Resonance

What would Guybrush Threepwood do?
Post Reply
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Resonance

Post by ola small dickie »

Image

am intrat in el
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
marvas
vrășmaș mârșav
Posts: 3661
Joined: 3 Mar 2014, 01:21

Re: Resonance

Post by marvas »

ce George Stobbart arata
User avatar
juve3332
Hammer Haunt
Posts: 2015
Joined: 3 Mar 2014, 11:06
Location: Terra Nova

Re: Resonance

Post by juve3332 »

I beg to differ, ba!!
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Resonance

Post by ola small dickie »

L-am terminat.

Vad ca am intrat in el pe 15 februarie si astazi este 27 aprilie. Cam mult pentru un singur adventure. Nici cheful meu n-a fost in cea mai buna perioada dar si Resonance a contribuit la aceasta taraganare. Asta pentru ca Resonance e destul de de departe cel mai dificil joc Wadjet Eye dintre cele pe care le-am jucat eu (mi-au mai ramas de jucat Primordia, Technobabylon si Shardlight). Cel putin vreo 2 puzzleuri mi s-au parut inutil de dificile. DIn cauza unuia jocul a ramas in acelasi stadiu multe zile (este vorba de puzzleul cu sistemul automat al arhivei politiei). Nu reuseam sa-i dau de cap si cheful de a reveni scadea in fiecare zi. Pana la urma ca sa salvez situatia si sa progresam cumva am apelat la un walkthrough si chiar si asa solutia mi s-a parut inutil de complicata. Un alt puzzle care mi-a dat aceeasi senzatie este aproape de finalul jocului, e un puzzle de dialog, o interogare telefonica, unde trebuie sa alegi dintr-o diversitate destul de mare de replici doar unele si intr-o anumita ordine. Dupa ce am dat nu stiu cate failuri mi-am bagat pula si am cautat iar in walkthrough. Din nou, solutia nu m-a dat pe spate, nu m-a facut sa-mi dau o palma peste frunte, gen mama ce bou am fost. Din pacate acest puzzle a venit fix cand jocul prindea avant si tensiune in urma unei rasturnari de situatie memorabile pe care nu am mirosit-o, rasturnare de situatie care m-a socat si a facut jocul mai interesant pe final.

Altfel jocul arata si are acel feeling de point and click clasic. De mentionat este un sistem de gameplay original - pe langa clasicele obiecte de inventory cele 4 personaje pe care le controlezi pot stoca automat si long term memories - mici secvente importante din viata lor pe care le poti revedea oricand pe parcurs. De asemenea ii poti adauga fiecarui personaj si short term memories. Aici poti adauga temporar absolut orice obiect din mediul inconjurator (chiar daca nu il poti lua cu tine in inventory). Din aceste long term memories si short term memories poti face subiecte de discutie cu personajele cu care dialoghezi. Sistemul asta de joc reuseste sa-ti creeze atatea variante si variabile posibile incat nu esti niciodata tentat de a incerca la nimereala chestii si e o provocare in plus sa gandesti. Si o satisfactie in plus cand reusesti.

Subiectul si povestea (in afara de acea rasturnare misto de pe final care m-a luat complet prin surprindere) nu sunt de vreo mare excitatie pentru mine: o descoperire stiintifica care poate fi folosit ca arma de distrugere in masa iar pe final o dam putin in politica si conspiratii. Cam Meh.

Resonance este un adventure ambitios, complex, cu momentele lui excelente, facut cu pasiune insa nota mea e trasa putin in jos de dificultatea nenecesara a catorva puzzleuri si povestea nu foarte interesanta.

8/10

Urmeaza Primordia si pe 25 mai iese Strangeland. Hiiiiiihiiiiii
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Post Reply

Return to “Adventure & Quests”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests