Total War: PHARAOH

Discuții axate pe jocurile de tactică și strategie.
Post Reply
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Total War: PHARAOH

Post by Cristan »

Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Total War: PHARAOH

Post by Magicake »

Asta e pentru cei care am crezut ca egiptul in rome 2 arata prea plictisitor realistic :lol: O sa-l urmaresc.
User avatar
sleepknot
Headcrab
Posts: 99
Joined: 26 Nov 2019, 17:44

Re: Total War: PHARAOH

Post by sleepknot »

arata bine. baietii de la CA Sofia au demonstrat cu Troy ca sunt pasionati. Ma astept la mult flavor dar la gameplay/combat putin saracacios data fiind perioada istorica/militara
"Where there are no gods, there are ghosts" - Novalis
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Total War: PHARAOH

Post by tnt »

De ce arata bine? E interesanta perioada, dar trupele alea stau ca niste zombi si se uita una la alta in timp ce mai lovesc cate ceva. Mi se pare depasit, a cam venit timpul sa mai modernizeze un pic, sa schimbe total engine-ul.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Total War: PHARAOH

Post by Magicake »

Cred ca tnt se refera la asta:
phpBB [video]
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Total War: PHARAOH

Post by tnt »

Nu am sa urmaresc tot video-ul ala. Dar se vede in orice gameplay vid aceeasi cunoscuta problema cu unit AI. Nu functioneaza, unitatile stau inghetate majoritatea timpului in melee. O fi inca early development, dar in toate TW e la fel, deci produsul final si aici cu siguranta va fi la fel. Starting to look really old...
User avatar
sleepknot
Headcrab
Posts: 99
Joined: 26 Nov 2019, 17:44

Re: Total War: PHARAOH

Post by sleepknot »

tnt wrote: 5 Jun 2023, 18:36 De ce arata bine? E interesanta perioada
Cam de asta, perioada plus ca UI-ul si mecanicile (religie, resurse) par fain implementate. Privind combat-ul nu aveam oricum nicio asteptare dat fiind ca in Bronze Age nu prea ai diversitate de unitati. In plus, TW Troy a aratat ce limitata e perioada.

Poate nu mai am eu asteptari mari de la CA. Sa fiu sincer, tot Atilla si WH2 ma vad jucand. Si sunt de acord, formula si AI-ul sunt complet invechite
"Where there are no gods, there are ghosts" - Novalis
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Total War: PHARAOH

Post by Magicake »

S-a lansat, reviews pe steam deja sunt mixed.
User avatar
cg1700
Hammer Haunt
Posts: 2328
Joined: 27 Apr 2014, 12:54

Re: Total War: PHARAOH

Post by cg1700 »

CA e posibil sa isi inchida portile in viitorul apropiat dupa cat de tare au dat-o in bara cu Hyenas.
Image
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Total War: PHARAOH

Post by Magicake »

Nici nu auzisem de jocul ala pana acum. Neinspirata chestie.
User avatar
cg1700
Hammer Haunt
Posts: 2328
Joined: 27 Apr 2014, 12:54

Re: Total War: PHARAOH

Post by cg1700 »

Probabil o sa mai tot auzi de el de acuma fiindca e un dezastru de proportii istorice. Practic a fost cel mai scump proiect ever de la SEGA cu un buget de peste $100 mil si 6 ani de dezvoltare care a generat atat de putin interes ca l-au anulat exact inainte sa il lanseze. Practic CA au arauncat la gunoi tot succesul pe care l-au castigat in ultimul deceniu cu Warhammer si acuma o sa sufere consecintele.
https://www.pcgamer.com/sega-has-scrapp ... open-beta/
Image
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Total War: PHARAOH

Post by tnt »

Mai bine faceau Alien Isolation 2 decat aberatia aia.
User avatar
sleepknot
Headcrab
Posts: 99
Joined: 26 Nov 2019, 17:44

Re: Total War: PHARAOH

Post by sleepknot »

Ca in orice studio mare, dupa cativa ani de corporate boots pe cap talentul a plecat. Echipa care a ramas sa faca WH 3 nici nu a mai stiut sa rescrie engine-ul, ducand la un 'spaghetti code' de proportii si decizii proaste peste decizii proaste. Dupa disponibilizari, CA a inceput recent sa baneze agresiv de pe formuri pe toti fanii critici. Se anunta sfarsitul.

Hyenas probabil a fost proiectul de promovare salariala al vreunor directori si designeri care si-au dat demisia si mutat la concurenta inainte de fiasco; Pharaoh a fost cu intentii bune dar underdeveloped si cu continut sub-par - si fara a lua in calcul feedbackul deja de 10 ani al comunitatii de fani (siege-uri proaste, probleme cu AI, etc). Pacat de tema si artstyleul reusit.

Si uite asa, Mărioaro, se duce pe apa sambatei si seria Total War /CA. Sper sa ma insel; dar sper mai abitir ca fanii sa tot lucreze la moduri deja existente (recomand Medieval Kindgoms 1212 pt Atilla sau plethora de moduri pt Medieval 2 TW)
"Where there are no gods, there are ghosts" - Novalis
Post Reply

Return to “Tactică și Strategie”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests