Luzly Quotes

Discuții off-topic în limita bunului simț
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea

Re: Luzly Quotes

Post by Ferrrrrrrrrdinand »

Back when I worked at Amazon as a software engineer, the CRAZIEST thing happened to me. Here’s the story…

I was working from home with my girlfriend (at the time), when suddenly I get an urgent ping from my coworker: “Our service is experiencing a SEV 2! We need all hands on deck!” Uh oh, our team’s application has gone down!

However, as I scrambled to figure out how to fix the issue, I smelled something burning from another room and heard a fire alarm go off. “Will! There’s a fire! Help!” I heard my girlfriend shout. Now I was stuck in a conundrum — restore a critical Amazon service, or put out the fire in my apartment?

It was at that time I remembered Amazon’s famous leadership principle “Customer Obsession”. There are customers who depend on my team’s application — I can’t let them down! So I ignored the fire and my girlfriend’s pleas, and started debugging the production issue.

But all of a sudden, the smoke in my apartment cleared and the fire alarm fell silent. My girlfriend walked into the room, and to my astonishment, peeled off a wig and revealed herself to be Jeff Bezos himself! “I’m proud of you for being obsessed with our customers,” he said, and gave me a $5 Amazon gift card. He then leaped out of my window and hopped into a waiting Amazon Prime delivery van that quickly peeled away.

Even though I no longer work at Amazon, I’m so grateful for these experiences that taught me lessons I’ll never forget. Agree?
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea

Danganronpa 1 wrote:This is what happens when you start messing with shit like the Power of Friendship. It'll start with one class trial- some innocuous optimistic story beat that might almost feel natural. But then- next thing you know, you're huffing power of friendship in the alley behind the school woodshop. You wake up in the night, craving that friendship magic. You steal from your parents, lie to your friends, sell out your narrative consistency just to get that next hit. In the end, you find yourself face down in a puddle of your own urine, hands clutching a filthy script you have no memory of writing. You drag the paper to your eyes, but there's no hope to be found there. Literally, because the script is just the word "despair" repeated four hundred times. The speaking character is indicated to be Junko. "Who the fuck is Junko?", you wonder. "Didn't she die in the first act?". You flip the page over. It's something about Makoto being the "ultimate hope". You nod once, suddenly understanding the duality of man. "Fuckin nailed it...", you whisper, before sinking into unconsciousness and drowning in piss.
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea

Levogir și dextrogir - de la moarte la viață!

Ceea ce mă face să scriu acest material este un mic detaliu pe care l-am observat de ceva vreme la încărcarea paginilor din browsere, din aplicatiile social-media, facebook, instagram, etc, și în general la orice aplicație. Este vorba despre cerculețul ce se învârte în sensul acelor de ceasornic, dextrogir, și care arată că aplicația sau pagina se încarcă.

Dar până să analizăm adevăratul sens al acestor cerculețe vreau să vedem principalele caracteristici ale celor două sensuri de rotație.

Levogir:
- se învârte invers acelor de ceasornic
- este sensul vieții și al vibrației
- atrage si strânge energie
- deschide către dimensiuni superioare
- Sistemul solar se învârte levogir
- tot ce înseamnă sistem viu vibrează levogir
- exista alimente, legume fructe care au vibrație levogiră

Dextrogir:
- se învârte în direcția acelor de ceasornic
- reprezintă trecerea și descompunerea
- cedează energia și duce la distrugere
- deschide către dimensiuni inferioare
- exista alimente, legume fructe care au vibrație dextrogiră

Observând aceste caracteristici și analizând sensul de rotație al cerculețului care arată încărcarea aplicațiilor putem să vedem scopul, nu neapărat ascuns, al acestei imagini, care te face să te sece de energie astfel încât să creeze între tine și aplicație o dependență.

Practic dependența asta înseamnă, punerea unei cantități mari de energie, de suflet, asupra unei situații, obiect, persoane sau în cazul nostru asupra telefonului în general și automat legarea prin stringuri care te seacă de energie în sens dextrogir.

Lucrurile se întâmplă așa de subtil încât nu ne dăm seama de momentul în care suntem lângă un portal care se învârte dextrogir și rămânem subit fără energie, indiferent ca suntem în locuri sau lângă persoane de așa natură.

Dacă sensul dextrogir al cerculețelor este dat special și cu cunoaștere atunci se poate numi atac asupra tuturor celor care folosesc și sunt conectați la tehnologie.

Ce este de făcut? De exemplu pe telefon se poate pune protecție sau făcute 22 se cerculete levogir încât să anuleze portalul care este menit să ne fure energia și sufletul.

Iar ca vindecare de dependență, prin mult exercițiu fără telefon și găsirea unei ocupații care să nu implice tehnologia dacă nu e cazul.

Călătorind cu îngerul meu prin Univers ⚔️
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea

Femeilor le pasa cu mult mai puțin cum arată fizic un bărbat decât ne pasă noua de cum arată ele. Doar că mnah e mai simplu sa te îmbraci din pepco asortat cu un parfum basic din Kaufland și să te plângi pe net decât să dai 300 de lei pe un Dior și să-ți trăiești viața...

Return to “Colțul vesel”