The Mass Effect: Andromeda 1.06 patch promises to bring a number of "performance and stability" enhancements to the game, along with improvements to "cinematic scenes, particularly in the opening hours," and of course all sorts of individual bug fixes. There are also significant "combat balance updates" that BioWare said will address complaints about weapons and powers not getting the job done at higher difficulty levels.
Nu stiu cumde ati reusit sa il vedeti cu ochi buni, dar eu nu reusesc. Jocul e busit cap coada, si nu ma refer la animatii. In primul rand, e foarte haotic. Am inceput, am cateva ore de joc si nici nu stiu daca am nevoie de MediGel sau nu. Totodata in interior totul e haos. Hartile sunt haotice si nu au efectul ala de de loc unde traiesc creaturi. In vechile ME, chiar daca erau niste cotloane mici, se simtea aerul de loc locuit. Aici e doar o mare intindere cu persoane aruncate random. La nivel de animatii nu discut pentru ca tot engine-ul in opinia mea pare busit, de la incadrare proasta la animatiile de miscare (ai impresia ca kroganul are aceeasi greutate cu restul). Also, cliseic. Dupa 500 de ani de calatorit prin timp, dai peste un tip pe o baza spatiala, care e indian dupa ten, si vorbeste engleza cu accent indian. Am trait sa vad si asta. Si suprapuneri peste tot de texturi si forme iesite in relief. Ideea in sine nu e rea, poate nici chiar asa de condamnat, dar la cat de prost e impachetat, nu cred ca apuci sa vezi toate partile bune.
PS: De ce nu puteam sa am genele lu' Shepard?