Dragon Age 3

Discuții axate pe jocurile RPG.
User avatar
ProtectorateNova
Headcrab
Posts: 57
Joined: 30 Jul 2014, 14:52

Re: Dragon Age 3

Post by ProtectorateNova »

De unde pot sa cumpar jocul la 100-150 ron?
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3053
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Dragon Age 3

Post by MC »

Ai PM.
User avatar
Gabriela
Headcrab
Posts: 67
Joined: 28 Apr 2014, 15:38
Location: Wonderland

Re: Dragon Age 3

Post by Gabriela »

Esett » 24 Nov 2014, 22:31 wrote:http://forum.bioware.com/topic/520902-t ... on/page-16

Nu cumparati jocul pe PC. Daca tineti la sanatatea mentala. Pot sa confirm ca schema de control este o metoda prost mascata de tortura.
EA si Bioware trebuie sa auda de la noi despre asta.
Eu l-am cumpărat, cu precomandă chiar. Did a kitten die somewhere becase of that? :(
Nu e ideal cum se controlează sau interacționează cu diverse uneori, dar nu-mi pare a fi nici chinul și tortura exprimată de unii și alții cu furcile în brațe.
Alone, important and wise. (W. B. Yeats)
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4671
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Dragon Age 3

Post by Magicake »

Mutat discutia anterioara aici:
viewtopic.php?f=4&t=691&p=16959#p16959

Let's keep it strictly about DA 3 here.
User avatar
kensky
Pig Cop
Posts: 888
Joined: 2 Mar 2014, 17:20
Location: Lenevind™

Re: Dragon Age 3

Post by kensky »

Eu am jucat cam 3 ore azi, deja m-am obisnuit cu controlul k+m; in schimb am probleme in cutscenes, mari variatii de fps chiar si cu unlocku la 60 fps, plus si sunetu are un stutter cateodata si mai ramane si in urma imaginii. Si cu mantle am probleme, cand il activez se blocheaza la loading screen, cu dx11 merge .
Image
User avatar
DreadWing
Headless Kamikaze
Posts: 277
Joined: 2 Mar 2014, 21:13

Re: Dragon Age 3

Post by DreadWing »

Cutscenes sint blocate la 30 FPS, probabil pentru experienta cinematica...
User avatar
kensky
Pig Cop
Posts: 888
Joined: 2 Mar 2014, 17:20
Location: Lenevind™

Re: Dragon Age 3

Post by kensky »

e o comanda sa deblochezi la 60, dar cu lock sau fara aceeasi senzatie e, f enervant si nu am gasit solutie
Image
Zaorish
Headcrab
Posts: 98
Joined: 5 Mar 2014, 12:31

Re: Dragon Age 3

Post by Zaorish »

Dragon Age 3: Skyrim edition. Pe bune, preferam sa se repete iarasi hartile de un catralion de ori si sa avem mult mai multe questuri decente decat sa avem o mana de questuri chiar ok realizate (gen cea cu mages) si un brat de "du-te la war room si fa X", "aduna X bucati de Y". Nu m-am jucat extraordinar de mult, mi se pare un rpg pretty good, dar nu-l mai simt ca dragon age. . Optimizarea e shit. Si mouse + keyboard controlling e crap, dar te obisnuiesti dupa cateva ore, dincolo de momentele usor penibile in care inca mai incerci sa avansezi numai cu mouse si incepe ala sa dea cu sabia. Also, modul in care au implementat caii e complet oribil. Personajul tau se urca pe cal, tovarasii de party...dispar. Fuck immersion.

