Baldur's Gate 3

Discuții axate pe jocurile RPG.
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1841
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Baldur's Gate 3

Post by tnt »

Ah, eu consider IWD 2 mai bun decat 1.

Si vesti bune aici:

https://www.pcgamer.com/with-icewind-da ... d-edition/
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4717
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Baldur's Gate 3

Post by Magicake »

Nice, e singurul joc IE pe care nu l-am jucat pana acum.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4717
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Baldur's Gate 3

Post by Magicake »

Calatoria (optionala) pana in iad si bossfight-ul de acolo au fost mega intense, am fost cu ochii-n patru de la inceput pana la final (aproape 4 ore). O sa tin minte tot ce s-a intamplat vreme multa de-acum, a fost prea misto.
Spoiler:
Cel mai cool a fost Yurgir pe care l-am convins sa mi se alature, guy's a boss. M-a scapat de Korilla dintr-o singura lovitura si i-a dat si lui Raphael un critical de 90 dmg, asa out of nowhere. MVP a fost Hope cu mass healing, banishment si divine intervention, ar fi fost chin daca nu as fi salvat-o, initial ma gandeam la un quick escape fara sa o salvez. The thoughts you get when (you think) you're facing overwhelming firepower :lol: Also prima oara cand a trebuit sa folosesc potions of angelic <effect>, pentru long/short rest effect.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4717
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Baldur's Gate 3

Post by Magicake »

Btw, mai e cineva aici chinuit de camera si controale? Parca la fiecare lupta mai complexa trebuie sa ma bat cu camera + misclicks in cele mai proaste momente. Cel mai enervant "feature" e ca dupa ce te muti cu camera pe un inamic si tragi o sageata, camera se intoarce inapoi la personajul tau si trebuie sa o muti iar/sa o intrerupi din miscare ca sa tragi urmatoarea sageata. Bineinteles daca nu esti pe faza dai click pe langa inamic si rezulta move order. Ugh.

Parca niciodata nu pot sa dau zoom out suficient incat sa-mi convina. Ma intreb daca toate feature-urile astea sunt asa ca sa fie paritate intre consola si PC. Ori poate pentru performanta, sa nu dai zoom out la jumate de Baldur's Gate.

Anyway, almost done. Fac companion quests si apoi o iau catre final boss.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4962
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Baldur's Gate 3

Post by TG »

În combat mi se pare ok, mă folosesc de portrete ca așa sunt obișnuit încă din Divinity, sunt în schimb probleme când te lupți pe mai multe niveluri. La explorare da, e ca în NWN2, nici după o sută de ore nu mă înțelegeam cu camera. Same here, parcă sunt beat în fiecare clădire mai mare.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4717
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Baldur's Gate 3

Post by Magicake »

Jocul a castigat diverse titluri GOTY. Stiu, foarte surprinzator 8-)

https://www.eurogamer.net/baldurs-gate- ... cks-awards
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4962
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Baldur's Gate 3

Post by TG »

Baldur’s Gate 3 Patch 5 Adds New Playable Epilogue With 3,589 Lines of Extra Dialogue, Much More
Elsewhere, Patch 5 adds two new game modes: Honour Mode and Custom Mode. Honour Mode makes the game more difficult in and out of combat and introduces over 30 new tweaks to all of the game’s boss fights, with a new Legendary Action system designed to catch players off-guard and increase the challenge. Now bosses can perform new actions, adding twists and turns to all major fights throughout the game, Larian said.
Puțin cam târziu pentru mine, dar sună bine. Luptele sunt mult prea simple și lipsite de vreo provocare, chiar și pe tactician.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4717
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Baldur's Gate 3

Post by Magicake »

Aha, deci de aia parea asa neterminat epilogul. L au facut acum.
While at camp, you can now access and manage the inventories of companions who aren't in your active party.
Nice.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6135
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Baldur's Gate 3

Post by Mahdi »

REMEMBER CITADEL
User avatar
rdo
Hammer Haunt
Posts: 1076
Joined: 3 Mar 2014, 23:56
Location: Piatra-Neamt

Re: Baldur's Gate 3

Post by rdo »

deservedly so
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6135
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Baldur's Gate 3

Post by Mahdi »

Image
REMEMBER CITADEL
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6135
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Baldur's Gate 3

Post by Mahdi »

L-am terminat ieri în sfârșit, la timp ca să-mi pot vedea liniștit de concediu. Mi-a plăcut foarte mult, mi s-a părut că e un progres al formulei (c)rpg din multe puncte de vedere. Dar a fost într-adevăr puțin cam lung, și poate un pic prea casual în a doua jumătate, pe dificultatea medie. Veteranii s-ar descurca fără probleme pe dificultatea tactician.

Nu mi s-a părut foarte fair critica cu „bog standard fantasy”. Pentru un joc plasat în ye olde Forgotten Realms, aka cel mai vanilla old school D&D setting, a avut destule momente interesante, companioni neobișnuiți and so on. Ar fi interesant să scoată Hasbro de la naftalină settingul de Planescape și să dea mână liberă developerilor, dar șansele să se întâmple asta sunt minime.
REMEMBER CITADEL
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 0 guests