Rainbow Six Siege
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Rainbow Six Siege
Aduce un pic a Swat 4, dar sa-mi bag ceva in cat de regizat e acest "multiplayer gameplay".
Re: Rainbow Six Siege
Ultimul Rainbox Six care mi-a placut din ce-am jucat a fost Raven Shield, acum mult timp. Vegas-urile mi s-au parut prea hollywoodizate(sistem de cover, secvente scriptate de "actiune" etc.), iar asta, desi nu am vazut elementele mentionate anterior, nu e nici el prezentat ca fiind un joc deosebit de tactic.
Daca in Raven Shield tremurai de frica inainte de a pasi intr-o camera, stiind ca poti muri din prima secunda (1-2 gloante erau suficiente), aici spargi peretii si incepi sa impusti in stanga si in dreapta fara griji. Flasbangurile, grenadele cu gaz, sincronizarea perfecta a actiunilor din diferite unghiuri, toate astea par chestii dispensabile. Favorizarea actiunii in detrimentul unei abordari atente si planificate mi-a facut sa imi piara interesul pentru serie, macar daca ar renunta la prostiile din Vegas i-as da o sansa datorita lipsei de concurenta.
Daca in Raven Shield tremurai de frica inainte de a pasi intr-o camera, stiind ca poti muri din prima secunda (1-2 gloante erau suficiente), aici spargi peretii si incepi sa impusti in stanga si in dreapta fara griji. Flasbangurile, grenadele cu gaz, sincronizarea perfecta a actiunilor din diferite unghiuri, toate astea par chestii dispensabile. Favorizarea actiunii in detrimentul unei abordari atente si planificate mi-a facut sa imi piara interesul pentru serie, macar daca ar renunta la prostiile din Vegas i-as da o sansa datorita lipsei de concurenta.
"da" - chestrony, 2016
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Rainbow Six Siege
Ce lipsa de concurenta? Ai Battlefield Hardline, cel mai tactical cop game care este
Asta cu spartul peretilor e cu mai e, ca si teroristii au la dispozitie aceeasi tactica. Dar eu sunt absolut sigur ca in versiunea finala nu o sa poti demola orice perete si podea vrea muschiul tau si ca vei avea doar cateva locatii predefinite in care poti da gauri.
Asta cu spartul peretilor e cu mai e, ca si teroristii au la dispozitie aceeasi tactica. Dar eu sunt absolut sigur ca in versiunea finala nu o sa poti demola orice perete si podea vrea muschiul tau si ca vei avea doar cateva locatii predefinite in care poti da gauri.
Re: Rainbow Six Siege
Absolut ! Si eu cred acelasi lucru. Ce se prezinta prin trailere astea sunt chestii regizate special ptr acest eveniment. La fel a fost si cu The Division.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Rainbow Six Siege
Din fericire oamenii incep sa miroasa tot mai bine bullshot-urile si "live gameplay"-uri d-astea, asa ca sper ca in cativa ani sa se mai domoleasca un pic cu mizeriile astea.
Eu ma amuzam cat de natural se misca ostatica si cat de natural cazuse cadavrul teroristului pe ea ) N-o sa vezi asa ceva in afara unui script in vecii vecilor
Eu ma amuzam cat de natural se misca ostatica si cat de natural cazuse cadavrul teroristului pe ea ) N-o sa vezi asa ceva in afara unui script in vecii vecilor
Re: Rainbow Six Siege
Yeah, nu vad problema in a fi reticent cand vine de prezentari scriptate care sunt aproape mereu departe de realitate. Daca era sa ne luam dupa chestii din astea, Colonial Marines ar fi trebuit sa fie un joc cel putin decent si stim cu totii ce s-a intamplat cu el. Nothx, prefer sa vad pe cineva jucand si prezentand jocul in timp real decat filmulete prerandate in care poti folosi orice truc ca sa iei ochii privitorilor.
"da" - chestrony, 2016
Re: Rainbow Six Siege
Serios? Sunt foarte dezamagit. Chiar credeam ca The Division a venti cu un demo jucabil si au facut trailer-ul acela filmand cativa spectatori random de la E3 cum joaca intre ei.Moldovan Claudiu » 10 Jun 2014, 11:17 wrote:Absolut ! Si eu cred acelasi lucru. Ce se prezinta prin trailere astea sunt chestii regizate special ptr acest eveniment. La fel a fost si cu The Division.
Re: Rainbow Six Siege
Lol. Ce ai bre, ti-e rau? Ce e cu sarcasmul asta gratuit ?
Doar am facut o afirmatie. Nu incercam sa conving pe nimeni de un lucru evident.
Te-ai gasit si tu ca musca la cacat
LE: I'm chill . te-am simtit un pic prea agresiv asa fara rost
Doar am facut o afirmatie. Nu incercam sa conving pe nimeni de un lucru evident.
Te-ai gasit si tu ca musca la cacat
LE: I'm chill . te-am simtit un pic prea agresiv asa fara rost
Last edited by MC on 10 Jun 2014, 14:45, edited 1 time in total.
Re: Rainbow Six Siege
Easy man, doar am facut si eu o remarca sarcastica, nu e motiv sa ne agitam.
On-topic: mi-a placut trailer-ul, are potential.
On-topic: mi-a placut trailer-ul, are potential.
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6549
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Rainbow Six Siege
"There are two teams and a wall between them. Then we started expanding this wall into a fortress!"
Cine le scrie textele astora?
Pare nitel editat gameplay-ul, sunt cateva momente in care se vede ca a fost ceva taiat-lipit. Dar ce ma plang, macar nu mai e cu "OMG IT`S HAVOC GUYZ!". Oricum, pare interesant ce arata. E clar ca au luat ceva lectii de la Counter Strike, inclusiv la modul in care au gandit nivelul asta pe care joaca. Fiecare zona e foarte distincta dpdv estetic, asa ca e foarte usor pentru unul care joaca pentru prima oara sa inteleaga despre ce locatii ii vorbesc coechipierii. Sper totodata ca jocul asta sa foloseasca sunetul la fel precum CS. Si vad ca se lauda ca vei putea sa distrugi orice perete, sunt curios cum vor balansa lucrurile ca sa nu ajungi la situatii ridicole in care cladirea are toti peretii distrusi dar nu se prabuseste. Plus ca daca Swat ar avea un numar infinit de breaching charges le-ar oferi un avantaj prea mare, imho.
Killcam-ul ala de final e lame rau, daca tot il bagi in joc, fa-l first-person, nu "i`m touching you inappropriately" over-the-shoulder bullshit.
Cine le scrie textele astora?
Pare nitel editat gameplay-ul, sunt cateva momente in care se vede ca a fost ceva taiat-lipit. Dar ce ma plang, macar nu mai e cu "OMG IT`S HAVOC GUYZ!". Oricum, pare interesant ce arata. E clar ca au luat ceva lectii de la Counter Strike, inclusiv la modul in care au gandit nivelul asta pe care joaca. Fiecare zona e foarte distincta dpdv estetic, asa ca e foarte usor pentru unul care joaca pentru prima oara sa inteleaga despre ce locatii ii vorbesc coechipierii. Sper totodata ca jocul asta sa foloseasca sunetul la fel precum CS. Si vad ca se lauda ca vei putea sa distrugi orice perete, sunt curios cum vor balansa lucrurile ca sa nu ajungi la situatii ridicole in care cladirea are toti peretii distrusi dar nu se prabuseste. Plus ca daca Swat ar avea un numar infinit de breaching charges le-ar oferi un avantaj prea mare, imho.
Killcam-ul ala de final e lame rau, daca tot il bagi in joc, fa-l first-person, nu "i`m touching you inappropriately" over-the-shoulder bullshit.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 25 guests