All in all nu e o achizitie proasta din Mexic/Ukraina de pe Origin, dar personal preferam ceva mai putin open world si cu questuri ceva mai relevante.
User avatar
kensky
Pig Cop
Posts: 888
Joined: 2 Mar 2014, 17:20
Location: Lenevind™

Re: Dragon Age 3

Post by kensky »

daca te plictisesti la inceput http://www.reddit.com/r/dragonage/comme ... nterlands/

dupa ce ajungi in skyhold, devine mult mai misto
Image
Zaorish
Headcrab
Posts: 98
Joined: 5 Mar 2014, 12:31

Re: Dragon Age 3

Post by Zaorish »

Posibil sa fie cum zice ala. Prin skyhold sunt si eu acum, dar abia am "ajuns". Insa am impresia (posibil sa gresesc) ca si celelalte zone (era un "coast" si inca una pe care nu am retinut-o) sunt asemanatoare cu Hinterlands. Adica sunt open world cu un vagon de chestii de facut. Jocul imi pare construit pe ideea de open world + niste story quest ce-i drept foarte bine facute. Toata chestia nu e neaparat gresita, dar nu e nici chiar pe gustul meu. Sunt unul din cei care nu am fost extaziat nici de Skyrim, tocmai pentru prea mult open world. Probabil n-am eu genul ala de imaginatie care iti trebuie la a te distra cand te plimbi cu un cal pe munti. :D Cum ziceam insa, am facut mult din Hinterlands si doar 1 quest din celelalte zone. Tot ce-i posibil sa ma insel. Chiar daca nu ma insel, nu strica o desprindere de la tipul de branching-alege dintre 2 planete/zone-story pe care insista Bioware pana acum.
User avatar
ProtectorateNova
Headcrab
Posts: 57
Joined: 30 Jul 2014, 14:52

Re: Dragon Age 3

Post by ProtectorateNova »

Dragon Age Inquisition a castigat GAME OF THE YEAR 2014, Yayyyyyyyyyyyy!!!
Chiar merita sa castige. :D
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6547
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: Dragon Age 3

Post by joonior_bmf »

DS 2 snubbed over this? :(
User avatar
cg1700
Hammer Haunt
Posts: 2328
Joined: 27 Apr 2014, 12:54

Re: Dragon Age 3

Post by cg1700 »

DS 2 snubbed over this?
Premiile astea au exact la fel de multa valoare ca notele din review-urile pentru titluri AAA de pe site-uri gen IGN sau Gamespot.
Image
User avatar
ne0lith
proxe.net
Posts: 1272
Joined: 2 Mar 2014, 15:58

Re: Dragon Age 3

Post by ne0lith »

Cred ca tocmai pe Gamespot a castigat titlul de jocul anului, din ce-am vazut. Totusi nu stiu de ce i-ar pasa cuiva.
"da" - chestrony, 2016
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3652
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: Dragon Age 3

Post by zme-ul »

Denuvo can't be broken, they said

guess what!? :P
人は地獄を作った
User avatar
DreadWing
Headless Kamikaze
Posts: 277
Joined: 2 Mar 2014, 21:13

Re: Dragon Age 3

Post by DreadWing »

Din ce am vazut, inca e o varianta SH (sa zicem). Lords Of The Fallen nu a fost scos la vanzare ;)

Acum ca s-a rezolvat problema cu gender si class, trebuie sa-mi fac timp sa-l joc. Sa vad daca se ridica la inaltimea hype-ului. Dar daca am reusit sa rezist pana la finalul lui DA2, sint sperante pentru Inquisition.
User avatar
ProtectorateNova
Headcrab
Posts: 57
Joined: 30 Jul 2014, 14:52

Re: Dragon Age 3

Post by ProtectorateNova »

Dragon Age Inquisition a castigat GAME OF THE YEAR 2014 (GOTY) la Video Game Awards (VGA) si la Gamespot si la IGN si la toate site-urile posibile si imposibile.
Eu am 124 de ore in joc pe dificultatea normal, vroiam sa joc pe nightmare dar controlul este varza, Origins si Awakening le-am terminat pe nightmare iar Dragon Age 2 pe Hard.
Povestea principala din Dragon Age Inquisition este decenta dar misiunile secundare sunt varza sunt foarte plictisitoare si sau inspirat din porcaria de skyrim atunci cand vorbesti cu cineva adica nu mai ai feeling-ul ala cinematic.
Sunt Mage level 18 dar au distrus mage-ul in Inquisition ai putine vraji si nu prea poti sa iti cresti mana ca in Origins sau Dragon Age 2, numai ca aici ti se regenereaza mai repede dar nu imi place stilul asta cum au facut ei.
Folosesc numai Spirit Blade, Energy Barrage, Chain Lighning, Winter Grasp si acum am si static cage dar mi-ar fi placut sa am si fireball si firestorm din Dragon Age 2 dar in schimb au bagat porcaria de sistem FOCUS care nu-l folosesc deloc.(pe dificultatea normal este foarte usor trec ca prin branza)
Si nu prea ai robe pentru magician, foarte putine, crafting-ul este bun dar abia gasesti schite din acelea, trebuie sa colinzi pana faci clabuci.
Eu de obicei cand joc un RPG fac intai toate misunile secundare si la sfarsit fac misiunile principale.(Skyhold-ul este facut foarte superficial mi-ar fi placut mai multe optiuni de customize)
Dragon Age Inquisition merita sa castiga GOTY 2014 la VGA, jocul are o grafica fenomenala sper intro buna zi sa-l joc pe
ULTRA HD dar sunt putin dezamagit de joc din cauza misiunilor secundare foarte plictisitoare si lipsa feeling-ului cinematic.
Momentan ii dau o nota de 8/10.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Dragon Age 3

Post by McWilliams »

Da, exact asta desparte Inquisition de GOTCentury - feeling cinematic.

Bloody garme jurnalizm tossers - always taking the safe option like it's God holding out his finger at Adam on the Sistine Chapel ceiling. Safer than wanking with a condom on. Daca Warlords of Draenor ar fi fost stand-alone, ala ar fi iesit GOTY.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
ProtectorateNova
Headcrab
Posts: 57
Joined: 30 Jul 2014, 14:52

Re: Dragon Age 3

Post by ProtectorateNova »

@McWilliams

In Dragon Age Origins +Awakenigs plus Dragon Age 2 avea acea camera cinematica in toate misiunile secundare si puteam sa le tin minte mai usor, in Inquisition am uitat toate misiunile secundare despre ce era vorba, pentru mine conteaza si acest aspect "camera cinematica".(sper ca m-am exprimat mai bine acum)
Dragon Age Inquisition are o groaza de probleme pe langa C.C.(dar a meritat sa castiga GOTY 2014 pentru ca toate jocurile aparute in 2014 au fost mai slabe decat Inquisition din punctul meu de vedere)
Daca vor reusi sa elibereze niste patch-uri solide si un expansion adevarat cum a fost awakenings si sa iti dea o tona de optiuni de customize pentru skyhold si pentru pijamaua aia care umbli cu ea, Inquisition va fi o bijuterie de RPG.(da si pe mine ma enerveaza pijamaua aia) :lol:
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Dragon Age 3

Post by McWilliams »

Eu cred ca ar trebui sa reformulez pozitia mea. Vad ca am fost fie prea subtil (improbabil), fie prea vag (imposibil) - DA Inq ar merita sa castige GOTY pentru 2014 doar daca s-ar lua in considerare cele 5, 10 sau 15 jocuri "triple A" lansate. SI NIMIC ALTCEVA!

Principala mea problema cu Inq nu este nici MMO-rizarea lui ("you are our hero, our saviour, our chosen one. you have the glowing thing so we dare not question it! but please, collect 10 bear arses so we can put dinner on the table. and this WILL make a difference for the war effort"), nu este nici tembelizarea lui (sa zicem ca nu mai e la moda sa ai combat in stil turn/tactic-based; nu cand promovezi jocul pentru console, unde exista o istorie foarte buna a jocurile action cu un sistem de combat cat se poate de bine implementat, dar si de incantator pentru ochi/urechi/ego. insa daca tot insisti pentru un joc party-based, ar ajuta cumva sa justifici rostul celorlalti in lupta), nu este nici ghivecificarea lui (cand te uiti la combat, Inq vrea sa fie Batman: Arkham something; cand te uiti la quests, Inq vrea sa fie WoW: something; cand te uiti la socializarea din party sau la castel, Inq vrea sa fie The Sims: something; cand te uiti la harta strategica, Inq vrea sa fie Far Cry: something; cand te uiti la storyline, Inq vrea sa fie Game of Thrones: something... you know when they say the jack of all trades is the ace of none?). Desi toate astea, plus altele, ma supara si destul de mult, nu asta ar fi cuiul lui Pepelea.

Dupa deloc umila mea parere, principala problema cu DA3 este faptul ca departamentul care se ocupa storyline a tras pe nas prea multa Novacaine (pun unintended, but happily offered). Unde in Origins, Awakening si 2 exista, intr-o anumita masura, o... limita a bunului simt, in lipsa unei exprimari mai compacte si mai exhaustive, in Inq se arunca totul pe geam si incepi cam de cand se anunta ca asteroidul va distruge Terra, in filmul Armageddon. Se intampla lucruri. Ciudate, dar nu iesite din comun (there's some darkspawn on the warpath, there's some mages turned abominations, there's some feudal power struggle to be had, ancient curses and sins of our forefathers etc.). Pentru universul creat, este indezirabil, dar de asteptat ca astfel de evenimente sa se petreaca. Partea cea mai tare este cea in care aceste evenimente tind sa se intample independente unele fata de altele si chiar si de tine. De exemplu, nu Hawke a determinat sosirea Qunarilor in Kirkwall. Si nu Warden-ul a determinat otravirea lui Aemon. Actiunile astea au avut loc pentru ca ALTII decat personajul principal si antagonistul principal aveau o agenda personala. Stii, ca in lumea "reala", unde exista si alte persoane in afara de tine care au alte nevoi decat ale tale. Este un joc si nevoile sunt scriptate, ok, dar macar diversifica gradina de zarzavaturi.

In Inq, am revenit la modelul geocentric: totul se invarte in jurul alesului. Si, bineinteles, se determina ca tu esti alesul dupa 5 minute de intro, cinematics si monologue din partea altora. Aveam impresia ca m-am intors in timp si am dat start la o sesiune noua de Oblivion. "Pain is the new religion and I am Pope. bow down before me!". Iar antagonistul realizeaza ce scula de bascula esti, astfel incat se ajunge la un plot demn de James Bond villains. Sau poate demn de Pinky & The Brain. Pentru ca esti atat de BUN si de TARE si de MOAMA CE-AS MAI FACE SEX CU EL daca mi-ar da o floare si mi-ar asculta of-ul, incat trebuie o sumedenie de subterfugii prost-gandite sau prost-implementate (sunt nesigur care) pentru a intelege a) motivatia antagonistului principal, si b) actiunile antagonistului principal.

Sa nu mai zic ca, dupa cateva jocuri, expack-uri si DLC-uri in care, din nou, bad shit went down, but a fairly acceptable ratio and timespan, acum mai lipsea doar ca Maker-ul sa se pogoare pe pamant si sa declare Qun-ul drept unica salvare a continentului. Asta daca nu strangi repede niste floare de colt. Cate zeci/sute de ani au trecut intre Blights? Dar intre rebeliuni la scara intre mages si templars? Dar intre atacurile Qunarilor? Si cate rahaturi se petrec in interval de... cat timp, in Inq?

Nu in ultimul rand, unde sunt efectele deciziilor precedente si unde este partea de "tying up the loose threads"? Treci prin joc ca prin Call of Duty/Medal of Honor/Battlefield single-campaign, cu un "go! go! GO!" constant si, la finalul finalului, afli ca alta catastrofala multidimensionala urmeaza sa se abata asupra rahatului de lume pe care tocmai ce ai salvat-o.


Chiar nu vad de ce Warlords of Draenor nu ar fi mai bun decat Inq - functioneaza pe exact aceleasi principii.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests