Articol - Demo.

Recenzii sau articole care abordează un anumit subiect legat de games/media/hardware/lifestyle, scrise de către userii forumului.
Post Reply
Vandalism
Space Invader
Posts: 23
Joined: 28 Apr 2014, 17:48
Location: City of the Damned
Contact:

Articol - Demo.

Post by Vandalism »

http://www.fileshare.ro/e30477614

Un demo la un articol pe care l-am inceput acum ceva timp, sunt o persoana sincera asa ca doresc critici constructive, multumesc!
User avatar
marvas
vrășmaș mârșav
Posts: 3669
Joined: 3 Mar 2014, 01:21

Re: Articol - Demo.

Post by marvas »

Modul de gandire Gameristic. Suna cel putin promitator. Astept oameni mai curajosi care l-au citit sa ne spuna ce parere au.
Vandalism
Space Invader
Posts: 23
Joined: 28 Apr 2014, 17:48
Location: City of the Damned
Contact:

Re: Articol - Demo.

Post by Vandalism »

M-am inspirat dintr-un articol din Level, cel putin numele...
User avatar
marvas
vrășmaș mârșav
Posts: 3669
Joined: 3 Mar 2014, 01:21

Re: Articol - Demo.

Post by marvas »

mai bine dai copy-paste aici articolului. Lumea n-o sa-l download-eze, ca e rea si n-are incredere in indivizi dubiosi de pe internet. Ar putea fi un virus in conceptia unora.
Vandalism
Space Invader
Posts: 23
Joined: 28 Apr 2014, 17:48
Location: City of the Damned
Contact:

Re: Articol - Demo.

Post by Vandalism »

Corect :lol:
Here we go!
Spoiler:
După cum știți, jocul perfect încă nu există. De-a lungul anilor, producătorii s-au străduit să lanseze prototipuri de jocuri care să mascheze viața virtuală și să compenseze cât mai mult prin autenticitatea vieții cotidiene. Ei bine, eu consider că în mare parte au eșuat iar în paginile ce urmează vă voi prezenta cum și de ce jocul perfect încă nu s-a lansat. Vă voi face să ințelegeți modul de gândire si așteptările pe care trebuie să le afișeze un om pasionat de această lume incredibilă a aventurilor virtuale cât și ideile și concepțiile mele privite din prisma unui gamer cu experiență.

Pentru a deveni un gamer nu este neaparat nevoie sa fi rupt la viața ta 5 tastaturi si 6 mouși ci trebuie să gândești ca unul, să fii deschis la păreri, să critici când trebuie și să te faci înțeles, să susții ceea ce crezi cu tărie și nu în ultimul rând…să o faci din pasiune, pentru că această lume virtuală este artă pură.




Punct și de la capăt!







FPS-urile gen Half Life AKA tatăl genului actual, a deschis noi orizonturi și a luminat mințile gamerilor ce erau deja sătuli de platformere la acea vreme. De ce tocmai Half Life? În 2014 eu îl consider încă unul din cele mai bune jocuri FPS (first person shooter). Cei de la VALVE au dat lovitura cu un Engine care se folosește și în ziua de azi și prin intermediul căruia se lansează jocuri destul de bune, acest engine numindu-se Source. Citatul deja arhicunoscut în rândul gamerilor
- The right man in the wrong place can make all the difference in the world -
li se potrivește mănușă coloșilor industriei. (nu că ar fi lansat zeci de jocuri bune din toate punctele de vedere ci pentru că dețin monopol asupra pieței prin intermediul platformei Steam).
Half Life este și va rămâne in istorie drept unul din cele mai bune jocuri indiferent de preferințele gamerilor moderni. Am primit o plansă de lucru viu colorată, un AI – semi inteligent dar pe alocuri perfect, puzzle-uri ce într-un FPS la acea vreme nu prea erau prezente spre deloc. Poveste? Mă trec fiori doar când mă gândesc – We must protect Alyx Vance! –
și soundtrack-uri antrenante! (recomand să ascultați neaparat si coloana sonora din Black Messa, remasterizarea aproape perfectă a primului Half Life, adus la lumina zilei de o mână de baieti cu timp liber si perspectivă și nu în ultimul liber puțină ambiție, determinare și încredere)
Prin 2005 la lumina speranței, făgăduinței și a multor ani de așteptare, printre multe alte jocuri bune, apare F.E.A.R – First Encounter Assault Recon. Îmi place să cred că producătorii au greșit atunci când au creat cel mai bun AI existent. Este atât de deștept încât baietii cu un IQ sub cel mediu pot cădea în depresie după o sesiune mai lungă de butonat. Inamicii efectiv se ascund de tine, cheamă întăriri, te flanchează când nu te aștepți și mai mult decât atât se folosesc de obiectele din jur pentru a te încetini sau pentru a se ascunde.

Când vă spun că producătorii au dat lovitura din greșeală cu acest AI trebuie să mă credeți pe cuvânt și dacă nu, puteți verifica jucând si F.E.A.R 2/Expansion-urile/3 iar dacă ceva vă este suspect atunci banuiți bine…
Până acum, dacă combinăm povestea din Half Life cu AI-ul din F.E.A.R, suntem cu 10% mai aproape de jocul mult visat adică cel perfect.
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: Articol - Demo.

Post by Stokkolm »

Esti pe aproape. Un lucru pe care l-ai putea imbunatati e sa renunti la formularile care spun lucruri evidente, cum ar fi de exemplu "FPS (first person shooter)", sau chiar prima propozitie, "După cum știți, jocul perfect încă nu există". E bine ca stabilesti destul de clar scopul articolului de la inceput, insa trecerea la discutia despre Half-life e cam brusca si pana nu vad articolul complet nici nu inteleg ce rost are.
Post Reply

Return to “Articolele comunității”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests