Deus Ex Human Revolution - Nu sunt foarte convins de alegerea sa, dar ii inteleg criticile. Luptele cu bossii si modul cum au ajuns ei sa fie implementati in joc reprezinta un element foarte bizar al unui joc care in rest este coerent in elementele sale in opina mea. Da, cu finalul au dat-o rau de tot in bara, nu stiu daca lipsa de timp sau de inspiratie a dus la un final cu 4 butoane care iti arata un alt cutscene, dar cert este ca pica rau de tot. Mi-e greu sa hataresc jocul asta pentru ca in afara hibelor sale este un reboot care trateaza cu respect materialul sursa si are un gameplay interesant spre deosebire de Invisible Wars care este invizibil in memoria colectiva a gamerilor. 0,25 puncte
Gears of War 2 - Idem ca la GoW 1, daca nu era exclusiv pe Xbox si nu era Microsoft sa faca tamtam pe marginea sa, jocul asta ar fi fost tinut minte precum rahatul care este in realitate. 1 punct
The Talos Principle - Pe asta nu-l stiu in afara descrierii, iar din descriere mi se pare o alegere buna de 0,75 puncte.
XCom: Enemy Unknown - Am jucat foarte mult si pe asta si pe 2 [in masura in care ma duce laptopul, Firaxis si optimizarea sunt veri indepartati] si sunt doua jocuri distractive care respecta franciza. Dar mama cat poate sa ma enerveze filosofia centrala de design! Faptul ca au scos Action Point-urile sa zici ca ai putea intelege [desi nu-s de acord cu eliminarea sa], dar faptul ca au limitat turele la un sistem ultra-simplist de miscare mi se pare extrem de enervant. Iar de departe cel mai tampit element este ala cu "free move" pentru inamici atunci cand te vad. Adio ambuscade si posibilitatea de a-ti prinde inamicii intr-o pozitie proasta! Acuma cand inamicii te vad primesc cadou de la devi posibilitatea de a se ascunde dupa cele mai bune obstacole. A, erau pe miscarea portocalie a personajului atunci cand i-ai descoperit si acum este flancat? Teapa fraiere, trebuia sa te astepti ca locul ala perfect sigur in care l-ai lasat este de fapt nesigur! But goddamn, the game's so fun and yet it's so infuriating! 1 punct, bring AP back and all is forgiven!
Dead Island - pacat ca am uitat de jocul asta pentru ca l-as fi ales fara sa clipesc. Ti se da o lume imensa in care sa te plictisesti cu un gameplay super repetitiv si un loot system care te trimite la nani cand il vezi. A, si armele sunt extrem de nesatisfacatoare, ma ia somnul doar cand incerc sa-mi aduc aminte de ele. 1 punct
Wing Commander - Descrierea nu prea reuseste sa ma lamureasca cu ce este neinregula cu Wing Commander. Avand in vedere ca nu l-am jucat niciodata, alegerea asta are 0 puncte din partea mea, desi apreciez inversunarea pe care o are Caleb
Curiosity - Zau ca Molyneux ar merita sa fie dat in judecata pentru inselaciune sau macar batut zdravan intr-un gang dupa ce gluma proasta a facut cu tot acest "proiect". Pana atunci il stiam doar ca un individ pe care-l ia gura dinainte, promite marea cu sarea si apoi livreaza jocuri meh, dar cu asta si cu Godus m-a convins ca este mai apropiat de un sarlatan decat un tip hiper-entuziasmat de propriile sale realizari. 1 punct
Heavy Rain - Un joc care te face sa
razi in hohote cand NU-L joci si nu cand il joci face ceva teribil de gresit. Atata hype pentru un gameplay atat de superficial rar mi-a fost dat sa vad. 1 punct
Metro 2033 - Nu stiu cat de mult se incadreaza jocul asta in acest draft, sa fiu sincer. E clar ca jocul are probleme de game design, dar jocul este carat de atmosfera pe care producatorii au pus-o la punct destul de bine. 0,25 puncte.
Dark Souls 2 - Mie nu-mi plac jocurile din seria asta. Oamenii se dau peste cap ca au atmosfera de zile mari [ceea ce si au intr-o anumita masura] si ca are un gameplay neiertator. Nu, merci, trial and error nu ar trebui sa fie principalul mod prin care avansezi prin joc. Nu ar trebui sa intampini un boss care te omoara instant dintr-o lovitura pentru ca tu nu stiai de-o chichita pe care nu aveai cum s-o stii in prealabil. Jocul asta are efectul opus unui magnet, nu vreau sa ma ating niciodata de el si ma simpt implinit stiind ca nu le voi juca vreodata. 1 punct