Warhammer 40K: Rogue Trader

Discuții axate pe jocurile RPG.
Post Reply
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6549
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Warhammer 40K: Rogue Trader

Post by joonior_bmf »

Cred ca merita topic separat. Reminder - de la aceiasi oameni care au facut Pathfinder KM si WotR.

launch trailer


https://store.steampowered.com/app/2186 ... ue_Trader/

https://roguetrader.owlcat.games/

Am ajuns pe prima planeta explorabila. Nivel 14ish. Avansezi destul de repede. Soft level cap e undeva pe la 35, cred. Deja am full party+. Companions so far: former navy officer, sister of battle, unsanctioned psyker, navigator (mutanti in genul celor din Dune, specializati pentru a naviga prin immaterium), tech priest, inquisitor. Poti lua cu tine cel mult 5 din ei. Si mai incolo gasesti si 1-2 xenos, si un space marine. Party dynamic is fuck :lol: . What could go wrong?
User avatar
sleepknot
Zergling
Posts: 102
Joined: 26 Nov 2019, 17:44

Re: Warhammer 40K: Rogue Trader

Post by sleepknot »

Cool, o sa ma apuc si eu de el cat de curand.
Avansezi destul de repede. Soft level cap e undeva pe la 35, cred.
Pe ce dificultate joci? Pare prea usor pe Normal?
"Where there are no gods, there are ghosts" - Novalis
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6549
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: Warhammer 40K: Rogue Trader

Post by joonior_bmf »

sleepknot wrote: 16 Dec 2023, 15:47 Cool, o sa ma apuc si eu de el cat de curand.
Avansezi destul de repede. Soft level cap e undeva pe la 35, cred.
Pe ce dificultate joci? Pare prea usor pe Normal?
Il joc pe Normal. As zice ca e relativ usor, dar chiar si asa intampin cateva obstacole. De cele mai multe ori in ground combat (si in voidship combat, dar am avut doar 1 pana acum) esti in inferioritate numerica. Majoritatea inamicilor sunt cannon fodder, dar pana si aceia iti pot aplica damage mai mult decat decent. Iar cei cativa inamici mai puternici au capacitate de damage similara, dar compenseaza cu un healthpool mai mare, si cateva abilitati (specifice de arhetip, sau story related etc.). Cred ca au facut asa pentru a acorda jucatorului oportunitati de a creste counter-ul pentru buffs, sau alte abilitati care iti cer sa lovesti/omori un numar de X inamici pentru a primi un bonus. Si pentru a alimenta power-trip-ul, bineinteles. Te simti badass cand tai prin 3 eretici in acelasi timp cu un chainsword :)

In mod similar cu jocurile Pathfinder, ai optiunea de a schimba setari in dificultate, daca preferi. Si o poti schimba on-the-fly, din options.
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 37 guests