Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

Discuții axate pe jocurile RPG.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

Post by TG »

http://www.baldursgate.com/
A new Baldur's Gate game will be revealed next week, if a countdown on the game's official website is real and not an optical illusion. It's no surprise: Beamdog said back in January that it would unveil the game in Spring, but it looks like they're rolling it out a bit earlier than expected. Taking place between Baldur's Gate 1 and 2, the yet-to-be-named game is not going to be Baldur's Gate III, but the studio says it is "something bigger than we've ever done before."

The studio actually said a fair bit about the unannounced game back in January. The working title is Adventure Y, and it'll run on the Infinity Engine. Indeed, hints about Adventure Y were emerging as far back as 2012, when Beamdog founder Trent Oster promised it would be "intimately linked to the Bhallspawn [sic] storyline".

In other Beamdog news, it doesn't look likely that Icewind Dale II is going to get the Enhanced Edition treatment any time soon, according to Oster. "The move to 3rd Edition rules would invalidate all the character classes and require a pretty thorough rework of the entire game to bring in the features from our Infinity Plus Engine," he said. "At minimum, nightmares abound."
http://www.pcgamer.com/baldurs-gate-cou ... nt-reveal/

Parcă mai era un thread pe undeva? Anyway, mă excitam mai tare la un EE pentru Planescape/IW2 pentru că nu-i văd în stare de mare lucru altfel, but who knows.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Baldur's Something

Post by Waaagh! »

inb4 action platformer.
NO COVER. ALL MAN.
Cetateanu
Headcrab
Posts: 66
Joined: 29 Nov 2014, 22:32

Re: Baldur's Something

Post by Cetateanu »

Tot atatea scuze cu D&D3 la ID2, de parca ar trebui sa construiasca o racheta. Sunt doar niste stats-uri si reguli schimbate, ai schimbat niste variabile in cod si cu asta basta.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Baldur's Something

Post by TG »

Lol, o zici de parcă e treabă de o după-amiază pentru cineva motivat. Le-a luat mult doar să porteze jocurile precedente pe versiunea noua a engine-ului, e cu totul altă treabă când întreg sistemul de reguli al jocului funcționează altfel. Atât IW2 cât și PS ar implica mult mai multă muncă. Însă cred că ar fi trebuit să se axeze pe asta în loc să se apuce de prequel-uri și mai știu eu ce.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: Baldur's Something

Post by Stokkolm »

Am vazut ca lumea pe GoG recomanda versiunile originale Baldur's Gate in detrimentul EE. Nu stiu daca chiar avem nevoie de alte EE-uri in conditiile astea.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Baldur's Something

Post by TG »

Ce conditii? Ti se pare surprinzator ca lumea care avea deja jocurile pe GoG recomanda versiunea GoG? Heck, pana au ajuns de comun acord GoG le-au dat niste lovituri importante, au facut publicitate negativa evidenta inainte de lansarea primului EE. Intre timp s-au impacat.

Imi place ca tragi o concluzie din plop, ai vazut ca lumea pe GoG reocomanda si nu stii daca mai avem nevoie de EE-uri. Cine suntem noi asta care "avem nevoie"? Eu am nevoie, tu poate nu, te incurca cu ceva ca exista? Pana la urma in cel mai rau caz pot fi acuzati de cash grab, ca de stricat nu au stricat nimic.

Asta ca sa evit rantul despre cum majoritatea celor anti-EE au fost hateri frustrati si se vede ca destul de multa lume a apreciat versiunile EE. Daca poti, ar fi bine sa te obosesti sa nu-ti formezi opiniile pe baza celor mai biased chestii pe care le gasesti. Zic si eu asa.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: Baldur's Something

Post by Stokkolm »

E foarte interesant ce spui dar ai putea avea un ton mai prietenos. Pur si simplu asta am vazut ca se spune pe GoG, ma bucur sa aud o parere diferita.

Deci in concluzie recomanzi BG2 EE over BG2?
Cetateanu
Headcrab
Posts: 66
Joined: 29 Nov 2014, 22:32

Re: Baldur's Something

Post by Cetateanu »

EE anytime, versiunile GoG iti dau cosmaruri cu scrisul ala mic pe rezolutii mari si zeci de mii de moduri. Am incercat de nu stiu cate ori sa joc PST gog, e un chin, sper sa-l faca si pe ala EE.
User avatar
.chester
Dremora Lord
Posts: 3712
Joined: 12 May 2014, 19:49

Re: Baldur's Something

Post by .chester »

Eu am jucat PST fara probleme, despre ce vorbesti? Are doar un mod pentru widescreens, il instalezi si totul e ok.
I'm livin' in a love shadow
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Baldur's Something

Post by TG »

Da, recomand orice EE facut de Beamdog fata de versiunile originale. Unui jucator complet nou nici nu poti in mod rational sa nu-i recomanzi EE-ul. Singura problema e daca isi justifica pretul, iar asta depinde de cat vrea fiecare sa dea.

Ma rog, a mai fost treaba cu bug-urile, dar asta s-a intamplat doar la primul EE.

Chestia e ca depinde de ce considera fiecare ca e sau nu necesar. Eu nu pot juca PST, mod-ul wide la jocurile IE mi se pare jenibil si nu il pot folosi (iar asta pe monitorul meu, nu inteleg cum il joaca lumea in FullHD). Pana la EE-uri nu puteam sa mai joc jocurile astea, iar asta vine de la cineva care a trecut deja prin ele (more or less). Imi era fizic imposibil pentru ca la rezolutii mari arata ca dracu, lipsa zoom-ului se traduce in holbat dupa item-uri, existau conflicte intre MOD-uri plus ca intr-o vreme versiunea GoG la Planescape nici nu rula cum trebuie pe Win7.

MOD-urile rezolvau o parte din probleme, dar la multe nu ai optiunea sa alegi selectiv ce vrei si te trezeai cu schimbari majore.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
Cetateanu
Headcrab
Posts: 66
Joined: 29 Nov 2014, 22:32

Re: Baldur's Something

Post by Cetateanu »

Erau mai multe moduri necesare. HUD-ul e f mic pe rezolutiile de azi, greu de inteles ceva, iar textul palpaia de multe ori.

Ah, good luck pt cine incearca sa joace IWD2 pe sistemele de azi cu versiunile si modurile lu' peste, fog of war se va buli, iar interfata va fi asezata complet aiurea.

l.e. nu trebuie uitat continutul nou, cel putin in BG2 personajele si questurile noi sunt destul de misto, binevenite pt cineva care a terminat jocul cand a aparut, iar acum se intoarce sa vada ce e nou + interfata steam pt multiplayer coop
User avatar
Mikael
Zergling
Posts: 168
Joined: 25 May 2014, 09:59

Re: Baldur's Something

Post by Mikael »

http://www.siegeofdragonspear.com/

http://www.pcgamesn.com/baldurs-gate-si ... es-classic
This info will likely go to the 'swords not words' thread when @bengoshi gets around to it, but for anyone wondering what happened while they slept, here are the main points:


- Siege of Dragonspear starts two weeks after the defeat of Sarevok, Charname is hailed as hero but suspected of a shared lineage with Sarevok.

- During this time, a holy crusade is rising in the north, besieging dragonspear castle for supplies. They're led by a woman named Caelar Argent (or 'the Shining Lady'), whose origin is shrouded in mystery but could possibly also be a bhaalspawn. The Grand Dukes of Baldur's Gate ask you to end this crusade on their behalf, and you go north leading an army of mercenaries.

- 70 new areas, 25 voice actors with several returning from BG1/2, hundreds of new items, spells and abilities.

- Over 25 hours of new story and a bunch of side content. "Riddled with crannies" according to Phil Daigle.

- New class, shaman. Able to summon "an almost unlimited number of ghostly allies", but is rooted in place while summoning - a shaman NPC will be available.

- Meant to be more accessible than previous games without sacrificing tactical depth: new interface, journal pop-ups that deliver concise journal information (longer entries with more lore are still available); combat health bars (optional); inventory highlighting that suggests which characters to give items to.

- New difficulty modes: story mode (easy combat); "legacy of bhaal" difficulty, similar to heart of fury, for veteran players.

- Combines open-world exploration of BG1, iconic locations from BG2, art and combat from IWD.



From UI and character creation demos:

- Many parts of the UI can be modified drag/drop style from within the game.

- Colour slider options during character creation, increasing the number of available hair, skin and clothing colours.



From the Q/A:

- New level cap is 12, unclear if it's for all classes.

- No new Noober character.

- Will ship when ready.

- There will be multiplayer.

- Interface improvements will be ported to the other EE games.

- Pantaloons quest unchanged.

- Dorn, Neera and Rasaad will return.

- Starting party if you don't import, dependant on your alignment - three different canon starting parties. Can import your full party from BG:EE.

- Equipment you have in BG:EE carries over to SoD.

- Romances from BG:EE carry over.

- No multiclass shaman.

- No stronghold.

- BG2 will be updated so shaman characters can be imported.

- SoD NPCs can't be taken into BG2.

- Modding is supported.

- IE pathfinding has been improved.

- Will be supported for devices that support the EE games.

- BG2 start will be modified to a limited extent, such as SoD items possibly carrying over.

- Easier switching between ranged and 2H/dual weapons will be implemented.

- No Saemon Havarian in SoD.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

Post by Mahdi »

REMEMBER CITADEL
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

Post by Waaagh! »

Era sa-i zic Baldur's Overpriced Gate cand am vazut scorul, dar era atasat editiei de colectie. Ramane Baldur's Overrated Gate :lol:.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

Post by TG »

Nope, carry on. :)
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

Post by sebas »



Well, now that you bring Joneleth into this..
dump CHA
User avatar
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea
Posts: 3303
Joined: 18 Sep 2016, 22:09

Re: Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

Post by Ferrrrrrrrrdinand »

phpBB [video]
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

Post by tnt »

Tocmai ce voiam sa postez si eu asta. Ma voi apuca de el, in sfarsit, zilele ce urmeaza. Sta de prea mult degeaba in steam-ul meu. Si parca prea a fost criticat (era sa zic "de catre puristi", dar cred ca purist cred ca sunt si eu), fie si doar pentru existenta sa, fara sa fi fost macar jucat. Voi reveni probabil cu impresii in viitor.

Dar pentru ca am zis sa o iau de la inceput, cu toate ca nu mai am aceeasi rabdare, zilele trecute tocmai am terminat din nou BG1 (ultima - si singura data, de altfel - il terminasem in 2000 sau 2001 imediat dupa ce terminasem prima data BG2).
De fapt, a mai fost un motiv pentru care am rejucat BG1 zilele trecute si anume continutul din Tales of the Sword Coast. In trecut nu jucasem si TOSC pentru ca am fost suficient de prost inspirat sa ma iau dupa persoane care ziceau la acea vreme ca nu adauga nimic worthwhile; si mai ales ca BG1 mi se paruse deja semnificativ diluat fata de mult superiorul BG2.

Insa am dat peste o analiza in 5 episoade pe youtube a ceea ce ar fi considerat unul din cele mai bune exemple de dungeon design din istoria jocurilor: Durlag's Tower. Probabil mai toata lumea stie de el, dar eu habar nu aveam.
Asa ca, nerabdator fiind, am evoluat in joc spre o echipa neconventionala formata din 3 fighters melee si 3 arcasi de diferite clase, cu ceva duals in clerics, fara niciun mag. Sarind peste cateva questuri si cu cateva exceptii in care am avut reale dificultati, am devorat jocul in cateva zile. Inainte de batalia finala am dat fuga la questurile din TOSC si la turn.
Chestia e ca am ajuns sa regret pe parcurs ca am abordat BG1 cam fugitiv si am inceput sa-l iau la puricat asa cum trebuie, dar cam tarziu. Prima data cand l-am jucat am avut rabdare si timp, insa nu prea i-am gasit farmecul. Acum ii vad insa farmecul, cu ale sale low levels cu tot, superb joc.
Nu are rost sa o mai lungesc cu asta, pentru ca banuiesc ca mai toata lumea aici l-a jucat. Insa vreau sa mai adaug ca m-a impresionat cu atat mai mult in calitate de RPG cu cat in ultima vreme am renuntat pe rand si definitiv la Skyrim si la Witcher 3. Pur si simplu mi-am dat seama ca tot ce faceam in jocurile alea era sa urmez sageata aia blestemata catre next stuff to do, durandu-ma in cur de orice element din joc, dialog, poveste, lore etc, 0 imersiune. M-am oprit si mi-am zis "what the fuck am I doing with my time?". Eh, rejucand BG1, un joc din '98, parca am sarit la un cu tot alt nivel, cat de bine este totul creat si pus in scena, pure fucking raw quality.

In sfarsit, legat de Durlag's Tower... In primul rand, am avut ceva probleme cu buildul meu grabit si am fost nevoit sa apelez la hit and run si ceva vechi exploituri pe ici colo. A durat ceva timp sa-l dau gata. Ultimele doua niveluri din dungeonuri sunt mai putin intense, insa primele 3 sunt grele si din cauza adversarilor dar si a puzzleurilor. Dungeonul este intr-adevar un deliciu, foarte placuta surpriza si legendar ce au reusit cu el la vremea respectiva. Clar cea mai misto locatie din joc si se vede ca lucrau deja la BG2 in acel timp, pentru ca e la nivel cu dungeonurile de acolo. As zice ca e precum un Watcher's Keep pt BG1.


Video cu episodul 1 din acea analiza (de fapt toate episoadele sunt doar pentru primul nivel din dungeon):

phpBB [video]


Ah, mai trebuie sa incerc si Black Pits.
User avatar
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea
Posts: 3303
Joined: 18 Sep 2016, 22:09

Re: Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

Post by Ferrrrrrrrrdinand »

Siege of Dragonspear e chiar ok. E mai mult Icewind Dale decat Baldur's Gate actually.
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

Post by tnt »

Da, e chiar mai mult decat ok. Am ramas placut surprins, desi se vede ca e din alta era. L-am dus cu greu la capat, pentru ca am avut maaari probleme la multe lupte si l-am jucat cu pauze lungi, de nu mai stiam unde ma aflu si ce-i de facut. I mean daaaamn, chiar ca am vandut pielea ursului din padure. Mi-a placut foarte mult finalul anticlimactic, stangaci executat datorita engine-ului infinity, dar foarte satisfacator pentru amatorii de BG2. Well done for a change, well done, Beamdog!
Spoiler:
scena urmaririi de dupa evadare cu saltul in apa mi-a adus aminte de The Fugitive in care Harrison Ford face acelasi lucru
phpBB [video]

:lol:
Ramane unul din jocurile alea care, dupa ce le-ai terminat, ti se proiecteaza in minte mai frumos si mult mai spectaculos decat au fost in practica.


Ar mai fi de mentionat ca m-am reapucat recent de el si terminat dupa o noua si ultima (probabil) tentativa de a ma prinde in Pillars of Eternity, adica acest nou Baldur's Gate la care am inteles ca lumea s-a adunat ca la mort. Arata frumos cu grafica lui, chiar arata frumos, merge fluid, are animatii fluide, aproape ce te-ai astepta de la un Infinty adus la zi. Dar de la bun inceput am fost intampinat cu linii cringe de dialog "shit, what the fuck do we do now?", cu dungeonuri fade cu camere fara nimic in ele si in care se intampla absolut nimic, cu lumea asta creata de ei care ar trebui sa ne dea pe spate si sa ne pese, ca vezi tu, au scolile astea de magie inventate de mega-tatuatul cu sapca-ntoarsa de la PC-ul nr.2, lumile astea astrale cu nush ce zeu albastru, rasele astea scoase din buric si nu mai stiu ce bazdaganii, I mean, pff..... ca am zarit nush ce bîlatâc care nush cu ce magii se juca, ca am luat-o razna din cauza asta, ca am nush ce background de hippiot, ca acuma se cheama Might - Intellect si nu mai stiu ce, ca ma aflu in nush ce teritoriu cu creveti vopsiti, ah... just... no one gives a shit mate, NO ONE GIVES A SHIT!!

De fapt, iata reviewul meu pt PoE:

phpBB [video]
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests