Page 1 of 1

Songs Of Conquest

Posted: 10 Jun 2019, 21:35
by Cristan
phpBB [video]


Songs of Conquest is a lovely looking Heroes of Might and Magic successor
It's described as a love-letter to Heroes of Might and Magic, which is instantly enough to perk me up, and even though it's coming in "late 2020" it looks promising.

It's an old school turn-based joint as you fight in initiative order with troops, clean up the spoils, upgrade your civilization, and do it all over again.
Songs of Conquest is inspired by Heroes of Might and Magic and Total War

Re: Songs Of Conquest

Posted: 14 Jun 2021, 08:13
by Mahdi
phpBB [video]

Re: Songs Of Conquest

Posted: 2 Mar 2022, 11:05
by Mahdi
phpBB [video]

Re: Songs Of Conquest

Posted: 10 May 2022, 19:05
by joonior_bmf

Re: Songs Of Conquest

Posted: 11 May 2022, 09:35
by Ferrrrrrrrrdinand
hype hype hype

biggest release of the year (cand o sa vina) :D

Re: Songs Of Conquest

Posted: 11 May 2022, 09:52
by joonior_bmf
S-a lansat deja in early access. Pe Steam si GOG

Re: Songs Of Conquest

Posted: 19 May 2022, 15:34
by tnt
Cum e, l-a incercat cineva?

Re: Songs Of Conquest

Posted: 22 May 2022, 00:45
by tnt
L-am incercat eu putin si am renuntat la el. Tin sa mentionez ca, in opinia mea, Heroes 3 e jocul suprem, all time numero uno. Asa ca nu aveam asteptari sa inlocuiasca H3, nici vorba, speram doar sa fie o alternativa.

Asa... Eram ingrijorat de stilul grafic, care e pixel art, iar eu nu prea suport asa ceva. And damn, din pacate I was right, pe lang faptul ca totul e neclar, ma si dor ochii de la pixelii aia, f greu de suportat. Ma rog, sa trecem peste grafica.
E golut tare la gameplay si neinspirat in multe locuri, nu are o viziune clara. E ca o versiune mai simpla, mai arcade, mai de "hai ca am incercat si noi" Heroes 3. Un fel de salata de game design in care se vede lipsa de experienta a echipei. Lore... te asteptai sa intalnesti dragoni si alte creaturi mitologice? Dream on, deoarcere creaturile sunt total neinsporate si generice: Brutes, Archers, Footmen etc si care sunt la nivelul de pulime/ragalii. Pe langa asta, designul lor e intr-un stil de manga oarecum, ai impresia ca ai de-a face cu niste puradei random; iar animatiile sunt in genul Streets of Rage, nu se potrivesc deloc. Magiile, la fel, o salata de denumiri si un sistem pretty pointless scos din burta cu spells ce au cam aceleasi efecte... Factiunile au denumiri la genitiv posesiv: Barony of Whocareswho si nu mai stiu ce inventii. That kind of game, de parca s-ar fi luat dupa nush ce carte fantasy, pe cand in joc dupa cortina cam bate vantul. De parca era in plm drept de copyright pe dragons, liches, orcs samd.
Este limita la armata pe erou: 30/30 de archers, 20/20 de defenders of the court etc... cine dracu a crezut ca asta e o idee buna? La fel este limita si la nivelul de eroi (wielders), unul per settlement in caz ca nu-l upgradezi. Castelul/Settlementul nu are ecranul lui separat in care construiesti, cladirile sunt facute in afara lui pe niste zone predefinite si f limitate, ceea ce e o greseala imo. Dar bun, ceva nou, hai sa vedem. Facem zid de aparare care apare in afara settlementului, ce face asta? Nimic. Cu exceptia faptului ca inamicii trebuie sa ocoleasca pe la una din cele 4 intrari pt a ataca. Absolutely pointless. Iar cand esti atacat in settlement, sau cand ataci pe altcineva in settlement, campul de batalie este unul normal, ca si cum te bati pe un camp. No walls, nothing. Imi pare ca ai un tower daca alegi sa-l construeisti intr-unul din spatiile alea limitate din imprejur. Magiile sunt o harababura totala, si in general prezentarea jocului e o harababura totala, nu ai un buton pe ecran sa accesezi settlementul tau spre ex, trebuie sa dai scroll manual pe harta si sa dai click. Sau daca este si nu am observat eu, well, ce sa zic, e de plans UI-ul ala. Ecranul eroului este atat de modest realizat, la fel si cartea de magii care e si incalcita si neintuitiva. Recrutarea de unitati din nou e a pain in the arse, cu cel mai neintuitiv UI. Si sunt putine unitati pe care le poti recruta de la settlement, unde cladirile dwelling de recrutare pot fi numarate pe 3 sau 4 degete (genericul tavern, genericul baracks, si nu mai stiu care). Hartile sunt mici si putine, maxim 6 jucatori, nu exista RMG. Nu e mare lucru de facut pe harta...

Poate unii vor gasi farmecul in acest pixel art (ce sa mai... e arta dom'le, e un stil de apreciat!!!), pentru mine si elementul asta e un turn off. Vreti sa stiti care e explicatia mea pentru grafica? E mai ieftin sa nu faci deloc ;)

Ce sa zic, poate daca e aprofundat mai mult, dai de ceva profunzime. Dar sa-mi fie cu iertare, am jucat prea mult H3 ca sa ma cobor la acest nivel. Toate reviewurile alea care se arunca in cuvinte "brings back Heroes vibes to a new age" haven't a fuckin clue.

Re: Songs Of Conquest

Posted: 22 May 2022, 11:46
by Cristan
Eu intenționez să-l joc, dar cel mai probabil o să aștept să iasă din EA. Nu mă deranjează pixel art în jocuri, dacă arată bine, iar aici mi se pare că arată chiar foarte bine, e acel hibrid 3D folosit și în Octopath Traveler (și nu mi se pare un stil „ieftin” deloc). N-am ce să comentez despre gameplay, doar că nu mă aștept să fie fix HOMM, așa că n-aș critica diferențele.

Re: Songs Of Conquest

Posted: 30 Jun 2022, 22:08
by tnt
phpBB [video]