For Honor

Discuții axate pe jocurile ce ne pun nervii și reflexele la încercare.
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6539
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

For Honor

Post by joonior_bmf »

User avatar
teroristul
Space Invader
Posts: 44
Joined: 10 Apr 2016, 17:27

Re: For Honor

Post by teroristul »

Arată ok-ish.

Apreciez încercarea Ubi de a face mai interesant combat-ul, dar din ce am văzut mi se pare cam repetitiv, dar cine știe, poate se simte altfel cu controllerul în mână. Iar aliații tăi sunt acolo doar de decor, tu esti singurul care dă cu secera în acei "super elite badass soldiers".

Ooook.. scrisesem paragraful de mai sus înainte să văd și misiunea cu vikingul, care arată și se simte mult mai bine, având un ritm alert.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: For Honor

Post by McWilliams »

U. Montreal are the least sucking sibling of the Ubisoft family, right?
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
SenFire
Headless Kamikaze
Posts: 414
Joined: 6 Mar 2014, 14:13
Contact:

Re: For Honor

Post by SenFire »

Somehow. Desi nu exista joc in facut exclusiv numai de ei (cel putin nu in ultimii ani). Atat Paris cat si Toronto sunt implicate in majoritatea proiectelor. La ocazie si Bucuresti atunci cand nu e exclusiv testare.
User avatar
ne0lith
proxe.net
Posts: 1272
Joined: 2 Mar 2014, 15:58

Re: For Honor

Post by ne0lith »

E interesant in teorie, dar din ce vad aici pare ca button smashing-ul e suficient pentru a trece ca prin branza de majoritatea inamicilor. Sistemul de lupta cand vine vorba de bossi nu e convingator nici el din ce-am vazut so far, imi imaginez ca fara alte artificii decat atac/block din cele cele 3 pozitii in care poti tine arma devine plictisitor rapid. Probabil ca o sa ma raman tot la Chivalry daca vreau lupte melee antrenante.
Last edited by ne0lith on 29 Jul 2016, 10:49, edited 1 time in total.
"da" - chestrony, 2016
User avatar
vulp
Hammer Haunt
Posts: 1459
Joined: 12 Jun 2014, 04:23

Re: For Honor

Post by vulp »

ubisoft câh
unde dai si unde doare unde dai si unde doare
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: For Honor

Post by tnt »

pot sa ma jur ca in toate videourile de prezentare vedeam armate mari






e 4v4...
Last edited by tnt on 27 Jan 2017, 18:14, edited 1 time in total.
User avatar
ne0lith
proxe.net
Posts: 1272
Joined: 2 Mar 2014, 15:58

Re: For Honor

Post by ne0lith »

Armatele sunt in campania single player.
"da" - chestrony, 2016
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: For Honor

Post by tnt »

.............

:|
User avatar
sekaba
Pig Cop
Posts: 930
Joined: 3 Mar 2014, 08:35

Re: For Honor

Post by sekaba »

Am scris mai devreme un post kilometric si la final i fucked up si l-am pierdut ffs.

Dupa un weekend de closed beta vin si eu cu niste precizari si niste concluzii. Incep cu concluziile: this game is awesome! Este primul joc d-asta cu lupte cu sabii si topoare in care combat-ul este fluid, perfect optimizat, echilibrat si 99% skill based (1% pt cand iti iei disconnect pt o fractiune de secunda). 10/10 will buy.
Pentru o persoana care isi cumpara jocuri des, cu ce s-a prezentat beta-ul pare mai mult un joc de 40euro, cam cat e si overwatch. Versiunea finala insa vine cu 2 mod-uri de joc noi si o campanie single player pt fiecare dintre cele 3 factiuni, deci astfel poate justifica 60euro. Eu unul ma gandesc la cate ore de distractie imi va aduce cel mai probabil acest joc, iar pentru ce am vazut si facut in beta, dau fara sa clipesc 40euro. Jocul este teribil de addictive, meciurile sunt in general scurte si e foarte usor sa cazi in capcana "mai fac un joc si ies" timp de cateva ore.
Acum sunt 3 mod-uri de joc: 1vs1 si 2vs2 nu cred ca au nevoie de prea multe explicatii, cu exceptia faptului ca la 2vs2 majoritatea hartilor te incurajeaza sa o dai parte-n parte fiecare cu cate un adversar la inceput, dar este la alegerea ta daca respecti asta, la fel cum si atunci cand ti-ai invins adversarul poti hotari daca sa-l ajuti pe coechipierul tau sau sa-i lasi sa-si termine lupta. 4vs4 e un fel de moba cu 3 puncte de control. Ai o puzdeie de soldatei npc care se lupta pentru controlul unei zone centrale (B) si alaturi de care poti lupta, si 2 puncte (A si C) pentru al caror control te lupti exclusiv cu alti jucatori. Versiunea finala adauga doua noi moduri de joc, dar din ce am inteles sunt scenarii diferite pentru mod-ul 4vs4 si/sau 2vs2.
Jocul este evident centrat si optimizat pe luptele 1vs1. Pt pvp ai guard mode, un fel de target lock, si doar in goard mode ai acces la majoritatea abilitatilor ofensive si defensive, plus un control mult mai bun al luptei. Este destul de greu sa te aperi 1vs2/3/4 dar nu imposibil, jocul fiind skill based ai posibilitatea sa te lupti cu mai multi oponenti simultan. Practic la inceput 2 adversari = 100% death, apoi cu timpul vei putea sa te aperi de mai multi oponenti in acelasi timp (pana coechipierii tai se pot regrupa), si cu ceva indemanare vei ajunge sa-i si omori pe toti. Cam cum face nenea asta aici:
phpBB [video]

Ce mai vreau sa mentionez e ca 1vsX ar fi fost mult mai putin distractiv daca nu avea Revenge mode. Practic de fiecare data cand iti iei damage sau blochezi un atac ti se incarca o bara de revenge, permitand-uti sa activezi revenge mode pentru un boost la viata, stamina si damage. Asta inseamna ca in 1vs1 doar in luptele cele mai lungi ajungi sa iti incarci revenge-ul, dar in 1vsX se incarca mult mai repede, cum de altfel se poate vedea si in filmuletul de mai sus. Revenge mode nu e deloc un fel de GOD MODE, adversarii se pot apara la fel de usor de atacurile tale si te pot intrerupe sau lovi la fel ca inainte, iar pentru un jucator fara skill nu va insemna mai nimic. Ba mai mult, am observat ca un jucator novice care se apara destul de bine in timpul luptei, cand isi activeaza revenge uita de toata precautia si strategia care i-a permis sa supravietuiasca pana acum si ataca haotic fara sa se gandeasca la consecinte, boost-ul de incredere pecetuindu-i soarta :)
Acum faptul ca jocul este axat pe 1vs1 nu trebuie luat ca un lucru rau, pentru ca sistemul este fabulos, senzatia luptelor este incomparabila cu alte jocuri. Practic este un brawler gen mortal kombat, care a scapat de restrictiile nivelurilor bidimensionale dar nu a pierdut nimic din intensitatea si adancimea combat-ului. Reuseste sa fie foarte spectaculos fara a avea magii sau abilitati pompoase si supranaturale. E, in acelasi timp, un joc fin si brut, cu picioarele pe pamant si over the top, un amestec care face toata experienta credibila si extrem de satisfacatoare.
Mai in detaliu, combat-ul (caci in jurul lui se invarte intreg jocul) este impartit in 3 parti:
1. Atacul si apararea directionala. Ai 3 directii in care poti ataca oponentul si 3 directii din care te poti apara(stanga, sus, dreapta). Loviturile sunt light si heavy si le poti alterna in diferite combo-uri, in functie de clasa.
2. Guard brake-ul. Teoretic, daca jocul ar avea doar atac si aparare directionala, un jucator cu reflexe decente s-ar putea apara constant de atacurile adversarului, plafonand jocul foarte repede. Guard brake-ul este o abiltiate care nu face damage, dar permite combinarea cu o lovitura imparabila. Evident ca si asta poate fi contrat in diverse feluri care tin de clasa adversarului si viteza de reactie.
3. Pozitionarea. In For Honor iti poti arunca foarte usor oponentii neatenti in prapastii, de pe zidurile castelului sau sa-i izbesti de vrund perete si sa-i ametesti vreo secunda doua, timp in care nu pot vedea din ce directie vin atacurile. Pozitionarea este un element foarte important, in multe situatii o greseala de pozitionare putand sa te coste viata INSTANT. Am castigat multe lupte cu adversari clar mai buni pe partea de lupta care nu erau atenti si stateau cu spatele la prapastie, la fel cum am si pierdut destule cu adversari mai slabi din cauza neatentiei la pozitionare. Am observat in joc ca o buna parte din jucatori fie nu stapaneste mai deloc acest aspect, fie abuzeaza de el impotriva astorlalti, cum de altfel se poate observa si in filmuletul de mai jos:
phpBB [video]


Toate aceste 3 aspecte se impletesc de-a lungul unei lupte si rezultatul final este determinat de skill-ul jucatorilor. N-am intrat eu in detalii, dar ai si dash-uri si parry-uri care vin singure sau incorporate in diverse combo-uri.
Nu am zis nimic despre cele 9 clase disponibile in beta (12 la lansare). Ele se impart oarecum in 3 categorii, unele axate pe heavy damage, altele pe light fast damage si altele pe defense. Am spus oarecum deoarece sunt si clase hibride iar in ultima instanta felul cum joci depinde mai mult de strategia abordata in functie de fiecare oponent, dar de dragul impartelii sa zicem ca sunt unii mai rapizi, unii mai puternici si unii mai rezistenti.
De asemenea, jocul are anumite "feats" cat si echipament care aduce plusuri/minusuri la diverse atribute, dar "default" sunt disponibile exclusiv in 4vs4. Poti face custom games cu ce reguli vrei tu, dar in modul oficial multiplayer nu. Echipamentul il obtii, in mare, in urma luptelor. O piesa de echipament iti aduce plusuri si minusuri. O sabie care are atacul mai bun, o sa aibe stamina sau defense mai proaste, ceea ce inseamna ca nu poti folosi echipamentul sa te faca mai puternic ci doar pentru a se preta mai bine stilului tau de joc. In 2vs2 si 1vs1 echipamentul are doar un rol cosmetic.
Alta chestie, stamina. Combat-ul este stamina based si daca dai cu sabia ca boul ramai fara stamina, moment in care atacurile tale sunt greoaie si previzibile, te misti mai greu etc. Urmarind stamina ta si a adversarului iti poti face o idee cand e momentul mai bun sa ataci sau sa te aperi.
Fiecare caracter are stilul lui de joc, nefiind niciunul mai bun ca celelalte e super recomandat sa joci cu ala la care iti place "flow-ul" mai mult. Este unul dintre putinele jocuri in care nu esti fortat sa joci anumite caractere sau combinatii pentru a fi competitiv.

In concluzie, feels good to git gud! 10/10 will buy
Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
User avatar
SnipeRulz
Headless Kamikaze
Posts: 428
Joined: 31 Mar 2014, 19:34

Re: For Honor

Post by SnipeRulz »

l-ai jucat cu gamepad sau mouse & keyboard?

Din cat l-am butonat cu gamepad e ok, dar cu mouse & KB mi se pare cam nasol controlul, sau poate nu am dat eu sensitivityul prea low ca tot imi sarea garda aiurea
User avatar
sekaba
Pig Cop
Posts: 930
Joined: 3 Mar 2014, 08:35

Re: For Honor

Post by sekaba »

L-am jucat cu kb+mouse in closed beta si in open beta-ul care incepe maine am sa-l joc cu gamepad-ul de xbox360. La kb+mouse m-am lovit si eu de aceasi problema ca tine, mi se pare ca e mai greu sa schimbi directia atacului/block-ului. Cred ca e din cauza ca un mouse nu are neutral zone, ca un gamepad. Pe de alta parte jocul foloseste destule butoane la care trebuie sa ai acces rapid si in combinatie cu alte butoane. Cred ca aici kb+mouse va avea un avantaj. Din ce am inteles eu, in closed beta aveai posibilitati destul de limitate sa-ti schimbi butoanele pe gamepad, sper ca pana la release sa se rezolve. Oricum, am cumparat receiver wireless pt gamepad-ul de xbox360 doar pentru a ma juca for honor de pe canapea, pe televizor, console style :). Cand il voi juca la birou am sa folosesc kb+mouse cred.

Deci maine incepe un open beta care va dura pana pe 12, urmand ca jocul sa fie lansat pe 14. Pentru cine vrea sa vada despre ce e jocul asta, recomand vide-ul de mai jos care reuseste foarte bine sa surprinda exact senzatia pe care ti-o dau luptele in jocul asta:
phpBB [video]


Pro-tip: pt cei care vreti sa jucati in beta-ul asta pt prima data, recomand inainte de a va baga in PvP sa faceti Basic Training, Advanced Training, cateva meciuri cu boti lvl 0 si cateva cu boti lvl 1. Cu fiecare caracter cu care aveti de gand sa jucati. Practic asa trebuie sa "incerci" un erou. Altfel riscati sa fiti demolati in pvp si sa dati cu rage quit. E o diferenta uriasa de "performanta" intre un jucator care acum joaca pentru prima data si unul care a jucat chiar si cateva ore si s-a prins de cum functioneaza un erou :)
Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
User avatar
.chester
Dremora Lord
Posts: 3712
Joined: 12 May 2014, 19:49

Re: For Honor

Post by .chester »

Mersi de tips, exact asta o sa fac. Cum ajung acasa il pun la download. Ce erou recomanzi pentru cineva care prefera un stil de joc axat pe defensiva + lovituri nucleare la momentul oportun?
I'm livin' in a love shadow
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: For Honor

Post by ola small dickie »

eroul Fasole
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
sekaba
Pig Cop
Posts: 930
Joined: 3 Mar 2014, 08:35

Re: For Honor

Post by sekaba »

.chester wrote:Mersi de tips, exact asta o sa fac. Cum ajung acasa il pun la download. Ce erou recomanzi pentru cineva care prefera un stil de joc axat pe defensiva + lovituri nucleare la momentul oportun?
Conqueror, de la factiunea Knights.
Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
User avatar
.chester
Dremora Lord
Posts: 3712
Joined: 12 May 2014, 19:49

Re: For Honor

Post by .chester »

Sa traiesti ba sekaba.
I'm livin' in a love shadow
User avatar
sekaba
Pig Cop
Posts: 930
Joined: 3 Mar 2014, 08:35

Re: For Honor

Post by sekaba »

Da vezi ca practic toti trebuie sa joace defensiv. Indiferent cu ce erou esti, daca alegi metoda de joc RAMBO you're gonna have a bad time :)
Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
User avatar
oldsnake
Zergling
Posts: 124
Joined: 4 Mar 2014, 01:08

Re: For Honor

Post by oldsnake »

E offline. Dar, vai, nu ne asteptam.
User avatar
.chester
Dremora Lord
Posts: 3712
Joined: 12 May 2014, 19:49

Re: For Honor

Post by .chester »

Inca o ora de download. Hai ca se poate!
I'm livin' in a love shadow
User avatar
oldsnake
Zergling
Posts: 124
Joined: 4 Mar 2014, 01:08

Re: For Honor

Post by oldsnake »

Interesant, dar pe mine nu m-a convins sa dau 60 de euro pe el la lansare. Poate il iau la o reducere.
cRPG, mod de Mount and Blade, oferea aceleasi lucruri si multe altele pe deasupra, inca de acum cativa ani.
Animatiile si loviturile speciale sunt singurele lucruri interesante la For Honor.
Post Reply

Return to “Action”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests