S1G7 - Rune Classic

Moderator: RaptoR

Post Reply
User avatar
Fular
Barbugiu înrăit
Posts: 1377
Joined: 14 Mar 2014, 23:13

S1G7 - Rune Classic

Post by Fular »

Image
Inițial am vrut să aleg Blade of Darkness, acel Dark Souls de la-nceputul anilor 2000, dar având în vedere că nu mai e disponibil cam pe niciunde de cumpărat și în cam toate versiunile existente bugurile sunt provocări un pic mai mari ca inamicii, am zis fuck it, aleg altceva din aceeași perioadă.

Propunerea mea de jucat pentru următoarele două săptămâni este Rune Classic. Probabil o parte dintre voi l-ați și jucat într-un moment sau altul. Eu l-am terminat acum ceva vreme și-mi amintesc că mi-a plăcut destul de mult. Începutul e foarte lent, mergând prin cavernele subteranei și luptându-te cu crabi și urne mâncătoare de oameni nu e chiar cea mai interesantă activitate într-un action pur-sânge.

Personal l-am început ca un viking adevărat pe ultimul nivel de dificultate să-i satisfac capriciile lui Odin și să-mi asigur locul în Valhalla. Voi jucați cum vreți, cât vreți, dar să țineți cont că lucrurile cu adevărat faine apar destul de târziu.

Disponibil pe Steam și GoG sau într-un golf din apropierea voastră.
EpicTroll: Vrei să ştii părerea mea? Oamenii cu păreri ar trebui degrabă împărţiţi la zero.
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: S1G7 - Rune Classic

Post by Cristan »

Nu pot juca așa ceva, a luat doar 72 în Level. :)
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
Azad
Adventurer Extraordinaire
Posts: 1264
Joined: 8 Mar 2014, 20:53

Re: S1G7 - Rune Classic

Post by Azad »

Chiar ma gandeam la jocul asta dupa ce am vazut noul God of War. Multumesc, Fular :)
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: S1G7 - Rune Classic

Post by Waaagh! »

Fular wrote: 28 Apr 2018, 10:37 Inițial am vrut să aleg Blade of Darkness
Cine n-a jucat BoD a trait degeaba. Si Rune e frumos, dar nu se compara.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
Fular
Barbugiu înrăit
Posts: 1377
Joined: 14 Mar 2014, 23:13

Re: S1G7 - Rune Classic

Post by Fular »

Blade of Darkness e cu totul altceva. Când l-am jucat ultima dată cu barbarul până pe la a treia sau a patra planșă l-am jucat fără combo-uri. Abia după aia am aflat cum se fac și am început să mai aliniez pălămizile. A devenit sensibil mai ușor, dar nu încât să mă declar centaur. :lol: Bugurile în schimb sunt legendare.
EpicTroll: Vrei să ştii părerea mea? Oamenii cu păreri ar trebui degrabă împărţiţi la zero.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: S1G7 - Rune Classic

Post by Mahdi »

Am intrat în joc.
REMEMBER CITADEL
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: S1G7 - Rune Classic

Post by Waaagh! »

Fular wrote: 28 Apr 2018, 13:24 Blade of Darkness e cu totul altceva. Când l-am jucat ultima dată cu barbarul până pe la a treia sau a patra planșă l-am jucat fără combo-uri. Abia după aia am aflat cum se fac și am început să mai aliniez pălămizile. A devenit sensibil mai ușor, dar nu încât să mă declar centaur. :lol: Bugurile în schimb sunt legendare.
Vezi ca, pe langa R:TW, sunt expert acreditat si'n BoD, asa ca pot lamuri problemele sau metodele de a evita bugurile antologice. Are buguri girla pentru ca n-a fost niciodata terminat, dar tot e cu cateva clase peste concurenta, atat a vremii cat si cea actuala. :lol:

In Rune nu sunt chiar expert, m-am plictisit inainte sa-l termin pe very hard. E putin cam repetitiv, pe alocuri fad, dar tot cred ca-i cel mai reusit action vikingligr facut vreodata.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: S1G7 - Rune Classic

Post by Cristan »

Îmi place genericul de început, mişto grafica pentru vremea aia.
Spoiler:
Image
Image
Image
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: S1G7 - Rune Classic

Post by Cristan »

Și... nu l-a mai jucat nimeni? Sau toți l-ați terminat înainte vreme?

Eu am jucat aproape un sfert din el (niv. 10/43). A fost ok-ish până aici, iar la vremea lui cred că l-aș fi jucat mai mult, dar acum nu mă văd să-l continui. Cred că n-am ajuns la "lucrurile cu adevărat faine" care "apar destul de târziu" (poate aici mergea o salvare, sau o recomandare de nivel de la care să începem). Luptele nu mi-au spus mare lucru (e drept, n-am jucat pe hard), iar în rest e destul de sărăcuț, nu prea e altceva de făcut e în joc. Bine, cam asta cred că e soarta mai tuturor jocurilor de tip action, să îmbătrânească mai repede decât un RPG sau adventure. Iar grafica mi-e greu să o apreciez acum așa cum aș fi făcut-o atunci.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
Fular
Barbugiu înrăit
Posts: 1377
Joined: 14 Mar 2014, 23:13

Re: S1G7 - Rune Classic

Post by Fular »

Eu am investit puțin peste 8 ore în el și sunt undeva după jumătate. O să-l duc până la capăt, dar majoritatea luptelor au devenit aproape o corvoadă. E ciudat că atunci când te lupți cu 2-3 inamici cumva e mai ușor decât împotriva unuia singur, prejudicii optime primesc doar dacă legi un combo și-l primești destul de lesne chiar și cu scutul ridicat. Mi-e un pic ciudă că am pierdut runele de putere după ce m-au capturat goblinii și nici până acum n-am reușit să recuperez suficiente încât să-mi refac întreaga bară, fiind nevoit să le folosc un pic cam prea des prin fortăreață.

Bine, nu doar o dată mi s-a întâmplat să evit complet conflictul și să trec pur și simplu printre inamici. La o adică cred că e posibil să faci asta prin tot jocul, nu e de parcă deschiderea căii ar fi dependentă de descotorosirea de inamici. Dar, m-am simțit o dată lezat când un acolit m-a acuzat că lupt șiret ca o nevăstuică, nu ca un bărbat și nu mă trage inima să-i dau dreptate. :lol:

O să pun și niște sc-uri după ce le mai bibilesc brightness-ul. Din nu știu ce motiv greenshot-ul mi le scoate destul de întunecate.
EpicTroll: Vrei să ştii părerea mea? Oamenii cu păreri ar trebui degrabă împărţiţi la zero.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: S1G7 - Rune Classic

Post by Mahdi »

Bă, sorry, dar n-am mai avut răbdare să răzbesc prin pâlcuri de plante carnivore. Am jucat cam o oră, dar nu l-am dezinstalat încă. Poate dăm totuși un deathmatch ca băieții, cum propunea Waaagh, dacă nu e prea greu de setat.

Controlul și luptele sunt decente, deși m-am dezvățat să joc pe k&m genul ăsta de jocuri. Grafica are și ea farmecul ei. E depășită, dar pot să rezonez cu atmosfera pe care o transmite. Comparând Nox și Rune, avem însă un nou exemplu în care grafica 2D a avut ultimul cuvânt de spus. 2D-ul a îmbătrânit mult mai ok, chiar dacă 3D-ul lui Rune lua ochii tuturor la lansare (am râs puțin citind introducerea la reviewul din Level).
REMEMBER CITADEL
User avatar
Fular
Barbugiu înrăit
Posts: 1377
Joined: 14 Mar 2014, 23:13

Re: S1G7 - Rune Classic

Post by Fular »

Păi nu ești forțat să te lupți cu ele. :lol: După cum ziceam mi se făcuse lehamite și mie destul de repede să tot încerc să le nimeresc când ieșeau din urne așa că am preferat s-o iau la goană printre ele. Toată zona până la primul power rune e de toată jena, foarte frustrantă.

Dar sincer vorbind, probabil o să încerc să văd cât pot avansa fără să dau din paloș.

N-am zis nimic de participare la o sesiune de cafteală online când postase Waaagh că am fost prins cu alte lucruri, din cauza cărora sunt abia unde sunt cu progresul. Dar, în mod normal n-ar trebui să mai fiu prins cu nimic altceva în următoarea perioadă. Poate reușesc să mai conving un tovarăș să se bage, deși dacă experiența îmi spune ceva, e că respectivul e o vulpoi bătrân și joacă murdar.
EpicTroll: Vrei să ştii părerea mea? Oamenii cu păreri ar trebui degrabă împărţiţi la zero.
User avatar
Fular
Barbugiu înrăit
Posts: 1377
Joined: 14 Mar 2014, 23:13

Re: S1G7 - Rune Classic

Post by Fular »

Fucking done! 16 ore și 40 de minute.
Am încercat să fiu nevăstuică mai departe dar nu mi-a prea ieșit. În lipsa de gps ești nevoit să explorezi o bună parte din mediu, chiar dacă jocul e liniar, pentru a găsi runele și șopârlele și nu prea poți face asta liniștit cu hoarda după tine. Există o instanță în care progresul e strict determinat de descotorosirea drăcoveniilor lui Loki, chiar în anticamera lui, unde am găsit și cel mai frustrant bug din joc. Când mă îndepărtam de zonă cu câțiva inamici după mine pentru a-i ciopârți pe picior de egalitate, nu se mai declanșa iureșul de zombie care se transformau în minioni. Nu-i omori pe toți nu se deschide poarta. Am mai dat de un bug cu câteva minute înainte de final când îmi lua jocul crash din cauza sunetului dintr-un cinematic.

Nu prea am putut lupta așa cum am vrut, în ciuda faptului că strânsesem toate runele de viață și bara de hp îmi ocupa ecranul de sus până jos. Ultimii creepi au nevoie să te lovească de 3-4 înainte să te facă îngrășământ. A trebuit să procedez cu prudență în fiecare luptă. Armele cu reach mare sunt indicate, pașii îndărăt sunt preferabili. Niciodată nu trebuie să te lăcomești, maxim 2 lovituri și pași înapoi.
EpicTroll: Vrei să ştii părerea mea? Oamenii cu păreri ar trebui degrabă împărţiţi la zero.
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: S1G7 - Rune Classic

Post by Stokkolm »

Terminat. Un action old-shcool solid, in stilul cum se faceau jocurile la sfarsitul anilor 90, cu nivele intortocheate, abstracte, decuplate in mare parte de poveste. Personal imi place stilul asta. Inceputul e mediocru, cum au spus si altii, dar mai incolo locatiile sunt mai impresionante, si inamicii mai mari, mai urati, mai multi, ajunge sa se simta ca un joc de actiune.

Combat-ul necesita ceva mai multa tactica decat click spam, dar nu e atat de rafinat incat sa poti castiga reliable luptele fara sa iei damage. De-aia si itemurile de healing se gasesc in abundenta. Partea bune e ca ai multe arme, si se simt diferit fiecare, ca viteza, reach, unghi de atac. Abilitatile speciale de la rune sunt foarte misto, pacat ca ai ocazia foarte rar sa le folosesti.

Overall cred ca i-a iesit destul de bine atmosfera gritty, supranaturala. Cred ca cam asta e tonul la care se gandeau cei de id Software cand au lucrat la conceptul initial pentru Quake 1, inainte sa fie schimbat pentru ceva mai sci-fi.
User avatar
Azad
Adventurer Extraordinaire
Posts: 1264
Joined: 8 Mar 2014, 20:53

Re: S1G7 - Rune Classic

Post by Azad »

Atmosfera mi s-a parut punctul forte al jocului. Nu am ajuns extraordinar de departe dar mi-a placut. Din pacate nu mai am rabdarea necesara sa termin action adventure-uri din astea si mi s-a intamplat de o gramada de ori sa esuez la partea de platforming. Combat-ul mi s-a parut ok, cu toate ca mi-a facut peri albi in unele momente. Poate o sa-l mai joc si la toamna, ca atunci merge cel mai bine atmosfera aia grea si rece. Multumesc, Fular :)
Post Reply

Return to “Gaming Club”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests