clar, nici nu merge in 16:10.Mitzah » Wed Aug 26, 2015 5:08 pm wrote: UPDATE: Se pare ca e inca on track pentru fail.
Might&Magic: Heroes VII
Re: Might&Magic: Heroes VII
Re: Might&Magic: Heroes VII
Vrea careva o parola pentru beta? mi-a dat-o Humble Bundle: XM9Q-MQDM-4G9X-XMNC
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6549
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Might&Magic: Heroes VII
phpBB [media]
Voucher PC Garage: EE8SCBDH. Every time you use it, Mihai Gadea's forehead grows larger.
Re: Might&Magic: Heroes VII
Hidosenia care a inceput odata cu HOMM V continua, ba chiar pare-se coboara din ce in ce mai jos. Nici macar n-o sa-l rog pe varu din Australia sa-mi trimita jocul, dupa ce am vazut filmuletul de mai sus
Re: Might&Magic: Heroes VII
HoMM V a fost foarte ok, sincer, cu tot cu expansion-uri. De la VI incolo au ales sa mearga cu studiouri mici, low-cost, astfel incat sa scoata costuri mai bune. Din ce-am citit, i-au si ocolit altii mai mari din cauza reputatiei lor.
Voucher PC Garage: EE8SCBDH. Every time you use it, Mihai Gadea's forehead grows larger.
Re: Might&Magic: Heroes VII
VI ar fi putut fi cel mai bun Heroes din punctul meu de vedere. Black Hole au fost singurii care au inteles ce schimbari ar trebui aplicate formulei clasice (which I never really liked). Pacat ca a iesit in stadiul in care a iesit.
Re: Might&Magic: Heroes VII
Heroes IV fan detected.Doc wrote:Hidosenia care a inceput odata cu HOMM V continua
Oricum, avand in vedere ca Heroes III a fost perfect, seria putea merge doar in jos matematic vorbind.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Might&Magic: Heroes VII
Ce m-a deranjat pe mine la Heroes 4 a fost ca devenea plictisitor in ciuda complexitatii mai mari a tech tree-ului. Pur si simplu aveai o formula de creaturi ideale pe care sa le construiesti pentru fiecare oras si asta face complet inutila ideea de a alege ce sa construiesti. Otherwise mie mi-a placut foarte mult faptul ca puteai sa controlezi armate fara erou sau ca poti folosi caravane pentru a cumpara creaturile din dwellings [lucru care mi se pare mai mult o corvoada decat ceva cu o strategie profunda in spatele sau]. Si mai mult mi-a placut sistemul eroilor, cu toate clasele in care se puteau dezvolta si bonusurile oferite de clase. Ce-i drept progresia lor pe campul de lupta era ciudata, incepand ca o unitate care murea in doi timpi si trei miscari si ajungand sa fie niste monstrii care omoara jde dragoni pe lovitura la nivele mai inalte. In acelasi timp skill-urile au fost balansate, iar desi povestea cu generat creaturi zilnic as opposed to once a week era ciudata dar omora red rushing-ul. Overall mi se pare cam nedrept tratamentul de care a avut parte jocul, desi inteleg de ce Heroes 3 e in continuare cel mai apreciat din serie.
Problema e ca nu e nevoie de o schimbare a formulei clasice, people liked it as it was. Daca vrei sa faci un TBS cu o formula schimbata, nu faci un joc Heroes of Might and Magic. Dar nu ca ar mai conta, Ubi si-au batut joc de serie de cand l-au preluat si eu personal mi-am pierdut speranta ca va mai exista un Heroes decent.VI ar fi putut fi cel mai bun Heroes din punctul meu de vedere. Black Hole au fost singurii care au inteles ce schimbari ar trebui aplicate formulei clasice (which I never really liked).
Re: Might&Magic: Heroes VII
Pe mine m-a aranjat bine și Heroes II, nu mi se pare neapărat că al treilea ar fi capul de afiș. 4 a fost o mișcare logică, fiindcă nu prea mai aveau ce îmbunătăți. Nu pot să zic că mi-a plăcut la fel de mult precum precedentele, dar l-am jucat multișor și avea faze interesante.
Re: Might&Magic: Heroes VII
HOMM 3 WOG a fost apogeul pentru mine (LANuri de 8, overnight, fara sa ne uitam unii in monitoarele celorlalti, cand la 5 dimineata aparea unu din neant cu 10000 de scheleti - sau il vedeai pe unu cu teleport si te apucau sudorile), dar singurul HOMM in care am putut juca cu placere campaniile a fost 4. Aveau atmosfera, premiza cu Reckoningul, intaririle care se miscau fara erou, harta bataliilor in care mai faceai ceva inteligent. Dupa aia seria s-a tampit, dumbed-down, cu bataliile ridicole, cu harta strategica in care eroul ocupa jumate de ecran, se mai vede o mina si un copac si gata. Strategiile merg si fara prea mult eye-candy.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Might&Magic: Heroes VII
La campaniile din 4 povestea era scrisa absolut superb, pentru mine era jumatate din farmecul lor. La fel si la Heroes Chronicles, pe care le-am sorbit cu nesat.
Re: Might&Magic: Heroes VII
Nu sunt de acord, si oricum, de ce ai zice asta cand jocul nu mai are nimic de-a face cu cele clasice? Problema a fost ca a iesit cum a iesit, pe jumatate terminat si cu probleme majore de balansare.DarthZombie wrote:Problema e ca nu e nevoie de o schimbare a formulei clasice.VI ar fi putut fi cel mai bun Heroes din punctul meu de vedere. Black Hole au fost singurii care au inteles ce schimbari ar trebui aplicate formulei clasice (which I never really liked).
Re: Might&Magic: Heroes VII
Mda, nici nu prea ai ce reitera la infinit. Pe mine unul m-a bucurat mult și 4, dacă îl livrau cu networking și Zounds of fixes pe 1.0, că a fost cam alpha așa, dacă m-aș lua și numai după memory leak-urile oribile, poate mi-ar fi făcut o impresie și mai puternică, spre bine. Un soi de 4 cu poveste ok, ceva inovații pe partea de mecanică de joc și un AI infinit mai puțin enervant în campanii ar fi fost o mișcare poate mai bună decât pare VII.
E clar că ei au înțeles greșit reacția la IV, dacă te uiți cum au făcut V. Acolo interesul era mare, dar l-au livrat varză, neșlefuit și de-acolo rezultatele.
La VI au greșit enorm fiindcă au împins în gameplay elemente dependente de partea online. Weak design.
E clar că ei au înțeles greșit reacția la IV, dacă te uiți cum au făcut V. Acolo interesul era mare, dar l-au livrat varză, neșlefuit și de-acolo rezultatele.
La VI au greșit enorm fiindcă au împins în gameplay elemente dependente de partea online. Weak design.
Re: Might&Magic: Heroes VII
Might & Magic Heroes 7 is getting an overhaul
http://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/the-road-aheadMight & Magic Heroes 7 has been met with some pretty fierce criticism from the community, and the developers have been patching the heck out of it in response. A lot of bugs and other issues have been ironed out, but there's still a way to go.
"Big strides have come about in performance and after much testing and optimization we are pleased to say we've hit a really big mile stone in terms of memory reduction and load times", reads a post on the official website. "Memory usage has essentially been cut in half on a map by map basis. With this comes a big reduction of load times and overall performance will have noticeably been improved."
Another incoming change is the visual design of the game. "For many players, game saturation levels were not satisfying and the game appeared not as colourful and magical as a Heroes title should be," they said. "As such we have decided to do a re pass of saturation, contrast and color to every single adventure map in the game to make things brighter and more immersive. We hope with this change people will find the game more pleasing to the eye."
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests