Death Stranding

Discuții axate pe jocurile ce ne pun nervii și reflexele la încercare.
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3698
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: Death Stranding

Post by Cristan »

E gratis până mâine seară pe Epic: https://store.epicgames.com/en-US/p/death-stranding
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4674
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Death Stranding

Post by Magicake »

E fain, am deblocat a doua harta dar mai stau putin prin zona sa fac livrari. Jocul se simte original si derivativ in acelasi timp, nu e un gen de joc nou cum zice pe cutie dar nici nu exista altceva ca el pe piata.
AlterumSanctus
Space Invader
Posts: 6
Joined: 4 Jan 2015, 00:44

Re: Death Stranding

Post by AlterumSanctus »

Nu-mi vine să cred că spun asta, dar Death Stranding este un joc absolut superb, m-a prins din start cu atmosfera, coloara sonoră și scenery-ul, am avut până și goosebumps când a apărut prima oară melodia „Why so serious”. A fost practic vândut pe ideea de a prezenta actori populari din industria filmului, precum Norman Reedus, Mads Mikkelsen, Lea Seydoux, Troy Baker, Margaret Qualley, dar exceleaza pe toate planurile și actorii n-au reprezentat deloc un motiv pentru care m-am apucat de joc. Singura problemă pe care am observat-o este că nu îl vezi pe Sam Porter Bridges, ci pe Norman Reedus, la fel și în cazul celorlalte personaje, dar parcă personajul lui Mads Mikkelsen a reușit să fie cumva detașat de persoana actorului comparativ cu ceilalți.

Nici eu n-aș putea spune că este inovator, dar oferă multe din punct de vedere narativ. Este o încercare de a oferi o experiență care în mod normal ar fi fost imediat evitată dacă numele lui Kojima n-ar fi fost atașat producției, cel mai probabil, dar mie cred că mi-ar fi plăcut oricum. Da, jocul pare o penalitate de timp, totul este foarte anevoios, lent, monoton și *se poate adăuga orice alt sinonim din gama aceasta*. Lungimea jocului și pace-ul sunt într-adevăr all over the place, cu excepția grind-ului de la început totul pare că se întinde fără niciun scop și ești obligat să parcurgi întreaga hartă de mai multe ori din motive total arbitrare, iar la final când în sfârșit se întâmplă ceva interesant, ești deja prea epuizat/săturat să mai continui.

Am tot văzut lumea cum menționează faptul că ar trebui privit ca fiind mai mult o experiență meditativă, în care nu există o destinație sau un scop anume, ci mai degrabă în momentul în care joci îți dedici o parte din timp în care să fii cu propriile gânduri și să explorezi, iar fix această abordare mi se pare că mi se potrivește și mie și de asta i-am dedicat mult mai mult timp decât aș fi vrut - ori doar îmi place să mă mint. În linii mari, fix asta este oarecum experiența de bază din Death Stranding, ești singur într-o lume pustie și totodată frumoasă, faci livrări în timp ce toate elementele naturii sunt împotriva ta.

La nivel tehnologic, jocul este o capodoperă. De la rendering, la modul în care este implementată fizica, până la efecte și lighting, mi s-a părut optimizat extraordinar de bine și am avut o experiență mult mai fluidă decât mă așteptam - singura problemă aici ar fi controlul vehiculelor care lasă mult de dorit, mai ales când compari cu implementarea fizicii de păstrare a echilibrului în funcție de greutatea pe care o cari. Multitudinea de peisaje pe care le poți vedea în joc este uluitoare, multe dintre rutele pe care le parcurgi în joc sunt trasate în așa fel încât să te ducă la zone larg deschise, iar fix când ajungia colo camera se retrage pentru a surprinde priveliștea mai bine, totul acompaniat de melodiile melancolice ale trupei Low Roar, chiar îți dă fiori pe șisa spinării uneori.

Cea mai interesantă și inovatoare parte a jocului mi se pare online-ul și modul în care te conectezi cu alți jucători fără să vrei prin simplul fapt că lași o frânghie pe jos sau o structură care se dovedește extrem de utilă pentru altcineva sau cum contribuie toată lumea la crearea de drumuri sau upgradarea anumitor structuri. N-am mai văzut așa ceva nicăieri, în special de la un joc care este la bază single player. Când termini jocul, cel mai probabil nu te vei mai întoarce la el niciodată, dar structurile pe care le-ai făcut și contribuția ta în lumea jocului va rămâne, iar alți oameni se vor folosi de ele.

Un joc care este în egală măsură incredibil de satisfăcător și plictisitor, impresionant din punct de vedere vizual și mecanic și cu o poveste și o lume incredibil de bizară, dar destul de bine conturată, ceva ce n-am mai văzut într-un joc la un asemenea nivel stilistic. Mi-a plăcut suficient cât să-i ofer 8/10.

phpBB [media]
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4674
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Death Stranding

Post by Magicake »

Magicake wrote: 24 Feb 2024, 13:34 E fain, am deblocat a doua harta dar mai stau putin prin zona sa fac livrari.
Bad idea, poti sa te intorci la zonele anterioare daca vrei si pe masura ce avansezi deblochezi noi features care te ajuta. am livrat 20 de ore pachete in conditii intense in prima harta :lol:

Mi se pare ok ca vehiculele si utils gen scari nu necesita la fel de multa finete ca mersul pe jos. Te ajuta sa ti faci treaba cu mai putini nervi.
Post Reply

Return to “Action”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests