dark Souls 2

Post by Mahdi »

Image

:lol:
REMEMBER CITADEL
User avatar
NickoTyn
Space Invader
Posts: 44
Joined: 2 Mar 2014, 19:14

Re: Dark Souls 2

Post by NickoTyn »

Probabil le poti schimba sa foloseasca un singur buton. I hope so.
Image
User avatar
kensky
Pig Cop
Posts: 888
Joined: 2 Mar 2014, 17:20
Location: Lenevind™

Re: Dark Souls 2

Post by kensky »

testam demoul :D, il iau si eu maine seara probabil numai sa-mi intre banii
Image
User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2412
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Dark Souls 2

Post by Mărar »

PSA:
phpBB [video]
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Dark Souls 2

Post by Waaagh! »

E intr-adevar o kurwa de joc. I-am dedicat un program de lucru azi. Mi se pare ca sufera de un sindrom care e comun sequelurilor, anume supraumflarea inutila a optiunilor. Nici nu il incepusem bine si eram deja inecat in piese de echipament pe care probabil nimeni nu le va folosi vreodata. In rest, mi se pare mai dificil ca primul. Gankingul si luatul prin invaluirea sunt la ordinea zilei, ceea ce e excelent. N-am intalnit insa nici un bos pana acum. Am dat cu niste balubazauri optionali de pamant, dar nubletii vor fugi pe langa ei. Era bine daca nu aveau aceasta posibilitate. :evil:
Last edited by Waaagh! on 26 Apr 2014, 07:28, edited 1 time in total.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3050
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Dark Souls 2

Post by MC »

Waaagh! » Fri Apr 25, 2014 9:55 pm wrote: Am dat cu niste balubazauri optionali de pamant, dar nubletii vor fugi pe langa ei. Era bine daca nu aveau aceasta posibilitate. :evil:
Daca fac asta si evita optionalii se joaca degeaba si jocul clar nu e ptr ei.
De ce ai mai juca Dark Souls daca nu vrei sa iei la palos si sa dovedesti tot ce misca ? :|
De exemplu eu am stat in primul Dark Souls la Great Wolf Sif cateva zile doar ptr a-mi dovedi ca pot sa il fac. Boss total optional si fara reward important. Satisfactia a fost enorma. Mi se parea imposibil de omorat cand am intrat prima data la el.
Last edited by MC on 26 Apr 2014, 10:53, edited 1 time in total.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6090
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Dark Souls 2

Post by Mahdi »

Atât doar că Sif nu e opţional. :D Dropează un obiect care-ţi trebuie pentru a accesa un boss battle obligatoriu. Dar sunt de acord cu tine în rest.

Balubazaurii la care face referire Waaagh sunt nişte non-boss mobs măricei care apar în tutorial şi sunt clar peste nivelul la care se începe jocul (mai ales dacă n-ai în inventar armele bonus primite la preorder). Nu mi se pare un lucru condamnabil să-i eviţi în acel moment. E, dacă vrei, ca atunci când dai prima dată peste titanite demon în Undead Parish. Sigur, poţi să te chinui un ceas să-l răpui la level 15, dar majoritatea preferă să se întoarcă mai târziu.
REMEMBER CITADEL
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Dark Souls 2

Post by Waaagh! »

Well, scopul jocului e sa te puna in situatii imposibile in care lupti intr-un mod pseudorealist (fara arcadey pew pew) pentru ultima farama de viata desi totul este impotriva ta. Mai tii minte penalul ala dintr-un turn din undead parish? E o kurwa si 1/2 sa-l bati cand ajungi prima data acolo. Ii faci un damage penibil cu cele mai smechere critical strikes si daca-ti popeste una esti gg. Cred ca multi il lasa pe mai tarziu dupa care uita de el, si oricum nu mai are nici un farmec lupta cand esti buff si-i dai doua si cade.

Revenind la balubazaur, cred ca daca-i subtiau putin de tot pielea era mai mult decat ok sa te arunce intr-o lupta obligatorie cu el, numai ca sa faca diferenta intre panselute si barbati :mrgreen: . Are atacuri putine, le vezi venind cu o ora inainte de lansare si sunt mult mai usor de evitat decat cele ale lui asylum demon, care te traznea de-ti iesea pe ochi daca nu te eschivai exact la momentul potrivit. Ca veni vorba de asta, parrying & backstabing sunt mai dificile ca in ds1, dar rollul pare sa fie mai usor de scos. Totodata, au rebalansat fatrollul, acum incepe cand depasesti 70% din maxload, iar midroll mi se pare ca nu prea exista, esti foarte rapid in tumba pana la acel punct.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
kensky
Pig Cop
Posts: 888
Joined: 2 Mar 2014, 17:20
Location: Lenevind™

Re: Dark Souls 2

Post by kensky »

Eu i-am lasat in pace, da-i in plm, la ala de dinaintea colibei babelor am consumat vreo 15 lifegems si tot nu l-am facut :lol:, probabil depinde si de clasa, daca esti cu sorcereru' te bagi sub intrare si ii dai fara probleme :D. Tot legat de clase, la inceput se vede diferenta f mult sau mi se pare mie, de exemplu cu warrioru' l-am facut din prima pe knightu' ala minibos din padure ce sta relax langa copac, iar cu knightu' meu nu am reusit din vreo 10 incercari
Image
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3050
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Dark Souls 2

Post by MC »

Mahdi » Sat Apr 26, 2014 8:27 am wrote:Atât doar că Sif nu e opţional. :D Dropează un obiect care-ţi trebuie pentru a accesa un boss battle obligatoriu. Dar sunt de acord cu tine în rest.
Asa o fi. :)
Insa eu tin minte ca mi-a picat doar sufletul lui din care iti poti crafta ceva arma smechera mai tarziu. Poate sa mai fi cazut ceva si sa nu tin minte. :D
Anyway, n-am bani de Dark Souls 2, asa ca bag la primul de nu se vede. :D
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Dark Souls 2

Post by Waaagh! »

Btw, aici sunt o gramada de statistici interesante pentru ds2. A se remarca distributia aproape gaussiana a numarului de jucatori ca functie de nivel. Maximul din coada e acolo pentru ca nu exista nici un mecanism care sa scoata caracterele de nivel mare din existenta, iar cel din cap se datoreaza cel mai probabil lansarii pe PC de ieri.

Altfel, genial Gauss asta, cica teza lui de doctorat a avut 2 pagini lol.

Edit: crap, statistica aia era pe PS3. Ma uit acum si la PC... and nu pare sa fie up to date. Contorul de killuri din joc era ieri seara pe la 4.5 milioane de morti, care n-are treaba cu cifra pe care o afiseaza ei.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Dark Souls 2

Post by Waaagh! »

Bun, i-am mai dedicat ieri inca o zi de lucru, si am alte cateva impresii:

1. Ba, e greu. :lol: Mi s-au intamplat toate porcariile: gang banged by troglodytes in beci, mi s-a rupt scobitoarea in timpul luptei si nu aveam rezerva, mi-a tras un npc glumet cu o balista in freza so on and forth.

2. Level designul e deocamdata intre meh si genial. Sunt parti plictisitoare si sterse si parti intortocheate, legate intre ele prin scurtaturi japonezo-perverse, cu o gramada de ambuscade penale sau obiecte ascunse parsiv.

3. Imbecilul de la From caruia i s-a parut ca e o idee buna sa abuzeze de urmatoarea mecanica trebuie sa se arunce de buna-voie in bastard sword: o multime de obiecte, deja am numarat mai multe decat erau in ds1 de la cap la coada, sunt accesibile numai sarind dupa ele. Cum in ds protagonistul are o detenta la salt de zici ca i-au mancat cainii gambele si are o ancora infipta-n fund, daca nu sari fix din locul din care au decis ei ca trebuie sa sari ca sa fie epic, o sa cazi in gol si o sa mori in chinuri sau o sa iei o tona de damage pe care nu prea ai cum sa il vindeci. Fuck this. M-am chinuit o singura data vreo 10 minute, si apoi pur si simplu am ignorat acele obiecte.

4. Penibila totusi faza cu grafica. :lol: Am ajuns la o portiune pe care au prezentat-o in demoul vechi. Acolo era bezna tuci, trogloditi navalind din intuneric, teroare. Acum ii vezi cum se scarpina dupa ceafa din partea ailalta a tunelului. :lol:
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
kaibamon
Space Invader
Posts: 6
Joined: 28 Apr 2014, 15:53

Re: Dark Souls 2

Post by kaibamon »

Si totusi grafic DS 2 pe PC pare ceva mai bun fata de consola. Si jos palaria la baietii de la From ca de data asta au optimizat jocu pt PC. Plus multyplayer component care merge si pe net mobil acu :)
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Dark Souls 2

Post by Waaagh! »

Inteleg ca jocul e intr-adevar bine optimizat, si ca poate rula pe sisteme medii cu aproape totul setat la maxim, iar grafica e clar cu mult peste cea a predecesorului (fata de console imbunatatirile ar fi marginale cica, dar nu am cum sa verific personal). Sunt insa curios sa stiu cum ar fi fost anumite sectiuni din joc cu sistemul de iluminare initial. Spoiler exemplifies this
Spoiler:
Acum sunt in niste ruine infestate cu oligofreni schingiuiti care se tanguie prin cotloane si ganguri. E deja suficienta tensiune, ca ii aud de la 3 camere distanta si ma intreb cati sunt si de unde or sa sara, dar cred ca ar fi fost delir mistic daca ma trezeami cu ei navalind din bezna in lumina tortei, sau mi se stingea torta fix dupa ce ii vedeam misunand la limita de vizibilitate. Daca ai reflexe si putin poise, le poti face fata si fara scut, deci chiar ar fi fost o experienta interesanta si nu un sad fap ca in tomb of giants, unde dupa ce ca te trazneau de-ti iesea pe ochi (cu tot cu scut lol), mai si riscai sa te pravalesti in abis la orice moment. Asta e, poate-n ds3 isi vor duce viziunea la capat. :lol:
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Dark Souls 2

Post by Waaagh! »

Wow. Se misca repede oamenii. Deja au scos fixuri pentru grafica ce apropie sistemul de iluminare de adancimea initiala. Vestea proasta e ca cine le foloseste incaseaza VAC ban momentan. Au fost la fel de performanti si cu hackingul, lumea deja raporteaza intalniri cu invadatori invulnerabili, dar pentru aia evident ca nu merge banul. :lol:

Cred ca era bine sa mearga full nelson cu partea on-line si sa tina toate fisierele caracterelor pe serverele lor, sau ca acele caractere salvate local sa nu aiba acces la multiplayer.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
NickoTyn
Space Invader
Posts: 44
Joined: 2 Mar 2014, 19:14

Re: Dark Souls 2

Post by NickoTyn »

Chiar cand am terminat de facut un setup frumos pentru downsampling si SweetFX, pe pagina jocului din steam store, a aparut asta:
Valve Anti-Cheat enabled

As recomanda sa scoateti toate injectoarele si modurile grafice pana nu aflam mai multe. Crede-ma, nu vrei sa ai contul de steam VAC Banned pentru un downsampling si un sharpen.

edit: pe NeoGAF, lumea zice ca VAC este destul de selectiv incat sa nu baneze GeDoSaTo sau SweetFX.
Image
User avatar
kensky
Pig Cop
Posts: 888
Joined: 2 Mar 2014, 17:20
Location: Lenevind™

Re: Dark Souls 2

Post by kensky »

da-i dracu cum sa baneze pt sweetfx :D
Image
User avatar
NickoTyn
Space Invader
Posts: 44
Joined: 2 Mar 2014, 19:14

Re: Dark Souls 2

Post by NickoTyn »

Mai demult au fost cateva banuri pentru ceva moduri grafice care adaugau bloom si alte efecte pentru jocuri pe Source, insa asta a fost cu mult timp in urma.
De asemenea, am folost SweetFX in Dota 2 si nu am patit nimic.
Cat despre GeDoSaTo, Durante a spus ca din punct de vedere tehnic, modul lui nu modifica in nici un fel starea jocului, deci nu ar trebui sa fie detectat ca cheat, insa nu promite nimic.
Probabil voi juca la fel cand ajung acasa, si daca se ajunge la un banfest, atunci va fi revolutie electronica.
Image
User avatar
kaibamon
Space Invader
Posts: 6
Joined: 28 Apr 2014, 15:53

Re: Dark Souls 2

Post by kaibamon »

Probabil ca se v-a rezolva in curand si partea cu modding. As vrea eu sa dea si un mod tool aia de la From da cred ca visez. Asa de repede au facut si trainere astia? Nu prea mai vad de ce, considerand ca pvp acu e in mare parte optional si nici cand pierzi sau castigi nu mai e asa de enervant. Si jocu nu devine sadic decat dupa ce joci in NG+, din cate am auzit.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Dark Souls 2

Post by Waaagh! »

Si, a mai avut cineva parte de distractie cu baietii clopotari? :lol:

Edit: spoiler mic, daca mai simte cineva vreo nostalgie pentru Alone in the Dark 2
Spoiler:
Image
NO COVER. ALL MAN.
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests