Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
Cred ca in vreo saptamana ii dau si eu drumul. Chiar sunt curios.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
Hai ca n o sun pe abigail dar pe vaduva aia cu 3 copii am pus ochii
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
Probabil e hazardata si preliminara avand in vedere ca s in a treia zi a jocului cred. Dar imi pare ca cel putin pana acum jocul asta iti da un test greu in a fi dracului un om bun. Sau bum. Bun sau bum. Or both
Jocul asta pana acum imi urla din toti porii spre porii mei despre existenta mizera. Ok, poate stiam asta disco, dara
Mai discutam, nu e chiar asa cum crezi tu
Jocul asta pana acum imi urla din toti porii spre porii mei despre existenta mizera. Ok, poate stiam asta disco, dara
Mai discutam, nu e chiar asa cum crezi tu
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
am uitat sa ma laud cu ce imi zice gog ca am reusit acum 25 de zile. cica e uncommon achievment
"Literraly The Sorriest Cop On Earth" - Apologize 10 times
si sunt doar in ziua a treia
"Literraly The Sorriest Cop On Earth" - Apologize 10 times
si sunt doar in ziua a treia
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
Cred ca si-a cerut scuze in fiecare dialog
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
Asa am fost crescut
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
Mai contagios ca virusul corona acest joc.juve3332 wrote:Evident ca sunt diverse niveluri simbolice, care uneori se suprapun sau contrazic, dar hai sa nu cad in pacatul "comentariului literar" dupa o zi intreaga de Disco Elysium.
REMEMBER CITADEL
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
Da, si eu am observat. Poate ne si scrie niste impresii de joc pe aici.
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
O zi din joc sau o zi din realitate?
Că tot veni vorba, îl butonez și eu în momentul de față. Schema mea e 4/2/3/2 cu rethoric ca trăsătură principală(+3atm).Am pus câte un punct în logică, percepție și sugestie.Am primit un bonus din ceva în "tremurici" și am acum și o latură poetică în privința urbei. Tendința pare să-mi fie spre "tradiționalism". O să fiu la fel de plictisitor în joc ca-n realitate.
Că tot veni vorba, îl butonez și eu în momentul de față. Schema mea e 4/2/3/2 cu rethoric ca trăsătură principală(+3atm).Am pus câte un punct în logică, percepție și sugestie.Am primit un bonus din ceva în "tremurici" și am acum și o latură poetică în privința urbei. Tendința pare să-mi fie spre "tradiționalism". O să fiu la fel de plictisitor în joc ca-n realitate.
EpicTroll: Vrei să ştii părerea mea? Oamenii cu păreri ar trebui degrabă împărţiţi la zero.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
misto in biserica din disco elysium
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
Yeah, just watch out for weird stuff on the ceiling.
@Fular
Hello, fellow thinker. Eu am mers full on pe toate skillurile de la intellect, plus perceptie si chestii de indemanare. Deci al meu a fost complet pe langa cu oamenii.
@Fular
Hello, fellow thinker. Eu am mers full on pe toate skillurile de la intellect, plus perceptie si chestii de indemanare. Deci al meu a fost complet pe langa cu oamenii.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
cu un weird stuff on the ceiling am avut un dialog civilizat, elegant si ne-am inteles excelent.
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
Pai fartatilor, primele impresii sunt pozitive. Am jucat prima zi de pe la 12 pranz pana pe la 6 dimineata (in timpul nostru real, vreau sa zic) si a fost o zi foarte plina (adica in joc), intensa. Acum sunt pe la pranz a doua zi (in joc) si am cam ramas fara sarcini imediat de facut, pare ca o s-o cam ard aiurea cateva ore pana la urmatorul eveniment programat. Am plecat la treaba cu un 3/5/2/2 si am incercat sa-mi ghidez caracteristicile si actiunile cam dupa felul meu personal de a fi. Ca atare, e posibil sa pierd putin din fun-ul si nebunia jocului, dar le pot vedea la o a doua parcurgere. Stiati, apropo, ca se poate pleca si cu 6 la una din cele patru clase, nu?!
Este, intr-adevar, mai degraba un adventure filosofic si emotion-oriented, cu pretentii rpgistice sau o noua clasa de rpg, mai apropiata de o anumita interpretare a ce inseamna genul. Calitatea scriiturii, in primul rand stilistic, mi se pare la cote foarte inalte; ramane de vazut daca si naratiunea de ansamblu este coerenta si are greutate. Tonul evenimentelor e realist si palpitant, fara a fi bombastic sau strident. M-a prins. Personajele sunt bine creionate si nu m-a plictisit sau enervat niciunul pana acum (expunerea raselor rasistului-dulap mi s-a parut suficient de scurta cat sa nu devina iritanta, cum i s-a intamplat lui ola), harta pare plina si vie.
Mi-ar fi placut poate si cateva puzzle-uri mai clasice, care sa implice manevrarea mai complexa a niscaiva obiecte, pana acum n-am prea avut parte. M-am enervat ca n-am putut petrece prima noapte pe banca sau asa ceva, chiar daca mi-ar fi scazut din moral si viata substantial (adica s-ar fi terminat cu un game over). Inca vreo doua necunoscute: cand am coborat a doua zi la micul-dejun, pac a aparut gradinareasa/avocata care m-a anuntat ca ok, pot sa vorbesc cu suspectul principal, Cutarica Hardy. Sunt destul de convins ca in prima zi nu mi-a pomenit nimeni de baiatul asta sau ca, daca s-a intamplat asta, nu discutasem cu partenerul despre cum ar putea el fi si macar unul dintre suspecti, daramite cel principal. E o eroare de design, in sensul in care am pierdut eu o bucata semnificativa din dialogul cu vreun personaj care il incrimina pe sus-numitul Hardy sau a fost pur si simplu un bluf al Sindicatului?
Bun, si a doua. Ma abtin deocamdata sa apelez la ajutorul Sindicatului ca sa dau jos cadavrul. N-am vrut nici sa achiesez la cerinta malacului de a deveni pupilul lui in ale rasismului, dar cum nu gaseam nicio cale sa avansez in directia respectiva, am facut-o. Ulterior, am descoperit ca exista acel hambar al copiilor prin care se poate ajunge undeva in zona acoperisurilor docului. Hopa, mi-am zis, uite ca puteam intra pe aici si scurtcircuita demonstratia de deferenta in fata huidumei semeneze. Numai ca mi se pare ca e o fundatura si nu ai cum efectiv sa ajungi pe acolo unde trebuie. Ma insel? Se poate duce la bun sfarsit questul asa? E pe acolo o cale pe care nu o dibui eu?
Este, intr-adevar, mai degraba un adventure filosofic si emotion-oriented, cu pretentii rpgistice sau o noua clasa de rpg, mai apropiata de o anumita interpretare a ce inseamna genul. Calitatea scriiturii, in primul rand stilistic, mi se pare la cote foarte inalte; ramane de vazut daca si naratiunea de ansamblu este coerenta si are greutate. Tonul evenimentelor e realist si palpitant, fara a fi bombastic sau strident. M-a prins. Personajele sunt bine creionate si nu m-a plictisit sau enervat niciunul pana acum (expunerea raselor rasistului-dulap mi s-a parut suficient de scurta cat sa nu devina iritanta, cum i s-a intamplat lui ola), harta pare plina si vie.
Mi-ar fi placut poate si cateva puzzle-uri mai clasice, care sa implice manevrarea mai complexa a niscaiva obiecte, pana acum n-am prea avut parte. M-am enervat ca n-am putut petrece prima noapte pe banca sau asa ceva, chiar daca mi-ar fi scazut din moral si viata substantial (adica s-ar fi terminat cu un game over). Inca vreo doua necunoscute: cand am coborat a doua zi la micul-dejun, pac a aparut gradinareasa/avocata care m-a anuntat ca ok, pot sa vorbesc cu suspectul principal, Cutarica Hardy. Sunt destul de convins ca in prima zi nu mi-a pomenit nimeni de baiatul asta sau ca, daca s-a intamplat asta, nu discutasem cu partenerul despre cum ar putea el fi si macar unul dintre suspecti, daramite cel principal. E o eroare de design, in sensul in care am pierdut eu o bucata semnificativa din dialogul cu vreun personaj care il incrimina pe sus-numitul Hardy sau a fost pur si simplu un bluf al Sindicatului?
Bun, si a doua. Ma abtin deocamdata sa apelez la ajutorul Sindicatului ca sa dau jos cadavrul. N-am vrut nici sa achiesez la cerinta malacului de a deveni pupilul lui in ale rasismului, dar cum nu gaseam nicio cale sa avansez in directia respectiva, am facut-o. Ulterior, am descoperit ca exista acel hambar al copiilor prin care se poate ajunge undeva in zona acoperisurilor docului. Hopa, mi-am zis, uite ca puteam intra pe aici si scurtcircuita demonstratia de deferenta in fata huidumei semeneze. Numai ca mi se pare ca e o fundatura si nu ai cum efectiv sa ajungi pe acolo unde trebuie. Ma insel? Se poate duce la bun sfarsit questul asa? E pe acolo o cale pe care nu o dibui eu?
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
Cred că e o greșeală aici, că nu pot să îmi imaginez că te-ai jucat 18 ore și ai ajuns doar în a doua zi din joc.
juve3332 wrote: ↑25 Mar 2020, 01:07Inca vreo doua necunoscute: cand am coborat a doua zi la micul-dejun, pac a aparut gradinareasa/avocata care m-a anuntat ca ok, pot sa vorbesc cu suspectul principal, Cutarica Hardy. Sunt destul de convins ca in prima zi nu mi-a pomenit nimeni de baiatul asta sau ca, daca s-a intamplat asta, nu discutasem cu partenerul despre cum ar putea el fi si macar unul dintre suspecti, daramite cel principal. E o eroare de design, in sensul in care am pierdut eu o bucata semnificativa din dialogul cu vreun personaj care il incrimina pe sus-numitul Hardy sau a fost pur si simplu un bluf al Sindicatului?
E posibil să fie o fractură de continuitate. Nu cred că ai ratat însă o porțiune semnificativă de dialog, poate niște amănunte care nu s-au potrivit la momentul oportun. Se mai întâmplă, având în vedere cantitatea de text și de variabile, precum și modul semi-deschis de explorare a poveștii.
Spoiler for Titus & The Hardie Boys:
Ar fi trebuit să descoperi suficiente hint-uri în prima zi cum că omorul ar fi fost săvârșit de un grup de proletari. Iar cum trupa de musclemeni a sindicatului erau the Hardie boys, conexiunile sunt ușor de făcut. Poate prea ușor - dacă a fost sau nu un bluf te vei lumina mai târziu.
Spoiler for Huiduma semeneză:
Din câte am văzut, sunt cel puțin trei moduri de a trece de Measurehead. Primul e cel pe care l-ai descoperit deja. Al doilea e să-i demonstrezi superioritatea rasei revacholiene bătându-l de îi sună apa în cap. Asta nu e chiar la îndemâna oricui, că necesită trecerea cu succes a două check-uri dificile de fysique (physical instrument și încă ceva, parcă). Eu aveam 4 puncte în fysique și mi-am făcut curaj trăgând și o dușcă de vin înainte. Al treilea mod l-am descoperit mai târziu, când nu mai aveam treabă cu huiduma, și presupune să sari într-adevăr pârleazul, dar nu-mi amintesc dacă are legătură cu hambarul pungașilor sau era o altă zonă. Cerea însă un check de succes într-un skill galben (savoir faire?).
Dacă vrei să dai jos cadavrul din copac, nu cred că ai de ales, trebuie să accepți ajutorul lor. Dar în fond, nu văd de ce asta ar fi o problemă etică. E important pentru anchetă și nu ai nicio obligație față de Sindicat dacă le ceri ajutorul. Alternativ poți să faci pe viteazul și să tragi cu pistolul în funia de care e spânzurat. (spoiler: eu am ratat și am tras în cadavru)
Dacă vrei să dai jos cadavrul din copac, nu cred că ai de ales, trebuie să accepți ajutorul lor. Dar în fond, nu văd de ce asta ar fi o problemă etică. E important pentru anchetă și nu ai nicio obligație față de Sindicat dacă le ceri ajutorul. Alternativ poți să faci pe viteazul și să tragi cu pistolul în funia de care e spânzurat. (spoiler: eu am ratat și am tras în cadavru)
REMEMBER CITADEL
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
Ba da, atata am jucat, dar am explorat, vorbit si facut toate check-urile omeneste posibile. Am avut o abordare exhaustiva si, ce-i drept, in timpul asta am mai si mancat, vazut vreo 2 episoade de serial si facut alte nimicuri, deci as mai scadea lejer vreo 4-5 ore. Am murit o singura data (aici jocul mi se pare cam simplu, totusi, si n-am investit niciun punct de experienta in abilitatile fizice sau de anduranta) si n-am facut scumm saving.
Daca sunt suficient de smecher sa-l bat pe semenez, nu vad de ce as mai avea nevoie de ajutorul lui la o sarcina fizica. Hm...
Daca sunt suficient de smecher sa-l bat pe semenez, nu vad de ce as mai avea nevoie de ajutorul lui la o sarcina fizica. Hm...
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
Am cantat la karaoke melodia aia cu biserica. A fost unul din cele mai misto momente traite de mine in jocuri ever
am facut si poza
am facut si poza
Spoiler:
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
Pentru mine cred ca tot jocul asta e unul dintre cele mai misto momente traite.
Re: Disco Elysium (aka No Truce With The Furies)
http://www.bafta.org/games/awards/bafta ... nners-2020
Disco a luat premiile BAFTA pentru best debut, best narrative si best music. Cu trofeul pentru best game a plecat Outer Wilds - asta ca să știți ce să jucați după ce terminați cu Disco și nu știți cu ce să umpleți golul din suflet.
Disco a luat premiile BAFTA pentru best debut, best narrative si best music. Cu trofeul pentru best game a plecat Outer Wilds - asta ca să știți ce să jucați după ce terminați cu Disco și nu știți cu ce să umpleți golul din suflet.
REMEMBER CITADEL
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests