Secret Santa 2024
Moderator: RaptoR
Re: Secret Santa 2024
multumesc pentru Nebuchadnezzar! Sarbatori fericite, coforumisti!
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14755
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Secret Santa 2024
Multumesc mosului pentru Loco Motive, un joc pe care am pus ochii de cand s a lansat recent, pare fix pe gustul meu (moshu stie).
Si cum ziceam l am facut si eu cadou altui user acum
Re: Secret Santa 2024
Darnic moș - am primit Dave the Diver și Don't Escape: 4 Days To Survive. Mulțumesc!
Crăciun fericit, leveluși și levelușe!
Crăciun fericit, leveluși și levelușe!
REMEMBER CITADEL
Re: Secret Santa 2024
Multumesc mosului pentru Colossal Cave, arata foarte interesant. Coincidenta maxima, fix azi noapte ma uitam la un video de la Pithead Studio (fostii PB) in care era mentionat Colossal Cave, facut de Roberta Williams.
A fost prima oara cand am auzit de joc. Cool.
A fost prima oara cand am auzit de joc. Cool.
Re: Secret Santa 2024
Mulțumesc frumos pentru Pyre și Paranormasight!
Excelent!
Crăciun fericit!
Excelent!
Crăciun fericit!
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14755
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Secret Santa 2024
Deci cine mi a dat Loco Motive?
Re: Secret Santa 2024
Bă ce cartel frate, și eu am primit tot Loco Motive.
Mulțumesc moșule!
dump CHA
Re: Secret Santa 2024
Eu am primit Tomb Raider Remastered I-III. Se pare că o să fie un crăciun old-school, mulțumesc moșule!
Crăciun Fericit!
Crăciun Fericit!
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: Secret Santa 2024
M-am bagat in Colossal Cave. Opinii dupa 1.5 ore:
- Nu am mai jucat pana acum un astfel de joc, e un point and click adventure dar in first person. Vad ca e facut in special pentru VR (nu am).
- Atmosfera e top notch (probabil si mai fain cu VR). Daca-mi zice cineva de-acum ca-i place Arx Fatalis, Ultima Underworld sau Ascendant din cauza atmosferei de subteran, o sa-i zic sa joace Colossal Cave.
- M-am blocat la un puzzle si nu stiu cum sa ies Dar imi place ca naratorul imi zice sa nu ma dau batut.
- I suck at adventure games.
Imi place goal-ul simplu, mergi in pestera sa gasesti comori si de fiecare data cand gasesti ceva sa cauti un mod rapid de a ajunge inapoi la baza pentru a depozita minunea, sperand ca pe drum nu ti-o fura cineva. E ceva ce s-ar potrivi si la un roguelike dar e intr-un adventure.
I'll keep playing sa vad ce mai gasesc, am dat si de un
intre timp.
- Nu am mai jucat pana acum un astfel de joc, e un point and click adventure dar in first person. Vad ca e facut in special pentru VR (nu am).
- Atmosfera e top notch (probabil si mai fain cu VR). Daca-mi zice cineva de-acum ca-i place Arx Fatalis, Ultima Underworld sau Ascendant din cauza atmosferei de subteran, o sa-i zic sa joace Colossal Cave.
- M-am blocat la un puzzle si nu stiu cum sa ies Dar imi place ca naratorul imi zice sa nu ma dau batut.
- I suck at adventure games.
Imi place goal-ul simplu, mergi in pestera sa gasesti comori si de fiecare data cand gasesti ceva sa cauti un mod rapid de a ajunge inapoi la baza pentru a depozita minunea, sperand ca pe drum nu ti-o fura cineva. E ceva ce s-ar potrivi si la un roguelike dar e intr-un adventure.
I'll keep playing sa vad ce mai gasesc, am dat si de un
Spoiler:
dragon
Re: Secret Santa 2024
Am scapat din puzzle-ul ala, aparent in jocul asta trebuie sa incerci de N ori unele iesiri din nivel ca sa te chiar duca undeva. Nu prea cred ca e garantat nici ca te duc mereu in acelasi loc. Truly some oldschool shenanigans.
Re: Secret Santa 2024
Paranormasight
Un visual novel care te agață repede cu premisa.
Jocurile făcute de japonezi au ceva aparte, reușesc să îmbine excelent elemente fantastice ancorate în "realitate".
M-a dus cu gândul la Mircea Eliade (Nopți la Serampore, La Țigănci).
De asemenea, tema blestemelui mi-a adus aminte instant de Sekiro, deși este un joc total diferit.
Jocul are și un element meta, naratorul fiind un personaj care se adresează direct ție, jucătorul.
Un mic spoiler, am reușit să fiu prostit de un NPC să-i întorc spatele, rezultatul fiind o moarte prematură și un achievement.
Pyre
Ah, Supergiant Games! Studioul care și-a făcut apariția în epoca de aur Indie de la începutul deceniului trecut.
Am jucat primele lor jocuri Bastion și Transistor, dar le-am abandonat repede.
Drept urmare, nu am fost interesat de Pyre, lansat in 2017.
Dar am jucat Hades în pandemie, și după o reacție inițială de respingere a stilului grafic, l-am îmbrățișat pe deplin.
Ajutat fiind de tema jocului și trimiterea către Legendele Olimpului (Alexandru Mitru), descoperit în copilărie.
Hades s-a remarcat printr-un gameplay loop echilibrat cu măiestrie, demn de genul roguelite.
La care s-a adăugat o coloană sonoră superbă, o intrigă misterioasă și un voice acting impecabil.
Toate aceste elemente se regăsec în Pyre, iar gameplay-ul bazat pe un fotbal aztec mă va ține ocupat în următoarele zile.
Un visual novel care te agață repede cu premisa.
Jocurile făcute de japonezi au ceva aparte, reușesc să îmbine excelent elemente fantastice ancorate în "realitate".
M-a dus cu gândul la Mircea Eliade (Nopți la Serampore, La Țigănci).
De asemenea, tema blestemelui mi-a adus aminte instant de Sekiro, deși este un joc total diferit.
Jocul are și un element meta, naratorul fiind un personaj care se adresează direct ție, jucătorul.
Un mic spoiler, am reușit să fiu prostit de un NPC să-i întorc spatele, rezultatul fiind o moarte prematură și un achievement.
Pyre
Ah, Supergiant Games! Studioul care și-a făcut apariția în epoca de aur Indie de la începutul deceniului trecut.
Am jucat primele lor jocuri Bastion și Transistor, dar le-am abandonat repede.
Drept urmare, nu am fost interesat de Pyre, lansat in 2017.
Dar am jucat Hades în pandemie, și după o reacție inițială de respingere a stilului grafic, l-am îmbrățișat pe deplin.
Ajutat fiind de tema jocului și trimiterea către Legendele Olimpului (Alexandru Mitru), descoperit în copilărie.
Hades s-a remarcat printr-un gameplay loop echilibrat cu măiestrie, demn de genul roguelite.
La care s-a adăugat o coloană sonoră superbă, o intrigă misterioasă și un voice acting impecabil.
Toate aceste elemente se regăsec în Pyre, iar gameplay-ul bazat pe un fotbal aztec mă va ține ocupat în următoarele zile.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14755
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Secret Santa 2024
Am intrat azi in el, in Loco Motive. Foarte simpatic pana acum.
Re: Secret Santa 2024
Am jucat vreo 3 ore de Loco Motive pana acum, imi place foarte mult voice actingul. Puzzleurile sunt slabute dar merg.
dump CHA
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14755
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Secret Santa 2024
M am si blocat dreq. Am apelat la ingame hints de vreo 2 3 ori. La inceput mi s a parut usor dar dupa m am blocat. Asta cred ca si din vina jocului, mi se pare ca unele obiecte desi poti da click pe ele le poti lua doar mai incolo ceea ce mi se pare o greseala de design care duce la frustrare si blocaje.
Pe unde esti acum?
Pe unde esti acum?
Re: Secret Santa 2024
Era să uit să postez despre joc.Cristan wrote: 25 Dec 2024, 11:06 Eu am primit Tomb Raider Remastered I-III. Se pare că o să fie un crăciun old-school, mulțumesc moșule!
Crăciun Fericit!
TR Remastered e un remaster cum ar trebui să fie pentru niște jocuri atât de vechi - texturi și modele modernizate doar puțin, nu prea mult (în special modelul Larei arată foarte bine), care păstrează vibe-ul original, dar cu quality of life stuff (rezoluții, control, switch instant între grafica veche și cea nouă) și totul într-un pachet cât mai complet - sunt toate jocurile vechi, plus expansionurile aici, ușor de trecut de la unul la altul.
Am jucat primele 2 niveluri din primul TR, apoi câte un nivel din TR2 și TR3. Puzzle-uri și atmosferă old-school, salvări manuale, totul fain, aș fi continuat să-l joc, dar singura chestie care mi-a dat bătăi de cap este, paradoxal... cât de old school este Controlul este destul de neiertător (am încercat și cu controlul modern, și cu varianta tank originală, și cu tastatură și cu gamepad) - salturile, poziționările și timingul trebuie să fie foarte precise, fiecare nivel mi-a luat mult mai mult decât ar trebui (aproape o oră pentru un nivel care ar trebui să dureze 10-20 min) și din păcate nu mai am timpul și răbdarea pe care le aveam acum 20 de ani.
Pentru comparație am încercat și Tomb Raider Anniversary, prima încercare de remake/remaster (trilogia de la Crystal Dynamics înainte de rebootul din 2013), și e o diferență mare în ce privește controlul - aici nu m-am mai mai luptat atât de mult cu controlul și camera, ci doar cu nivelul în sine. Când o să mai am chef de o experiență Tomb Raider „old school” la ăsta o să revin, și o să joc trilogia originală când o să vreau să trec prin toată seria (am pus pe wishlist și remasterizările pentru titlurile 4-6).
Sunt curios acum și de remasterizările pentru Soul Reaver.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests