Total War: Warhammer

Discuții axate pe jocurile de tactică și strategie.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Total War: Warhammer

Post by Waaagh! »

Si inca n-au zis nimic despre Total War: Housewives.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3652
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: Total War: Warhammer

Post by zme-ul »

Image
Image
Image
Image
Image
Image
人は地獄を作った
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: Total War: Warhammer

Post by Stokkolm »

Arata surprinzator de bine! N-am mai vazut creaturi fantasy atat de bine realizate de la Heroes 3.
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3652
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: Total War: Warhammer

Post by zme-ul »

phpBB [video]
人は地獄を作った
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Total War: Warhammer

Post by Waaagh! »

Astept cu infrigurare the demidwarf, piticul fara barba, cu tot cu filmulet documentar in engleza rostita pe nas despre cat de senzationala e realizarea.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3652
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: Total War: Warhammer

Post by zme-ul »

phpBB [video]
人は地獄を作った
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3652
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: Total War: Warhammer

Post by zme-ul »

phpBB [video]
人は地獄を作った
User avatar
Nervozix
Zergling
Posts: 160
Joined: 6 Jan 2015, 20:34

Re: Total War: Warhammer

Post by Nervozix »

Lol paianjenul ala a scuipat un scut si o sabie dupa ce a mancat un soldat.

Arata fantastic. Faptul ca au o paleta fantasy le permite foarte multa libertate, mi se pare ca e si prima data cand avem air units intr-un Total War nu? Epic as fuck man, orcii aia facand charge si lovind infanteria, unitatile masive si simtul de scara pe campul de lupta. De mult voriam sa vad un Total War in stil fantasy si ma bucur ca au ales o franciza deja existenta, cu un lore bogat.

Parca as fi vrut sa vad asa ceva cu estetica din Warcraft sincer (si ma refer la stilul vizual din cutscene-urile din Warcraft III in mare parte, nu la grafica cvasi-toon din joc) care imi pare putin mai stilata, si per total mai eleganta decat universul Warhammer din care s-au inspirat cei de la Blizzard. Ma uit la unele unitati din clipul de mai sus si par foarte arhaice ca design, prea "britanice" si ugly as fuck (trollii, goblinii, si hillgiants aia sau ce plm sunt). Pana si unitatile umane parca sunt un amalgam de prost gust, culori puternice si aur, pene si alte rahaturi. Consider ca fantasy-ul modern (post anii '90) a trecut peste estetica asta a grobianului si a ajuns intr-un punct in care pana si cele mai grotesti creaturi ale intunericului par cumva elegante, bine proportionate si placute la vedere (vezi Disciples II). Cred ca Blizzard a adus in mare parte schimbarea asta cu Warcraft si Diablo, alaturi de Black Isle si jocuri precum Baldur's Gate, dar si Neverwinter Nights facut de Bioware.

Pe de alta parte, ma bucur cat de serios ia Games Workshop legacy-ul creat cu Warhammer si 40K si ma bucur ca nu schimba designul lumilor create de ei. Adica poti sa joci Shadow of the Horned Rat si o sa simti ca e pretty much un Warhammer game, chit ca are grafica mid-nineties, sau daca joci Final Liberation imediat recunosti unitati din Dawn of War. Atat de consecventi sunt in pastrarea designului, si e un lucru admirabil. Chit ca mi se pare putin cam incarcat si imprastiat ce fac ei, am jucat cateva titluri facute sub licenta lor si mi-au placut. Am impresia ca asa va fi si cu jocul de fata.

De mentionat ar fi King Arthur pe care nu l-am jucat inca, dar mi-a adus aminte putin de el clipul de mai sus. L-a jucat cineva? Am inteles ca are ceva probleme dar pare destul de cool.
User avatar
Doc
Hammer Haunt
Posts: 1778
Joined: 29 Jun 2015, 21:23

Re: Total War: Warhammer

Post by Doc »

1. Unitatile umane chiar asa erau, unele, cu pene si alte rahaturi. https://en.wikipedia.org/wiki/Polish_hussars
2. De ce paragraful doi se contrazice atat de spectaculos cu paragraful trei? Ori vrei alt gen de grafica, ori esti fericit ca nu se schimba genul de grafica.

3. King Arthur l-au jucat, pare-se, numai redactorii Level. Problemele erau de AI, parca magia overpowered, si ceva probleme de optimizare.
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: Total War: Warhammer

Post by Stokkolm »

Folosesti termenul "modern" ca si cum ai zice de un poet din 1920 ca e modern. Epoca Baldur's Gate, Disciples e trecuta. Bine, mai se fac jocuri care adera la stilul asta, dar acum la putere e estetica League of Legends, cartoonish, terci de fantasy cu steampunk, cyberpunk, western, pirates, aliens, world war 2... Toate aruncate al gramada fara nici o grija pentru o coerenta. Fucking scum. Sarbatoresc cand mai vine cate un titlu cu o abordare ca Warhammer Total War.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Total War: Warhammer

Post by McWilliams »

Cum, adica oamenii nu se umplu de pene, blanuri si aur ca sa isi arate clasa si bogatia pe campul de lupta? Mai degraba poti sa te plangi ca asta face jocul sa fie prea REALIST decat prea fantasy. Pentru ca exact asta insemna sa fii bogatan pe campul de lupta - sa-i arati adversarului ca ai mai multe steaguri, mai multe bijuterii, mai multe palarii, mai multe slugi, mai multe butoaie cu vin si mai multi cai ca el.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
Nervozix
Zergling
Posts: 160
Joined: 6 Jan 2015, 20:34

Re: Total War: Warhammer

Post by Nervozix »

Am spus ca imi place sa vad ca Games Workshop nu au redesignuri majore, cand e vorba de directia artistica, de la un update la altul. Chiar si cand au adus Tau pe la inceputul anilor 2000 au reusit sa ii integreze destul de bine in universul 40K (din ce am inteles factiunea a fost un reply valului anime care a dat in final peste vest lol). Am mentionat asta ca fapt separat, la final. Chit ca mi-ar fi placut sa vad o directie artistica similara cu cinematica Blizzard pentru un joc Total War fantasy (pun din nou stres pe cutscenes, nu pe grafica in-game din WoW de ex.), nu inseamna ca nu pot admira alt aspect al unei francize sau al unei alte companii (acel aspect fiind aderarea la un canon coerent de-a lungul timpului). Nu era vorba de jocul de fata in sine, era o constatare despre politica Games Workshop in privinta mentinerii imaginii lor.

Eu nu am zis ca e "prea fantasy" (?!) am zis doar ca ce vad mi se pare outdated ca stil, si de aici si dualitatea comentariului meu. Pe de o parte e fain sa vad traditia si identitatea unei companii pastrata si evoluand din punct de vedere pur tehnologic, de la ceva ca Dark Omen pana la titlul de fata, dar, exact asta duce la niste rezultate destul de outdated. Asa ca sunt ambivalent fata de stilul jocului.

Nu imi aduc aminte din celelalte jocuri ca actiunea sa aiba loc intr-o perioada pseudo-renascentista lol. Parea destul de Dark Ages-ish totul. Presupun ca exista mai multe ere in univers si au ales una mai, uh, "tarzie" pentru jocul asta. Fair enough, dar tot pare incarcat si galagios. Parca a combinat cineva Medieval 2 cu Warcraft 3, vad niste tipi cu morion pe cap si care arata ca niste conquistadori dubios de realistic-istoric, alaturi de niste "grifoni de camp" si steamtanks, plus troli/hillgiants lame parca scosi din ilustratii fantasy circa anii '70. Eu unul vad niste discrepante aici lol. Comentariul cum ca jocul mi se pare prea "realist" e bun, chiar asa imi pare pe alocuri, ma ales in cazul infanteriei umane.

Hussarii are pimp as fuck, la fel ca toata panoplia culturala a erei, dar sunt lucruri ce trebuie adaptate cu grija. Mentionez din nou ca jocul mi se pare cool, asta a fost doar un caveat personal. Sunt sigur ca celor mai in varsta care au crescut cu tabletopurile prin anii '80 li se pare extrem de armonios ce vad.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Total War: Warhammer

Post by McWilliams »

Warhammer-ul mereu a fost acoperit de aur - ca erau lanturi, ca erau cozi de topoare, ca erau platose sau ca erau arme de asediu. Teoretic, prin cosmetics se deosebesc unitatiile intre novici si veterani (AI or human players alike).
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
Doc
Hammer Haunt
Posts: 1778
Joined: 29 Jun 2015, 21:23

Re: Total War: Warhammer

Post by Doc »

Pe mine la filmuletul cu pricina m-a deranjat atitudinea pasiva a aparatorilor. Aia faceau charge in draci, in timp ce aparatorii nici nu contraataca, nici nu adopta vreo postura pasiva, gen shieldwall, arici sau falanga, fiecare dupa ce dotare avea. Stau pampalucii aia de swordsmen asa, relaxare, la 4 metri unu de altul de n-au nici o treaba. Unu se scarpina in £$%, altul scotea un muc, si aia veneau sarind tontoroiu.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Total War: Warhammer

Post by McWilliams »

Am mai zis asta: Warhammer lore (40k or classic) nu se pupa cu stilul Total War. Pentru ca nu se poate balansa spells/special units vs regular, mass units. Asa ca fie unitatile speciale devin imba (sa zicem ca iti faci o armata a la Age of Wonders 3, numai din eroi si unitati speciale), fie pot fi inecate in echivalentul a levy si militia (si atunci iti aduci aminte de HoMM IV, cand participarea eroilor pe campul de lupta parea o chestie misto, pana cand realizai ca 50 de tarani ti-l dau cu cracii in sus din doua lovituri).

Dawn of War (1 sau 2), de exemplu, a reusit sa echilibreze luptele intre eroii cu un squadron sau doua. Unde squadron-ul nu depasea 7 insi ca marime. Aici trebuie sa echilibreze cu o trupa de 60-80-100 de indivizi. Inteleg ca este "a work in progress demo", dar giant-ul avea o animatie de 4-5 secunde ca sa manance un individ dintr-o trupa de 80-100 (iar individul era trash-troop, nu ceva high-tier). Norocul lui era ca, asa cum puncta si Doc, trupele slabe/defensive se scarpinau acolo unde nu bate soarele.


Ultima chestie care ma sacaie este cum o sa functioneze partea de replenish troops la 1-man units.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Total War: Warhammer

Post by Waaagh! »

Imi place cum toate minunile cu care se lauda precum sarja la rupere sau fatala din saritura sunt facute de acum 10 ani, de la rtw. Bun mod de a reincalzi ciorba.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Total War: Warhammer

Post by McWilliams »

Nu e chiar asa. Cum observa si Nervozix, unitatile din universul Warhammer sunt de o culoare si o textura aparte. Asa ca, pentru cei de la CA, este ceva nou sa faca animatii pentru unitati atipice. In special pentru unitati gigantice sau zburatoare. Humans be humans in any universe, but green-skins are fair game. Si cand zice "ceva nou", ma refer la un motiv nou de lauda - ciorba este reteta clasica, dar acum are alt dressing.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Total War: Warhammer

Post by Waaagh! »

In clip este prezentat ca o mare minune asaltul orcilor asupra unei unitati de halebarideri imperiali. Tot ce vezi acolo, anume trupetii umani care isi intaresc pozitia in asteptarea asaltului, orcii care sar la omor peste primele randuri, lucrurile astea sunt facute inca din vremea lui rtw. De fapt, nivelul spectacoului vizual al unor astfel de manevre a scazut in shogun 2/rome 2 si acum abia au revenit la momentul rtw. Singura chestie noua ar fi un impact mai consistent al sarjei de cavalerie asupra unei alte unitati calare. Ce e prezentat in clip e tot la nivel de rtw, promisiunea fiind ca "it will get better". Permite-mi sa am indoieli. :lol:

Nothing to see here, move along.
Last edited by Waaagh! on 4 Aug 2015, 17:09, edited 1 time in total.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
Doc
Hammer Haunt
Posts: 1778
Joined: 29 Jun 2015, 21:23

Re: Total War: Warhammer

Post by Doc »

E clar ca inca se lucreaza, unitatile nu se misca deloc natural, organic. Acum joc ETW, cu indienii. Cum se chinuie saracii sa omoare unitati de linie inamice, de regula 1-2 unitati ataca frontal, 1-2 flancheaza, se face un meleu in care nimic nu e static, luptatorii se mai departeaza un pic, isi mai iau avant pentru inca un asalt, aia rezista, parca e o chestie care pulseaza.

Ce am reusit sa vad nou in ETW e o sarja a lancierilor mei in unitatile mele, ambele in urmarirea unora care fugeau. Ce a zburat un sfert din unitatea pedestra, o minunatie. Eram obisnuit cu arcasii sinucigasi, dar lancieri chiori? prima data...
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6547
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: Total War: Warhammer

Post by joonior_bmf »

phpBB [video]
Post Reply

Return to “Tactică și Strategie”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests