XCOM 2

Discuții axate pe jocurile de tactică și strategie.
User avatar
vulp
Hammer Haunt
Posts: 1459
Joined: 12 Jun 2014, 04:23

Re: XCOM 2

Post by vulp »

Nu inteleg de ce nu baga versiune pt cei care au placi video mai slabute / optimizate pt notgaming. 'tui mafia placilor grafice.
unde dai si unde doare unde dai si unde doare
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: XCOM 2

Post by sebas »

Nu trebuie să bage o altă versiune, doar să o repare pe asta. Pe forumuri văd că cei care au 970 au performațe similare cu mine.
dump CHA
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: XCOM 2

Post by McWilliams »

It's Firaxis. Optimizarea unui joc nu este tocmai o prioritate pentru ei, tocmai pentru ca se bazeaza pe turn-based combat. Si esti de acord cu mine ca, triple A or not, jocurile Firaxis nu au excelat niciodata la capitolul optimizare.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
vulp
Hammer Haunt
Posts: 1459
Joined: 12 Jun 2014, 04:23

Re: XCOM 2

Post by vulp »

Vezi ca la Civ V au modul acela 2D care nu consuma resurse mai deloc (faptul ca e atat de buggy ca la 9 oameni din 10 pica tot jocul dupa 30 secunde... chiar si cu ultimul patch... e alta treaba).

Sub "versiune" intelesesem sa faca jocul pe engineul XCOM (care-mi mergea perfect). Asta nou are niste minimum requirements de nici nu indraznesc.

In fine, enjoy! :(

PS: Grafica, din cate am vazut pe tuburi, mi se pare excelenta. Imi da o senzatie asa, de anii 90 :mrgreen:
unde dai si unde doare unde dai si unde doare
User avatar
Doc
Hammer Haunt
Posts: 1778
Joined: 29 Jun 2015, 21:23

Re: XCOM 2

Post by Doc »

XCOMurile sunt facute pe versiuni diferite de Unreal Engine 3.
User avatar
kensky
Pig Cop
Posts: 888
Joined: 2 Mar 2014, 17:20
Location: Lenevind™

Re: XCOM 2

Post by kensky »

zici ca e pe unity, atat de prost merge :lol:
in misiuni merge ok dar in HQ e dezastru
Image
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3652
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: XCOM 2

Post by zme-ul »

kensky wrote:zici ca e pe unity, atat de prost merge :lol:
in misiuni merge ok dar in HQ e dezastru
ai dat bani pe el? condoleante :roll:
人は地獄を作った
Cata
Zergling
Posts: 137
Joined: 10 Mar 2014, 16:36

Re: XCOM 2

Post by Cata »

Merge ok pe-un r9 270x cu aproape totul la maxim.

Din ce-am citit pe net, nVidia are probleme mari cu el.
User avatar
caleb
Pig Cop
Posts: 854
Joined: 25 Mar 2014, 17:03

Re: XCOM 2

Post by caleb »

Eu am auzit de necazuri și pe sisteme cu plăci AMD/ATI, s-ar putea să țină mai mult de configurația exactă.
User avatar
vulp
Hammer Haunt
Posts: 1459
Joined: 12 Jun 2014, 04:23

Re: XCOM 2

Post by vulp »

unde dai si unde doare unde dai si unde doare
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: XCOM 2

Post by Waaagh! »

Delir. Ne spioneaza astia de ne sar capacele si cand ne jucam XCOM. inb4 apar statistici si cu cati jucatori nu si-au tuns parul din nas intre misiuni.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
vulp
Hammer Haunt
Posts: 1459
Joined: 12 Jun 2014, 04:23

Re: XCOM 2

Post by vulp »

Evident. Sa vezi cand vin peste tine antiteroristii "intr-o cladire d-aia si situatie d-asta, musiu Waaagh! in 74% din cazuri procedeaza asa pentru a obtine victorie tactica... iar in 3% din cazuri procedeaza asa si ia mue cu galeata... cred ca stim ce avem de facut" :(
unde dai si unde doare unde dai si unde doare
User avatar
SnipeRulz
Headless Kamikaze
Posts: 428
Joined: 31 Mar 2014, 19:34

Re: XCOM 2

Post by SnipeRulz »

Banuiesc ca e bug acolo la games completed 0
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: XCOM 2

Post by sebas »

Soo, mai joacă cineva? Eu încă sunt în trial&error runs.

La nivel macro îmi pare că dacă nu ai un început bun (misiuni flawless și ingineri disponibili) e foarte greu să-ți mai revii.
Altfel, un flashbang la început este vital (pentru sectoids, lancers și vipers) iar un battle scanner mai apoi la fel (mai ales pentru rooftops, care prezintă risc maxim de engagement).
dump CHA
User avatar
SnipeRulz
Headless Kamikaze
Posts: 428
Joined: 31 Mar 2014, 19:34

Re: XCOM 2

Post by SnipeRulz »

Preety much same situation: trial&error.

Ma gandesc serios sa dau un new game (mai ales ca n-am mai jucat XCOM, shame on me), ca am cam ratat startul.
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: XCOM 2

Post by sebas »

Eu am vreo 4 campanii eșuate până acum. La început pe Commander, ultima chiar pe veteran. Cred că a început să-mi iasă bine partea tactică din timpul misiunilor, fac mai rar greșeli după ce am început să folosesc Ranger scouts și battle scanners.
Problema mea e la nivel macro. Mi-e clar că vreau să încep cu Guerilla school și rush pt magnetic weapons cu mici detours (storyline, comms, battle scanner etc.).
Mai departe nu prea găsesc abordarea protrivită însă, and Supply is soo tight. Am să încerc cu Proving Grounds și Plate Armor.
dump CHA
User avatar
SnipeRulz
Headless Kamikaze
Posts: 428
Joined: 31 Mar 2014, 19:34

Re: XCOM 2

Post by SnipeRulz »

Ma dispera maxim misiunile in care ai X ture la dispozitie, si trebuie sa salvezi pe cineva/recuperezi ceva si apoi sa dai evac. In acelasi timp cu ditamai turma de aliens pe tine, si ca sa fie totul frumos, mai trantesc si un backup la momentele cele mai nasoale (1 turn ca sa te pregatesti nu e de ajuns in multe cazuri).
User avatar
Sorel
Space Invader
Posts: 35
Joined: 3 Mar 2014, 20:16

Re: XCOM 2

Post by Sorel »

vulp wrote:
Sub "versiune" intelesesem sa faca jocul pe engineul XCOM (care-mi mergea perfect). Asta nou are niste minimum requirements de nici nu indraznesc.
Indrazneste :D. Mi-a mers pe low pe un laptop cu I3 a 3-a generatie, 4gb ram, Nvidia 610M la 2gb video. Mai agata in HQ dar in rest mergea foarte ok.
Duct tape is like the force, it has a light side and a dark side and it holds the universe together.
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: XCOM 2

Post by sebas »

Long War 2 has arrived!
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =844674609

Take out your lazerz pew pew! it's time for a loooong alien kickass session!

edit.
mod installed, first mission, 8 soldiers in the squad. :O:O:O
dump CHA
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: XCOM 2

Post by McWilliams »

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Also, this:

phpBB [video]
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Post Reply

Return to “Tactică și Strategie”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests