Worms W.M.D

Discuții axate pe jocurile de tactică și strategie.
Post Reply
User avatar
.chester
Dremora Lord
Posts: 3712
Joined: 12 May 2014, 19:49

Worms W.M.D

Post by .chester »

phpBB [video]


http://store.steampowered.com/app/327030/

In sfarsit, dupa o eternitate de jocuri 3D pe care nu le-a cerut nimeni, primim un Worms care seamana cu alea vechi. Fuck yeah! Team17 au fost baieti de comitet si mi-au dat un review key si tocmai l-am instalat. GET SOME!!!
I'm livin' in a love shadow
User avatar
marvas
vrășmaș mârșav
Posts: 3667
Joined: 3 Mar 2014, 01:21

Re: Worms W.M.D

Post by marvas »

inseamna ca avem toate sansele sa citim un review prin noiembrie in numarul 7 al revistei. :(
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Worms W.M.D

Post by DarthZombie »

Errr, dar au mai fost Worms-uri 2D dupa esecurile W3 si W4. Eu inca plang dupa aia 15 euro irositi pe Reloaded :(
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4950
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Worms W.M.D

Post by TG »

Did a gaming night of this, e chiar mișto, nici mie nu îmi venea să cred că îmi place alt Worms. Huge fucking maps, arme distractive, design creativ, will buy and play more.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
cg1700
Hammer Haunt
Posts: 2328
Joined: 27 Apr 2014, 12:54

Re: Worms W.M.D

Post by cg1700 »

Daca ma tentati asa o sa il iau si eu. Poate facem iar un level gaming night candva in viitor.
Image
User avatar
ciolan
Headless Kamikaze
Posts: 375
Joined: 31 Mar 2014, 17:18

Re: Worms W.M.D

Post by ciolan »

Daca ma tentati asa o sa il iau si eu.
Ai grijă de unde îl cumperi :) Dacă iei versiunea de Steam, n-o să poți juca în multi cu cei care au jocul pe GOG. Și invers.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4950
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Worms W.M.D

Post by TG »

Nu stiam de asta, what the fuck?
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14564
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Worms W.M.D

Post by ola small dickie »

asa ca cumparati toti de pe gog. daca vrei sa jucati cu mine vreodata. vreti? nu ma intereseaza. mersi
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
cg1700
Hammer Haunt
Posts: 2328
Joined: 27 Apr 2014, 12:54

Re: Worms W.M.D

Post by cg1700 »

Pai chester deja il are pe steam. Deci asta inseamna ca avem de ales intre ola si chester?
Image
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14564
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Worms W.M.D

Post by ola small dickie »

da. dar ca sa nu renuntam nici la chester o sa-l conving sa-l ia si de pe gog. cu bataia
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4950
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Worms W.M.D

Post by TG »

Pai .chester joaca Diablo, nu are timp de jocuri din astea de baieti mari. Asta confirma teoria totusi, daca il piratezi poti juca cu aia de pe GoG probabil, deci sa cumperi de pe GoG e ca si cum ai pirata jocuri.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14564
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Worms W.M.D

Post by ola small dickie »

:lol:
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
.chester
Dremora Lord
Posts: 3712
Joined: 12 May 2014, 19:49

Re: Worms W.M.D

Post by .chester »

Nu stiu unde am zis eu ca imi doresc sa joc cu voi. :lol:
I'm livin' in a love shadow
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Worms W.M.D

Post by DarthZombie »

Nu stiu de unde extazul pe marginea jocului asta, sa fiu sincer. E intr-adevar mai rasarit decat Reloaded si ce au mai scos T17 in ultimii ani, dar are destule probleme.

In primul rand sistemul de crafting nu stiu cat de util este in jocul asta. Una din marile mize in Worms era sa te descurci cu ce ai si sa te dai peste cap sa gandesti rapid, cauti crates-uri pentru a lua arme mai distrugatoare. Faptul ca poti sa craftuiesti superarme atat de usor nu mi se pare benefic echilibrului de joc. Desi poti sa setezi in schema cat de mult sa cada cratesuri pt crafting si ce ingrediente sa se gaseasca mai mult, ai zero optiuni in materie de retete de crafting. Din aceasta cauza nu poti sa ajustezi costul de crafting al armelor in cazul in care vrei sa folosesti o anumita schema. Lucrul acesta devine si mai grav atunci cand poti sa dezansambezi in mod repetat arme pe care le ai la infinit iar resursele luate in urma acestui procedeu sunt identice cu ce obtii de la alte arme pe care le ai in mod limitat. Daca schema ta iti ofera grenade nelimitate si un numar de x mine in inventar nu ai absolut nici un motiv sa dezasamblezi acea mina pentru ca vei obtine la fel de multe resurse ca atunci cand dezasamblezi una din infinitele tale grenade, iar acest lucru nu il poti schimba. Ce e si mai grav e ca in spatele barierei de crafting se ascund elemente vitale ale seriei, cum ar fi un ninja rope functional in adevaratul sens al cuvantului

Alt element de balance care nu mi se pare la locul lui sunt vehiculele. Da, sunt simpatice ca si concept dar pica precum nuca in perete intr-un Worms. Te poti ascunde intr-un vehicul pentru a lua jumatate de damage si fara a risca de a-ti fi aruncat viermele in apa. Mobilitatea oferita de elicopter este excesiva avand in vedere situatia cu ninja rope-ul amintita mai sus [ma refer aici la viteza foarte mare pe care o are, poti parcurge foarte rapid o harta mare in alea 30 de secunde pe care le ai intr-o tura].

Cel mai trist lucru insa este interfata care arata destul de clar ca jocul este un port de consola. Meniurile sunt exasperant de parcurs, scrollarea listelor este o corvoada. Totodata in meniu nu ai nici o optiune de modificare a sensivitatii mouse-ului, iar in joc am sesizat acceleration atunci cand incerci sa pui tinta din taste. Daca incerci sa faci zoom in si out din rotita de la mouse ai un delay foarte bizar, lucru care cuplat cu sensivitatea neajustabila a mouseului face navigarea hartilor si pusul tintelor de airstrike/homing missle foarte proasta imho. Nu stiu cum se comporta cu controllerele, dar pentru Keyboard + Mouse jocul nu e 100% optimizat, lucru bizar avand in vedere ca vorbim despre Worms. Avantajul sistemului de crafting dpdv al designului [faptul ca le da celor care-si asteapta randul ceva de facut] este complet anulat de idiotenia implementarii sale. Atunci cand adversarii isi fac tura tu poti sa vezi meniul de crafting doar dupa secundele alea "free" de la inceputul turei si pana la momentul in care cel la rand trage cu o arma. Nu inteleg de ce nu poti fi lasat sa iti VEZI inventarul oricand doresti tu in timpul turelor adverse si trebuie sa te limitezi in acest interval pus arbitrar de developeri. Totodata nu inteleg de ce naiba trebuie sa o ia razna camera atunci cand scoti meniul de crafting in loc sa ramana acolo unde era, centrat pe actiunea care are loc. Alt element bizar de interfata e absenta totala a numarului de victorii a fiecarei echipe intr-un meci cu mai multe runde. In Worms-urile trecute daca apasai Escape vedeai lista echipelor cu numarul de victorii in fata. In schimb WMD imi arata How To Play [mai consola de atat nu se poate] si un meniu de optiuni. Why?

Un alt lucru care ma deranjeaza este scoaterea optiunilor legate de progresia inventarului intr-un joc cu mai multe runde. In W:A aveai de ales intre un inventar care se reseta dupa fiecare runda [deci armele noi luate si nefolosite erau pierdute, iar inventarul consumat era reimprospatat], un inventar care nu se mai improspata si un inventar care se reimprospata dupa fiecare runda pastrand ce aveai nefolosit din rundele trecute. Avand in vedere tam-tamul facut pe sistemul de crafting mi se pare inexplicabil de ce o optiune in acest sens nu exista, dat fiind ca in prezent orice nu folosesti este pierdut in runda urmatoare.

Inexplicabil mi se pare si implementarea lor de ranked play. In loc sa ai un Elo system precum cel folosit de mai toate jocurile cu o forma de competitive play, Team 17 a ales un model de-a dreptul arhaic care recompenseaza pe cei care joaca sute si sute de jocuri indiferent de winrate-ul acestora. Nu e prima oara cand T17 arata incompetenta, Reloaded avea aceeasi problema si aparent oamenii nu si-au invatat lectia. Nu stiu cum o sa se intample aici, dar in Reloaded ladderboard-urile de challenge-uri erau pline de cheateri cu scoruri gen 999999999999999999999999 sau timpi de 1 secunda, deci nu mi-as tine sperantele prea mari la o imbunatatire.

Dar jocul are si parti bune. Imi plac mult cum arata nivelele, initial credeam ca jucam un nivel facut de mana celor de la T17 pentru ca apoi sa-mi dau seama ca de fapt jucam pe un nivel generat aleator. Dimensiunea nivelurilor nu e cu mult mai mare decat in W:A [lucru care face mobilitatea unor vehicule o problema si mai spinoasa de balancing], dar mi-ar fi placut sa existe dimensiuni si mai mari decat cele oferite. E simpatica treaba cu cladiri in care poti intra, dar mi se pare cam aiurea ca la inceputul unui meci habar n-ai daca este cineva sau nu ascuns in cladirile de pe fiecare harta. Art style-ul este foarte apropiat de Worms-urile clasice si totul la pachet cu animatiile si efectele [misto rau apa btw] este bine executat.

tl;dr: Armageddon este inca superior. Din punctul meu de vedere WMD nu face 30 de dolari, dar clar ar merita 15 mult mai mult decat a meritat Reloaded.
User avatar
.chester
Dremora Lord
Posts: 3712
Joined: 12 May 2014, 19:49

Re: Worms W.M.D

Post by .chester »

Well, stop the presses! Sunt de acord cam cu tot ce zice Zombie pe acest subiect.
In primul rand sistemul de crafting nu stiu cat de util este in jocul asta. Una din marile mize in Worms era sa te descurci cu ce ai si sa te dai peste cap sa gandesti rapid, cauti crates-uri pentru a lua arme mai distrugatoare. Faptul ca poti sa craftuiesti superarme atat de usor nu mi se pare benefic echilibrului de joc.
Da, nu stiu, sistemul de crafting mi se pare un mare fas si cu toate astea nu stiu de unde ai scos-o pe-asta cu craftuitul usor de superarme. Mie de fiecare data imi lipsesc doua din cele patru ingrediente (banana seeds si worm tears), poate si pentru ca nu prea apuc sa adun crates si tot ce pot sa fabric sunt mine si shotguns. Nici gand de airstrikes, banana bombs, jetpack sau orice altceva.
Alt element de balance care nu mi se pare la locul lui sunt vehiculele. Da, sunt simpatice ca si concept dar pica precum nuca in perete intr-un Worms. Te poti ascunde intr-un vehicul pentru a lua jumatate de damage si fara a risca de a-ti fi aruncat viermele in apa. Mobilitatea oferita de elicopter este excesiva avand in vedere situatia cu ninja rope-ul amintita mai sus [ma refer aici la viteza foarte mare pe care o are, poti parcurge foarte rapid o harta mare in alea 30 de secunde pe care le ai intr-o tura].
Foarte de acord. Mi se pare ca strica toata distractia vehiculele in jocul asta. Wow, hai sa ne ascundem in tancuri ca sa nu mai primim damage si sa ne cocotam in elicopter ca sa traversam toata harta in doua secunde. Such tactics, very strategy. Singura faza cand mi-a placut elicopterul a fost cand un rusnac a cazut cu tot cu elicopter in apa pentru ca l-a prins finalul de tura intr-o pozitie aiurea. Fuck you, asshole.
Meniurile sunt exasperant de parcurs, scrollarea listelor este o corvoada.
Da. In orice meci, adevarata lupta se da intre mine si camera naravasa care merge greoi si tot sare dintr-o parte in alta. Si ma enerveaza zoom-ul.
Inexplicabil mi se pare si implementarea lor de ranked play. In loc sa ai un Elo system precum cel folosit de mai toate jocurile cu o forma de competitive play, Team 17 a ales un model de-a dreptul arhaic care recompenseaza pe cei care joaca sute si sute de jocuri indiferent de winrate-ul acestora.
Aici nu prea inteleg, in ce sens sunt recompensati acesti indivizi? Eu am pierdut foarte multe jocuri si nu m-am simtit deloc recompensat. Also, exista si alta optiune de ranked play in afara de a te arunca intr-un meci random cu cineva la intamplare? Gen, de unde poti sa schimbi ce schema sa folosesti? Mi-ar placea sa joc fara vehicule si fara plasarea manuala de viermi la inceputul jocului, care mi se pare exasperanta. Nu vreau sa-mi petrec 3 minute punandu-mi singur ramele, vreau sa fie toate puse in pozitii aleatoare. Asta pentru ca toti muistii cu care am jucat isi pun viermii exclusiv pe/langa vehicule, nu cumva sa rateze ocazia de a se ascunde in ele.
cladiri
Ehhhh. Cum ai zis si tu, cam aiurea ca nu stii cine se ascunde in ele. Sau poate ca asta e si ideea. plm.
Imi plac mult cum arata nivelele
Yup, grafica e super. Nimic de comentat aici.
tl;dr: Armageddon este inca superior.
Pretty much this, sau Worms World Party, ca eu cu ala am crescut, nu cu Armageddon. Desi par cam la fel. Daca si Worms Armageddon merge jucat fara probleme online, apai nu vad de ce ti-ai cumpara WMD.
I'm livin' in a love shadow
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4950
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Worms W.M.D

Post by TG »

Nu e chiar asa, problemele voastre cu vehiculele sunt dubioase, avand in vedere ca hartile sunt de like 4 ori mai mari acum, vehiculele au sens. Ca te ascunzi in ele pentru mai putin damage iar e ok, da, adauga noi chestii tactice, nu de complexitate imensa dar mi se pare ca mai anuleaza monotonia cand cineva e intr-o pozitie foarte dezavantajoasa. Nu inteleg buthurt-ul ca wow, faci mai putin damage, so what? In plus, stiti ca pot fi dati jos viermii adversi din vehicule nu? Asta plus fazele bonkers care pot lua nastere cand le folosesti.

Armageddon sau WWP sunt inca superioare din multe puncte de vedere, dar noile harti si elemente de gameplay au un potential mai mare si daca il vor mai finisa, nu cred ca va mai exista motiv sa le joci pe alea. Pana la urma multe critici sunt chestii superficiale care mai mult irita prin faptul ca te miri de ce sunt asa.

N-am jucat inca MM ca sa ma pronunt, asta ar fi intr-adevar o problema, dar oricum Worms se juca mult pe grupulete and shit.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Worms W.M.D

Post by DarthZombie »

chestr0ny wrote: Da, nu stiu, sistemul de crafting mi se pare un mare fas si cu toate astea nu stiu de unde ai scos-o pe-asta cu craftuitul usor de superarme. Mie de fiecare data imi lipsesc doua din cele patru ingrediente (banana seeds si worm tears), poate si pentru ca nu prea apuc sa adun crates si tot ce pot sa fabric sunt mine si shotguns. Nici gand de airstrikes, banana bombs, jetpack sau orice altceva.
Corect, nu sunt foarte abundente ingredientele, dar cu un crate de crafting poti face destule chestii. Chestie subiectiva, la primul joc facut cu o schema Intermediate, cu un craft crate mi-am putut face un Ming Vase, care n-o fi Banana Bomb dar tot superarma era. E adevarat ca poti juca fara crafting, dar cum am mentionat mai sus unele arme care apareau in jocurile vechi sunt ascunse in spatele acestui sistem si in cazul in care nu ma insel dezactivand acest sistem pierzi aproximativ 2/3 din totalul armelor din joc, lucru care ar fi foarte aiurea daca s-ar intampla asa.

Aici nu prea inteleg, in ce sens sunt recompensati acesti indivizi? Eu am pierdut foarte multe jocuri si nu m-am simtit deloc recompensat. Also, exista si alta optiune de ranked play in afara de a te arunca intr-un meci random cu cineva la intamplare? Gen, de unde poti sa schimbi ce schema sa folosesti? Mi-ar placea sa joc fara vehicule si fara plasarea manuala de viermi la inceputul jocului, care mi se pare exasperanta. Nu vreau sa-mi petrec 3 minute punandu-mi singur ramele, vreau sa fie toate puse in pozitii aleatoare. Asta pentru ca toti muistii cu care am jucat isi pun viermii exclusiv pe/langa vehicule, nu cumva sa rateze ocazia de a se ascunde in ele.
Pai simplu, in sistemul actual un individ cu 100 de victorii in 1k de meciuri va fi cotat peste cineva cu 80 de victorii in 100 de meciuri. E clar care e jucatorul mai bun dintre cei doi, dar la modul in care au implementat T17 ranked play-ul singura metoda de a ajunge sus in ierarhia globala este sa joci mult, nu neaparat si bine.

TG wrote:Nu e chiar asa, problemele voastre cu vehiculele sunt dubioase, avand in vedere ca hartile sunt de like 4 ori mai mari acum, vehiculele au sens. Ca te ascunzi in ele pentru mai putin damage iar e ok, da, adauga noi chestii tactice, nu de complexitate imensa dar mi se pare ca mai anuleaza monotonia cand cineva e intr-o pozitie foarte dezavantajoasa. Nu inteleg buthurt-ul ca wow, faci mai putin damage, so what? In plus, stiti ca pot fi dati jos viermii adversi din vehicule nu? Asta plus fazele bonkers care pot lua nastere cand le folosesti.
Pai ca sa dai viermii jos din vehicule trebuie sa si ajungi acolo. Cum il prinzi pe ala care s-a suit in elicopter si a fugit in capatul celalalt al hartii, cand tu ai un jetpack prapadit si ninja rope-ul ala amarat cu care nu faci mare branza? Pozitionarea viermilor prin nivel e o chestiune foarte strategica, pentru ca incerci sa eviti sa fii zburat prin prapastii, mine, butoaie sau aruncat la apa, iar cum vehiculele sunt pironite in loc dispare elementul acesta. Dar ai dreptate, au si vehiculele distractia lor dar nu mi se par ca s-ar potrivi prea bine in peisaj. Tancul trage 6 rachete cu care poti face zob enorm de multe lucruri, mech-ul e un firepunch un pic mai rasarit si elicopterul te duce prin tot nivelul in doi timpi si trei miscari, zici ca-s scoase din trei filme diferite balansarea lor in contextul jocului si a celorlaltor vehicule. Turete de exemplu au si ele problemele lor [unele mi se par exagerat de puternice, dar asta e doar o opinie personala] dar cum alea nu se pot misca si se pot distruge foarte usor nu ma plang atat de tare.
Armageddon sau WWP sunt inca superioare din multe puncte de vedere, dar noile harti si elemente de gameplay au un potential mai mare si daca il vor mai finisa, nu cred ca va mai exista motiv sa le joci pe alea. Pana la urma multe critici sunt chestii superficiale care mai mult irita prin faptul ca te miri de ce sunt asa.
E adevarat ca are potential. Ma bucura ca T17 au invatat de la Reloaded si au facut fizica mai apropiata de ce era in Armageddon, asta era imho una din marile bube ale jocului ala, dar in acelasi timp au destule chestii de rezolvat. De exemplu mie imi placea la nebunie modul ala de deathmatch/sudden death in care jucai vs AI din ce in ce mai destept si numeros la victorii, si cu fiecare infrangere regresai un "nivel" si nu e complet disparut in WMD. Implementarea modului asta de crafting mi se pare un fas care distrage, cu atat mai mult cu care nu ofera aproape deloc ceva inventiv [armele noi sunt practic arma de baza + foc/poison/more clusters]. Au disparut arme extrem de amuzante gen homing pigeon [cate rasete poate provoca un fail cu arma asta!], Patsy's Magic Bullet, Salvation Army si singurele lucruri care i-au venit in loc este acel Freedom Strike sau cum i-o spune la acel Air Strike cu rachete 'Murica care fac prapad si OMG Strike. Problemele cu interfata si controlul sunt iarasi o chestie importanta de rezolvat, mi se pare infernal de incomod sa pun o tinta de homing missle sau de airstrike la modul cum functioneaza mouse-ul in joc cand inainte era la fluierul piciorului.

Nu e un joc prost insa, asta e clar. Dar eu personal n-as plati 30 de euro pe el, 15 ar fi mai usor de inghitit imho.
Post Reply

Return to “Tactică și Strategie”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests